- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середу, 18 жовтня 2017 р.

«Іменем України» без мантії, або коли ігнорування закону – норма (відео)

   Ігнорування закону суддею Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська Литвиненко Ігорем Юрійовичем, вже обрастає легендами.
   Саме грубе, зухвале ігнорування чинного законодавства пропагує чиновник-суддя, на дверях в приймальню якого знаходиться табличка з інформацією про те, що даний чиновник, до того ж, займає високу адміністративну посаду голови вищезазначеного суду.


Читайте також:

В Адміністрації Президента підтвердили неконституційність Бабушкінського суду Дніпра (відповідь на запит)


   Сьогодні, 18 жовтня 2017 року нами вчергове було зафіксовано факт повернення судді Литвиненка І. Ю. з нарадчої кімнати до зали судових засідань, для проголошення ухвали «Іменем України», без мантії судді та нагрудного знака – атрибутів судової влади в Україні.

Читайте також:

Три роки формально з головою і заступником та правом підпису судді-втікача (відповідь Бабушкінського суду)


   Нагадаємо, що відповідно до статті 127. Конституції України правосуддя здійснюють судді.
   Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суддя здійснює правосуддя в мантії та з нагрудним знаком.
   Хто, ця людина без мантії?

Читайте також:

А судді хто? – шукаємо відповідь (запити в суди Дніпра)


   Більше даталей в відео:


Державні і традиційні символи і атрибутика

 Стаття 16. Символи судової влади

(Закон України «Про судоустрій та статус суддів»)
Відповідно до цього Закону судді є носіями судової влади в Україні, посадовими особамидержавної влади, які в конституційному порядку наділені повноваженнями здійснювати правосуддя. Судова влада реалізується шляхом здійснення правосуддя у формі цивільного, господарського, адміністративного, кримінального, а також конституційного судочинства.
Судове рішення, яким закінчується розгляд справи у суді, ухвалюється іменем України.
Саме з метою реалізації і конкретизації владних повноважень суддів і суду при здійсненні правосуддя встановлено, що символами судової влади є державні символи України - Державний Герб України та Державний Прапор України.
Порядок використання символів судової влади у приміщеннях судів встановлюється законом відповідно до вимог ст. 20 Конституції України. На сьогодні символи судової влади - Державний Герб України та Державний Прапор України фактично використовуються у приміщеннях залів судових засідань як атрибут здійснення правосуддя у судах загальної юрисдикції та Конституційному Суді України.
Вперше в законодавстві України обов'язок судді при здійсненні правосуддя перебувати в мантії було встановлено ст. 44 Закону України "Про статус суддів" (нині - втратив чинність).
Суддя здійснює правосуддя в мантії, на якій закріплюється нагрудний знак встановленого зразка.Мантія і нагрудний знак судді є атрибутом здійснення правосуддя, як і символи судової влади.


П О С Т А Н О В А
ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
      Про описи і зразки мантії та службового
    обмундирування суддів України

Відповідно  до  статті  44 Закону України "Про статус суддів" ( 2862-12 ) і пункту  4  Постанови  Верховної  Ради  України  "Про порядок введення в дію Закону України "Про статус суддів"  від  15 грудня  1992  року  ( 2863-12 ) 

  Президія  Верховної  Ради України

  п о с т а н о в л я є:


     1.  Затвердити  описи  і  зразки   мантії    та    службового обмундирування суддів згідно з додатками N 1 і N 2.

Голова Верховної Ради України  
І. ПЛЮЩ
м. Київ, 15 листопада 1993 року
      N 3592-XII
ОПИС
мантії суддів України
Мантія  суддів  України  виготовляється  з  тонкої  шерстяної тканини  чорного кольору  без підкладки, силует рапецеподібний, довгий  рукав  напівреглан  з  оздоблювальною   атласною   смужкою чорного кольору завширшки 2 сантиметри  знизу,  застібка  на  три гудзики. По горловині і краю борту  оздоблювальна  атласна  смужка чорного кольору завширшки 5 сантиметрів. Довжина мантії  має  бути такою, щоб відстань від підлоги до нижнього краю мантії становила 28 сантиметрів.
   Нагрудний знак судді України
Нагрудний знак судді України виготовляється з  металу  сірого кольору. В центрі знака розміщений радіальнорифлений  чотирикутник з круглою накладною  сферичною  поверхнею  із  зображенням  терез, покритим  блакитною  емаллю.  Чотирикутник  обрамлений  вінком   з оливкових гілок, у верхній  частині  якого  знаходиться  тризуб  з жовтого  металу.  В  нижній  частині  вінка  розміщена  двоколірна стрічка-бант жовтого і блакитного кольору,  виготовлена  з  емалі. Кріплення знака гвинтове.  Діаметр  -  50  міліметрів.  Товщина  з накладними елементами 5 міліметрів. Знак має чотиризначний  номер.
Знак носять на мантії та на костюмі.
ТРАДИЦІЙНІ СИМВОЛИ СУДОЧИНСТВА
 Феміда – загальновизнаний символ правосуддя. Її зображають на емблемах, вона прикрашає будівлі судових установ. Феміда – статна, достойна жінка, обтягнута в мантію. У лівій руці вона тримає терези, в правій – загострений з обох боків меч. Її очі закриті пов’язкою.

Терези – стародавній символ міри та справедливості. На терезах правосуддя зважують добро та зло, провину та невинність, вчинки та дії. Суворість та справедливість правосуддя передбачає і точне зважування дій. Сам закон це і є встановлення міри. Терези знаходяться в лівій руці Феміди, тому ліва сторона вважається сприймаючою. Суттєве значення для судочинства має рівність закону, рівність сторін. Суддя врівноважує сторони не стільки у вигодах, скільки у правах та обов’язках, зрівнює із законом.

Меч – символ духовної сили. У руках Феміди це символ покарання. Меч богині загострений з обох сторін, оскільки закон не лише карає але й попереджує. Меч знаходиться в правій руці богині, тому права сторона вважається стороною дії, і є символом сили.

Мантія – святкове, ритуальне вбрання, призначене для проведення конкретної церемонії, дійства, у даному випадку правосуддя. Вбрання повинне відповідати характеру дійства, тому для судді дуже важливо одягати мантію, залишаючи цивільне вбрання для мирських справ.

Пов’язка - на очах богині символізує безпристрасність. Суддя бере до уваги лише факти та правду, вислуховуючи обидві сторони. Правосуддя не бачить різниці між людьми, воно сліпо визнає лише правду.
 Книга - є символом знання та закону. Вона нагадує про пріоритети писаного права. Цікаво, що латинське слово ’codex’ – «зведення законів», «книга» – спершу означало «стовбур дерева». У стародавні часи сторінки книги порівнювали з листочками вселенського дерева, а закони вважались написаними на священних скрижалях. Тому існує смисловий зв’язок: дерево – знання – книга – закон.

Печатка - символізує авторитет, владу, легітимність, закріплення, засвідчення, завершений акт, санкціонування, захист, заступництво і таємницю, яка охороняється.

Круглий стіл - оскільки у круглого столу немає кутів і всі його сторони рівновіддалені від центра, він символізує злагоду і рівність між сторонами. Недарма говорять що, для того щоб досягти домовленості і згоди, слід «згладжувати кути».
Молото́к судді - Це символ повноважень і права здійснення правомочних дій на посаді судді або головуючої особи. Символізує право на необоротне рішення. В Україні  суддівським корпусом молоток судді не використовується.

Затверджено
Рішенням Ради суддів України № 13 від 6.05.2003 року
зі змінами від 17.05.2005 року № 20


Опис
мантії судді судів загальної юрисдикції

     Мантія суддів судів загальної юрисдикціївиготовляється з тонкої вовняної тканини, з домішками поліестеру, чорного кольору. Підкладка малиново-червона.Верхня частина мантії на кокетці, кокетка оздоблена густими зборками, плетена тасьма на кокетці спинки. Силует прямий. Рукав вшивний, довгий, широкий, з манжетом, оздоблений густими складками по окату. Застібка — блискавка.Довжина мантії має бути такою, щоб відстань від підлоги до нижнього краю мантії становила 18 сантиметрів.

Опис
нагрудного знаку судді суду загальної юрисдикції

         Суддівський нагрудний знак (нагрудний знак судді суду загальної юрисдикції) виготовляється з латуні і становить окремі, з’єднані між собою рельєфні зображення, вкриті шаром кольорової емалі, нікелю та золота.
Знак складається з трьох елементів: верхівка знака, з’єднувальна ланка та головна частина.Розміри знака — 118 мм х 75 мм.
Верхівка знака має вигляд розгорнутого свитку розміром 29 мм х 35 мм х 3 мм. На ньому зображено терези, вкриті позолотою на тлі щита, вкритого емаллю синього кольору.. “Верхівка знака має спеціальний засіб для скріплення зі стрічкою.”
Головна частина знака складається з шести деталей. У центрі знаходиться малий Державний герб України - тризуб, розміром 21 мм х 32 мм х 1,3 мм, вкритий позолотою, що розміщений у центрі овалу, по зовнішньому краю якого - зображення вінка з дубового та лаврового листя, вкрите позолотою, на тлі емалі синього кольору. Над верхньою частиною овалу розміщено Державний прапор України розміром 25 мм х 16 мм х 1,5 мм, вкритий позолотою та емаллю блакитного й жовтого кольорів. Під овалом розміщена стрічка з надписом «СУДДЯ» розміром 32 мм х 10 мм х 1,5 мм, літери вкриті позолотою на тлі білої емалі.
Обрамлення знака складається з багатопроменевої зірки розміром 58 мм х 63 мм х 2 мм, вкритої позолотою, яка розміщена в центрі багатопроменевої зірки, розміром 75 мм х 80 мм х 2 мм, вкритої шаром нікелю
До знака прикріплена стрічка жовто-блакитного кольору, довжина якої становить не менше 60 сантиметрів, а ширина - 4 сантиметри.Знак носиться на стрічці поверх мантії.
  

Молитва судді 

 Боже! Я — єдина істота на світі, якій ти дав частку твоєї всемогутності: силу засудити або виправдати подібних до себе.

             Переді мною люди схиляють голови; до мого слова вони біжать; до моєї мови прислухаються; моїм наказам підкоряються; за моїми порадами вони миряться, розлучаються або полишають свої (матеріальні) блага.
  За одним моїм знаком двері тюрем зачиняються за засудженими або відкриваються до свободи. Мій вирок змінює бідність на багатство і достаток — на жебрацтво.
             Від мого рішення залежить доля багатьох людей. Мудрі чи знехтувані, багаті чи бідні, чоловіки чи жінки, діти, молодь, генії та божевільні, ті, що вмиратимуть, і ті, котрі ще народяться, — всі від народження й до смерті підкоряються закону, який я представляю, і правосуддю, яке я символізую.
             Яку жахливу й важку ношу ти поклав на мої плечі. Боже!
  Допоможи мені, Боже, бути достойним такої високої місії, щоб велич цієї посади не спокушало мене! Щоб не охопила мене гордість чи пиха. Щоб не вабила мене спокуса. Щоб не спокушали мене почесті й оманливі знаки величі.
             Благослови, Боже, мої руки: увінчай моє чоло, о мій дух, щоб став я міністром справедливості, якою ти милостиво обдарував людське суспільство. Зроби з моєї тоги непідкупну у мантію!
             Перо моє щоб було стрілою, яка вказує траєкторію закону на шляху правосуддя, а не кинджалом, що ранить.
             Допоможи мені, Боже! Дай мені сили бути справедливим і рішучим, чесним і щиросердним, стриманим і добрим, щирим і скромним! Щоб я був непримиренним до помилок, але з розумінням ставився до тих, хто помиляється. Другом істини і поводирем для тих, хто її шукає. Щоб я був тим, хто застосовує закон, але передусім тим, хто його виконує. Ніколи не дозволяй мені "вмивати руки", як Пілат, перед безневинністю, і кидати, як Ірод, на плечі приниженого шати сорому. Щоб не боявся я ні кесаря, ні короля.
             Мій вердикт щоб був не нищівною анафемою, а закликом, що відроджує, словом, що підбадьорює, світлом, що прояснює, водою, що очищає, зерням, що проростає, квіткою, що розквітає з людського серця. Мій вирок щоб зміг нести полегшення засмученому і сміливість гнаному. Щоб висушив він сльози вдовиці й заспокоїв сиріт, які плачуть. А коли обідрані, зневажені, знедолені, без надії та віри в людей, вигнані, втомлені, голодні, що ковтають слину, бо немає хліба, з обличчям, вмитим сльозами болю і приниження, приходитимуть перед суддівським кріслом, на якому я сиджу, допоможи мені, Боже, втамувати їхні голод та жагу до справедливості. Допоможи мені, Боже!
             Якщо в моєму житті настануть темні часи, коли колючки й будяки зранять мої ноги, коли злість людська стане великою, коли знов запалає полум'я ненависті й кулак підніметься для удару; коли хитрість і обман запанують замість Добра і звергнуть закони Розуму; коли спокуса потьмарить мій розум і замулить мої відчуття, допоможи мені, Боже!
            Коли мене мучитиме невпевненість, проясни мій розум; коли коливатимусь у прийнятті якогось рішення, надихай мене; коли буду спантеличеним, укріпи мене; коли впаду, підніми мене!
             І нарешті, коли настане день і я умру і як підсудний повинен буду з'явитися перед Твоїм Найвищим Ликом для останнього суду, подивись на мене зі співчуттям. Вимов, Боже, свій вирок!
Суди мене, як Бог. Я судив, як людина.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -