Постійним читачам блогу вже відомо, що
у відповідності до Конституції України
та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», представницький орган місцевого самоврядування з
назвою «Дніпропетровська міська рада», мав представляти інтереси юридичної
особи – первинного суб’єкта місцевого самоврядування – територіальної громади міста
Дніпропетровська.
Територіальна громада міста
Дніпропетровська мала б утворитися за рахунок добровільного об’єднання
територіальних громад (найменших адміністративно-територіальних одиниць для
міст з районним поділом) відповідних районів вищезазначеного міста.
Територіальні громади районів міста
Дніпропетровська, через проведені референдуми районних у місті територіальних
громад, мали б делегувати повноваження (на свій розсуд, у відповідності до
своїх потреб і вимог) своєму спільному представницькому органу – юридичній
особі – Дніпропетровській міській раді.
З огляду на вимоги і нагальні потреби
кожної окремо, і всіх об’єднаних громад в комплексі, представницький орган
Дніпропетровська міська рада, мав утворити свої підзвітні і підконтрольні
виконавчі органи: комісії, відділи, управління тощо.
Сьогодні, за відсутності законного
власника (територіальних громад), органи місцевого самоврядування в Україні
представляють інтереси кримінальних угруповань, які займаються дерибаном
комунального майна. А, ось тут, як раз, і можна задіяти нелегітимні виконавчі
органи: комісії, комітети, відділи, управління, департаменти і тому подібне.
Публікуємо відповідь на наш
інформаційний запит щодо наявних «піратських копій» - виконавчих органів, інструменту
для дерибана комунальної власності та фінансів при нелегітимному (незаконному)
представницькому органі з назвою «Дніпропетровська міська рада». Перепрошуємо
за низьку якість опублікованих фото.
Матеріал підготував: Сергій Філіпенко
Тематична сторінка: «ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА»
Немає коментарів:
Дописати коментар