- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 4 серпня 2015 р.

ЯК ВИМІРЯТИ ЧИНОВНИЦЬКУ ДУРІСТЬ (запит щодо перейменування дитячих майданчиків в Дніпропетровську)

   В Дніпропетровську набирає обертів впровадження в життя чергової абсурдної ідеї, авторства горе-чиновників нелегітимного органу з назвою «Дніпропетровська міська рада», щодо «відновлення справедливості» і повернення ореолу слави «досягнень», їх законному автору.


   Суть ідіотської ідеї полягає в перейменуванні, на передодні місцевих виборів, дитячих майданчиків імені одіозних екс-регіоналов Вілкула, Удода, Ступака, Циркіна і т. д., на майданчики імені «от городского сонета». Реклама – двигун торгівлі??? Без реклами не можна???
   Виміряти ступінь чиновницького невігластва спробуємо через відповідний інформаційний запит:

                                         Дніпропетровська міська рада
                                  Пр. К. Маркса, 75, м. Дніпропетровськ,
                                      Дніпропетровська область, 49000

                                      Громадянин України Філіпенко С. В.
                                               49055 м. Дніпропетровськ,

                                                Запит 
    про надання публічної інформації за Законом України
                    "Про доступ до публічної інформації".

  Відповідно статті 6., Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Територіальні громади:
1. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.
Стаття 16. Організаційно-правова, матеріальна і фінансова основи місцевого самоврядування
1. Органи місцевого самоврядування є ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.
3. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
4. Рішення про наділення міських рад правами щодо управління майном і фінансовими ресурсами, які є у власності територіальних громад районів у містах, приймається на місцевих референдумах відповідних районних у містах громад. 
5. Від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.
6. Місцеві бюджети є самостійними, вони не включаються до Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та інших місцевих бюджетів.

   Згідно положень Бюджетного кодексу України:

Стаття 2. Визначення основних термінів
2) бюджети місцевого самоврядування - бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;
Стаття 5. Структура бюджетної системи України
1. Бюджетна система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів.
2. Місцевими бюджетами є бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.
3. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.
   Враховуючи все вищезазначене, єдиним законним розпорядником коштів місцевого бюджету є відповідна територіальна громада, - юридична особа.
   Керуючись  ст.140-143 Конституції України, ст.2 та ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України  “Про інформацію”,

Прошу:

1.    У визначений законом термін надати публічну інформацію – копію затвердженого рішення, органу з назвою «Дніпропетровська міська рада», про перейменування дитячих майданчиків імені Вілкула, Ступака, Удода, Циркіна і т. п., на майданчики імені «Детям от городского сонета», «Здорові діти – здорова нація» і т. п.;
2.    У визначений законом термін надати публічну інформацію – копію звіту про обсяг витрачених коштів з місцевого бюджету на перейменування зазначених у пункті 1 дитячих майданчиків;
3.    Відповідь надіслати у письмовому і електронному вигляді на мою вищезазначену домашню та електронну адреси.

        Відповідь на запит, як і зміст інформаційного запиту, будуть опубліковані на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

05.08.2015                                                          Філіпенко С. В.

Додаток: фотокопії перейменованих дитячих майданчиків
До перейменування:





Після перейменування:












Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -