- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

РОЗСТАВЛЯЮЧИ АКЦЕНТИ – НЕЛЕГІТИМНІ! (уточнення до позовної заяви)

Закінчується другий місяць суддівського пінг-понгу відносно нашого звернення щодо скасування рішення Дніпропетровської обласної ради про утворення десяти територіальних громад.


По-суті, поведінка з початку Кіровського районного суду, а потім і окружного адміністративного судів міста Дніпропетровська підтверджують неправомірність ухваленого рішення нелегітимним органом, яким являється Дніпропетровська обласна рада у відповідності до Конституції та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Отже, доповнюємо адміністративну заяву конкретикою, розставляючи недвозначні акценти: відповідно до статті 10. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Дніпропетровська обласна рада не представляє інтереси відповідних територіальних громад (які мають бути юридичними особами) та діє не від їх імені, а отже – є нелегітимною!
P. S. Окремо хотілося б висловити «подяку» народним дегене… депутатам, котрі проголосували «за!» підняття тарифів судового збору. Тепер подібна адміністративна заява немайнового характеру коштує майже 500 гривень (про що свідчать фото).

Святе місце не пустує… Розстрільні списки чекають на своїх «героїв»…

                        Кіровський районний суд  м. Дніпропетровська
                                                                            пр-т Пушкіна, 29,
місто Дніпропетровськ,
                                              Дніпропетровська область, 49101
                                                                  Тел.: (0562) 33-50-26

Позивач: Гр. Філіпенко Сергій Веніамінович,
                                                    місто Дніпропетровськ, 49055
                                                             e-mail: svf2011@ukr.net

                       Відповідач: «Дніпропетровська обласна рада»
                                            пр-т. Кірова, 2, м. Дніпропетровськ,
                                           Дніпропетровська область, 49004
                                         Контактний телефон: (056) 7428116 
                                                   E-mail: oblrada@oblinfo.dp.ua

                                           Заява
                      про уточнення позовних вимог
    В провадженні Кіровського районного суду міста Дніпропетровська знаходиться адміністративний позов (провадження № 804/14346/15) Філіпенка Сергія Веніаміновича, до органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», про скасування рішень ухвалених на 33-й сесії 14 серпня 2015 року, а саме:
- Про утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 666-33/VI);
- Про утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 667-33/VI);
- Про утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району Дніпропетровської області (рішення № 668-33/VI);
- Про утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 669-33/VI);
- Про утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 670-33/VI);
- Про утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 671-33/VI);
- Про утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району Дніпропетровської області (рішення № 672-33/VI);
- Про утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 673-33/VI);
- Про утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 674-33/VI);
- Про утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 675-33/VI).
      Згідно ч.1 ст.116 КАСУ суд може своєю ухвалою об'єднати в одне провадження кілька однорідних позовних вимог за позовами одного й того ж позивача до того ж відповідача чи до різних відповідачів або за позовними заявами різних позивачів до одного й того самого відповідача.
Відповідно до ч.1 ст.137 КАСУ позивач може протягом всього часу судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог, подавши письмову заяву, яка приєднується до справи.
Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до Конституції України визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Стаття 1. цього закону чітко визначає:
територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр;
адміністративно-територіальна одиниця - область, район, місто, район у місті, селище, село;
Відповідно до статті 6. первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.
Відповідно до статті 10. Ради - представницькі органи місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Відповідно до статті 16. органи місцевого самоврядування є юридичними особами.
На підставі всього вищезазначеного,

Прошу:

1.           Пункт перший прохальної частини позову, по справі (провадженню) № 804/14346/15, доповнити словами: «як такі, що ухвалені органом, який не представляє інтереси територіальних громад (юридичних осіб) в межах Дніпропетровської області та діє не від їх імені, за умов фактичного їх неіснування» так, щоб в уточненому варіанті це звучало наступним чином:

«1. Скасувати рішення, ухвалені на 33-й сесії, 14 серпня 2015 року, органом з назвою «Дніпропетровська обласна рада» як такі, що ухвалені органом, який не представляє інтереси територіальних громад (юридичних осіб) в межах Дніпропетровської області та діє не від їх імені, за умов фактичного їх не існування, а саме:
- Про утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 666-33/VI);
- Про утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області (рішення № 667-33/VI);
- Про утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району Дніпропетровської області (рішення № 668-33/VI);
- Про утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 669-33/VI);
- Про утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 670-33/VI);
- Про утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 671-33/VI);
- Про утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району Дніпропетровської області (рішення № 672-33/VI);
- Про утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 673-33/VI);
- Про утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 674-33/VI);
- Про утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області (рішення № 675-33/VI)».


28 жовтня 2015 року                                               Філіпенко С. В.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -