- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

суботу, 15 грудня 2018 р.

Рімма Білоцерківська: Хочеться знайти того, хто буде відповідати за ВСЕ!

До Верховної ради України
у особі Голови Верховної ради України
Парубія Андрія Володимировича
особисто: Голові депутатської фракції ПАРТІЇ "БЛОК ПЕТРА
ПОРОШЕНКА" у Верховній Раді України
Гриніву Ігорю Олексійовичу
особисто: Першому заступнику голови депутатської фракції Політичної партії "НАРОДНИЙ ФРОНТ" у Верховній Раді України
Бурбаку Максиму Юрійовичу

особисто: Голові депутатської фракції Політичної партії "Об'єднання
"САМОПОМІЧ" у Верховній Раді України
Березюку Олегу Романовичу
особисто: Голові депутатської фракції Радикальної партії Олега Ляшка у Верховній Раді України Ляшку Олегу Валерійовичу
особисто: Голові депутатської фракції політичної партії "Всеукраїнське
об'єднання "Батьківщина" у Верховній Раді України
Тимошенко Юлії Володимирівні
вул. Грушевського, буд. 5, м. Київ, 01008
Громадянка України
Білоцерківська Рімма Миколаївна,
пров. Фабричний, буд.32, м. Сєвєродонецьк,
Луганської області, 93401 . тел: +380501699214.
Заява
про створення тимчасової слідчої комісії Верховної ради України для розслідування обставин складення присяги Українському народові громадянами Кучмою Леонідом Даниловичем, Ющенкоом Віктором Андрійовичем, Януковичем Віктором Федоровичем та Порошенком Петром Олексійовичем перед вступом на посаду Президента України, покладення обов'язків Президента України на Голову Верховної ради України та негайне призначення виборів Президента України у порядку, встановленому Конституцією України.
Відповідно до ст.102 Конституції України Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
Однак останні два роки громадянин Порошенко Петро Олексійович, яка називає себе Президентом України, фактично не виконує повноваження Президентом України, передбачені ст.102 Конституції України. Зокрема, це стосується вжиття передбачених законодавством заходів щодо введення воєнного стану, надання відсічі і відновлення суверенітету України над окупованими територіями у зв'язку з агресією Російської Федерації та анексією суверенних територій України.
Така бездіяльність призвела того, що російські окупанти разом із своїми місцевими поплічниками захопили і розграбували мій магазин, житловий будинок і майстерню. При цьому навіть після звільнення міста Сєвєродонецьк ніхто з причетних до цього осіб не поніс відповідальності не зважаючи на те, що правоохоронним органам була надана вся необхідна інформація про цих осіб, яка необхідна для їх затримання і притягнення до відповідальності.
Крім цього, в умовах воєнного стану, який не вводиться виключно через прямий спротив громадянина Порошенко Петро Олексійович, яка називає себе Президентом України, останній намагається проштовхнути через Верховну Раду України антиконституційні і антидержавні зміни Конституції України, якими закріплюється фактична анексія і майбутній прямий контроль агресора — Російської Федерації над окупованими районами Луганської і Донецької областей шляхом надання окупаційним військам і їх посіпакам якого окремого статусу, який полягає у фактичному повному і беззастережному контролі окупованими територіями на протязі наступних років, а можливо і десятиліть. Для цього громадянин Порошенко Петро Олексійович подає до Верховної Ради України Проект Закону про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади), який зареєстровано за № 2217а від 01.07.2015 р., згідно з якими передбачаються якісь особливості здійснення місцевого самоврядування в окремих районах Донецької і Луганської областей. Є очевидним, що в умовах окупації такі особливості фактично легалізують окупацію цих територій на рівні Конституції України, що є фактично втратою суверенітету України над цими територіями і порушенням територіальної цілісності держави Україна, гарантування яких є прямим обов'язком Президента України.
Окрім цього, громадянин Порошенко Петро Олексійович, який називає себе Президентом України, підписує відверто неконституційні закони, які прямо суперечать Конституції України. Так всупереч рішенням Конституційного суду був підписаний і опублікований Закон України № 484-VIII від 22.05.2015р. «Про Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», який всупереч Конституції України перекладає обов'язок утримання і забезпечення функціонування судів на громадян України і фактично унеможливлює доступ до суду, гарантований ст.55 Конституцією України, оскільки встановлені ним ставки судового збору просто захмарні і при цьому нічим не виправдані.
У той же час Конституційний суд України в своєму Рішенні № 7-рп/2010 від 11.03.2010р. щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 130 Конституції України (справа про фінансове забезпечення діяльності судів N 1-3/2010 ) вирішив наступне:
“ 1. В аспекті конституційних подань положення частини першої статті 130 Конституції України ( 254к/96-ВР ), а саме: "Держава забезпечує фінансування та належні умови для функціонування судів і діяльності суддів", необхідно розуміти так, що:
- фінансування всіх судів в Україні повинне забезпечуватися державою виключно за рахунок коштів Державного бюджету України;
- від імені держави забезпечення фінансування судів здійснюють Кабінет Міністрів України шляхом розроблення та подання до Верховної Ради України проекту закону про Державний бюджет України та Верховна Рада України шляхом затвердження Державного бюджету України виключно законом України, здійснення контролю за його виконанням і прийняття рішення щодо звіту про його виконання;
- у Державному бюджеті України мають визначатися окремо для всіх судів України видатки на їх утримання не нижче рівня, що надає можливість незалежного здійснення правосуддя, з подальшим забезпеченням повного і своєчасного виділення таких видатків; ...
2. В аспекті конституційних подань положення частини першої статті 130 Конституції України ( 254к/96-ВР ), а саме: "У Державному бюджеті України окремо визначаються видатки на утримання судів", треба розуміти так, що Кабінет Міністрів України зобов'язаний у проекті закону про Державний бюджет України передбачати окремими рядками видатки для кожного суду всіх юрисдикцій і рівнів в достатніх для здійснення правосуддя обсягах, а Верховна Рада України законом повинна визначати такі видатки у Державному бюджеті України. “
Не зважаючи на це, громадян Порошенко Петро Олексійович, як і його попередник громадянин Янукович Віктор Федорович, нібито підписали і опублікували цей антиконституційний закон. Слово “нібито” у даному випадку вжито не випадково оскільки підписаних текстів цього закону ніхто не бачив, а Верховна Рада України відмовляється їх надавати у порядку встановленому законом, що свідчить про те, що таких документів не існує.
Окрім цього слід зазначити, що даний антиконституційний закон у першій редакції був також нібито підписаний і опублікований громадянином Януковичем Віктором Федоровичем , який як буде видно далі, також не отримав повноважень Президента України у спосіб передбачений Конституцією України і відповідно не мав жодного права підписувати і опубліковувати закони України.
У зв'язку з цими жахливими порушеннями Конституції України та невиконанням конституційних обов'язків особами, яких обрали Президентами України , мною були зроблені запити щодо надання документів про те, чи мають ці особи такі повноваженні, а саме підтверджують вступ на посаду та отримання повноважень Президента України громадянами Кучмою Леонідом Даниловичем, Ющенкоом Віктором Андрійовичем, Януковичем Віктором Федоровичем та Порошенком Петром Олексійовичем.
Таким документом є текст присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України з особистим підписом особи, яка була обрана Президентом України на виборах. Даною присягою особа , яка обрана Президентом України, бере на себе обов'язки , передбачені Конституцією України, та відповідальність за їх виконання.
Однак, як з'ясувалось, всі вище перелічені особи не склали присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України та не мають ні повноважень , ні обов'язків, встановлених Конституцією України, що прямою підставою для проведення позачергових виборів Президента України.
Відповідно до ст.58 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Відповідно до ст.104 Конституції України Новообраний Президент України вступає на пост не пізніше ніж через тридцять днів після офіційного оголошення результатів виборів, з моменту складення присяги народові на урочистому засіданні Верховної Ради України.
Станом на 2010р. новообрані Президенти України приймали присягу у порядку ст.161 Тимчасового Регламенту Верховної Ради України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 19.09.2008р. №547-VI .
Згідно ч.6 ст.166 Тимчасового Регламенту Верховної Ради України, Новообраний Президент України, поклавши руку на Конституцію України (254к/96-ВР), проголошує присягу Українському народові, підписує її текст і передає Голові Конституційного Суду України.
Згідно ч.7 ст.166 Тимчасового Регламенту Верховної Ради України після складення новообраним Президентом України присяги Голова Конституційного Суду України оголошує про те, що новообраний Президент України склав присягу Українському народові відповідно до статті 104 Конституції України ( 254к/96-ВР ) і вступив на пост Президента України. Голова Конституційного Суду України передає головуючому на урочистому засіданні Верховної Ради текст присяги Українському народові, підписаний новообраним Президентом України.
Станом на 2014р. новообрані Президенти України приймали присягу у порядку ст.166 ЗУ “Про Регламент Верховної Ради України”.
Згідно ч.6 ст.166 ЗУ “Про Регламент Верховної Ради України” новообраний Президент України, поклавши руку на Конституцію України, проголошує присягу Українському народові, підписує її текст і передає Голові Конституційного Суду України.
Згідно ч.7 ст.166 ЗУ “Про Регламент Верховної Ради України” Після складення новообраним Президентом України присяги Голова Конституційного Суду України оголошує про те, що новообраний Президент України склав присягу Українському народові відповідно до статті 104 Конституції України і вступив на пост Президента України. Голова Конституційного Суду України передає головуючому на урочистому засіданні Верховної Ради текст присяги Українському народові, підписаний новообраним Президентом України.
Однак як виявилось з отриманих відповідей ні Верховна Рада України, ні особи, які обіймали посади голів Верховна Рада України станом на день прийняття присяги, не мають оригіналів текстів присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України з особистими підписами громадян Кучми Л.Д., Ющенка В.А., Януковича В.Ф. та Порошенка П.О. та навіть не знають де знаходяться ці документи, які повинні зберігатися у Верховній Раді України.
Також ці документи відсутні і у Центральному державному архіві вищих органів влади та управління України.
Ці обставини доводяться наступними документами, копії яких додаються до цієї заяви:
1. Повторний запиту від 01.10.2015р.Білоцерківської Р.М.
2. Лист №20-5/4625 від 09.11.2015р. Апарату Верховної Ради України.
3. Запит від 15.08.2016р. Білоцерківської Р.М.
4. Лист №659/22-8-2 від 08.09.2016р. Ради національної безпеки і оборони України.
5. Лист № 12-09/2147 від 16.09.2016р. Адміністрації президента України.
6. Лист №18/10-263 від 20.09.2016р. Апарату Верховної Ради України.
7. Запит від 11.10.2016р. Білоцерківської Р.М.
8. Лист №Д-269/889 від 26.10.2016р. народного депутата України Литвина В.
9. Запит від 12.10.2016р. Білоцерківської Р.М.
10. Лист №264-зв від 25.10.2016р. Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України.
Наведене доводить той факт, що всі вказані особи не підписали текст присяги Президента України і не склали присягу Президента України.
Юридичним наслідком таких дій стало те, що жоден з громадян Кучми Л.Д., Ющенка В.А., Януковича В.Ф. та Порошенка П.О. не вступив на посаду Президента України у порядку визначеному ст.104 Конституції України, згідно якої новообраний Президент України вступає на пост з моменту складення присяги народові на урочистому засіданні Верховної Ради України.
Враховуючи все вищенаведене станом на сьогоднішній день посада Президента України є вільною оскільки жодна з обраних на неї осіб не склала присягу Президента України та не вступила на посаду Президента України у порядку визначеному ст.104 Конституції України.
Відповідно до ст. 85 Конституції України До повноважень Верховної Ради України належить призначення виборів Президента України у строки, передбачені цією Конституцією;
Відповідно до ч.3 ст.89 Конституції України Верховна Рада України для проведення розслідування з питань, що становлять суспільний інтерес, утворює тимчасові слідчі комісії, якщо за це проголосувала не менш як одна третина від конституційного складу Верховної Ради України.
Відповідно до ст.112 Конституції України У разі дострокового припинення повноважень Президента України відповідно до статей 108, 109, 110, 111 цієї Конституції виконання обов’язків Президента України на період до обрання і вступу на пост нового Президента України покладається на Голову Верховної Ради України. Голова Верховної Ради України в період виконання ним обов’язків Президента України не може здійснювати повноваження, передбачені пунктами 2, 6-8, 10-13, 22, 24, 25, 27, 28 статті 106 Конституції України.
З огляду на викладені факти є негайна необхідність у розслідуванні обставин складення присяги Українському народові громадянами Кучмою Л.Д., Ющенком В.А., Януковичем В.Ф. та Порошенком П.О. перед вступом на посаду Президента України, яке має бути здійснено тимчасовою слідчою комісією Верховної Ради України, створеною у порядку ст.89 Конституції України.
Також у зв'язку з тим, що громадянин Порошенко П.О. не підписав текст присяги Українському народові і не склав її відповідно до вимог ст.104 Конституції України і ст.166 ЗУ “Про Регламент Верховної Ради України” та не вступив на посаду Президента України, є негайна необхідність у призначенні нових виборів Президента України та у покладенні обов'язків Президента України на чинного Голову Верховної ради України на період до обрання і вступу на пост нового Президента України.
Окрім цього вважаю, що вищенаведені дії громадян Кучми Л.Д., Ющенка В.А., Януковича В.Ф. та Порошенка П.О. можуть містити склад злочинів, передбачених ст. 109 КК України у частині захоплення державної влади та ст. 111 КК України у частині вчинення громадянином України дій на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній безпеці України. У звязку з цим матеріали розслідування тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України мають бути вивчені правоохоронними органами України та їм повинна бути надана відповідна юридична цінка.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 58, 85, 89, 102, 104, 130 Конституції України,
Прошу:
1. Створити тимчасову слідчу комісію Верховної Ради України для розслідування обставин складення присяги Українському народові громадянами Кучмою Л.Д., Ющенком В.А., Януковичем В.Ф. та Порошенком П.О. перед вступом на посаду Президента України у порядку ст.89 Конституції України.
2. У ході здійснення розслідування тимчасовою слідчою комісією Верховної Ради України встановити чи підписували громадяни Кучма Л.Д., Ющенко В.А., Янукович В.Ф. та Порошенко П.О. текст присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України та теперішнє місцезнаходження оригіналів підписаних цими особами текстів присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України у разі, якщо таке підписання відбувалось.
3. У разі якщо не існує оригіналів підписаних громадяни Кучмою Л.Д., Ющенком В.А., Януковичем В.Ф. та Порошенком П.О. текстів присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України, що свідчить про те, що громадянин Порошенко П.О. не склав присягу Українському народові та не вступив на посаду Президента України у порядку ст.104 Конституції України і ст.166 ЗУ “Про Регламент Верховної Ради України”, то негайно призначити вибори Президента України та покласти обов'язки Президента України на чинного Голову Верховної ради України на період до обрання і вступу на пост нового Президента України. Також у такому разі направити матеріали даного розслідування тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України направити до правоохоронних органів України з метою надання відповідної юридичної оцінки діям цих осіб на предмет наявності у них складу злочинів, передбачених ст. 109, 111 КК України у частині захоплення державної влади та вчинення громадянином України дій на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній безпеці України.
4. 3. У разі якщо з'ясується, що громадяни Кучма Л.Д., Ющенко В.А., Янукович В.Ф. та Порошенко П.О. підписували текст присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України і такі документи будуть виявлені у ході розслідування тимчасовою слідчою комісією Верховної Ради України, то для підтвердження цих обставин надати мені на мою домашню адресу належним чином завірені копії текстів присяги Українському народові перед вступом на посаду Президента України з особистими підписами громадян Кучми Л.Д., Ющенко В.А., Януковича В.Ф. та Порошенка П.О.
3. Відповідь за наслідками розгляду цієї заяви та інформацію про вжиті заходи щодо розслідування фактів, викладених у цій заяві, та прийняття відповідних рішень за наслідками цього розслідування надати у письмовому вигляді на мою домашню адресу: пров. Фабричний, буд.32, м. Сєвєродонецьк, Луганської області, 93401.
Додатки :
1. Копія повторного запиту від 01.10.2015р.Білоцерківської Р.М. до Верховної Ради України -1 арк.
2. Копія листа №20-5/4625 від 09.11.2015р. Апарату Верховної Ради України - 1 арк.
3. Копія запиту від 15.08.2016р. Білоцерківської Р.М. до Ради національної безпеки і оборони України - 1 арк.
4. Копія листа №659/22-8-2 від 08.09.2016р. Ради національної безпеки і оборони України
- 1 арк.
5. Копія листа № 12-09/2147 від 16.09.2016р. Адміністрації президента України- 1арк.
6. Копія листа №18/10-263 від 20.09.2016р. Апарату Верховної Ради України — 1 арк.
7. Копія запиту від 11.10.2016р. Білоцерківської Р.М. - 1 арк.
8. Копія листа №Д-269/889 від 26.10.2016р. народного депутата України Литвина В.— 1 арк.
9. Копія запиту від 12.10.2016р. Білоцерківської Р.М. - 1 арк.
10. Копія листа №264-зв від 25.10.2016р. Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України - 1 арк.
14.11.2016 р. Білоцерківська Р.М.




















2 коментарі:

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -