- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

середа, 7 грудня 2016 р.

Відсьогодні я не сплачую за газ або палкий «привіт» кіпрським офшорам

   Сьогодні, на чергову мою забаганку через інформаційні запити встановити конструктивний діалог з монополістом з постачання побутового газу у Дніпрі, компанією ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», зіштовхнувся із шквалом алогічного непорозуміння. На мій черговий (шостий, а може й сьомий) інформаційний запит до міськради та названого вище підприємства, для з’ясування законності даного підприємства, як надавача відповідних послуг, я отримав стандартну відповідь: «я - не я, і хата не моя». А навздогін, рекомендованим листом, ще й отримав повідомлення-погрозу про припинення газопостачання, до повного погашення простроченої заборгованості.

   Відсьгодні, я принципово не сплачуватиму за газ до з’ясування всіх нагальних (на мій погляд) питань.
   Перед детальним аналізом «лякалки» хочу нагадати читачам, що відповідно до статті 13. Конституції України земля, її надра (газ також), атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу (газ також), виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Також, згідно з положеннями статті 1. Закону України «Про власність» національне багатство України: земля, її надра, повітряний простір,  водні  та  інші природні ресурси, що знаходяться в межах території  України, природні ресурси її континентального шельфу та виключної  (морської) економічної зони, основні засоби виробництва у промисловості, будівництві, сільському господарстві, транспорті, зв'язку,  житловий  фонд,  будівлі  та споруди, фінансові ресурси, наукові  досягнення,  створена  завдяки  зусиллям  народу  України частка  в  загальносоюзному  багатстві,  зокрема в загальносоюзних алмазному  та  валютному  фондах  і  золотому запасі, національні, культурні та історичні цінності, в тому числі й ті, що знаходяться за її межами, є власністю народу України.  
Плавно переходячи до ретельного аналізу мною отриманого «Повідомлення про припинення газопостачання та погашення простроченої заборгованості» (нижче на фото) хочу зазначити, що прочитуючи зазначений папірець, я реготав до сліз.


Аби зрозуміти про що я. спробуйте наступні витяги з цього «документу» промовляти металевим голосом Івана Левітана, на кшталт: «Сєгодня Гєрманія вєроломно напала…» - ну, і так далі, за текстом. Поїхали…  
«Станом на 31.10.2016 року за Вашим особистим рахунком ХХХХХ накопичена прострочена заборгованість за послуги з газопостачання в сумі 2017, 72 грн.» - зазначено у першому абзаці «страшилки».  
«На підставі Постанови НКРЕКП від 27.11.2015 року № 2496 «Про затвердження правил постачання природного газу», ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», вимагає сплатити прострочену заборгованість у повному обсязі не пізніше 10 днів після отримання даного повідомлення» - зазначено далі за текстом.  
Отже. в умовах відсутності обліку спожитого мною газу та будь-яких договірних відносин (укладеного договору) між постачальником природного газу ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» і мною, як споживачем своєї власності (газу - відповідно до вищезазначених положень законодавства), монополіст вимагає оплати заборгованість, посилаючись на Постанову НКРЕКП № 2496, де в частині третій загальних положень зазначено, що постачання природного газу побутовим споживачам здійснюється за договором, який має відповідати типовому договору постачання природного газу побутовим споживачам, що затверджується Регулятором та оприлюднюється в установленому порядку. Зазначу, що нічого подібного (типового договору) між мною і зазначеним монополістом, не існує в природі. Свою ж «власність», у вигляді мого особистого рахунку (???), у якості компенсації зазначеної заборгованості, дарую безоплатно (як втішний приз) ТОВ «Дніпропетровськгаз збут». Насолоджуйтесь!  
Перед прочитанням наступних рядків, краще одразу лягти на підлогу, аби на неї не впасти від сміху… Поїхали…  
«Якщо прострочена заборгованість в сумі 2017, 72 грн. не буде погашена в строк до 30.11.2016 року, Споживач зобов’язаний самостійно припинити споживання природного газу шляхом перекриття запірного пристрою перед газовим приладом та надати безперешкодний доступ працівникам ПАТ «Дніпрогаз» для здійснення заходів з примусового припинення газопостачання до Вашого об’єкту за дорученням ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» - ржууууунімагууууу))))))))))).  
Отже, в умовах непогашення заборгованості, після самостійного виконання ліцензованих робіт з припинення собі любимому газопостачання, за дорученням ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», я мушу надати безперешкодний доступ до свого «об’єкту» працівникам ПАТ «Дніпрогаз»?. А у нас в країні що, вже змінили Конституцію, наділивши ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» повноваженнями судової гілки влади? Що за маячня? Хоча… ні, - не змінили! Хух…, відлягло.    
В передостанньому абзаці читаємо: «У разі непогашення заборгованості у добровільному порядку, ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» буде змушене стягнути борг у судовому порядку». Ну, нарешті, буква закону! Тобто, якщо на мене не матимуть впливу поняття та бєспрєдєл, вони звернуться до суду))). Та велллкам… Залюбки зустрінусь з вами у суді, аби через витребовані судом докази (бо через запити не вдається) з’ясувати природу вашого «офшорного походження», визначити кінцевого бенефіціарного власника (контролера), а також з’ясувати всі подробиці «анексії» (захвату) відповідної профільної інфраструктури комунальної власності територіальних громад районів у місті та територіальної громади міста Дніпра.  
Повертаючись до папірця та його оформлення зазначу, що ваги цьому «документу» додає лише спосіб його надіслання рекомендованим листом, коли ви приходите у поштове відділення і за щось розписуєтесь, а потім з тексту повідомлення дізнаєтеся про встановлений Вам термін у 10 днів, з моменту отримання повідомлення. Не ведіться. Цей папірець не має жодної юридичної сили. Ретельно вдивіться у наданий зразок і Ви побачете, що на «документі» відсутня мокра печатка, а саме повідомлення підписано якимось представником ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» з розмитим ПІБ у відповідній графі і якоюсь закорлючкою замість підпису директора підприємства. Може у них так розважаються охоронники з прибиральницями.                         
                      Громадяни України!     
       Чітко додержуйтесь законів України!    
  Не фінансуйте сумнівні офшорні підприємства!
Завжди відкритий до діалогу з монополістами: Сергій Філіпенко
Остання відповідь по темі від Дніпроміськради, в матеріалі:

Статут громади Дніпра вищий за Конституцію? (відповідь на запит) 


                          Публічне акціонерне товариство «Дніпрогаз»
                                            Дніпропетровська область, 49101,
                                          місто Дніпро, вул. Володарського, 5
                                                                              
                                              Громадянин України Філіпенко
                                              Сергій Веніамінович, 1970 р. н.,
                               м. Дніпро, Дніпропетровська обл.., 49055
                                                           svf2011@ukr.net

                                        Запит № 451/16 
       про надання публічної інформації за Законом України
                  "Про доступ до публічної інформації"

   В провадженні Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська, за моїм зверненням, знаходиться адміністративна позовна заява (справа № 200/16195/16-а, провадження № 2а/200/632/16) щодо бездіяльності Дніпропетровської міської ради стосовно легітимізації (узаконення у відповідності до норм чинного законодавства) своєї структури виконавчих органів (департаментів, управлінь, відділів), а також підпорядкованих ним комунальних підприємств.
   Згідно статті 19. Конституції України  органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
   Відповідно до статті 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
   Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
   Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
   Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
   Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
   Згідно п. 4, статті 16., цього закону, рішення про наділення міських рад правами щодо управління майном і фінансовими ресурсами, які є у власності територіальних громад районів у містах, приймається на місцевих референдумах відповідних районних у містах громад. 
  Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 5, 7, 8, 140-143 Конституції України, ст.2, 81 та ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29 Закону України  “Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення та подальшого використання даної інформації (як доказової бази) в суді,

Прошу:

-  У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – копію відповідного рішення ухваленого органом з назвою «Дніпропетровська міська рада» про передачу відповідної інфраструктури (інженерних комунікацій та мереж, допоміжних споруд тощо), - спільної комунальної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську, у використання та користування приватній компанії «Публічне акціонерне товариство „Дніпрогаз»;
-  У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – копію акта оціночної вартості переданого відокремленого майна – спільної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську в користування і використання приватній компанії «Публічне акціонерне товариство «Дніпрогаз» Дніпропетровською міською радою;
-   У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію – копію реєстру всього переданого Дніпропетровською міською радою комунального майна (спільної власності територіальних громад районів у місті Дніпропетровську) у використання і користування приватній компанії «Публічне акціонерне товариство «Дніпрогаз» 
- Відповідь надати у хронологічній до запитань послідовності та надіслати у письмовому і електронному вигляді на вищезазначену поштову та електронну адреси.
     
        Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com


Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -