- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділя, 28 жовтня 2018 р.

Поцріот філатов вирішив влаштувати державний переворот?

   Барига, рейдер і херомер Дніпра (в одній особі) боря філатофф, вирішив наступити на ті ж самі граблі свого горе-папєрєдніка, йолопкуватого недоумка вані кулічєнка, та влаштувати державний переворот у вигляді повалення конституційного ладу через ліквідування (неутворення) представницьких органів місцевого самоврядування відповідних територіальних громад районів у місті Дніпропетровську -  районних у місті рад Амур-Нижньодніпровського, Індустріального, Самарського, а також незаконно декомунізовано-переіменованих Новокодацького, Соборного, Центрального, Чечелівського та Шевченківського районів.

Читайте також: Суддя Кудрявцева скасувала незаконне рішення нелегітимної Дніпроміськради


   Варто зазначити, що і цьому недомеру несказанно пощастило, адже громада не допустить неправомірних дій передбачених статтею 109 Кримінального кодексу України (повалення конституційного ладу), як би там комусь не хотілось узурпувати владу в окремо взятій адміністративно-територіальній одиниці. Ми, не дозволимо паплюжити Конституцію України! Територіальним громадам – БУТИ!!!
   Публікуємо Постанову Бабушкінського суду в схожій ситуації трирічної давнини:









11.09.2015
Справа № 200/7679/15-а
          Провадження № 2а/200/175/15

П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М      У К Р А Ї Н И
  
11 вересня 2015 року      Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська
в складі:      головуючого   -       судді      Кудрявцевій Т.О.
                         при секретарі  -                 Власенко К.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Дніпропетровської міської ради про скасування рішення, -

                                           В С Т А Н О В И В:

     Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду із вказаним адміністративним позовом, в якому просить скасувати в повному обсязі  рішення Дніпропетровської міської ради VІ скликання за № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську". В обгрунтування позовних вимог, з урахуванням уточнень, позивач посилається на те, що 29.10.2014 року на черговій 56 сесії органу з назвою "Дніпропетровська міська рада" було ухвалено рішення, яке підписав ОСОБА_2, про оптимізацію управління районами у м. Дніпропетровську через ліквідацію Амур-Нижньодніпровського, Бабушкінського, Жовтневого, Індустріального, Красногвардійського, Кіровського, Ленінського та Самарського районів міста Дніпропетровська, а також відповідних районних у місті рад і виконкомів та створення Лівобережного та Правобережного районів міста Дніпропетровська. Вказане рішення прийняте всупереч Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"  та зазначає, що система місцевого самоврядування України передбачає утворення територіальної громади села, селища, міста, районів у містах з районним поділом, як первинний суб"єкт місцевого самоврядування - суб"єкт публічного права власності-юридичну особу. З огляду на законодавчо-нормативну базу він вважає, що у містах з районним поділом територіальної громади районів у містах мають діяти як самостійні суб"єкти права власності, як це визначено в п.4  ст.16 Закону України "Про місцеве самоврядування", де зазначено про те, що "у разі якщо територіальна громада району у місті внаслідок референдуму не прийме рішення про передачу права управління майном та фінансами відповідній міській раді, а територіальна громада міста або міська рада не прийняла рішення про створення органів місцевого самоврядування районів в місті, міська рада здійснює управління майном та фінансовими ресурсами, які є у власності територіальних громад районів у містах, та несе відповідальність перед громадою відповідного району у міста". Від імені та в інтересах територіальних громад права суб"єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради. Ради, в свою чергу, створюють комітети, відділи, управління та інші виконавчі органи, які є підзвітними і підконтрольними відповідним радам, що передбачено ст.11 вказаного Закону.
  Позивач зазначає, що у відповідності до чинного законодавства та  Конституції України змодельована система самоврядування в м. Дніпропетровську мала б виглядати наступним чином. Згідно з адміністративно-територіальним поділом території України на територіальні громади, відповідно до ст. 81 ЦК України, розпорядчим актом Президента України, у м. Дніпропетровську мали б бути створені вісім (відповідно до кількості районів у місті) юридичних осіб публічного права - територіальних громад відповідних районів у місті Дніпропетровську. Після прийняття та ухвалення статутів через проведення громадянами місцевих референдумів, мав відбутися процес легалізації районних у м. Дніпропетровську територіальних громад (через реєстрацію статутів) з подальшим формуванням (через вибори) своїх представницьких органів - районних рад, а також процес інвентаризації комунального майна та створення реєстру власності та реєстру власників. Наступним кроком мало б стати об"єднання районних територіальних громад через проведення відповідних місцевих референдумів районних територіальних громад в громаду міста з подальшою ухвалою та легалізацією, через реєстрацію Статуту територіальної громади міста в центральному органі виконавчої влади, що передбачено ст. 19 вказаного Закону України.  
Позивач вказує на те, що далі, через проведення референдуму, мало б відбутися наділення обраного під час виборів складу міської ради повноваженнями щодо права управління майном та фінансовими ресурсами всіх районів у м. Дніпропетровську територіальних громад - юридичних осіб публічного права власності, що передбачено ст. 16 Закону. Разом з тим, відповідно до прямого виборчого права шляхом таємного голосування, на чергових місцевих виборах, мав обиратися міський голова - головна посадова особа територіальної громади міста. Наступним кроком, від імені та в інтересах територіальної громади міста, відповідна міська рада мала б створити підзвітні та підконтрольні органи виконавчої влади: комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи. Позивач зазначає у позові, що з огляду на вищевказане він вважає, що за відсутністю легалізованих районних у місті територіальних громад (юридичних осіб) діюча система місцевого самоврядування в м. Дніпропетровську суперечить чинному українському законодавству, тим самим порушуючи його конституційні права як громадянина України.
  В судовому засіданні позивач позовні вимоги підтримав.
  В судовому засіданні представники відповідача заперечували проти задоволення позову, посилаючись на його необгрунтованість.
           Вислухавши позивача та представників відповідача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
           Як встановлено в судовому засіданні та підтверджується матеріалами справи, 29.10.2014 року відбулась 56 чергова сесія Дніпропетровської міської ради VI скликання.
           29.10.2014 року Дніпропетровською міською радою VІ скликання було прийнято рішення № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську", яким вирішено:
1. Оптимізувати структуру управління районами у місті Дніпропетровську шляхом ліквідації: Амур-Нижньодніпровської, Бабушкінської, Жовтневої, Індустріальної, Красногвардійської, Кіровської, Ленінської, Самарської районних у місті Дніпропетровську рад;
2. Не утворювати Амур-Нижньодніпровську, Бабушкінську, Жовтневу, Індустріальну, Красногвардійську, Кіровську, Ленінську, Самарську районні у місті Дніпропетровську ради після закінчення строку повноважень районних у місті Дніпропетровську рад VI скликання;
3. Утворити Лівобережний і Правобережний райони та одноіменні районні у м. Дніпропетровську ради;
4. Уповноважити міського голову своїм розпорядженням створити:
4.1 Ліквідаційні комісії з припинення як юридичних осіб Амур-Нижньодніпровської, Бабушкінської, Жовтневої, Індустріальної, Красногвардійської, Кіровської, Ленінської, Самарської районних у місті Дніпропетровську рад;
4.2 Робочу групу з підготовки пропозицій щодо відпрацювання організаційно-правових заходів стосовно управління районами у місті Дніпропетровську.
4.3 Робочу групу з підготовки пропозицій щодо утворення Лівобережного та Правобережного районів у м. Дніпропетровську і створення органів по управлінню ними.
5. Виконавчому комітету Дніпропетровської міської ради надати пропозиції робочим групам (пп. 4.2, 4.3 цьогорішення) щодо створення виконавчих органів міської ради з питань управління районами міста Дніпропетровська.
6. Фінансово-економічному департаменту Дніпропетровської міської ради (ОСОБА_3П.) надати робочим групам (пп. 4.2, 4.3 цьогорішення) пропозиції щодо внесення змін та доповнень до міського бюджету.
7. Контроль за виконанням цьогорішенняпокласти на перших заступників міського голови ОСОБА_4 та ОСОБА_5, постійні комісії міської ради.
     Відповідно до протоколу 56-ої чергової сесії міської ради VI скликання від 29.10.2014 року відкрив сесію та головував міський голова ОСОБА_2, на розгляд було поставлено питання організації управління районами у місті Дніпропетровську. Доповідач: Кіньшаков Є.В., директор департаменту забезпечення діяльності міської ради- апарату Дніпропетровської міської ради, начальник управління забезпечення депутатської діяльності. Виступили: ОСОБА_6 - позафракційна; ОСОБА_7 - депутат міської ради; ОСОБА_8 - фракція ВО «Демократи».          Дане рішення підписано міським головою та офіційно оприлюднено.
           Суд вважає вказане рішення Дніпропетровської міської ради VІ скликання за № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську" протиправним та таким? що підлягає скасуванню, виходячи з наступного.
           Відповідно до ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
           Відповідно до ч.1 ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися доадміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
            Відповідно до ч.7 Конституції України в Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування.  
            У відповідності до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
            Відповідно до ч.1, 2  ст. 140 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
            Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"  система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду;
сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення. Відповідно до ч.2 цієї статті - у містах з районним поділом за рішенням територіальної громади міста або міської ради відповідно до цього Закону можуть утворюватися районні в місті ради. Районні в містах ради утворюють свої виконавчі органи та обирають голову ради, який одночасно є і головою її виконавчого комітету.
           Статтею ст. 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцієюі законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
           Згідно до ч.10 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
            За правилами ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства Україниу справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто, з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто, протягом розумного строку.
     Встановлено, що процедура підготовки і прийняття рішень Дніпропетровської міської ради VI скликання визначена ОСОБА_9 Дніпропетровської міської ради VI скликання, затвердженого рішенням міської ради від 24.11.2010 р. №2/2 (надалі - ОСОБА_9), положення якого є обов'язковими для виконання Дніпропетровською міською радою, її органами (у тому числі виконавчими органами) і їх посадовими особами, депутатськими групами та фракціями, а також особами, які беруть участь у підготовці й роботі сесій Дніпропетровської міської ради та її органів. ОСОБА_9 визначена, зокрема, процедура підготовки і прийняття рішень Дніпропетровською міською радою VI скликання.
          Відповідно до ст. 1 ОСОБА_9 Дніпропетровська міська рада - представницький орган місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду міста Дніпропетровська та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України,Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", " Про статус депутатів місцевих рад", Статутом територіальної громади міста Дніпропетровська, Європейською Хартією місцевого самоврядування та іншими законодавчими актами.
          Статтею 19 ОСОБА_9 передбачено, що Дніпропетровська міська рада проводить свою роботу сесійно. Сесії є чергові та позачергові. Сесія складається з пленарних засідань міської ради, а також засідань постійних комісій міської ради.
           Згідно зі статтею 48 ОСОБА_9, сесію міської ради відкриває і веде міський голова, або секретар міської ради у випадках передбачених законодавством.
           Міський голова ставить на голосування розглянуте на сесії питання у такому порядку: "за", "проти", "утримався", що передбачено статтею 58 ОСОБА_9.
           Відповідно до статті 60 ОСОБА_9, рішення міської ради може бути прийнято в цілому по тексту його проекту, якщо не надійшло інших пропозицій у ході розгляду питання. У випадку надходження пропозицій про поправки (зміни, доповнення) до абзацу, розділу, пункту розглянутого проекту рішення міської ради, воно може бути прийнято у таких випадках:
- проект рішення міської ради приймається за основу, після чого ставляться на голосування тільки поправки. При цьому, якщо поправки не приймаються, залишається в силі текст проекту рішення. Після розгляду всіх поправок рішення міської ради ставиться на голосування в цілому;
- проект рішення міської ради ставиться на голосування окремо по розділах, абзацах, пунктах, при цьому першим ставиться на голосування текст проекту рішення. За ухвалення рішення таким чином голосується в цілому;
- проект рішення міської ради ставиться на голосування з поправкою (поправками). При цьому, якщо рішення не прийнято з поправкою (поправками), ставиться на голосування поправка (поправки). У випадку прийняття (неприйняття) поправки (поправок) проект рішення ставиться на голосування, виходячи з результатів голосування по поправці (поправках).
            Разом з цим, встановлено, що згідно стенограми 56-ої чергової сесії міської ради VI скликання, головуючим на сесії ОСОБА_2, у звязку з надходженням від депутатів міської ради пропозицій про внесення поправок до проекту рішення "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську", зазначений проект поставлено на голосування для прийняття "за основу", та повідомлено що на протязі одного місяця буде проведено роботу по узгодженню проекту з громадськістю, щоб винести це питання на сесію для остаточного вирішення.
          Тобто, за результатами розгляду даного питання, 29.10.2014 р. Дніпропетровською міською радою VI скликання прийнято лише "за основу" проект рішення"Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську", а остаточного вирішення питання організації управління районами у місті Дніпропетровську не відбулось.
           Також встановлено, що відповідно до записів стенограми 56-ої черговій сесії Дніпропетровської міської ради VI скликання від 29.10.2014 року вказане рішення про організацію управління районами в цілому не ставилось на голосування, оскільки міський голова ОСОБА_2 на сесії наголосив: "У меня есть предложение. Я, допустим, если сейчас открыть дискуссию, да, и начать задавать мне вопросы по всем изменениям, которые мы, провели, я думаю, я тоже не смогу ответить. Поэтому есть предложение, принять за основу, установить максимум месяц на доработку, на обсуждение, на привлечение общественности,у нас все активные общественные организации, их особо и приглашать не придется. Проведем, там, в специальном зале, здесь или там в профсоюзах или в театре, громадське обговорення, но не говорить об этом совсем нельзя, правильно, да? Поэтому есть предложение. Оно еще не вступит в законною силу, потому что это только за основу.».
           Отже, встановлено, що зважаючи на те, що на 56-ій черговій сесії міської ради VI скликання проект рішення «Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську» головуючим на сесії міським головою ОСОБА_2 було поставлено на голосування та прийнято даний проект рішення лише "за основу", тобто, остаточного вирішення даного питання Дніпропетровською міською радою здійснено не було, та відповідно до регламенту таке рішення не було остаточним та як наслідок таким, що не підлягало підписанню та оприлюдненню, то підписання міським головою та оприлюднення Дніпропетровською міською радою рішення VI скликання від 29.10.2014 р. за №333/56 "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську" було передчасним та протиправним.
          Таким чином, вчинення органом місцевого самоврядування дій у не передбачені законом формі та спосіб є підставою для визнання таких дій та правових актів, прийнятих у процесі їх здійснення, протиправними та незаконними.
          Зважаючи на те, що проект рішення Дніпропетровської міської ради "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську" не приймався міською радою "в цілому", тобто, остаточного вирішення даного питання Дніпропетровською міською радою не було та, зважаючи на передчасне підписання міським головою та оприлюднення Дніпропетровською міською радою рішення VI скликання від 29.10.2014р. за №333/56 "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську", що було прийнято з порушенням процедури прийняття рішень Дніпропетровської міської ради VI скликання, визначеної ОСОБА_9 Дніпропетровської міської ради VI скликання, положення якого є обов'язковими для виконання Дніпропетровською міською радою, зазначене рішення є протиправним та  підлягає скасуванню.
          Відповідно до ч.1 ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставіпояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Відповідно до ч.2 цієї статті - докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.
          Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
          Згідно до ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
          Частиною 1 ст. 72 КАС України передбачено, що обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Протиправність рішення Дніпропетровської міської ради VІ скликання за № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську" за вказаних обставин встановлена постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.07.2015 року, ухваленій у адміністративній справі № 804/5827/15 за позовом депутата Бабушкінської районної у місті Дніпропетровську ради ОСОБА_10 до Дніпропетровської міської ради про скасування рішення. Дана постанова Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.07.2015 року вступила в законну силу 04.08.2015 року і відповідно до ч.1 ст. 72 КАС України обставини протиправності зазначеного рішення Дніпропетровської міської ради VІ скликання за № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську" не підлягають доказуванню при розгляді даної справи.
Крім того, як вбачається з рішення Дніпропетровської міської ради VІ скликання за № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську", в ньому як на одну з підстав прийняття, міститься посилання на рішення Конституційного суду України від 13.07.2001 року № 11-рп/2001. Разом з цим, із змісту цього рішення Конституційного суду України від 13.07.2001 року № 11-рп/2001 вбачається, що в ньому йдеться про наявність повноважень у міських рад в містах з районним поділом на ліквідацію "районів" в місті як адміністративно-територіальних утворень", а не про ліквідацію органів управління такими адміністративно-територіальними утвореннями. Закон не наділяє міські ради правом "не утворювати" вже "утворені" районні в місті ради, а наділяє повноваженнями щодо визначення "меж та обсягів" повноважень районних у місті рад.
           Зважаючи на викладене, суд вважає такими, що підлягають задоволенню позовні вимоги позивача ОСОБА_1 про скасування рішення Дніпропетровської міської ради VІ скликання за № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську", як протиправного. Будь-яких належних та допустимих доказів на підтвердження правомірності оспорюваного позивачем рішення відповідачем суду не надано.  
Задовольняючи позовні вимоги позивача ОСОБА_1, суд вважає необхідним таким чином поновити його права та інтереси як члена територіальної громади міста та громадянина України, захист яких гарантовано Конституцією України та ст.6 КАС України.  
           Відповідно до положень ст. 94 КАС України з місцевого бюджету м. Дніпропетровська на користь позивача ОСОБА_1 підлягають понесені ним у справі судові витрати в сумі 73 грн. 08 коп.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 8111469-7194158-163 КАСУ, суд

  П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Дніпропетровської міської ради про скасування рішення - задовольнити.
            Визнати протиправним та скасувати рішення Дніпропетровської міської ради VІ скликання за № 333/56 від 29.10.2014 року "Про питання організації управління районами у місті Дніпропетровську".
            Стягнути з місцевого бюджету м. Дніпропетровська на користь позивача ОСОБА_1 понесені у справі судові витрати в сумі 73 грн. 08 коп.
            Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга подається Дніпропетровському апеляційному адміністративному суду через Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська. Копія апеляційної скарги повинна бути одночасно направлена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.

Суддя                                             Т.О. Кудрявцева

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -