- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 16 березня 2018 р.

В Дніпрі набуло законної сили рішення суду щодо видачі громадянам «традиційних» паспортів

   Сукупність певних узгоджених і впевнених дій, групи позивачів (семи осіб), через суд, до установи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», у супроводі і під чітким координуванням даного процесу правозахисниками Дніпра, дала свої позитивні «плоди», які знайшли своє відображення в Рішенні установи з назвою «Дніпропетровський окружний адміністративний суд» від 25.01.2018 року, і яке набрало законної сили 12.03.2018 року.

   Це локальна перемога над системою геноциду. Але вона, згуртувала (і продовжує консолідувати) навколо себе активних і рішучих громадян, які готові йти до повної, безапеляційної перемоги, з метою досягнення певних дієвих результатів.
   Публікуємо зміст згаданого вище рішення:

   ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 
                                     РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 січня 2018 року Справа № 804/8152/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді ОСОБА_1   за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 за участі:   позивача позивача позивача позивачапозивача позивача позивача позивача представника відповідача ОСОБА_3 ОСОБА_4 ОСОБА_5 ОСОБА_6 ОСОБА_7 ОСОБА_8ОСОБА_9 ОСОБА_10 ОСОБА_11 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_4, ОСОБА_3 в інтересах неповнолітнього ОСОБА_12, ОСОБА_10 в інтересах неповнолітнього ОСОБА_13, ОСОБА_14 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_15, ОСОБА_5 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_16, ОСОБА_6 в інтересах неповнолітнього ОСОБА_17, ОСОБА_7, ОСОБА_8 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_18, ОСОБА_9 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_19 до Головного управління Державної міграційної служби у Дніпропетровській області, ОСОБА_20 районного відділу Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,-
Обставини справи: позивачі звернулися до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просять:
- вважати дії ОСОБА_20 районного відділу Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області щодо не оформлення паспорту неповнолітнім: ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19 у формі паспортної книжечки, що передбачено Положенням про паспорт громадянина України, затвердженим Постановою ВР України №2503-ХІІ від 26.06.1992р. - протиправними;
- зобов'язати юридичну особу  ОСОБА_21 управління Державної міграційної служби у Дніпропетровській області організувати роботу з оформлення та видачі, а територіальний підрозділ, ОСОБА_20 районний відділ Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області -  оформити та видати бланк паспорту неповнолітнім: ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19  у формі паспортної книжечки, з проставленою відміткою місця проживання - без використання цифрового ідентифікатора особи та автоматизованої обробки персональних даних;
- зобов'язати ОСОБА_21 управління Державної міграційної служби у Дніпропетровській області  та ОСОБА_20 районного відділу Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області вести облік щодо неповнолітніх: ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19 - за прізвищем, іменем та по-батькові, роком народження та за місцем реєстрації, без використання любого цифрового ідентифікатора особи (у т.ч. за серією та номером паспорту), без внесення інформації про них до Єдиного Демографічного реєстру чи будь-яких баз даних і реєстрів та без автоматизованої обробки та передачі персональних даних.
Позовні вимоги мотивовані тим, що при зверненні із заявами щодо оформлення і видачі неповнолітнім дітям, без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру,  паспорту громадянина України у формі паспортної книжечки, отримані ідентичні письмові відповіді, в яких зазначається про єдину можливість оформлення паспорту громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, без прийняття жодного рішення про відмову чи видачу паспорту у вигляді книжечки. Вважають, що відповідачі порушують права та інтереси неповнолітніх на отримання паспортів у формі книжечки.  
В судовому засіданні позивачі підтримали позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач ОСОБА_21 управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області і проти позову заперечував, посилаючись на законність дій. У запереченнях на адміністративний позов від 16.01.2018р. зазначив, що з прийняття Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», паспорт громадянина України оформлюється  тільки у формі картки, що містить безконтактний електронний носій.  
Відповідач ОСОБА_20 районного відділу Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області в судове засідання явку свого представника не забезпечив, заперечень на адміністративний позов не надав.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення позивачів та представника відповідача, суд -
ВСТАНОВИВ:
Заявами неповнолітні ОСОБА_19, ОСОБА_17, ОСОБА_16, ОСОБА_18, ОСОБА_12, ОСОБА_15, ОСОБА_13 та їх законі представники, просили ОСОБА_20 районний відділ Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області оформити бланки паспортів громадян України без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру та видати виключно у вигляді паспортних книжечок на підставі Закону України «Про громадянство» від 18.01.2001р. №2235-ІІІ «Про громадянство України», форма якої не заборонена діючим законодавством України, а не формі пластикової картки типу ID- 1, форма якої не є паспортом та не є його єдиним зразком; проставити відмітки реєстрації місця проживання в паспорті; провести реєстрацію громадянства України внесення запису про набуття особою громадянства України спеціально уповноваженим на те органом у відповідні облікові документи. В разі відмови оформити бланки паспортів у вигляді паспортної книжечки, прохали надати конкретну відмову та повідомити про це письмово.
Також додатковими заявами неповнолітні ОСОБА_19, ОСОБА_17, ОСОБА_16, ОСОБА_18 та їх законі представники повідомили ОСОБА_20 районний відділ Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області про те, що категорично відмовляються від присвоєння їм будь-яких ідентифікаторів особистостей, а також заявили, що не дають згоду на обробку їх персональних даних на підставі ст.8 Закону України «Про захист персональних даних» та через релігійні переконання, відмовляються від отримання та використання будь-якими біометричними документами, що містять інформацію для зчитування якої необхідні додаткові пристрої, а також від внесення даних до Єдиного демографічного реєстру і від зняття біометричної інформації.  
Листами вих.№1235/11797 від 01.11.2017р., №1235/12218 від 11.11.2017р., №1235/11304 від 12.10.2017р., №1235/12215 від 11.11.2017р.,  №1235/11306 від 12.10.2017р., №1235/12216 від 11.11.2017р.,  №1235/11305 від 12.10.2017р., №1235/12219 від 11.11.2017р., №1235/12214 від 11.11.2017р., №1235/12221 від 11.11.2017р. та №1235/12212 від 11.11.2017р. ОСОБА_20 районний відділ Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області повідомив заявників про розгляд звернень та зазначив, зокрема наступне.
Згідно Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» та пункту 3 "Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №302 від 25.03.2015р. передбачено, що до завершення роботи із забезпечення в повному обсязі територіальних підрозділів Державної міграційної служби матеріально-технічними ресурсами, необхідними для оформлення і видачі паспорта громадянина України, зразки бланків якого затверджено цією постановою, паспорт громадянина України може оформлятися з використанням бланка паспорта громадянина України у формі книжечки, але прийняття документів для оформлення паспорта громадянина України, що не містить безконтактного електронного носія, зразок бланка якого затверджено цією постановою, з 01.11.2016р. припиняється.
У звязку з чим повідомляється, що у ОСОБА_20 районному відділі Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області роботи із забезпечення матеріально-технічними ресурсами, необхідними для оформлення і видач паспорта громадянина України, завершено в повному обсязі, тому вже не може оформлюватися паспорт громадянина України з використанням бланка паспорта громадянина України у формі книжечки.
Також оформлення паспорта громадянина України з використанням бланка паспорта громадянина України у формі книжечки унеможливлено відсутністю вказаних бланків.
Згідно розділу ІІІ Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» паспорт громадянина України оформлюється із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру.
Відповідно до пп.7 пункту 7 статті 21 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» до паспорта громадянина України вноситься інформація про унікальний номер запису в Реєстрі, у звязку з чим ОСОБА_20 районний відділ Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області не має можливості задовольнити прохання заявників.
Вирішуючи спір, суд зазначає, що з пояснень позивачів встановлено, що бажання отримати паспорти у формі книжечки, обумовлене власними переконаннями та запереченнями обставин здійснення обліку дітей у Єдиному державному  демографічному реєстрі за унікальним номером запису, а не за імям, та запереченням щодо використання імплантованого безконтактного електронного носія у бланку документу.  
Так, згідно статті 28 Цивільного кодексу України, фізична особа набуває прав та обов'язків і здійснює їх під своїм ім'ям. Ім'я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по батькові, якщо інше не випливає із закону або звичаю національної меншини, до якої вона належить. При здійсненні окремих цивільних прав фізична особа відповідно до закону може використовувати псевдонім (вигадане ім'я) або діяти без зазначення імені. Ім'я фізичній особі надається відповідно до закону.
Згідно ст.294 Цивільного кодексу України, фізична особа має право на ім'я.
Згідно ст.296 Цивільного кодексу України, фізична особа має право використовувати своє ім'я у всіх сферах своєї діяльності. Використання імені фізичної особи в літературних та інших творах, крім творів документального характеру, як персонажа (дійової особи) допускається лише за її згодою, а після її смерті - за згодою її дітей, вдови (вдівця), а якщо їх немає, - батьків, братів та сестер.  Використання імені фізичної особи з метою висвітлення її діяльності або діяльності організації, в якій вона працює чи навчається, що ґрунтується на відповідних документах (звіти, стенограми, протоколи, аудіо-, відеозаписи, архівні матеріали тощо), допускається без її згоди.  Ім'я фізичної особи, яка затримана, підозрюється чи обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення, або особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може бути використане (обнародуване) лише в разі набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо неї або винесення постанови у справі про адміністративне правопорушення та в інших випадках, передбачених законом. Ім'я потерпілого від правопорушення може бути обнародуване лише за його згодою. Ім'я учасника цивільного спору, який стосується особистого життя сторін, може бути використане іншими особами лише за його згодою. Використання початкової літери прізвища фізичної особи у засобах масової інформації, літературних творах не є порушенням її права.  
Згідно вимог статті 8 ОСОБА_22 України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. ОСОБА_22 України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі ОСОБА_22 України і повинні відповідати їй. ОСОБА_22 України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі ОСОБА_22 України гарантується.
Згідно статті 22 ОСОБА_22 України права і свободи людини і громадянина, закріплені цією ОСОБА_22, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Згідно вимог статті 19 ОСОБА_22 України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені ОСОБА_22 та законами України.
Статтею 5 Закону України Про громадянство України визначено, що документом, який підтверджує громадянство України, є зокрема паспорт громадянина України.
Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 року №2503-XII затверджено Положення про паспорт громадянина України та Положення про паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
Згідно з пунктами 1, 3, 5, 8, 9-11 Положення про паспорт громадянина України паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт дійсний для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Терміни впровадження паспортної картки визначаються Кабінетом Міністрів України у міру створення державної автоматизованої системи обліку населення.
Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88 х 125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. Термін дії паспорта, виготовленого у вигляді паспортної книжечки, не обмежується.
Паспорт, виготовлений у вигляді паспортної картки (інформаційного листка), має розмір 80 х 60 мм. У інформаційний листок вклеюється фотокартка і вносяться відомості про його власника: прізвище, ім'я та по батькові, дата народження і особистий номер, а також дата видачі і код органу, що його видав. Інформаційний листок заклеюється плівкою з обох боків. Термін дії паспорта, виготовленого у вигляді паспортної картки, визначається Кабінетом Міністрів України.
Бланки паспортів виготовляються на замовлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства, з високоякісного паперу з використанням спеціального захисту.
Отже, чинним Положенням про паспорт громадянина України передбачено дві форми паспорта громадянина України: книжечка і картка.
Водночас, Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (далі - Закон №5492-VI) визначені правові та організаційні засади створення та функціонування Єдиного державного демографічного реєстру та видачі документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, а також права та обов'язки осіб, на ім'я яких видані такі документи.
Згідно зі статтею 13 Закону №5492-VI документи, оформлення яких передбачається цим Законом із застосуванням засобів Реєстру (далі - документи Реєстру), відповідно до їх функціонального призначення поділяються, зокрема, на паспорт громадянина України.
Відповідно до частин 2, 4,6  статті 14 Закону №5492-VI  документи залежно від змісту та обсягу інформації, яка вноситься до них, виготовляються у формі книжечки або картки, крім посвідчення на повернення в Україну, що виготовляється у формі буклету. Документи у формі книжечки на всіх паперових сторінках та на верхній частині обкладинки повинні мати серію та номер документа, виконані за технологією лазерної перфорації. Відцифрований образ обличчя особи в документах у формі книжечки розміщується на сторінці даних і виконується за технологією лазерного гравіювання та дублюється в центрі сторінки даних за технологією лазерної перфорації.
Отже, вказаним Законом також передбачена можливість видачі документа як у формі книжечки, так і у вигляді картки.
Тобто, заявники, звернувшись до уповноваженого суб'єкта з відповідними документами, передбаченими вказаним Законом, має право на отримання документа у формі книжечки, зокрема, паспорта громадянина України.
Відповідно до частини сьомої статті 16 Закону № 5492-VI  уповноважений суб'єкт, якщо інше не передбачено цим Законом, має право відмовити заявникові у видачі документа виключно у разі, якщо: 1) за видачею документа звернувся заявник, який не досяг шістнадцятирічного віку, або представник особи, який не має документально підтверджених повноважень на отримання документа; 2) заявник вже отримав документ такого типу, який є дійсним на день звернення (крім випадків, зазначених у частині сьомій цієї статті); 3) заявник не подав усіх визначених законодавством документів, необхідних для оформлення і видачі документа; 4) дані, отримані з бази даних розпорядника Реєстру, не підтверджують інформацію, надану заявником. У рішенні про відмову у видачі документа, яке доводиться до відома заявника у порядку і строки, встановлені законодавством, мають зазначатися підстави для відмови. Особа має право звернутися до уповноваженого суб'єкта з повторною заявою у разі зміни або усунення обставин, через які їй було відмовлено у видачі документа. Рішення про відмову у видачі документа може бути оскаржено особою в адміністративному порядку або до суду.
Зі змісту вищенаведеної норми вбачається, що законодавець передбачив вичерпний перелік підстав для відмови заявникові у видачі документа. Відтак, відповідач у своєму листі на звернення позивача зобов'язаний був вказати одну з вище перерахованих підстав для відмови у оформленні паспортів у формі книжечки.
ОСОБА_20 районним відділом Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області в своїх листах, жодних з правових підстав, з якими законодавцем визначено перелік законних підстав для прийняття рішення про відмову проведення оформлення паспортів громадянин України у вигляді паспортної книжки не вказано, а наведені ним в обґрунтування обставини слід вважати невиконанням належним чином останнім дій, які повинні були і могли бути вчинені в силу покладених на відповідача посадових обов'язків і згідно з чинним законодавством України, внаслідок чого суд дійшов висновку, що відповідач допустив бездіяльність щодо не оформлення паспортів громадян України у формі паспортної книжечки заявникам.
Позивачі оскаржують дії ОСОБА_20 районного відділу Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області щодо не оформлення паспорту неповнолітнім.
Разом з тим, за загальним правилом, діями субєкта владних повноважень є сукупність вчинків здійсненних у межах наданих чинним законодавством повноважень. Отже, під протиправними діями суб'єкта владних повноважень слід розуміти активну форму поведінки, пов'язану з виконанням дій, які такий субєкт не мав права вчинювати відповідно до його повноважень, за відсутності обставин, з якими повязана необхідність вчинення певної дії або з порушенням процедури.
До адміністративного суду вправі звернутися кожна особа, яка вважає, що її право чи охоронюваний законом інтерес порушено, оскільки підставою для звернення особи до суду з позовом є її суб'єктивне уявлення, особисте переконання в порушенні прав чи свобод. Однак обов'язковою умовою здійснення такого захисту судом є об'єктивна наявність відповідного порушення права або законного інтересу саме позивача. При цьому, неодмінною ознакою порушення права особи є зміна стану суб'єктивних прав та обов'язків, тобто припинення можливості чи неможливість реалізації її законного права та\або виникнення додаткового обов'язку.
В даному випадку, права позивачів порушуються не діями ОСОБА_20 районного відділу Головного управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області щодо не оформлення паспорту неповнолітнім, а бездіяльністю субєкта владних повноважень, у звязку з чим суд вважає необхідним залишити вимогу про визнання протиправними дій без задоволення.
Відповідно до частини 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України,  суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших субєктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку субєктів владних повноважень.
З урахуванням викладеного, та з метою ефективного захисту прав неповнолітніх, суд вважає необхідним визнати протиправною бездіяльність ОСОБА_20 районного відділу ГУ ДМС України в Дніпропетровській області щодо невидачі ОСОБА_12, ІНФОРМАЦІЯ_1, ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_2, ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_3, ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_4, ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_5, ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_6 та ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_7  паспортів громадян України у вигляді паспортної книжечки та зобов'язати ОСОБА_20 районний відділ ГУ ДМС України в Дніпропетровській області видати ОСОБА_12, ІНФОРМАЦІЯ_1, ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_2, ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_3, ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_4, ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_5, ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_6 та ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_7  паспорти громадян України у вигляді паспортної книжечки.
При цьому, суд з врахування конституційного принципу розподілу влад, не вбачає підстав для задоволення позовних вимог про зобов'язання ОСОБА_21 управління Державної міграційної служби у Дніпропетровській області організувати роботу з оформлення та видачі паспорта громадянина України, у формі паспортної книжечки, з проставленою відміткою місця проживання - без використання цифрового ідентифікатора особи та автоматизованої обробки персональних даних та вести облік щодо неповнолітніх: ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19 - за прізвищем, іменем та по-батькові, роком народження та за місцем реєстрації, без використання любого цифрового ідентифікатора особи (у т.ч. за серією та номером паспорту), без внесення інформації про них до Єдиного Демографічного реєстру чи будь-яких баз даних і реєстрів та без автоматизованої обробки та передачі персональних даних.
Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов'язків органів державної влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.
Отже, дискреційне право органу виконавчої влади обумовлене певною свободою (тобто вільним, або адміністративним розсудом) в оцінюванні та діях, у виборі одного з варіантів рішень та правових наслідків.
Наділивши державні органи дискреційними повноваженнями, законодавець надав відповідному органу держави певну свободу розсуду при прийнятті управлінського рішення.
Такі рішення приймаються на підставі звернення зацікавленої особи та за результатами аналізу поданих нею документів.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що задоволення вказаних позовних вимог буде втручанням у дискреційні повноваження відповідача, а відтак в цій частині задоволення позову слід відмовити.
Відповідно до  статті 19 ОСОБА_22 України  органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені  ОСОБА_22  та законами України.
Частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України  передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивачів підлягають частковому задоволенню.
Вступну та резолютивну частини рішення проголошено у судовому засіданні 25.01.2018 року.
Повний текст рішення складено 05.02.2018 року.
Керуючись    ст. ст. 241-246287   Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -ВИРІШИВ:   Адміністративний позов задовольнити частково.                                                                                                   Визнати протиправною бездіяльність ОСОБА_20 районного відділу ГУ ДМС України в Дніпропетровській області щодо невидачі ОСОБА_12, ІНФОРМАЦІЯ_1, ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_2, ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_3, ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_4, ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_5, ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_6 та ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_7  паспортів громадян України у вигляді паспортної книжечки.            Зобов'язати ОСОБА_20 районний відділ ГУ ДМС України в Дніпропетровській області видати ОСОБА_12, ІНФОРМАЦІЯ_1, ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_2, ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_3, ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_4, ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_5, ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_6 та ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_7  паспорти громадян України у вигляді паспортної книжечки.В задоволенні інших позовних вимог відмовити.                                                                                                                                                     Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в  строки, передбачені статтею  295 Кодексу адміністративного судочинства України.   До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя                                                        ОСОБА_1              

1 коментар:

  1. Добрый день,помогите пожалуйста составить заявление в суд на получение несовершеннолетним ребенком паспорт книжного образца.

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -