- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

неділя, 6 вересня 2015 р.

ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА ЧИ ДИКТАТУРА БЕЗПРАВ’Я (щодо умов оренди приміщення ДніпроОДА)

Черговий «шедевр» потурання майнових прав. Цього разу в ролі орендодавця виступає орган з назвою «Дніпропетровська обласна рада», який без згоди справжнього власника, здає комунальну власність в оренду органу з назвою «Дніпропетровська обласна державна адміністрація».

Мова йде про адміністративну будівлю загальною площею 3625, 1 кв. м., розташованою за адресою: місто Дніпропетровськ, пр.-т Кірова, 1. В цьому випадку (на фото), як і в двох попередніх, розмір річної орендної плати становить 1 (одну) гривню.
   Відповідно до статті 2.. Закону України «Про місцеві державні адміністрації», місцеві державні адміністрації в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечують:
-      Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;
-      Законність і порядок, додержання прав і свобод громадян.
Відповідно до статті 3., цього закону, місцеві державні адміністрації діють на засадах:
-      Відповідальності перед людиною і державою за свою діяльність;
-      Верховенства права;
-      Законності;
-      Пріоритетності прав людини;
-      Поєднання державних і місцевих інтересів.
Цікаво, як вищезазначені умови оренди вкладаються в контекст фінансово-майнових інтересів відповідної територіальної громади міста Дніпропетровська з огляду на частину 8, статті 60., закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» де чітко зазначено, що об’єкти комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб’єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади.
   Відповідні дії «посадових осіб», які уклали угоду про оренду комунальної власності всупереч чинному законодавству,  підпадають під визначення частини 5. статті 186. Кримінального кодексу України – ГРАБІЖ (відкрите викрадання чужого майна).
Ну, то де тут верховенство права, законність, поєднання державних і місцевих інтересів та пріоритетність прав людини на гарантоване конституційне право на місцеве самоврядування, де первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада (юридична особа)?

Матеріал підготував: Сергій Філіпенко


Тематична сторінка: ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА











Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -