- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 26 січня 2018 р.

Колективна перемога над «біометризацією поголів’я» в Дніпрі

Передмова
   Констатація факту – правозахисникам з Дніпра почали погрожувати. Лунають закиди. на кшталт: «Ви, повинні зникнути так само зненацька, як і з’явились».
   Дякуємо за подібну оцінку нашої діяльності. Можемо запевнити, що на будь-які закиди, ми будемо реагувати і діяти адекватно (жорстко, а інколи й жорстоко), в рамках чинного законодавства. Нас ніщо і ніхто не спинить на шляху побудови конституційної, української Держави!


По суті зазначеної теми
   25 січня 2018 року у відкритому судовому засіданні, рішенням головуючого судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Сидоренко Д. В., в справі № 804/8152/17, вступною та резолютивною частинами зазначено:
   Визнати протиправною бездіяльність Новомосковського районного відділу ГУ ДМС України в Дніпропетровській області щодо невидачі (зазначено сім осіб – ред.) паспортів громадян України у вигляді паспортної книжечки.
   Зобов’язати Новомосковський районний відділ ГУ ДМС України в Дніпропетровській області видати (зазначено сім осіб – ред.) паспорти громадян України у вигляді паспортної книжечки.

   Більше деталей у відеоблоці та фоторепортажі:
Матеріали по темі:

В Дніпрі біометричне рабство оформлюють неіснуючі відділи міграційної служби (відео)

«Бідні, бо дурні!» - нам відповіла Недержавна міграційна служба (відповіді на запити)

Код КВЕД або про недержавний Вищий господарський суд України

СБУ «на олівець» - реєстраційна справа неДержавної міграційної служби в Дніпропетровській області

«Біометрична» справа Акулових в Дніпрі: перша перемога (постанова + відео і фото)

В Дніпрі суд зобов’язав ДМС видати Людині паспорт в формі книжечки

Приватна міграційна у Дніпрі надала відповідь на запит

Детально про знаряддя біометризації – інструкції, сертифікати, ліцензії, акти прийому/передачі тощо









   Можливо, комусь стане в нагоді дане клопотання і запит:

                                              Дніпропетровський окружний
                                              адміністративний суд,
                              Дніпропетровська область, 49005,
                                              м. Дніпро, вул. Академіка Чекмарьова, 5                                
                                              Суддя:

                                              Позивач: 
                                             
                                        
                     
                         
          
                                               Справа №
                                          Заява (клопотання)
    про витребування доказів стосовно правосуб’єктності (легітимності) юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» у зв’язку з нововиявленими                                              обставинами                                                                                                                                                                                                                                                 
   Положеннями статті 43 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) чітко визначено, що адміністративна процесуальна правосуб’єктність – це здатність мати процесуальні права та обов’язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Також Кодекс визначає здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов’язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
   Як зазначено у статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
   На попередньому засіданні, яке відбулося 24 січня 2018 року (по розгляду даної справи), представник юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області» Лепша М. Ю. ствердно зазначила, що вона представляє державний орган.
   Але як мені стало відомо з документів розміщених на сайті «Багнет Нації» з посиланням на сайт Міністерства юстиції України та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, юридична особа з назвою «Головне управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області», оформлено і зареєстровано як приватне підприємство, має свій код ЄДРПОУ 37806243, код економічної діяльності КВЕД 84.11, є платником єдиного внеску в податковій інспекції (з № 04030140072), є  територіальним органом юридичної особи приватного права з назвою «Державна міграційна служба України» (код приватного підприємства ЄДРПОУ 37508470) та у відповідності до пункту 1. Постанови Кабінету Міністрів України № 658 від 15 червня 2011 року «Про утворення територіальних органів Державної міграційної служби», повинно бути утвореним, як юридична особа публічного права, як державний орган.
   Положенням про ЄДРПОУ, який  затверджено  постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 пунктом 1. чітко визначено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України  - це  автоматизована  система  збирання,  накопичення  та  опрацювання даних  про  юридичних  осіб  всіх  форм  власності  та  організаційно-правових     форм    господарювання,    відокремлені  підрозділи юридичних осіб,  що знаходяться на території України, а  також   відокремлені   підрозділи   юридичних   осіб  України,  що  знаходяться за її межами.
   Згідно пункту 3. Положення про ЄДРПОУ до Державного реєстру включаються дані про  такі  суб'єкти  господарської діяльності:
     юридичні   особи,   а    також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші відокремлені підрозділи,  що  розташовані  на  території  України  і  провадять  свою  діяльність   на   підставі  законодавства України;
     юридичні   особи,   а  також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші  відокремлені  підрозділи,  розташовані  за  межами України, які створені з участю  юридичних  осіб  України  і  діють відповідно до законодавства іноземних держав.
   На підставі вищенаведеного до  ЄДРПОУ можуть бути внесені відомості виключно  про осіб, які здійснюють господарську діяльність і є суб'єкти  господарської діяльності.
   Таким чином наявність ідентифікаційного коду ЄДРПОУ і реєстрація  у ЄДРПОУ доводять ту обставину, що юридична особа з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ 37806243) є суб'єктом господарської діяльності, а отже не може бути державним органом.
  Також згідно частини 1 статті 8 Господарського кодексу України (ГК України)  Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
   На підставі приписів частини 2 статті 19 Конституції України, частини 1 статті 8 ГК України та Положення КМУ про ЄДРПОУ, юридична особа приватного права з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» не може бути і не є органом державної влади.
   Загальновідомо, що відповідно до статті 81. Цивільного кодексу України юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Згідно частини 4 статті 87. Цивільного кодексу юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 173 КАС України завданнями підготовчого провадження є вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.
   Згідно пункту 16 частини 2 статті 180 КАС України у підготовчому засіданні суд встановлює порядок з’ясування обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, та порядок дослідження доказів, якими вони обґрунтовуються, під час розгляду справи по суті, про що зазначається в протоколі судового засідання.
   Відповідно до пункту 4 частини 6 статті 181 суд може оголосити перерву у підготовчому засіданні у разі необхідності витребування нових (додаткових) доказів.
   З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства, у зв’язку з нововиявленими обставинами, для встановлення правосуб’єктності юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», як державного органу (юридичної особи публічного права),

                                                            ПРОШУ:

1.            Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Розпорядчого акту про утворення як юридичної особи публічного права, органу з назвою «Державна міграційна служба України Головне управління ДМС у Дніпропетровській області»;
2.            Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію органу (юридичної особи публічного права) з назвою «Державна міграційна служба України Головне управління ДМС у Дніпропетровській області»;
3.            Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру про державний орган з назвою «Державна міграційна служба України Головне управління ДМС у Дніпропетровській області»;
4.            Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Доручення наданого керівником державного органу з назвою «Державна міграційна служба України Головне управління ДМС у Дніпропетровській області» посадовій особі Лепша М. Ю. щодо наданих їй повноважень представляти зазначений державний орган в даному судовому засіданні;
5.            Витребувати у відповідача завірену належним чином копію посвідчення державного службовця із зазначенням повноважень його власника на ім’я Лепша М. Ю., яка наразі є представником юридичної особи з назвою «Головне управління ДМС у Дніпропетровській області», в даному судовому засіданні.

       Дата                                                  Підпис                                                  ПІБ
                                                           Дніпропетровський окружний
                                                           адміністративний суд,
                                 Дніпропетровська область, 49005,
                                           м. Дніпро, вул. Академіка Чекмарьова, 5

                                                           Громадянин України (адреса, № телефону):
                                                
                                             
                                         
                      
              

Запит 
                  про надання публічної інформації за Законом України
                                   "Про доступ до публічної інформації"
   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).

   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).
   Згідно до положень статті 6. КУ державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.

   Відповідно до статті 124. Конституції правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається.

   Відповідно до частини першої статті 125. Конституції України та частини першої і другої статті 19. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суд утворюється. реорганізовується і ліквідовується законом.

   Проект закону про створення чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.
   В статті 81. Цивільного кодексу України (ЦПК) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Згідно частини 4 статті 87. ЦПК юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Частиною восьмою статті 19. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що суд є юридичною особою (публічного права), якщо інше не визначено законом.
   Згідно до статті 127. (КУ) правосуддя здійснюють судді.
   Керуючись положеннями статті 128. Конституції призначення на посаду судді здійснюється Президентом України за поданням Вищої ради правосуддя в порядку, встановленому законом.
   Відповідно до положень статті 20. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» адміністративними посадами в суді є посади голови суду та заступника (заступників) голови суду.
   Голова місцевого суду, його заступник, голова апеляційного суду, його заступники, голова вищого спеціалізованого суду, його заступники обираються на посади зборами суддів відповідного суду з числа суддів цього суду.
   Голова місцевого суду, його заступник, голова апеляційного суду, його заступники, голова вищого спеціалізованого суду, його заступники обираються на посади зборами суддів шляхом таємного голосування більшістю від кількості суддів відповідного суду строком на три роки, але не більш як на строк повноважень судді, у порядку, визначеному законом.
   Обрання судді на адміністративну посаду без додержання вимог закону не допускається.
   Згідно з положеннями статті 51. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» судді, голови судів та їх заступники, судді у відставці мають посвідчення, зразки яких затверджуються Радою суддів України. Посвідчення судді, голови суду, заступника голови суду, судді у відставці підписує Президент України.  
   Відповідно до Положення про порядок виготовлення, обліку, видачі, заміни та знищення посвідчень суддів, суддів, яких призначено на адміністративні посади, суддів у відставці, народних засідателів та присяжних, затверджене Рішенням Ради суддів України від 25.04.2014 № 23, Посвідчення є офіційним документом, який засвідчує займану посаду особи, якій його видано, та підтверджує повноваження власника посвідчення, встановлені Конституцією та Законом  України «Про судоустрій і статус суддів».
   Посвідчення судді, призначеного на посаду вперше, голови суду, заступника голови суду підписує Президент України. Посвідчення судді, обраного на посаду безстроково, судді у відставці підписує Голова Верховної Ради України.
   Посвідчення дійсні протягом зазначеного у них строку.

   У відповідності до частини шостої статті 56. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суддя повинен додержуватися присяги. 

   З огляду на положення статті 57., вищезазначеного закону, особа, призначена на посаду судді, набуває повноважень судді після складення присяги судді.

   Також зазначу, що у реченні другому частини другої статті 5. Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що об’єктами захисту є персональні дані, але, знову цитую: «Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень». Отже, дані про посадову особу є публічною інформацією.

   Керуючись положеннями Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», для подальшого використання інформації на свій власний розсуд, у визначений законом строк,

                                                                ПРОШУ:

6.            Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію органу з назвою «Дніпропетровський окружний адміністративний суд»;
2.    Надати завірені належним чином витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру про орган з назвою «Дніпропетровський окружний адміністративний суд»;
3.   Надати завірену належним чином копію Закону, затвердженого Верховною Радою України, за підписом Президента України, про створення органу з назвою «Дніпропетровський окружний адміністративний суд», як юридичної особи публічного права – державного органу;
4.    Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому і електронному вигляді на вищезазначену поштову і електронну (svf2011@ukr,net) адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації, до розпорядника відповідної інформації.     
   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

                                      
           

             Дата                                      Підпис                                          ПІБ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -