- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 10 січня 2015 р.

ПРОКУРАТУРА БЕЗСИЛА! ШАНСИ УРІВНЯЄ «КОЛЬТ»?

Після отриманої відповіді від Дніпропетровської обласної прокуратури (на фото), на моє більш ніж аргументоване звернення від 22.12.2014 року, щодо незаконної, антиконституційної діяльності Дніпропетровської міської ради та нею утворених виконавчих структур та органів, дійшов наступного висновку:
-      з емблеми Прокуратури України потрібно прибрати два мечі і щит та замінити на титульну картинку цього матеріалу;



     девіз «ЗАКОН, ЧЕСТЬ, ГІДНІСТЬ» замінити на «КИЦЬ, БРИСЬ, МЯУ»;
-      з огляду залишених тільки наглядових функцій в діяльності прокуратури в посадових окладах прокурорів залишити тільки аванс;
-      згодом замінити всю прокуратуру на всеукраїнську систему відеонагляду.
   Пану Горностаєву Миколі Олексійовичу – заступнику прокурора Дніпропетровської області, який поставив свій підпис під відпискою (на фото), повідомляю, що СВОЄ ТРАКТУВАННЯ ЗАКОНІВ НЕ ЗВІЛЬНЯЄ ВІД НАРОДНОЇ ЛЮСТРАЦІЇ.
   Користуючись нагодою, також хочу нагадати всім прокурорам про статтю 1. Закону України (в новій редакції від 14.10.2014 – за дванадцять днів до виборів у ВР(???) «Про прокуратуру», де сказано, що Прокуратура України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому Законом, здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави.
   Стаття 19., цього закону, трактує загальні права та обов’язки прокурора, основоположними з яких є:
-      в своїй діяльності   додержуватися правил прокурорської етики, зокрема не допускати поведінки, яка дискредитує його як представника прокуратури та може зашкодити авторитету прокуратури.
В статті 20., йдеться про відповідальність прокурора де чорним по білому зазначено, що шкода, завдана незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю прокурора, відшкодовується державою незалежно від його вини в порядку, визначеному законом. Держава, відшкодувавши шкоду, завдану прокурором, має право зворотної вимоги до нього в розмірі виплаченого відшкодування в разі встановлення в діях прокурора складу кримінального правопорушення за обвинувальним вироком суду щодо нього, який набрав законної сили.
Особа, призначена на посаду прокурора, відповідно до статті 36. набуває повноважень прокурора після складення Присяги прокурора такого змісту:
"Я, (прізвище, ім’я, по батькові), вступаючи на службу в прокуратуру, присвячую свою діяльність служінню Українському народові і Україні та урочисто присягаю:
неухильно додержуватися  Конституції та законів України;
сумлінним виконанням своїх службових обов’язків сприяти утвердженню верховенства права, законності та правопорядку;
захищати права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства і держави;
постійно вдосконалювати свою професійну майстерність, бути принциповим, чесно, сумлінно і неупереджено виконувати свої обов’язки, з гідністю нести високе звання прокурора".
В свою чергу, стаття 43. обумовлює підстави для притягнення прокурора до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків.
З контексту відписки стає зрозуміло, що мої конституційні права, як раніше на Дикому Заході, може гарантувати не прокурор, а Кольт системи «наган»…


Сергій Філіпенко

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -