- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 2 червня 2015 р.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ «ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ»

На  майже одночасний інформаційний запит до Дніпропетровської обласної і міської рад та Дніпропетровської ОДА, на отримання інформації щодо запланованих заходів по втіленню програми Президента України Порошенка П. О., стосовно питання децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування у Дніпропетровську та області, отримали відповіді, в яких відсутня бажана конкретика проведення відповідних заходів і кошторису передбачених витрат.


Відповідь знайшли у додатках прийнятих рішень на сайті Дніпропетровської обласної ради після проведення останньої сесії, 27 травня 2015 року.

Пропонуємо вашій увазі фотокопії цього цікавого документу, а також зразок інформаційного запиту.

Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

P. S. Цікавий факт: на п’ять років (2012-2016 рр.) на обласний конкурс проектів і програм розвитку місцевого самоврядування, з обласного бюджету виділяється 23 млн. грн., на обласний конкурс «Ярмарок ідей» - 1,5 млн. грн., на співфінансування переможців конкурсу «Ярмарок ідей» - 10 млн. грн., на співфінансування органів місцевого самоврядування області – переможців конкурсів, учасників спільних проектів (програм) державних, міжнародних, громадських організацій (фондів), спрямованих на розвиток місцевого самоврядування – 34 млн. грн., на урочисті заходи з нагоди Дня місцевого самоврядування – 1 млн. грн., на придбання автотранспорту для сільських, селищних рад – 10 млн. грн., на підтримання в належному стані Обласної дошки інформації – 615 тис. грн., на створення умов для належного функціонування обласної ради – 5,5 млн. грн., на сплату членських і цільових внесків до Асоціації Європейських Регіонів, Української асоціації місцевих та регіональних влад, Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування – 6 млн. 750 тис. грн., на підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, які зараховані до кадрового резерву – 1 млн. 250 тис. грн. і багато чого іншого і досить цікавого. В цілому, за «пятирічку», на розвиток місцевого самоврядування в Дніпропетровській області, заплановано ударно витратити, майже 110 млн. народних грн..









                                             Запит 
    про надання публічної інформації за Законом України
                   "Про доступ до публічної інформації".

   Я, Філіпенко Сергій Веніамінович, громадянин України, представник Територіальної громади міста Дніпропетровська, на сайті вашої установи не знайшов деталізованої інформації щодо запланованих заходів по втіленню програми Президента України Порошенка П. О. стосовно питання децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування у Дніпропетровську та області.
   Отже, керуючись  ст.140-143 Конституції України, ст.2 та ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України  “Про інформацію”,

 Прошу:
1.    У визначений законом термін надати публічну інформацію стосовно проведення запланованих інформаційно-роз’яснювальних заходів, спрямованих сприяти втіленню принципів ефективної децентралізації та реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, і Дніпропетровську та області зокрема;
2.    У визначений законом термін надати публічну інформацію стосовно суми коштів, з місцевого бюджету поточного року, яка закладена для реалізації відповідних вищезазначених заходів, а також, про суму коштів, яку планується залучити з інших джерел (грантів, фондів тощо);
3.   Надати публічну інформацію - за якими критеріями визначатимуться і формуватимуться «спроможні територіальні громади» та чи відповідає дане визначення нормам чинної Конституції України (вказати статтю);
4.   Надати публічну інформацію про загальну кількість територіальних громад Дніпропетровської області;
5.   Надати публічну інформацію - картографічно-схематичне розташування існуючих територіальних громад в межах Дніпропетровської області;
6.   Надати публічну інформацію - картографічно-схематичне розташування запланованих для створення «спроможних територіальних громад»;
7.   Надати публічну інформацію про місце розташування (адреса)  обласного Офісу з питань впровадження реформ у сфері місцевого самоврядування та децентралізації повноважень органів виконавчої влади,а  також інші контакти (телефони, електронну пошту тощо); 
8.   Надати можливість ознайомитись з дистанційним курсом навчання, відносно питання формування «спроможних територіальних громад» в електронному вигляді;
 9.    Відповідь надіслати у письмовому і електронному вигляді на мою вищезазначену домашню та електронну адреси.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -