- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 4 квітня 2017 р.

«Арешт» колегії суддів у Дніпрі та заява про злочин (відео)

У Дніпрі, з традиційно грубими, системними порушеннями, продовжується розгляд адміністративної справи щодо нелегітимності виконавчої структури (департаментів, управлінь та підпорядкованих ним комунальних підприємств) органу з назвою «Дніпропетровська міська рада».

04 березня 2017 року відбулося перше засідання в апеляційній інстанції, під час якого, після вимоги пред’явити колегією суддів суддівських посвідчень. відбувся громадянський арешт колегії суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі трьох осіб, імовірно, головуючого судді-доповідача Суховарова А. В., суддів Головко О. В. і Ясенової Т. І., з подальшим викликом поліції та складанням заяви про злочин.
Зазначимо, що всі клопотання (наведені нижче), зазначена колегія, не задовольнила.

Більше подробиць у відео- та фоторепортажі:


















                                              Дніпропетровський апеляційний
                                              адміністративний суд,
                           Дніпропетровська область, 49083,
                                            місто Дніпро, пр.-т Слобожанський, 29,                                 
                                              Суддя: Суховаров А. В.

                                              Позивач: Громадянин України, Українець
                                              Філіпенко Сергій Веніамінович,
                      місто Дніпропетровськ, 49055
           e-mail: svf2011@ukr.net

                                               КЛОПОТАННЯ
          щодо підтвердження повноважень секретаря та судового    
               розпорядника у судовому засіданні щодо розгляду
                  апеляційного провадження (справа № 872/3/17)

   У провадженні Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду знаходиться апеляційна скарга (справа № 872/3/17) по адміністративній справі за моєю адміністративною позовною заявою до Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська (справа № 200/16195/16-а, провадження № 2а/200/632/16) щодо бездіяльності представницького органу місцевого самоврядування, Дніпропетровської міської ради.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).
   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.
   Відповідно до положень статті 15-1. позовні заяви, скарги, подання та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, в порядку їх надходження підлягають обов'язковій реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду, яка здійснюється працівниками апарату відповідного суду в день надходження документів. До автоматизованої системи документообігу суду в обов'язковому порядку вносяться: дата надходження документа, інформація про предмет спору та сторони у справі, прізвище працівника апарату суду, який здійснив реєстрацію, інформація про рух судових документів, дані про суддю, який розглядав справу, та інші дані, передбачені Положенням про автоматизовану систему документообігу суду.
   Згідно з положеннями статті 62. КАС України учасниками адміністративного процесу, крім осіб, які беруть участь у справі, є секретар судового засідання, судовий розпорядник, свідок, експерт, спеціаліст, перекладач.
Стаття 63. Секретар судового засідання
1. Секретар судового засідання:
1) здійснює судові виклики і повідомлення;
2) перевіряє наявність та з'ясовує причини відсутності осіб, яких було викликано до суду, і доповідає про це головуючому;
3) забезпечує контроль за повним фіксуванням судового засідання технічними засобами;
4) веде журнал судового засідання;
5) оформляє матеріали адміністративної справи;
6) виконує інші доручення головуючого у справі.
Стаття 64. Судовий розпорядник
1. До участі в адміністративному процесі головуючим у судовому засіданні може залучатися судовий розпорядник.
2. Судовий розпорядник:
1) забезпечує належний стан зали судового засідання і запрошує до неї учасників адміністративного процесу;
2) оголошує про вхід суду до зали судового засідання і вихід суду із неї;
3) слідкує за дотриманням порядку особами, присутніми у залі судового засідання;
4) приймає від учасників адміністративного процесу та передає документи і матеріали суду під час судового засідання;
5) виконує розпорядження головуючого про приведення до присяги перекладача, експерта;
6) запрошує до зали судового засідання свідків та виконує розпорядження головуючого про приведення їх до присяги;
7) виконує інші розпорядження головуючого, пов'язані із забезпеченням умов, необхідних для розгляду адміністративної справи.
3. Вимоги судового розпорядника, пов'язані із виконанням обов'язків, встановлених цією статтею, є обов'язковими для осіб, які беруть участь у справі, свідків, експертів, спеціалістів, перекладачів та інших осіб, присутніх у залі судового засідання.
4. У разі відсутності в судовому засіданні розпорядника його функції виконує секретар судового засідання.
   Керуючись положеннями Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», для з’ясування всіх обставин розгляду моєї апеляційної скарги,
                                                    ПРОШУ:

1.  долучити дане клопотання до матеріалів апеляційного провадження (справа № 872/3/17);
2. колегію суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі головуючого судді-доповідача Суховарова А. В., суддів Головко О. В. і Ясенової Т. І. на місці (під час судового засідання) зобов’язати підтвердити свої повноваження секретаря та судового розпорядника (за присутності останнього в залі судового засідання), пред’явивши відповідні службові посвідчення.

   Зміст клопотання публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com та на сайті «ПРАВОВИЙ РАДНИК ГРОМАДИ»: http://pravogromady.blogspot.com

    04 квітня 2017 року                                                  Філіпенко С. В

                                                КЛОПОТАННЯ
                              про відвід секретаря та судового    
               розпорядника у судовому засіданні щодо розгляду
                  апеляційного провадження (справа № 872/3/17)

   У провадженні Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду знаходиться апеляційна скарга (справа № 872/3/17) по адміністративній справі за моєю адміністративною позовною заявою до Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська (справа № 200/16195/16-а, провадження № 2а/200/632/16) щодо бездіяльності представницького органу місцевого самоврядування, Дніпропетровської міської ради.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).
   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.
   В контексті розгляду клопотання про встановлення і підтвердження повноважень секретаря та судового розпорядника (за присутності останнього в залі судового засідання), в спосіб пред’явлення ними відповідних службових посвідчень на місці (під час судового засідання), керуючись положеннями Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд», висловлюю недовіру і заявляю про відвід секретаря та судового розпорядника (за присутності останнього в залі судового засідання) у судовому засіданні щодо розгляду апеляційного провадження (справа № 872/3/17) у Дніпропетровському апеляційному адміністративному суді.

    04 квітня 2017 року                                                  Філіпенко С. В.

                                               КЛОПОТАННЯ
                щодо підтвердження повноважень колегії суддів
                у апеляційному провадженні (справа № 872/3/17)

   У провадженні Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду знаходиться апеляційна скарга (справа № 872/3/17) по адміністративній справі за моєю адміністративною позовною заявою до Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська (справа № 200/16195/16-а, провадження № 2а/200/632/16) щодо бездіяльності представницького органу місцевого самоврядування, Дніпропетровської міської ради.
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).
   Відповідно до частини третьої статті 5. Конституції України ніхто не може узурпувати державну владу.
   Відповідно до статті 124. Конституції правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається.
   Згідно до статті 127. (КУ) правосуддя здійснюють судді.
   Керуючись положеннями статті 128. Конституції призначення на посаду судді здійснюється Президентом України за поданням Вищої ради правосуддя в порядку, встановленому законом.
   Згідно з положеннями статті 51. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» судді, голови судів та їх заступники, судді у відставці мають посвідчення, зразки яких затверджуються Радою суддів України. Посвідчення судді, голови суду, заступника голови суду, судді у відставці підписує Президент України.  
   Відповідно до Положення про порядок виготовлення, обліку, видачі, заміни та знищення посвідчень суддів, суддів, яких призначено на адміністративні посади, суддів у відставці, народних засідателів та присяжних, затверджене Рішенням Ради суддів України від 25.04.2014 № 23, Посвідчення є офіційним документом, який засвідчує займану посаду особи, якій його видано, та підтверджує повноваження власника посвідчення, встановлені Конституцією та Законом  України «Про судоустрій і статус суддів».

                                                    ПРОШУ:

1.  долучити дане клопотання до матеріалів апеляційного провадження (справа № 872/3/17);
2. колегію суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі головуючого судді-доповідача Суховарова А. В., суддів Головко О. В. і Ясенової Т. І. на місці (під час судового засідання) пред’явити оригінали суддівських Посвідчень, які відповідно до затвердженого Рішенням Ради суддів України від 25.04.2014 Положення № 23 є офіційним документом, який засвідчує займану посаду особи, якій його видано, та підтверджує повноваження власника посвідчення, встановлені Конституцією та Законом  України «Про судоустрій і статус суддів».

   Зміст клопотання публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com та на сайті «ПРАВОВИЙ РАДНИК ГРОМАДИ»: http://pravogromady.blogspot.com


    04 квітня 2017 року                                                  Філіпенко С. В.






3 коментарі:

  1. Подібна позиція, зокрема була озвучена у рішенні ВРП за результатом розгляду повідомлення суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду, що надійшло до Вищої ради правосуддя 13 квітня 2017 року. Під час судового засідання щодо розгляду колегією суддів апеляційної скарги учасник справи заявив клопотання про надання суддями службових посвідчень. Порадившись на місці, суд відмовив у задоволенні клопотання, оскільки судді не зобов’язані пред’являти посвідчення учасникам судового процесу. Після цього вказаний учасник відмовився брати участь у подальшому апеляційному розгляді справи та виконувати розпорядження головуючого.
    За таких обставин суд оголосив перерву в судовому засіданні; однак зазначений вище учасник справи та інші громадяни (близько 30 осіб) відмовилися вийти із залу судового засідання. При цьому учасник справи оголосив, що не допустить залишення цього приміщення суддями. Зазначені особи заблокували суддям вихід із залу судового засідання, проголошуючи, що відбувається «громадське затримання».

    ВідповістиВидалити
  2. Хочу звернути увагу Вашу також на наступні моменти,у мене розгляд кримінального провадження здвйснюється одноособово,мною було заявлено відвід судді.Згідно протоколу автоматизованого розподілу справи який наявний в матеріалах справи зазначається Ім‘я по-батькові та прізвище судді,але у звіті який формується автоматизованою системою документообігу суду зазначається,що судді які брали участь в автоматизованому розподілу справи були внесені лише прізвище та ім‘я.А в суді суддя представилася як суддя яка газначена відповідно до указу президента з прізвищем ім‘ям та по-батькові.Тобто в автоматизованому розподілу справи брала участь одна суддя,в протоколу автоматизованного розподілу в матеріалах справи зазначенна друга суддя,а в засіданні представилася третя суддя(Лагода Катерина,Катерина Олександрівна Лагода і Лагода Катерина Олександрівна)якщо потрібно можу скинути ці документи.Зворотня пошта vadym.vika.danya30@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  3. Хочу звернути увагу Вашу також на наступні моменти,у мене розгляд кримінального провадження здвйснюється одноособово,мною було заявлено відвід судді.Згідно протоколу автоматизованого розподілу справи який наявний в матеріалах справи зазначається Ім‘я по-батькові та прізвище судді,але у звіті який формується автоматизованою системою документообігу суду зазначається,що судді які брали участь в автоматизованому розподілу справи були внесені лише прізвище та ім‘я.А в суді суддя представилася як суддя яка газначена відповідно до указу президента з прізвищем ім‘ям та по-батькові.Тобто в автоматизованому розподілу справи брала участь одна суддя,в протоколу автоматизованного розподілу в матеріалах справи зазначенна друга суддя,а в засіданні представилася третя суддя(Лагода Катерина,Катерина Олександрівна Лагода і Лагода Катерина Олександрівна)якщо потрібно можу скинути ці документи.Зворотня пошта vadym.vika.danya30@gmail.com

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -