- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 25 грудня 2017 р.

Секретаріат КМУ: що воно за «звір» такий?

В попередніх публікаціях ми вже інформували читачів нашого ресурсу щодо сумнівної легітимності Кабінету Міністрів України єдиними правоустановчими документами якого є Закон Української Радянської Соціалістичної Республіки від 18 квітня 1991 року № 980-ХІІ «Про утворення Кабінету Міністрів Української РСР».


Читайте також:

Кабмін не зміг підтвердити свою правосуб’єктність з першої спроби (відповідь на запит)


Сьогодні, ми намагаємось встановити правосуб’єктність і розібратись з  повноваженнями, утвореного КМУ органу - його Секретаріату.

Читайте також:

Made in USSR або сумнівна легітимність КМУ


«Основними завданнями     Секретаріату     є    організаційне,
експертно-аналітичне, правове,  інформаційне, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України» - зазначено в Указі Президента України № 1574 від 15.12.1999 року «Про склад Кабінету Міністрів України».

Читайте також:

Мін’юст не підтвердив статусу Кабінету Міністрів України як державного органу (відповідь на запит)


                                               У К А З
                                  ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

                    Про склад Кабінету Міністрів України

     Відповідно до статті  106 Конституції  України (254к/96-ВР)
п о с т а н о в л я ю:

     1.  Установити,  що  до  складу  Кабінету  Міністрів  України
входять:

     Прем'єр-міністр України;

     Перший віце-прем'єр-міністр України;

     три віце-прем'єр-міністри України;

     Міністр аграрної політики України;

     Міністр будівництва,  архітектури   та   житлово-комунального
господарства України;

     Міністр внутрішніх справ України;

     Міністр вугільної промисловості України;

     Міністр економіки України;

     Міністр закордонних справ України;

     Міністр культури і туризму України;

     Міністр оборони України;

     Міністр освіти і науки України;

     Міністр охорони здоров'я України;

     Міністр охорони навколишнього природного середовища України;

     Міністр палива та енергетики України;

     Міністр праці та соціальної політики України;

     Міністр промислової політики України;

     Міністр транспорту та зв'язку України;

     Міністр України  з  питань надзвичайних ситуацій та у справах
захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи;

     Міністр України у справах сім'ї, молоді та спорту;

     Міністр фінансів України;

     Міністр юстиції України;

     Міністр Кабінету Міністрів України.

     2.   Діяльність  Кабінету  Міністрів  України  забезпечується
Секретаріатом Кабінету Міністрів  України  (далі  -  Секретаріат).
Секретаріат  очолює  Міністр  Кабінету  Міністрів  України,  якого
призначає   на  посаду  за  поданням  Прем'єр-міністра  України  і
звільняє  з  посади  Президент України.
     Основними завданнями     Секретаріату     є    організаційне,
експертно-аналітичне, правове,  інформаційне, матеріально-технічне
та інше забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України.

     Секретаріат діє  на  підставі  Положення,  яке затверджується
Кабінетом Міністрів України.  Структура Секретаріату не може  бути
побудована   за   галузевим   принципом,   а   штатна  чисельність
працівників у зв'язку з цим має бути скорочена.

     3. Визнати  таким,  що  втратив  чинність,  Указ   Президента
України від  14  грудня  1996  року  N 1228 (
1228/96) "Про склад
Кабінету Міністрів України".

     4. Кабінету Міністрів України привести у місячний строк  свої
рішення у відповідність з цим Указом.


 Президент України                                         Л.КУЧМА

 м. Київ, 15 грудня 1999 року
          N 1574/99





 Після титульної, ідуть сорок сторінок «порожняку»…
                                   Конституція України
Розділ VI 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ІНШІ ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Стаття 113. Кабінет Міністрів України є вищим органом у системі органів виконавчої влади.
Кабінет Міністрів України відповідальний перед Президентом України і Верховною Радою України, підконтрольний і підзвітний Верховній Раді України у межах, передбачених цією Конституцією.
Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується цією Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України.
Стаття 114. До складу Кабінету Міністрів України входять Прем’єр-міністр України, Перший віце-прем’єр-міністр, віце-прем’єр-міністри, міністри.
Прем’єр-міністр України призначається Верховною Радою України за поданням Президента України.
Кандидатуру для призначення на посаду Прем’єр-міністра України вносить Президент України за пропозицією коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, сформованої відповідно до статті 83 Конституції України, або депутатської фракції, до складу якої входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.
Міністр оборони України, Міністр закордонних справ України призначаються Верховною Радою України за поданням Президента України, інші члени Кабінету Міністрів України призначаються Верховною Радою України за поданням Прем’єр-міністра України.
Прем’єр-міністр України керує роботою Кабінету Міністрів України, спрямовує її на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, схваленої Верховною Радою України.
Стаття 115. Кабінет Міністрів України складає повноваження перед новообраною Верховною Радою України.
Прем’єр-міністр України, інші члени Кабінету Міністрів України мають право заявити Верховній Раді України про свою відставку.
Відставка Прем’єр-міністра України, прийняття Верховною Радою України резолюції недовіри Кабінету Міністрів України мають наслідком відставку всього складу Кабінету Міністрів України. У цих випадках Верховна Рада України здійснює формування нового складу Кабінету Міністрів України у строки і в порядку, що визначені цією Конституцією.
Кабінет Міністрів України, який склав повноваження перед новообраною Верховною Радою України або відставку якого прийнято Верховною Радою України, продовжує виконувати свої повноваження до початку роботи новосформованого Кабінету Міністрів України.
Стаття 116. Кабінет Міністрів України:
1) забезпечує державний суверенітет і економічну самостійність України, здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, виконання Конституції і законів України, актів Президента України;
2) вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина;
3) забезпечує проведення фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики; політики у сферах праці й зайнятості населення, соціального захисту, освіти, науки і культури, охорони природи, екологічної безпеки і природокористування;
4) розробляє і здійснює загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального і культурного розвитку України;
5) забезпечує рівні умови розвитку всіх форм власності; здійснює управління об'єктами державної власності відповідно до закону;
6) розробляє проект закону про Державний бюджет України і забезпечує виконання затвердженого Верховною Радою України Державного бюджету України, подає Верховній Раді України звіт про його виконання;
7) здійснює заходи щодо забезпечення обороноздатності і національної безпеки України, громадського порядку, боротьби зі злочинністю;
8) організовує і забезпечує здійснення зовнішньоекономічної діяльності України, митної справи;
9) спрямовує і координує роботу міністерств, інших органів виконавчої влади;
9-1) утворює, реорганізовує та ліквідовує відповідно до закону міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, діючи в межах коштів, передбачених на утримання органів виконавчої влади;
9-2) призначає на посади та звільняє з посад за поданням Прем’єр-міністра України керівників центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України;
10) здійснює інші повноваження, визначені Конституцією та законами України.
Стаття 117. Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Акти Кабінету Міністрів України підписує Прем'єр-міністр України.
Нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підлягають реєстрації в порядку, встановленому законом.
Стаття 118. Виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.
Особливості здійснення виконавчої влади у містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.
Склад місцевих державних адміністрацій формують голови місцевих державних адміністрацій.
Голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України.
Голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня.
Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні радам у частині повноважень, делегованих їм відповідними районними чи обласними радами.
Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня.
Рішення голів місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції та законам України, іншим актам законодавства України, можуть бути відповідно до закону скасовані Президентом України або головою місцевої державної адміністрації вищого рівня.
Обласна чи районна рада може висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого Президент України приймає рішення і дає обґрунтовану відповідь.
Якщо недовіру голові районної чи обласної державної адміністрації висловили дві третини депутатів від складу відповідної ради, Президент України приймає рішення про відставку голови місцевої державної адміністрації.
Стаття 119. Місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують:
1) виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади;
2) законність і правопорядок; додержання прав і свобод громадян;
3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин - також програм їх національно-культурного розвитку;
4) підготовку та виконання відповідних обласних і районних бюджетів;
5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм;
6) взаємодію з органами місцевого самоврядування;
7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.
Стаття 120. Члени Кабінету Міністрів України, керівники центральних та місцевих органів виконавчої влади не мають права суміщати свою службову діяльність з іншою роботою (крім викладацької, наукової та творчої роботи у позаробочий час), входити до складу керівного органу чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку.
Організація, повноваження і порядок діяльності Кабінету Міністрів України, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади визначаються Конституцією і законами України.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -