Враховуючи
попередній досвід тупуватих відписок на наші інформаційні запити, цього разу
спробуємо зробити відповідну дію, з більш розлогою вступною частиною:
Запит
про надання публічної інформації за Законом України
про надання публічної інформації за Законом України
"Про
доступ до публічної інформації"
В Україні
визнається і гарантується місцеве самоврядування (ст..7. КУ), яке є
правом територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого
значення в межах Конституції та законів України (ст..140. КУ).
Відповідно до
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (від 21.05.1997 №
280/97-ВР) первинним суб’єктом
місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста (ст..6):
В загальних положеннях зазначено, що територіальна
громада – це жителі,
об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними
адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання
жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр;
адміністративно-територіальна
одиниця - область, район, місто, район у місті, селище, село.
Як зазначено в статті 2., цього закону, місцеве
самоврядування в Україні - це гарантоване державою право. Місцеве
самоврядування здійснюється територіальними громадами.
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені
ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній
власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку
і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних
адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють
місцеві податки і збори відповідно до закону (ст. 143. КУ).
Згідно статті 16. Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», всі органи місцевого самоврядування,
що становлять єдину систему місцевого самоврядування в Україні, визначену
статтею 5. цього закону, мають
бути юридичними особами: „Органи
місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах
яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно
до закону”.
В статті 60., зазначено, що територіальним громадам сіл, селищ,
міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і
нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси,
підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства,
а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові
приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки,
соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі
об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності,
а також кошти, отримані від їх відчуження.
Відповідно до статті 2., Бюджетного кодексу України
(ВР № 2456-VI від
08.07.2010) бюджет – це план формування та використання фінансових ресурсів для
забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами місцевого
самоврядування протягом бюджетного періоду.
Бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних
громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах),
бюджети об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та
перспективним планом формування територій громад.
Відповідно до статті 5., цього документу, бюджетна
система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів. Місцевими
бюджетами є бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та
бюджети місцевого самоврядування. Бюджетами місцевого самоврядування
є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому
числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад, що
створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій
громад.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну казначейську службу
України (документ № 215-2015-п від 15.04.2015) Державна казначейська служба
України (Казначейство) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого
спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра
фінансів і який реалізує державну політику у сферах казначейського обслуговування
бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів.
Згідно пункту 4 цього Положення, Казначейство відповідно до покладених
на нього завдань та в установленому законодавством порядку, забезпечує
казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного
казначейського рахунка, відкритого у Національному банку, здійснює розрахунково-касове обслуговування
розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, здійснює відкриття і закриття
рахунків в національній валюті, проводить операції на рахунках, формує та видає
виписки з рахунків, здійснює розподіл бюджетних коштів між державним бюджетом,
бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, між
місцевими бюджетами, а також між загальним та спеціальним фондами бюджету
відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним законодавством, і їх
перерахування відповідно до законодавства, проводить відповідні розрахунки між
державним та місцевими бюджетами, між місцевими бюджетами, а також між
учасниками бюджетного процесу та суб’єктами господарювання, здійснює відкриття,
закриття та обслуговування рахунків у системі електронного адміністрування
податків, управляє наявними фінансовими ресурсами, що консолідуються на єдиному
казначейському рахунку, веде бухгалтерський облік операцій з виконання
державного та місцевих бюджетів та таке інше.
Казначейство здійснює свої
повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку
територіальні органи.
Казначейство є юридичною
особою публічного права, має самостійний
баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням,
власні бланки, рахунки в Казначействі і банках.
Враховуючи все
вищезазначене та керуючись ст. 7, 8, 140-143 Конституції України, ст.2 та
ст. 316-318 Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Закону України "Про
доступ до публічної інформації", ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону
України “Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення та подальшого
використання даної інформації в суді,
Прошу:
Дніпропетровське міське
управління юстиції
- Впродовж
визначеного законом строку надати вичерпну інформацію відносно всіх
зареєстрованих в Дніпропетровському міському управлінні юстиції Територіальних
громад (юридичних осіб) районів у місті Дніпропетровську;
Дніпропетровську міську раду
-
У визначений законом термін надати
вичерпну публічну інформацію – копію Свідоцтва про державну реєстрацію
юридичної особи Дніпропетровська міська рада;
-
У визначений законом термін надати вичерпну
публічну інформацію – відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру
юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про юридичну особу з назвою
„Дніпропетровська міська рада”;
Головне Управління Державної
казначейської служби України в Дніпропетровській області
-
Впродовж визначеного законом строку надати вичерпну інформацію відносно
того, чи зареєстрована і обслуговується в головному Управлінні Державної казначейської
служби України у Дніпропетровській області юридична особа „Територіальна
громада міста Дніпропетровська”.
Управління Державної
казначейської служби України у Красногвардійському районі м.
Дніпропетровська
-
Впродовж визначеного законом строку надати вичерпну інформацію відносно
того, чи зареєстрована і обслуговується в Управління Державної казначейської
служби України у Красногвардійському районі міста Дніпропетровська юридична
особа „Територіальна громада Красногвардійського району міста Дніпропетровська”.
- Відповідь надіслати у письмовому і електронному вигляді
на мої вищезазначені домашню та електронну адреси.
11.01.2016 Філіпенко С. В.
Чи э вiдповiд на запит?
ВідповістиВидалити