Всем
собственникам квартир, в которых нет ОСББ или вы еще не взяли дом на
содержание.
Претензия в
Жилсервис (Управленческую компанию)
Пишите и не
платите! Претензия пишется от конкретного собственника квартиры, а не от
подъезда или дома.
Сметы у них
нет, договор пока не подписывают.
Пишите
претензию и со спокойной душой не платите в эти "рога и копыта".
Фейсбук,
Tatyana Pavlova
Внимание!
Ниже добавлены текстовые файлы формата Word для удобства их использования после копирования – ред.
Дополнение: Акт-претензия. Акт идет после того как
отправлена Претензия и работники Жилсервиса не приехали (или приехали) в
назначенное время.
Комунальне
підприємство «Жилсервіс-2» Дніпропетровської міської ради .
49041, м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе,
буд.68
Власника
житлового приміщення:
49000, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, б.№ 59 кв. №
ПРЕТЕНЗІЯ
щодо не надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової
території
(в порядку ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»)
______________року між власником квартири № ______будинку № 59 по пр. Олександра
Поля в м. Дніпрі – ________________________________________________________________,
як споживачем, та Комунальним виробничо-експлуатаційним
підприємством Кіровського району, як виконавцем, було укладено договір № ______ (далі –
Договір), про надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової
території.
Відповідно до п.1. такого договору виконавець зобов’язався
надавати послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкової території, що
визначені додатком №1 до такого договору. Зокрема послуги із прибирання
прибудинкової території, технічне обслуговування внутрішньо будинкових мереж
тепло-, водопостачання, водовідведення та зливної каналізації, дератизації, дезінсекції, обслуговування
димовентиляційних каналів, технічного обслуговування систем протипожежної
автоматики та димовидалення, поточний
ремонт конструктивних елементів, інженерних систем та пристроїв будинку та
елементів зовнішнього благоустрою, підготовка будинку до експлуатації в
осінньо-зимовий період, освітлення місць
загального користування, підвалів, підкачування води, енергопостачання до
ліфтів.
Із грудня 2016 року відбулась заміна
виконавця за договором № 2_____ від ___________ року про надання послуг з утримання будинку і
споруд та прибудинкової території із Комунального виробничо-експлуатаційного
підприємства Кіровського району на Комунальне підприємство «Жилсервіс-2»
Дніпропетровської міської ради.
Статтями 20, 21 Закону України від 24 червня 2004 р. "Про
житлово-комунальні послуги" визначені
права та обов'язки споживача й виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, правом споживача є одержання вчасно та
відповідної якості житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та
умовами договору на надання житлово-комунальних послуг, а обов'язком -
оплата житлово-комунальних послуг у строки, встановлені договором або законом.
Обов'язком виконавця - надання послуг вчасно та відповідної якості згідно
із законодавством та умовами договору, а також підготовка та укладення із
споживачем договору про падання житлово-комунальних послуг з визначенням
відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Станом на сьогодні таким новим
виконавцем Комунальним підприємством «Жилсервіс-2» Дніпропетровської міської
ради не було запропоновано відповідних
змін до вказаного договору в частині переліку послуг, що надаються або
пропозицій щодо укладання нового договору, а відтак сторони керуються умовами договору
№ 2-12236 від 9 березня 2013 року.
Згідно вимогам ст. 526 ЦК України
зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та
вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності
таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог,
що звичайно ставляться.
Пунктами 1, 5 ч.1 ст.20 Закону України «Про
житлово-комунальні послуги» визначено, що споживач має право: одержувати вчасно
та відповідної якості житлово-комунальні послуги
згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних
послуг; на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або
надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному
договором або законодавством.
З
наведеного вбачається, що чинним законодавством закріплено права споживача
житлово-комунальних послуг на зменшення їх вартості у випадку їх ненадання або
надання не в повному обсязі з боку виконавця.
Даною претензією споживач стверджує,
що Комунальним підприємством
«Жилсервіс-2» протягом грудня 2016 року та січня 2017 року взагалі не надавались послуги для 12 під’їзду будинку № 59 по пр. Олександра
Поля в м. Дніпрі (в якому розташована квартира споживача) щодо:
-
технічне
обслуговування внутрішньо будинкових мереж тепло-, водопостачання,
водовідведення та зливної каналізації;
-
технічного обслуговування систем протипожежної
автоматики та димовидалення (таки
системи, що розташовані в під’їзді № 12 перебувають повністю у неробочому стані);
-
поточного
ремонту конструктивних елементів, інженерних систем та пристроїв будинку та
елементів зовнішнього благоустрою (зокрема, несуча стіна будинку у під’їзді має волосяну тріщину із 12 по 1 поверх,
мешканцями під’їзду власним коштом був відремонтований піддашок, що протикав,
приміщення під’їзду має незадовільний технічний стан );
-
прибирання
прибудинкової території;
-
освітлення
місць загального користування, підвалів, енергопостачання до ліфтів (у під’їзді освітлення на сходових клітинах
та прибудинкової території біля під’їзду відбувається за власні кошти його
мешканців шляхом заміни за власний кошт відповідних ламп та електрообладнання –
патронів, вмикачів тощо. Повністю відсутнє енергопостачання до одного з ліфтів
у вказаному під’їзді. ).
Надавались, але неналежної якості такі послуги для 12
під’їзду будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі (в якому розташована
квартира споживача) щодо:
-
підготовка
будинку до експлуатації в осінньо-зимовий період (прибудинкова територія повністю вкрита шаром льоду. Посипання лише
тільки піском відбувалось два рази за два місяці)
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні
послуги» у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та
підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види,
показники порушень тощо. Акт-претензія складається споживачем та
представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору
строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається
дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. Акт-претензія
споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання
про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову
відмову в задоволенні його претензій. Спори щодо задоволення претензій
споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору
шляхом задоволення пред'явленої претензії.
З огляду на наведене та керуючись ст.
526 ЦК України, ст.ст. 18, 20
Закону України «Про житлово-комунальні послуги»
ПРОШУ:
1.
За результатом розгляду даної претензії
надати споживачу відповідну письмову інформацію щодо вартості кожної послуги за
місяць, що має надаватись Комунальним
підприємством «Жилсервіс-2» Дніпропетровської міської ради в цілому по будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі та вартості такої послуги із розрахунку на один
квадратний метр квартири окремо із зазначенням конкретного виду послуги та її
вартості;
2.
Забезпечити
явку представника Комунального підприємства «Жилсервіс-2» Дніпропетровської
міської ради, як виконавця послуг, на 28 січня 2017 року о 11.00 годині до ____
під’їзду будинку № 59 по пр. Олександра
Поля в м. Дніпрі для підписання відповідного акту-претензії щодо не надання
послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території;
3.
Здійснити перерахунок власнику квартири № будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м.
Дніпрі – розміру плати за утримання будинку, споруд та прибудинкової території будинку
№ 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі через
ненадання відповідних послуг та надання
їх частини неналежної якості, та повідомити про це споживача;
Додаток:
Копія договору № від року.
Комунальне
підприємство «Жилсервіс-2» Дніпропетровської міської ради 49041, м. Дніпро, вул.
Запорізьке шосе,
буд.68
Власників
(споживачів комунальних послуг) житлових приміщень у буд. № 59 по пр. Олександра Поля у
м. Дніпро
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
щодо не надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової
території
28 січня 2017 року м. Дніпро
1. ____ січня 2017 року на адресу
Комунального підприємства «Жилсервіс-2» Дніпропетровської міської ради від
споживачів – власників житлових приміщень у б. № 59 по пр. Олександра Поля у м.
Дніпро була надіслана претензія щодо не надання послуг з утримання будинку і
споруд та прибудинкової території, та запрошено представників КП «Жилсервіс-2» ДМР з’явитись для підписання
даного акту-претензії.
2. Споживачі стверджують, що Комунальним підприємством «Жилсервіс-2»
протягом грудня 2016 року та січня 2017 року взагалі не надавались послуги для 1-12 під’їздів будинку № 59 по пр. Олександра
Поля в м. Дніпрі (в якому розташована квартира споживача) щодо:
-
технічне
обслуговування внутрішньо будинкових мереж тепло-, водопостачання,
водовідведення та зливної каналізації;
-
технічного обслуговування систем протипожежної
автоматики та димовидалення (таки системи,
що розташовані в під’їздах № 7-12 перебувають повністю у неробочому стані);
-
поточного
ремонту конструктивних елементів, інженерних систем та пристроїв будинку та елементів
зовнішнього благоустрою (зокрема, несуча
стіна будинку у під’їзді має волосяну тріщину із 12 по 1 поверх, мешканцями
під’їзду власним коштом був відремонтований піддашок, що протикав, приміщення
під’їзду має незадовільний технічний стан );
-
прибирання
прибудинкової території;
-
освітлення
місць загального користування, підвалів, енергопостачання до ліфтів (у під’їздах освітлення на сходових клітинах
та прибудинкової території біля під’їзду відбувається за власні кошти його
мешканців шляхом заміни за власний кошт відповідних ламп та електрообладнання –
патронів, вмикачів тощо. Повністю відсутнє енергопостачання до одного з ліфтів
у 12 під’їзді. ).
-
утеплення
труб теплопостачання (утеплення відсутнє
на 90%)
-
щітові
знаходяться в аварійному стані
-
ремонт
ганку під’їзду №2 (порушені цегляні
стіни зі зміщенням в сторону, поруч з якими проходить газова магістраль. При
обваленні верхньої плити і бічних стін ганку може виникнути аварійна ситуація
та непоправні наслідки. )
Надавались, але неналежної якості такі послуги для
будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі (в якому розташована квартира
споживача) щодо:
-
підготовка
будинку до експлуатації в осінньо-зимовий період (прибудинкова територія повністю вкрита шаром льоду. Посипання лише
тільки піском відбувалось два рази за грудень-січень)
3.
Представник КП «Жилсервіс-2» ДМР
– з’явився/ не з’явився (необхідно підкреслити), пояснення по суті претензій
споживачів – надав/ не надав (необхідно підкреслити).
4. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні
послуги» у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та
підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види,
показники порушень тощо. Акт-претензія складається споживачем та
представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору
строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається
дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
Акт-претензія споживача подається
виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок
платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні
його претензій. Спори щодо задоволення претензій
споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору
шляхом задоволення пред'явленої претензії.
У зв’язку із викладеним на підставі ст.
18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживачі, що нижче
підписалися вимагають від Комунального підприємства «Жилсервіс-2»
Дніпропетровської міської ради:
4.
Здійснити перерахунок:
·
Іванов
Іван Іванич, власнику квартири № будинку
№ 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі –
·
ФИО….
розміру плати за утримання будинку,
споруд та прибудинкової території будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м.
Дніпрі через ненадання відповідних послуг та надання їх частини неналежної
якості, та повідомити про це вказаних споживачів.
5.
До моменту здійснення перерахунку сума
за надані послуги з утримання будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі
та його прибудинкової території вважається не узгодженою та оплаті не підлягає.
Споживачі – власники житлових приміщень у б. № 59 по пр.
Олександра Поля у м. Дніпро:
1. Іванов Іван Іванич, кв. № ____________
2. ФИО кв. № ____________
Даний акт складено у кількості ___ примірників – по одному для кожного споживача та
Комунального підприємства «Жилсервіс-2» Дніпропетровської міської ради.
Директору КП «Жилсервіс-2» ДМР
І. В. Сорокіній
Запитувач інформації:
Власник житлового приміщення
ФИО
49000, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, б.№ ХХ кв. №
1111@gmail.com
З А П И Т
на отримання публічної
інформації
Власниками житлових приміщень у буд. № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі, як споживачами, на адресу Комунального підприємства
«Жилсервіс-2» протягом грудня-липня 2017 року були надіслані відповідні
Акти-претензїї щодо не надання вказаним виконавцям житлово-комунальних послуг
за вказаний період.
Зокрема, позивачі стверджували, що
Комунальним підприємством «Жилсервіс-2» протягом травня - липня 2017
року взагалі не надавались послуги для 12 під’їзду будинку № 59 по пр.
Олександра Поля в м. Дніпрі (в якому розташована квартира споживача) щодо:
-
технічне
обслуговування внутрішньо будинкових мереж тепло-, водопостачання,
водовідведення та зливної каналізації;
-
технічного обслуговування систем протипожежної
автоматики та димовидалення (таки системи, що розташовані в під’їзді № 12
перебувають повністю у неробочому стані);
-
поточного
ремонту конструктивних елементів, інженерних систем та пристроїв будинку та
елементів зовнішнього благоустрою (зокрема, несуча стіна будинку у під’їзді має
волосяну тріщину із 12 по 1 поверх, мешканцями під’їзду власним коштом був
відремонтований піддашок, що протикав, приміщення під’їзду має незадовільний
технічний стан, власним коштами були замінено скло у вікнах на сходових
клітинах );
-
освітлення
місць загального користування, підвалів, енергопостачання до ліфтів (у під’їзді
освітлення на сходових клітинах та прибудинкової території біля під’їзду
відбувається за власні кошти його мешканців шляхом заміни за власний кошт
відповідних ламп та електрообладнання – патронів, вмикачів тощо. Повністю
відсутнє енергопостачання до одного з ліфтів у вказаному під’їзді. ).
-
прибирання
прибудинкової території здійснювалось не належним чином та не в повному обсязі.
При цьому таке прибирання здійснювалось особою без постійного місця проживання,
зі слів котрого «службові особи КП «Жилсервіс-2» дозволили мешкати йому в
одному із нежитлових приміщень будинку в обмін на прибирання території біля
будинку» (за даним фактом мешканцями будинку
були подані відповідні заяви до правоохоронних органів та Дніпропетровської
міської ради). Таким чином прибирання прибудинкової території будинку 59, по
пр. Олександра Поля здійснюється власними силами мешканців будинку.
-
протікає
дах будинку 12 під”їзду внаслідок чого на сходових клітинах верхніх поверхів
стоїть вода.
Разом із цим, КП «Жилсервіс-2» ніяким чином на вказані
акти претензії не відреагувало, відповідного перерахунку платежів не здійснило,
а навпаки надало відповідь ( № 169 від 11.08.2017 року) згідно із якої вказані
роботи були начебто виконані в повному обсязі, що підтверджується первинною
документацією, яка зберігається на підприємстві, зокрема наказами по
підприємству, табелями обліку робочого часу, розрахунковими листками
нарахування заробітної плати, нарядами-завданнями, актами списання матеріалів,
актами виконаних робіт постачальних та підрядних організацій, документами, що
підтверджують технічні показники будинку.
Таким чином, станом на сьогодні склалася ситуація, в який фактично послуги власниками житлових приміщень у буд. № 59 по
пр. Олександра Поля в м. Дніпрі КП «Жилсервіс-2» не надаються (що підтверджується письмовими актами
мешканців будинку, фото – відео зйомкою, показаннями свідків), а кошти
такім підприємством на начебто вчинення вказаних дій витрачаються у невідомому
напрямку.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація — це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була
отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків,
передбачених законодавством, або яка перебуває у володінні суб’єктів
владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на
інформацію, при цьому згідно зі статтею 19 цього самого закону запитувач має
право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно
від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини
подання запиту.
Зважаючи на вищенаведене,
відповідно до статей 5, 6, 13 Закону України «Про доступ до публічної
інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію», -
ПРОСИМО
1) Надати запитувачу інформацію та завірені належним чином копії відповідних
первинних документів КП «Жилсервіс-2» ДМР, що підтверджують факт технічного обслуговування
внутрішньо будинкових мереж тепло-, водопостачання, водовідведення та зливної
каналізації у будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі (зокрема для
під’їзду № 12) протягом січня-липня 2017
року;
2) Надати запитувачу інформацію та завірені належним чином копії відповідних
первинних документів КП «Жилсервіс-2» ДМР, що підтверджують факт технічного
обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в під’їзді № 12
у будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі протягом січня-липня 2017
року
3) Надати запитувачу інформацію та завірені належним чином копії відповідних
первинних документів КП «Жилсервіс-2» ДМР, що підтверджують факт поточного
ремонту конструктивних елементів, інженерних систем та пристроїв будинку та
елементів зовнішнього благоустрою у будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м.
Дніпрі (зокрема для під’їзду № 12) протягом січня-липня 2017 року;
4) Надати запитувачу інформацію та завірені належним чином копії відповідних
первинних документів КП «Жилсервіс-2» ДМР, що підтверджують факт освітлення
місць загального користування, підвалів, енергопостачання до ліфтів у будинку №
59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі (зокрема для під’їзду № 12) протягом
січня-липня 2017 року;
5) Надати запитувачу інформацію та завірені належним чином копії відповідних
первинних документів КП «Жилсервіс-2» ДМР, що підтверджують факт прибирання
прибудинкової території у будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі
(зокрема біля під’їзду № 12) протягом
січня-липня 2017 року;
6) Надати запитувачу інформацію та завірені належним чином копії відповідних
первинних документів КП «Жилсервіс-2» ДМР, що підтверджують факт ремонту
даху будинку 12 під’їзду у будинку № 59 по пр. Олександра Поля в м. Дніпрі.
Запитувач погоджується із тим, що
витребувана інформація може бути надана на електронному носії у форматі
скан-копій первинних документів або на адресу електронної пошти 11111@gmail.com
Додатки:
-
Відповідь
КП «Жилсервіс-2» ДМР № 169 від 11.08.2017 року;
З повагою,
Директору КП «Жилсервіс-2» ДМР
О.К. Бурчак
Запитувач інформації:
Власник житлового приміщення
ФИО
49000, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, б.№ * кв. № *
11111@gmail.com
З А П И Т
на отримання публічної інформації
Відповідно до частини
1 статті 1 Закону «Про доступ до
публічної інформації» публічна інформація — це
відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків,
передбачених законодавством, або яка перебуває у володінні суб’єктів
владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на
інформацію, при цьому згідно зі статтею 19 цього самого закону запитувач має
право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно
від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини
подання запиту.
Зважаючи на
вищенаведене, відповідно до статей 5, 6, 13,19,20
Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України
«Про інформацію», -
1) Надати запитувачу інформацію та
завірену
належним чином копію оригіналу
договору про надання послуг, строком на 1 рік, укладеного між управителем КП
«Жилсервіс-2» ДМР та директором департаменту житлового господарства
Дніпропетровської міської ради Грицаєм В.В. від імені співвласників
багатоквартирного будинку за адресою: м. Дніпро, проспект Олександра Поля,
будинок *, на підписання якого співвласники нашого будинку згоду не давали.
2)
Надати запитувачу інформацію та проект
договору на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений КП «Жилсервіс-2»
ДМР з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з
типовим договором.
3)
Надати запитувачу інформацію та завірену належним чином калькуляцію
тарифу надання житлово-комунальних послуг КП «Жилсервіс-2» ДМР, яка містить
деталізацію вартості кожної з послуг, які повинні надаватись вашою організацією
в межах заявленого тарифу.
4)
Надати запитувачу інформацію та завірену належним чином копію штатного
розпису апарату управління КП «Жилсервіс-2» ДМР та штатний розпис інших
працівників, якщо такі працюють на підприємстві КП «Жилсервіс-2» ДМР.
5)
Надати запитувачу інформацію та завірену належним чином копію плану
робіт, щодо надання житлово-комунальних послуг на 2017 рік (окремо по кожному
місяцю), затверджених у «Додатку 6» до
рішення Виконавчого комітету міської Ради від 13.07.2011року № 964 (у редакції
рішення Виконавчого комітету міської Ради) від 11.04.2017р. за № 223, в якому
затверджено Порядок, періодичність та строки виконання робіт за надання послуг,
щодо управління багатоквартирними будинками для управителів багатоквартирних
будинків, визначених за конкурсом, по нашому будинку, розташованому за адресою:
м. Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок № *.
( СЕЙЧАС
НОВОЕ РЕШЕНИЕ СЕССИИ И НОВІЙ ДОГОВОР, ПОЄТОМУ ЄТОТ ПУНКТ НЕОБХОДИМО ЗАПРОСИТЬ
ПОСЛЕ ПОЛУЧЕНИЯ ОТ ЖИЛСЕРВИСА ДОГОВОРА)
Також
повідомляємо Вас про відповідальність за відмову в наданні публічної інформації
– при будь-якій Вашій спробі порушити Закон України «Про доступ до публічної інформації»
мною буде подано скаргу до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
– з метою фіксування всіх цих фактів вчинення Вами всіх цих адміністративних
правопорушень та з метою призначення належних окремих покарань за кожен Ваш
окремий випадок.
Запитувач погоджується із тим, що
витребувана інформація може бути надана на електронному носії у форматі
скан-копій первинних документів або на адресу електронної пошти 111111@gmail.com
З повагою,
ФИО “__”_______2017р.
Немає коментарів:
Дописати коментар