- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 14 грудня 2014 р.

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКРАДА – ХУНТА, ЙДІТЬ ГЕТЬ!

Відповіді на останні наші інформаційні запити до Красногвардійської районної у місті Дніпропетровську ради та Головного управління Державної казначейської служби в Дніпропетровській області і у Красногвардійському районі міста Дніпропетровська містять більше конкретики ніж попередні відповіді отримані від міської ради.



Це, відповідь районного казначейства (фото) в якій вони офіційно повідомляють, що установа «Територіальна громада Красногвардійського району міста Дніпропетровська» в Управлінні Казначейства не обслуговується (?). Дивно.

Відповідь ГУ Держказначейства області, цитую: «В Головному управлінні обслуговується юридична особа Дніпропетровська міська рада». Тобто, відповідно до Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (на які вони посилаються), обслуговується не юридична особа «Територіальна громада міста Дніпропетровська», а представницький орган – Дніпропетровська міська рада, як юридична особа (?!?!?).

А, це – проміжкова відповідь (витяг) районної ради, переадресована для більш детальної відповіді до міської ради, яка містить відверті юридичні ляпи (виділив синім – ред..). Рада, як представницький орган який обирається, не може бути адміністративно-територіальною одиницею ))).

«Красногвардійська районна у місті Дніпропетровську рада є адміністративно-територіальною одиницею територіальної громади міста, обсяги та межі повноважень якої чітко визначені рішенням Дніпропетровської міської ради від 18.02.2004 № 18/15 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів».
Згідно вимог чинного законодавства, власником комунального майна, розташованого як на території Красногвардійського району, так і всього міста в цілому, є територіальна громада, в особі Дніпропетровської міської ради.
Тому, з огляду на вище викладене, районна у місті рада не є розпорядником запитуваної Вами інформації щодо всього комунального майна, розташованого у межах району, яке є комунальною власністю територіальної громади.
Згідно вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» носієм запитуваної Вами інформації є Дніпропетровська міська рада та відповідні органи державної реєстрації прав».


Читаємо Закон. Відповідно до статті  6. п.1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», первинним суб'єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є Територіальна громада села, селища, міста. Згідно з п.3 цієї статті добровільне об'єднання територіальних громад відбувається за рішенням місцевих референдумів відповідних територіальних громад сіл. Таке рішення є наданням згоди на створення спільних органів місцевого самоврядування, формування спільного бюджету, об'єднання комунального майна. А, відповідно до п.5 цієї статті умістах з районним поділом територіальні громади районів у містах діють як суб'єкти права власності.
Стаття 16., цього Закону, інформує про наступне: Органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Отже, ці три відповіді, є яскравим підтвердженням антиконституційного ладу в Україні починаючи з її первинної ланки – місцевого самоврядування. Адже все, що відбувається поза конституційним полем, є НЕЛЕГІТИМНИМ (незаконним), бо відповідно до статті 8. Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

ВИСНОВОК:

ВЛАДА В УКРАЇНІ, ЯКА ІСНУЄ ВСУПЕРЕЧ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ, Є НЕЛЕГІТИМНОЮ.
ЦЕ – ХУНТА, ЯКА УЗУРПУВАЛА ВЛАДУ!!!


Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -