- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середу, 26 листопада 2014 р.

ПОЧНІМО РУЙНУВАТИ СИСТЕМУ КОРУПЦІЇ ТА СВАВІЛЛЯ

Раніше, я вже звертав увагу читачів на факт існування відверто злочинної схеми наповнення Дніпропетровського міського бюджету за рахунок накладання штрафів про  адміністративне правопорушення на продавчинь різних торгівельних мереж міста.


Схема побудована наступним чином: серед касирів обирають наймолодшу, неповнолітній робить закупку «слабоалкоголки», і… ВУАЛЯ. Далі відбувається допит, складається протокол (копію якого не надають), потім засідає Адміністративна комісія, яка виносить вирок (?), призначаючи штраф на свій розсуд.
Але, інколи буває так, що і сапер помиляється на замінованому полі, змушуючи інших потім збирати свої розчленовані, опалені рештки.

                                                      Прокурору Дніпропетровської області
                                                                                                   Федику Р.Р.
                                               49000 м. Дніпропетровськ пр. К. Маркса 38
                                                                Філіпенка Сергія Веніаміновича
                                                                                        1970 р. н. українця
                                                                                e-mail: svf2011@ukr.net

Звернення

Я офіційно звертаюсь до Вас на основі ст.8 згідно ст.40 Конституції  України про захист та відновлення конституційних прав громадянина України Гладир О. В. відповідно до ст. ст.3, 5 Конституції України.
Прокуратура України становить єдину систему, на яку покладається, нагляд за додержанням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими службовими особами. Згідно ст. 121 ч 5 Конституції України.

                               Суть справи полягає в наступному:
10.09.2014 року близько 18:30 співробітниками міліції (всі були в цивільному одязі бо, з їх слів, всі вони перебували у відпустці) з номерами посвідчень:

Трєбухов Олексій Олексійович – майор, старший оперуповноважений КМСД (Кримінальна міліція у справах дітей) Ленінського РВВС міста Дніпропетровська, службове посвідчення №139446;

Дубровна Вікторія Володимирівна – капітан, оперуповноважена КМСД, службове посвідчення №133341;

Кононов Ярослав Олегович – старшина, дільничний інспектор, службове посвідчення №134043;

Іванущик Андрій Васильович – сержант, оперуповноважений карного розшуку, службове посвідчення №131638.

був складений протокол від  10.09.2014 року про  адміністративне правопорушення,(в Жовтневому районі)  в якому  зазначено що  Гладир О. В., знаходячись на своєму робочому місці (магазин «Варус» №36), реалізувала слабоалкогольний напій «Бренді-кола» об’ємом 0.5 л. по ціні 9 грн. неповнолітній особі Сумській Н. Є (особа не виглядала на свій вік та мала яскравий макіяж та пірсинг на обличчі).
Копію протоколу, в порушення статті 254 п. 2. «Кодексу про Адміністративні правопорушення», «винуватиці» не було вручено. Тому деталі протоколу  залишалися невідомими безпосередньо до моменту засідання Адміністративної комісії при Дніпропетровській міській раді і не могли бути оскарженими у визначений законодавством термін.
08.10.2014 року на своєму засіданні Адміністративна комісія при Дніпропетровській міській раді під головуванням Медведчука В. М. та відповідального секретаря Яковенка В. О., постановою №697 від 08.10.2014, керуючись вимогами ст. 258, 283 КУпАП (?) прийняла рішення признати винною гр. Гладир О. В. в порушенні вимог ч.2 ст. 156 КУпАП та притягти її до адміністративної відповідальності з накладанням штрафу в розмірі 510 грн. (копію рішення додаю на 1 арк.).

                                                      Прошу:
Відповідно до ст. 121 Конституції України, та ст. ст. 3:4:5;6:19;46
Закону України «Про прокуратуру»
1.   Відновити згідно ст. 59 ч. 1 Конституції України – право на захист (не було надано документів, в чому звинувачують людину та дати можливість права на захист)
2.   Відновити верховенство права і дію чинної Конституції на території Дніпропетровська. Згідно ст. 55 Конституції України тільки суд визначає, чи порушила людина закон, чи ні, і більше жоден орган держави не має таких повноважень.
3.   В світлі підписаного Президентом України Закону «Про очищення влади», прошу надати вичерпну правову оцінку дії членів Адміністративної комісії при Дніпропетровській міській раді з урахуванням положень ст.. 140 Конституції України «Місцеве самоврядування», в якій зазначено, що первинним суб’єктом місцевого самоврядування є територіальна громада, яка формує і наділяє певними повноваженнями представницькі та виконавчі органи влади. А отже: ким і коли була створена вищезгадана комісія, а також, які вона має повноваження (мова йде не тільки про легітимність Адміністративної комісії, а й Дніпропетровської міської ради взагалі).
4.   Прошу надати відповідь на моє звернення в друкованому вигляді за вказаною раніше адресою та в електронному вигляді на e-mail: svf2011@ukr.net Дане  звернення подане згідно ст.20 Закону України «Про звернення громадян».

Відповідь на дане звернення, так само як і саме звернення, будуть опубліковані з прив’язкою до матеріалу, який містить відеодокази протиправних дій: «ЗРАДНИКІВ ПРИСЯГИ - В ЗОНУ АТО!» (http://maidansicheslav.blogspot.com/2014/10/blog-post_63.html) на інтернет-ресурсі: ГО «Майдан – Січеслав» (http://maidansicheslav.blogspot.com)



20.10.2014 року                                                               Філіпенко С. В.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -