- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 11 лютого 2018 р.

Закон про демреєстр ухвалено з грубими порушеннями Регламенту – документи свідчать


Публікуємо відповідь на запит щодо висновків профільних комітетів, згідно вимог Регламенту Верховної Ради України, стосовно законопроекту «Про Єдиний державний демографічний реєстр» (реєстр. № 10492 від 18.05.2012 р.)

Комітет Верховної Ради України
з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин
вул. Грушевського, 5
м. Київ, 01008
 
 
ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
 
 Відомості про інформацію, яка запитується
 
18 травня 2012 року у Верховній Раді України було зареєстровано проект 

Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр» (реєстр. 
№ 10492), який є нині Законом України від 20.11.2012 р. № 5492-

Комітет Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин відповідно до предметів відання комітетів було визначено головним з підготовки і попереднього розгляду законопроекту «Про Єдиний державний демографічний реєстр».
Згідно частини першої статті 93 Регламенту Верховної Ради України (в редакції Закону України від 29.01.2012 р. № 4308-VI) кожен законопроект після його реєстрації не пізніш як у п’ятиденний строк направляється в:
1) комітет, який відповідно до предметів відання комітетів визначається головним з підготовки і попереднього розгляду законопроекту;
2) комітет, до предмета відання якого належать питання бюджету, для проведення експертизи щодо його впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють  бюджетні  відносини;
3) комітет, до предмета відання якого належать питання регламенту, для підготовки експертного висновку на відповідність оформлення та реєстрації законопроекту вимогам закону, цього Регламенту та прийнятих відповідно  до  них  нормативно-правових  актів; 
4) комітет, до предмета відання якого належить оцінка відповідності законопроектів міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції. 
Крім того, частиною першою статті 93 Регламенту Верховної Ради України встановлено, що кожен законопроект не пізніш як у триденний строк направляється комітетом, до предмета відання якого належать питання бюджету, до Кабінету Міністрів України для здійснення експертизи щодо його впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини.
Далі, згідно частини третьої статті 93 Регламенту Верховної Ради України головний комітет  не  пізніш  як  у  тридцятиденний  строк попередньо  розглядає  законопроект і ухвалює висновок щодо доцільності включення його до порядку денного сесії Верховної Ради. До висновку головного комітету додаються висновки комітетів, до предметів відання яких належать питання  відповідно регламенту та оцінки відповідності законопроектів міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції,  які мають бути подані до головного комітету не пізніш як у 14-денний строк з дня отримання законопроекту для надання висновку.
До висновку головного комітету  також  додається  висновок комітету, до предмета відання якого  належать  питання бюджету, що має бути поданий до головного комітету у  21-денний  строк  з  дня  отримання законопроекту для надання висновку.
Відповідно до частини першої статті 97 Регламенту щодо кожного законопроекту, включеного до порядку денного сесії Верховної Ради, Апарат Верховної Ради та головний комітет ведуть справу законопроекту, до якої в  хронологічному  порядку їх внесення, подання, направлення, розгляду або прийняття включаються (як встановлено пунктом 6 частини другої статті 97 Регламенту) висновки комітетів щодо законопроекту.
Отже, прошу надати мені копії висновків перелічених нижче комітетів, що згідно вимог Регламенту Верховної Ради України мають знаходитися у справі законопроекту «Про Єдиний державний демографічний реєстр» (реєстр. № 10492 від 18.05.2012 р.):
1) Комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин;

Доцент кафедри
адміністративного права і процесу
Національної академії
внутрішніх справ, к.ю.н.                                                             О.К. Волох
___.___.2017 р.






Апарат
Верховної Ради України
вул. Грушевського, 5
м. Київ-08, 01008
 
 
ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
 
Відомості про інформацію, яка запитується
2 листопада 2017 року мною було отримано відповідь Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України на запит щодо надання мені копії експертного висновку Комітету (колишня назва – Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України) стосовно відповідності оформлення та реєстрації законопроекту «Про Єдиний державний демографічний реєстр» (реєстр. № 10492 від 18.05.2012 р.) вимогам Регламенту Верховної Ради України (копія відповіді додається).
В останньому абзаці відповіді зазначається, що «після завершення роботи Верховної Ради України шостого скликання згідно із пунктом 11.6.1 Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 25 травня 2006 року № 448 (із змінами), закінчені діловодством справи постійного і тимчасового зберігання (якими, зокрема, є справи закону) передано до сектору архівного діловодства Апарату Верховної Ради України».
Відповідно до пункту 11.6.5 вказаного Положення копії, архівні довідки і виписки з документів, що зберігаються в архіві Верховної Ради України, видаються за письмовими запитами з дозволу керівництва апарату Верховної Ради України.
Таким чином, прошу надати мені копію експертного висновку Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України щодо проекту Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр» (реєстр. № 10492 від 18.05.2012 р.).

Доцент кафедри
адміністративного права і процесу
Національної академії
внутрішніх справ, к.ю.н.                                                    О.К. Волох

___.___.2017 р.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -