Сторінки

вівторок, 7 вересня 2021 р.

Лілія Дудко: Як повернути кошти за авіаквитки через пандемію, скасований рейс, тощо

 


Уважно читайте правила авіаперевізника та правила надання авіапослуг

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0141-19#top

Монреальску конвенцію, тощо (посилання на нормативну базу є в попередьному наказі).

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_594#Text

" Статья 35 Исковая давность

1. Иск об ответственности должен быть возбужден, под страхом

утраты права на иск, в течение двух лет с момента прибытия по

назначению, или со дня, когда воздушное судно должно было бы

прибыть, или с момента остановки перевозки.

2. Порядок исчисления этого срока определяется законом суда,

в котором вчинен иск."

1. Вирішуєте проблему на місці при можливості. Урядова телефонна «гаряча лінія» 0-800-507-309 або 1545.

2. Якщо неможливо вирішити на місці, подаєте претензію авіаперевізнику письмово та агенту з продажу.

3. Після збігу строку розгляду претензії (за ЗУ "Про зверенння громадян"), якщо проблему не вирішено, звертайтеся до Авіаслужби України =>https://avia.gov.ua/

4. В будь-якому випадку є право позватися до суду за поновленням своїх прав та відшкодування збитків.

Ви маєте право на повернення коштів, якщо є підтвердження, що не можете летіти через хворобу.

Зазвичай, якщо зробили помилку під час бронювання (невірно вказали ім'я, прізвище), можете без втрати вартості анулювати квиток в ту саму добу, зробивши ануляцію самостійно або направивши таку заявку агенту. Якщо помилка в бронюванні зроблена агентом продажу квитків, то авіакомпанія має також компенсувати вартість такого квитка. Це не є вашою проблемою.


Немає коментарів:

Дописати коментар