Недолюстровані риги і єже з ними, які залишилися після
Революції гідності в своїх комфортних кріслах депутатів обласної ради, на диво,
з палким завзяттям долучилися до реформи децентралізації, яку впроваджує
ненависна їм «хунта». Вас це, не дивує?
Мастера маніпуляцій і фальсифікацій, із стаханівським запалом
впроваджують, проводять, втілюють, рапортують, приймають, бо їх це влаштовує –
це не змінює систему, частиною якої вони є.
Аби втілити ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЮ
– одну з найважливіших реформ в Україні, достатньо почати виконувати чинну
Конституцію України та закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Отже, давайте виконувати закони і Конституцію України.
Кіровський районний суд м. Дніпропетровська
пр-т Пушкіна, 29,
місто Дніпропетровськ,
Дніпропетровська область,
49101
Тел.: (0562) 33-50-26
Позивач: Гр. Філіпенко Сергій Веніамінович,
місто Дніпропетровськ, 49055
e-mail: svf2011@ukr.net
Відповідач: «Дніпропетровська
обласна
рада»
пр-т. Кірова, 2, м . Дніпропетровськ,
Дніпропетровська область,
49004
Контактний
телефон: (056) 7428116
E-mail: oblrada@oblinfo.dp.ua
E-mail: oblrada@oblinfo.dp.ua
АДМІНІСТРАТИВНИЙ
ПОЗОВ
про оскарження рішення Дніпропетровської обласної ради
Я, Філіпенко Сергій Веніамінович, 1970 р.н.,
громадянин України, звертаюсь до Кіровського районного суду міста
Дніпропетровська, у відповідності до ч.1 ст.19 КАС України, з адміністративною
позовною заявою стосовно порушення положень чинної Конституції та закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», з боку органу з назвою
«Дніпропетровська обласна рада», що має прояв в наступному:
14
серпня 2015 року, під час проведення чергової 33-ї сесії органу з назвою
«Дніпропетровська обласна рада», депутатами відповідного органу було ухвалено
рішення, яке підписав виконуючий обов’язки голови обласної ради Адамський А.
П., а саме:
- Про
внесення змін до рішення обласної ради від 27 травня 2015 року № 641-31/VI «Про Перспективний план формування територій
громад Дніпропетровської області»;
- Про
утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади Дніпропетровського
району Дніпропетровської області;
- Про
утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади
Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про
утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області.
Спираючись
на норми чинного законодавства, зазначу:
Відповідно до Конституції України (від 28.06.1996 № 254к/96-ВР), в Україні
визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу
юридичну силу. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст..8. КУ). В
Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування (ст..7. КУ), яке є
правом територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення
в межах Конституції та законів України (ст..140. КУ).
Згідно положень чинної Конституції
місцеве самоврядування здійснюється територіальною
громадою, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні,
міські ради та їх виконавчі органи (ст..140. КУ).
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого
самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності (ст..143. КУ).
Відповідно до Закону
України «Про місцеве самоврядування в
Україні» (від 21.05.1997 № 280/97-ВР) первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села,
селища, міста (ст..6).
Ради, є
представницькими органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні
громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції та
повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією та законами
України. Порядок формування та організація діяльності рад визначається Конституцією та законами України, а
також статутами
територіальних громад (ст..10).
Повертаючись до
статті 5., цього закону, система місцевого самоврядування включає:
Територіальну
громаду;
Сільську, селищну, міську раду;
Сільського, селищного, міського голову;
Виконавчі органи сільської, селищної, міської ради;
Старосту;
Районні та обласні ради, що представляють спільні
інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст;
Органи самоорганізації населення.
Відповідно до
статті 16. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», всі органи місцевого самоврядування, зазначені в статті 5., мають бути юридичними особами.
Суть
позовної заяви полягає в наступному:
З огляду на
вищезазначені норми чинного українського законодавства вважаю, що ухвалення
подібних рішень органом з назвою «Дніпропетровська обласна рада», є такими, що
суперечать чинному законодавству і грубо порушують Конституцію України.
Утворення
адміністративно-територіальних одиниць публічного права (територіальних
громад), у відповідності до закону, не входить до компетенції вищезазначеного
представницького органу. Окрім того, відповідно до статті 16., відповідний
представницький орган, яким є Дніпропетровська обласна рада, в межах зазначеної
області, має представляти спільні
інтереси територіальних громад – юридичних осіб. За умов не існування
територіальних громад, як юридичних осіб, відповідний представницький орган, є
нелегітимним.
Відповідно до
статті 55. Конституції України, кожному громадянину гарантується право на
оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів
місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Отже, на підставі всього
вищезазначеного,
ПРОШУ
СУД:
1. Скасувати рішення органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», ухвалене
на 33-й сесії 14 серпня 2015 року, а саме:
- Про
внесення змін до рішення обласної ради від 27 травня 2015 року № 641-31/VI «Про Перспективний план формування територій
громад Дніпропетровської області»;
- Про
утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади
Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про
утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади
Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про
утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області;
- Про
утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області.
2. Судові витрати
покласти на відповідача.
ДОДАТОК
ДО ПОЗОВУ:
1. Копія протоколу 33-ї сесії органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада,
від 14.08.2015 року – на 13 (тринадцятьох) арк.;
01 вересня 2015 року Філіпенко С. В.
Немає коментарів:
Дописати коментар