- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 12 лютого 2016 р.

Оплачуєш «комуналку» - порушуєш закони України! (про незаконність комунальних підприємств)

Соковиті плоди рейдерського захоплення органів місцевого самоврядування, починають пожинати всі представники громади міста на Дніпрі.
Вчора, під димовою завісою боротьби з незаконно встановленими МАФами і «показовою поркою» (варварським демонтажем перших трьох кіосків на центральному проспекті міста) - прихованою формою перенаправлення грошових потоків до кишень новоявлених чиновників, майже непоміченою залишилася інформація щодо виселення 35-ти «комунальних боржників», з їх осель.

На відео недолюстрований чиновник, директор незаконного КП «Коменергосервіс», погрожує городянам зрізанням дверей в їх оселях, переписом та конфіскацією їхнього майна.
Мабуть цей «недолюстратиш» вирішив, що він, і є закон забувши про статтю 19. Конституції України та статтю 24. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у відповідності до яких він, як посадова особа, має діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб передбачені Конституцією та законами України.
Поважною причиною подібних заяв (погроз представникам громади міста) від подібного «деградоїда», може бути його патологічна олігофренія, систематичні запаморочення свідомості та галюцинації (як побічний ефект тривалого вживання транквілізаторів)  та незнання і відверте ігнорування законів України.
Виводячи даного пацієнта з коми СССРовіччя, повідомляємо йому, що у відповідності до Конституції та законів України, комунальне підприємство, яке він очолює, разом із ним, як його директором, є незаконно утвореною організацією. Чому? Все дуже просто:
У відповідності до статті 81. Цивільного кодексу України, юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа публічного права (наприклад: комунальне підприємство) створюється розпорядчим актом органу місцевого самоврядування (наприклад: сесійним рішенням міської ради).
Міська рада (наприклад: міста Дніпропетровська) – це, згідно статті 10. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», представницький орган місцевого самоврядування, який представляє відповідну територіальну громаду.
В свою чергу, відповідно до статті 16., цього закону, територіальна громада, як первинний суб’єкт місцевого самоврядування, обов'язково (!!!) повинна мати офіційний статус юридичної особи публічного права.
З 1997 року, з моменту затвердження данного закону Верховною Радою України, не утворено жодної легітимної (законної) адміністративно-територіальної одиниці і первинного органу місцевого самоврядування Територіальної громади, - юридичної особи публічного права. Отже, у зв'язку із відсутністю законних, первинних, утворюючих органів місцевого самоврядування, якими у відповідності до закону є територіальні громади (юридичні особи), всі інші, кимось утворені, органи місцевого самоврядування, є нелегітимними (незаконними).
З відповіді на мій інформаційний запит (на фото) до «свого» ЖЕКу стає зрозуміло, що КП «Жилсервіс – 1» в місті Дніпропетровську зареєстровано як юридична особа приватного права, а не юридична особа публічного права, що грубо порушує чинне законодавство. Я, як громадянин України та представник громади міста Дніпропетровська, дане КП притаманними для нього функціями і повноваженнями не наділяв, а отже, мати з ними фінансові відносини, не збираюсь і не буду.
В цілому, фінансування цієї організації порушує статтю 19. Конституцію України, в якій зазначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Саме тому, в умовах нелегітимності органів місцевого самоврядування, і створених ними незаконних комунальних підприємств, їх фінансування через оплату «комунальних» послуг, є злочином та підпадає, як мінімум, під дію статті 256. Кримінального кодексу України, відповідно до якої передбачена кримінальна відповідальність за сприяння учасникам злочинних організацій та укриття їх злочинної діяльності, у вигляді позбавленням волі від трьох до десяти років. Подумайте про це перед тим, як перераховуватимете свої кошти на рахунки незаконних приватних підприємств, якими сьогодні є всі КП в Україні.
Громадяни, поважайте і виконуйте норми і положення законів і Конституції України та не фінансуйте злочинців!


Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

5 коментарів:

  1. Прошу прощения, но основным аргументом нелегитимности органов местного самоуправления выступает ссылка на статью 16 закона "о местном самоуправлении", где якобы указано, что изначальный субъект местного самоуправления должен иметь статус юридического лица ПУБЛИЧНОГО ПРАВА. Но в статье 16 обозначенного закона нет ни единого упоминания о юридических лицах ПУБЛИЧНОГО ПРАВА. Также я пролистал весь этот закон и не нашел ни одного упоминания о лицах публичного права и противопоставлении их лицам частного права.

    Проясните пожалуйста суть вопроса. Либо я что-то не так понял или прочитал, либо о чем речь?

    ВідповістиВидалити
  2. Сергей, подскажите. Где в ответе на Ваш запрос видно юридическое лицо частного права?

    ВідповістиВидалити
  3. Актуальна ли статья на сегодня 12*08*22 ?

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -