- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

понеділок, 31 серпня 2015 р.

ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ – МАНІПУЛЯЦІЯ (Звернення до Кіровського суду про скасування рішення Дніпрооблради)

Недолюстровані риги і єже з ними, які залишилися після Революції гідності в своїх комфортних кріслах депутатів обласної ради, на диво, з палким завзяттям долучилися до реформи децентралізації, яку впроваджує ненависна їм «хунта». Вас це, не дивує?


Мастера маніпуляцій і фальсифікацій, із стаханівським запалом впроваджують, проводять, втілюють, рапортують, приймають, бо їх це влаштовує – це не змінює систему, частиною якої вони є.
Аби втілити ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЮ – одну з найважливіших реформ в Україні, достатньо почати виконувати чинну Конституцію України та закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Отже, давайте виконувати закони і Конституцію України.

                        Кіровський районний суд  м. Дніпропетровська
                                                                пр-т Пушкіна, 29,
                                                                 місто Дніпропетровськ,
                                              Дніпропетровська область, 49101
                                                                  Тел.: (0562) 33-50-26

Позивач: Гр. Філіпенко Сергій Веніамінович,
                                                      місто Дніпропетровськ, 49055
                                                         e-mail: svf2011@ukr.net

                        Відповідач: «Дніпропетровська обласна рада»
                                           пр-т. Кірова, 2, м. Дніпропетровськ,
                                         Дніпропетровська область, 49004
                                        Контактний телефон: (056) 7428116 
                                                 E-mail: oblrada@oblinfo.dp.ua

                             АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
   про оскарження рішення Дніпропетровської обласної ради
   Я, Філіпенко Сергій Веніамінович, 1970 р.н., громадянин України, звертаюсь до Кіровського районного суду міста Дніпропетровська, у відповідності до ч.1 ст.19 КАС України, з адміністративною позовною заявою стосовно порушення положень чинної Конституції та закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з боку органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», що має прояв в наступному:
14 серпня 2015 року, під час проведення чергової 33-ї сесії органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», депутатами відповідного органу було ухвалено рішення, яке підписав виконуючий обов’язки голови обласної ради Адамський А. П., а саме:
- Про внесення змін до рішення обласної ради від 27 травня 2015 року № 641-31/VI «Про Перспективний план формування територій громад Дніпропетровської області»;
- Про утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області.

Спираючись на норми чинного законодавства, зазначу:
  Відповідно до Конституції України (від 28.06.1996 № 254к/96-ВР), в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст..8. КУ). В Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування (ст..7. КУ), яке є правом територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції та законів України (ст..140. КУ).
   Згідно положень чинної Конституції місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи (ст..140. КУ).
   Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності (ст..143. КУ).
   Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (від 21.05.1997 № 280/97-ВР) первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста (ст..6).
   Ради, є представницькими органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції та повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією та законами України. Порядок формування та організація діяльності рад визначається Конституцією та законами України, а також статутами територіальних громад (ст..10).
   Повертаючись до статті 5., цього закону, система місцевого самоврядування включає:
Територіальну громаду;
Сільську, селищну, міську раду;
Сільського, селищного, міського голову;
Виконавчі органи сільської, селищної, міської ради;
Старосту;
Районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст;
Органи самоорганізації населення.
   Відповідно до статті 16. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», всі органи місцевого самоврядування, зазначені в статті 5., мають бути юридичними особами.

Суть позовної заяви полягає в наступному:
  З огляду на вищезазначені норми чинного українського законодавства вважаю, що ухвалення подібних рішень органом з назвою «Дніпропетровська обласна рада», є такими, що суперечать чинному законодавству і грубо порушують Конституцію України.
   Утворення адміністративно-територіальних одиниць публічного права (територіальних громад), у відповідності до закону, не входить до компетенції вищезазначеного представницького органу. Окрім того, відповідно до статті 16., відповідний представницький орган, яким є Дніпропетровська обласна рада, в межах зазначеної області,  має представляти спільні інтереси територіальних громад – юридичних осіб. За умов не існування територіальних громад, як юридичних осіб, відповідний представницький орган, є нелегітимним.
   Відповідно до статті 55. Конституції України, кожному громадянину гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Отже, на підставі всього вищезазначеного,

ПРОШУ СУД:
1. Скасувати рішення органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», ухвалене на 33-й сесії 14 серпня 2015 року, а саме:
- Про внесення змін до рішення обласної ради від 27 травня 2015 року № 641-31/VI «Про Перспективний план формування територій громад Дніпропетровської області»;
- Про утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади Дніпропетровського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області;
- Про утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району Дніпропетровської області.
2. Судові витрати покласти на відповідача.

ДОДАТОК ДО ПОЗОВУ:
1.  Копія протоколу 33-ї сесії органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада, від 14.08.2015 року – на 13 (тринадцятьох) арк.;

01 вересня 2015 року                                   Філіпенко С. В.

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -