Сторінки

пʼятниця, 20 січня 2023 р.

Яку відповідь отримав пенсіонер СБУ щодо правосуб’єктності недодекомунізованого Октябрського райсуду Полтави

 

Державна судова адміністрація України

Територіальне Управління Державної судової адміністрації в Полтавській області

Октябрський районний суд м. Полтави 

Кузьміна Сергія Олексійовича, пенсіонера СБУ, …

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

щодо надання інформації про правосуб’єктність  Октябрьского районного суду м. Полтави та виконання Закону  України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режимів та заборону пропаганди їхньої символіки»

      Згідно ч.2 статті 125 Конституції України  - суд утворюється, реорганізовується і ліквідовується законом, проект якого вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.

     Згідно п.1 п.п. 88   Указу  Президента України   №449/2017 від 29 грудня 2017 року « Про ліквідацію та утворення місцевих загальних судів»  відповідно до підпункту 6 пункту 161 розділу ХV "Перехідні положення" Конституції України, статті 19, частини першої статті 21, пункту 40 розділу ХII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про судоустрій і статус суддів" Октябрський районний суд міста Полтави ліквідований.

      Вказаний указ  не підписаний президентом України, а лише завірений круглою печаткою канцелярії з надписом «Адміністрація Президента»  без герба України.

    Станом на  01. 01.2023 року в  державних реєстрах відсутні данні про утворення Октябрського районного суду міста Полтави чи Окружного суду міста Полтави – у місті Полтаві із місцезнаходженням у місті Полтаві.

   Назва вказаного суду свідчить про порушення  причетними посадовими особами Державної судової адміністрації    Закону  України № 317-VIII від  9 квітня 2015 року «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режимів та заборону пропаганди їхньої символіки».

     Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19. КУ).

Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

     Відповідно до положень Статті 40  Основного закону усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно з положеннями частини третьої  статті 32. Конституції України: кожний громадянин має право знайомитися в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, установах і організаціях з відомостями про себе, які не є державною або іншою захищеною законом таємницею.

Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

    Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.

      Відмова у наданні запитуваних інформації /документів є незаконною і має ознаки адміністративного правопорушення, передбачено гостаттею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), що потребує реагування з боку Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

  З урахуванням викладеного , прошу :

-        надати  копії законодавчих актів  на підставі яких Октябрський районний суд м. Полтави здійснює судочинство починаючи з моменту його ліквідації до теперішнього часу ;-

 

-        підтвердити правочинність Указу  Президента України   №449/2017 від 29 грудня 2017 року не підписаного  Президентом України, а лише завіреного круглою печаткою канцелярії з надписом «Адміністрація Президента»  без герба України;

 

-        роз’яснити чому в порушення ч.2 статті 125 Конституції України не був розроблений проект закону про ліквідацію судів та не внесений до Верховної Ради України після консультації з Вищою радою правосуддя ;

 

-           повідомити призвіща посадових осіб Державної судової адміністрації причетних до  порушення  Закону  України № 317-VIII від  9 квітня 2015 року «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режимів та заборону пропаганди їхньої символіки» в частині назви суду : «Октябрський районний суд м. Полтави»

-         

     Відповідь прошу надати у встановлені Законом строки на поштову : 36040,  м. Полтава, … та  електронну адреси : kuzminserg56@gmail.com





Немає коментарів:

Дописати коментар