- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 26 жовтня 2015 р.

НА ПОРОЗІ РЕВОЛЮЦІЇ ВЕРХОВЕНСТВА ПРАВА (заява та звернення «КоЗаК»)

Комітет захисту Конституції України в Дніпропетровській області «КоЗаК», реагуючи на проміжні та кінцеві результати «волевиявлення» на виборах до місцевих рад всіх рівнів 25 жовтня 2015 року, ЗАЯВЛЯЄ:

«ВИБОРИ» - НЕЗАКОННІ! «ОБРАНЦІ» - НЕЛЕГІТИМНІ!

   У відповідності до чинної Конституції України (ст..140), місцеве самоврядування є правом територіальної громади.
   Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
   Згідно статті 141., Конституції України, територіальні громади на основі загального, рівного, прямого виборчого права обирають шляхом таємного голосування, відповідно сільського, селищного, міського голову, який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях.
   Відповідно до статті 6. чинного Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ПЕРВИННИМ СУБ’ЄКТОМ місцевого самоврядування, ОСНОВНИМ НОСІЄМ його функцій і повноважень є ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА села, селища, міста.
   Відповідно до статті 10. (цього закону), Ради – це представницькі органи місцевого самоврядування, що ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ відповідні ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ.
   Згідно статті 12. Закону, сільський, селищний, міський голова - є головною посадовою особою ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ відповідно села, селища, міста та обирається відповідною ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ ГРОМАДОЮ на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
   Відповідно до статті 16. Закону всі органи місцевого самоврядування є ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ.
   В місті Дніпропетровську не існує ПЕРВИННОГО суб’єкта місцевого самоврядування юридичної особи з назвою «Територіальна громада міста Дніпропетровська», яка, в свою чергу мала б складатися з восьми окремих, районних у місті територіальних громад, юридичних осіб з відповідними законними повноваженнями та ознаками юридичної особи публічного права: відкритими реєстрами та кадастрами облікованої наявної спільної власності та власників (громадян), відповідною державною реєстрацією (легалізацією) в центральному органі виконавчої влади, банківськими реквізитами, печаткою, символікою і таке інше.
   Отже, в умовах, коли устрій місцевого самоврядування в Україні суперечить чинним Конституції та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Місцеві вибори – 2015» в Дніпропетровську та області слід вважати НЕЗАКОННИМИ, а новообраних представників місцевого самоврядування – НЕЛЕГІТИМНИМИ.
   Вимагаємо від Президента України, як гаранта Конституції України, встановлення конституційного ладу на території Дніпропетровської області з призначенням дати проведення законних виборів до всіх рівнів представництва, всіх громадян України, з урахуванням вимог чинного законодавства.

Комітет Захисту Конституції «КоЗаК» (47 підписів)

P. S. Звернення до ГРОМАДЯН:
   Шановні ГРОМАДЯНИ України! В нашій країні продовжується втілення програми, щодо гібридного геноциду української нації. 24 роки цього експерименту відкинули одну з найбагатших країн світу на задвірки убогості. В Україні йде війна проти українського народу. Після подій півторарічної давнини (другого кривавого майдану та війни на сході) та за часів правління «нової демократичної влади», українці опинилися іще в більш гіршому, зубожілому становищі. «Плодами» Революції гідності сьогодні вміло користуються представники внутрішньої окупаційної «влади» заради свого збагачення. Побудовану ними олігархічно-кланову систему тотальної корупції та чиновницького свавілля – систему беззаконня, можна зруйнувати лише через впровадження протиставлення на всій території України чинного українського законодавства та конституційного порядку.
Нам треба подолати своє правове невігластво та згадати, що всі ми, у відповідності до статті 13. Конституції України, в рівній мірі, є акціонерами своєї країни. А у відповідності до статті 60. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», всім нам (через юридично оформлений суб’єкт місцевого самоврядування - територіальну громаду), як акціонерам своїх територіальних громад, належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров’я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі і нерухомі об’єкти, визначені відповідно до закону як об’єкти права комунальної власності, а також кошти від їх відчуження.
   «Майдан - 3» має стати безкровною загальноукраїнською РЕВОЛЮЦІЄЮ ВЕРХОВЕНСТВА ПРАВА! Будь-які питання, що роз’єднують і розколюють націю (мова, релігія, політика, історія і таке інше), мають відійти на другий план. На порядку денному повинно стояти лише одне питання – встановлення законності і порядку в основоположних питаннях місцевого самоврядування у відповідності до чинної Конституції та законів України. Вимагаймо своє!
   Децентралізація у відповідності до чинного законодавства – це та протиотрута, яка в змозі подолати існуючу олігархічно-кланову систему беззаконня і привласнення.

Мета – ЄДНАЄ! Ціль, додає наснаги! Нічого не втрачено!


Слава Україні! Слава Нації!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -