- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 25 жовтня 2018 р.

Зупиняючи повалення конституційного ладу в Дніпрі – позовна заява

   Ну, а поки «поцріоти» святкують все, що тільки можна святкувати, водять хороводи під тисячі гучних «Слава Україні!» та вимагають спілкуватися з ними, виключно, українською мовою, простір їхньої резервації поступово змінюється на межі концтабору, і вже, все гучніше, лунає - «ТупЫе хахлЫ!».

   А тим часом, обраний ними (тупими стратегами) мер-хер Дніпропетровська рейдер філатов, разом із нелегітимною Дніпроміськрадою, методично, поступово і нахабно, через узурпацію повноважень органу місцевого самоврядування, втілює план по захопленню життєвого простору безпорадних, тупих аборигенів. А саме цікаве - при цьому, залишається для них «ВЛАДОЮ». Вони, і дійсно тупі, і невиліковно безпорадні...   
   Сегодня 24.10.2018г. в Днепропетровский окружной административный суд было подано исковое заявление на отмену Решения Днепровской городской рады от 25.04.2018 года №95/31 «Про функціонування районних у місті рад та їх виконавчих органів». Этим решением предусмотрино прекращение деятельности районных в городе советов. 
   К каким последствием может привести такое решение? К созданию универсальной схемы отмывания бюджетных денег, в которой предусматривается участие ОСН. Что даст отмена этого решения? Это возвращение местной власти к выполнению Конституции и законов Украины. Что в первую очередь нужно будет ожидать? Возвращения полномочий районным в городе советам согласно Конституции и законов Украины. Что именно? Формирование бюджета, и его распределение. Не городской совет, не городской голова распорядитель, а районные в городе советы, полномочия которые, городским советом были отобраны вопреки Решениям Конституционных Судов, которые дают четкое толкование, что районные в городе советы - есть субъекты права. А раз так, то принимая решения о создании ОСН, они и могут и проводить финансирование этих ОСН. Формирование в районе бюджетов происходит от потребности жителей в районе. Почему ваши дома разваливаются, потому что бюджет формируется городскими депутатами без учета мнения районных депутатов, без учета мнения ОСН, и самих жителей районов.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -