- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

пʼятниця, 12 лютого 2016 р.

Оплачуєш «комуналку» - порушуєш закони України! (про незаконність комунальних підприємств)

Соковиті плоди рейдерського захоплення органів місцевого самоврядування, починають пожинати всі представники громади міста на Дніпрі.
Вчора, під димовою завісою боротьби з незаконно встановленими МАФами і «показовою поркою» (варварським демонтажем перших трьох кіосків на центральному проспекті міста) - прихованою формою перенаправлення грошових потоків до кишень новоявлених чиновників, майже непоміченою залишилася інформація щодо виселення 35-ти «комунальних боржників», з їх осель.

На відео недолюстрований чиновник, директор незаконного КП «Коменергосервіс», погрожує городянам зрізанням дверей в їх оселях, переписом та конфіскацією їхнього майна.
Мабуть цей «недолюстратиш» вирішив, що він, і є закон забувши про статтю 19. Конституції України та статтю 24. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у відповідності до яких він, як посадова особа, має діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб передбачені Конституцією та законами України.
Поважною причиною подібних заяв (погроз представникам громади міста) від подібного «деградоїда», може бути його патологічна олігофренія, систематичні запаморочення свідомості та галюцинації (як побічний ефект тривалого вживання транквілізаторів)  та незнання і відверте ігнорування законів України.
Виводячи даного пацієнта з коми СССРовіччя, повідомляємо йому, що у відповідності до Конституції та законів України, комунальне підприємство, яке він очолює, разом із ним, як його директором, є незаконно утвореною організацією. Чому? Все дуже просто:
У відповідності до статті 81. Цивільного кодексу України, юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа публічного права (наприклад: комунальне підприємство) створюється розпорядчим актом органу місцевого самоврядування (наприклад: сесійним рішенням міської ради).
Міська рада (наприклад: міста Дніпропетровська) – це, згідно статті 10. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», представницький орган місцевого самоврядування, який представляє відповідну територіальну громаду.
В свою чергу, відповідно до статті 16., цього закону, територіальна громада, як первинний суб’єкт місцевого самоврядування, обов'язково (!!!) повинна мати офіційний статус юридичної особи публічного права.
З 1997 року, з моменту затвердження данного закону Верховною Радою України, не утворено жодної легітимної (законної) адміністративно-територіальної одиниці і первинного органу місцевого самоврядування Територіальної громади, - юридичної особи публічного права. Отже, у зв'язку із відсутністю законних, первинних, утворюючих органів місцевого самоврядування, якими у відповідності до закону є територіальні громади (юридичні особи), всі інші, кимось утворені, органи місцевого самоврядування, є нелегітимними (незаконними).
З відповіді на мій інформаційний запит (на фото) до «свого» ЖЕКу стає зрозуміло, що КП «Жилсервіс – 1» в місті Дніпропетровську зареєстровано як юридична особа приватного права, а не юридична особа публічного права, що грубо порушує чинне законодавство. Я, як громадянин України та представник громади міста Дніпропетровська, дане КП притаманними для нього функціями і повноваженнями не наділяв, а отже, мати з ними фінансові відносини, не збираюсь і не буду.
В цілому, фінансування цієї організації порушує статтю 19. Конституцію України, в якій зазначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Саме тому, в умовах нелегітимності органів місцевого самоврядування, і створених ними незаконних комунальних підприємств, їх фінансування через оплату «комунальних» послуг, є злочином та підпадає, як мінімум, під дію статті 256. Кримінального кодексу України, відповідно до якої передбачена кримінальна відповідальність за сприяння учасникам злочинних організацій та укриття їх злочинної діяльності, у вигляді позбавленням волі від трьох до десяти років. Подумайте про це перед тим, як перераховуватимете свої кошти на рахунки незаконних приватних підприємств, якими сьогодні є всі КП в Україні.
Громадяни, поважайте і виконуйте норми і положення законів і Конституції України та не фінансуйте злочинців!


Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -