- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 15 червня 2020 р.

Коли нема чим крити – відповідь Казначейства Дніпра

Головне Управління Державної
казначейської служби України
у Дніпропетровській області
вул. Челюскіна, 1, м. Дніпро, 49000

Громадянин України, Українець:
Сергій Веніамінович Філіпенко,
e-mail: svf2011@ukr.net



Запит (вих. 776/20)
про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»
                        
   В даний час в Дніпропетровському окружному адміністративному суді в провадженні судді Кадникової Г. В. знаходиться адміністративна справа № 160/7958/18 щодо рейдерського захоплення (узурпації) місцевого самоврядування (гарантованого статтею 7. Конституції України) юридичною особою приватного права з назвою «Дніпровська міська рада» (код ЄДРПОУ: 26510514; КВЕД: 84.11), в межах адміністративно-територіальних одиниць міста і районів у місті Дніпрі, через прийняття зазначеною установою рішення від 25.04.2018 № 95/31 «Про функціонування районних у місті рад та їх виконавчих органів».
  В даному провадженні, я представляю права і інтереси обох позивачів, за довіреністю.
   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
   Відповідно до положень Статті 40. Конституції України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
   Статтею 92. Основного закону встановлено, що виключно законами України визначаються: організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики. Крім того, статтею 92 визначено, що виключно законами України встановлюються: Державний бюджет України і бюджетна система України; система оподаткування, податки і збори; засади створення і функціонування фінансового, грошового, кредитного та інвестиційного ринків; статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України; порядок утворення і погашення державного внутрішнього і зовнішнього боргу; порядок випуску та обігу державних цінних паперів, їх види і типи.
   Бюджетним кодексом України (далі – Кодекс) (документ від 8 липня 2010 року № 2456-VI - чинний) визначаються правові засади функціонування бюджетної системи України, її принципи, основи бюджетного процесу і міжбюджетних відносин та відповідальність за порушення бюджетного законодавства.
   Згідно пункту 2 частини першої статті 2 Кодексу бюджети місцевого самоврядування - бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.
   Відповідно до норм пункту 5 частини першої статті 2 Кодексу бюджетна система України - сукупність державного бюджету та місцевих бюджетів, побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права.
   Пунктом 23-1 частини першої статті 2 Кодексу визначено, що єдиний казначейський рахунок - рахунок, відкритий центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів (далі - Казначейство України), у Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у системі електронних платежів Національного банку України, на якому консолідуються кошти державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування та кошти інших клієнтів, які відповідно до законодавства знаходяться на казначейському обслуговуванні.
   Відповідно до положень статті 5 Бюджетного кодексу України:
1. Бюджетна система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів.
2. Місцевими бюджетами є бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.
3. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.
   Частиною другою статті 67 встановлено, що до доходів загального фонду місцевих бюджетів належать доходи, визначені статтями 6466 і 69 цього Кодексу, та трансферти місцевим бюджетам (крім субвенцій, визначених статтею 69-1 та частиною першою статті 71 цього Кодексу).
   Пунктом 11 частини першої статті 116 Кодексу визначено, що порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання, а саме: зарахування доходів бюджету до іншого, ніж визначено цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України, бюджету, в тому числі внаслідок здійснення поділу податків і зборів та інших доходів між бюджетами з порушенням визначених розмірів.
   Частиною першою статті 121 Кодексу встановлено, що посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законом.
   Крім того, відповідно до положень частини другої статті 123 Кодексу керівники органів Казначейства України несуть персональну відповідальність у разі вчинення ними порушення бюджетного законодавства та невиконання вимог щодо казначейського обслуговування державного і місцевих бюджетів, встановлених цим Кодексом.
   Частиною першою статті 109 Кримінального кодексу України (далі – КК України) (повалення конституційного ладу) встановлено, що дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.
   В свою чергу частиною першою статті 111 КК України (державна зрада) встановлено, що «Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої».
   На підставі зазначеного вище, керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України, Бюджетного кодексу України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (пять днів), для використання запитуваної інформації в суді,

П Р О Ш У:
1.           Надати завірені належним чином достовірні загальні відомості стосовно реалізації Головним Управлінням Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області державної політики у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Індустріальної районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Новокодацької (Ленінської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Самарської районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Центральної (Кіровської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Соборної (Жовтневої) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Чечелівської (Красногвардійської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Шевченківської (Бабушкінської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади та Територіальної громади міста Дніпро (Дніпропетровська), які складають бюджетну систему України;
2.           Надати завірену належним чином достовірну інформацію стосовно рахунків бюджетів місцевого самоврядування - Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Індустріальної районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Новокодацької (Ленінської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Самарської районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Центральної (Кіровської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Соборної (Жовтневої) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Чечелівської (Красногвардійської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади, Шевченківської (Бабушкінської) районної у місті Дніпрі (Дніпропетровську) територіальної громади та Територіальної громади міста Дніпро (Дніпропетровська); 
3.           Надати завірені належним чином фотокопії з оригіналів розпорядчих актів про утворення юридичними особами публічного права установ з назвами: «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області», «Управління Казначейства в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Індустріальному районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Бабушкінському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Жовтневому районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Кіровському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Красногвардійському районі міста Дніпропетровська» та «Управління Казначейства в Ленінському районі міста Дніпропетровська»;
4.           Надати завірені належним чином фотокопії з оригіналу титульної і останніх сторінок (за підписами Голови Верховної Ради України і Президента України) Закону України, яким регулюється і регламентується організація і діяльність органів виконавчої влади – установ з назвами: «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області», «Управління Казначейства в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Індустріальному районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Самарському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Бабушкінському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Жовтневому районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Кіровському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Красногвардійському районі міста Дніпропетровська» та «Управління Казначейства в Ленінському районі міста Дніпропетровська»;
5.           Надати завірені належним чином копії з оригіналу власних бланків та відбитків (відтисків) гербових печаток із зображенням Державного Герба України та своїми найменуваннями установ з назвами: «Головне Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області», «Управління Казначейства в Амур-Нижньодніпровському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Індустріальному районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Самарському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Бабушкінському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Жовтневому районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Кіровському районі міста Дніпропетровська», «Управління Казначейства в Красногвардійському районі міста Дніпропетровська» та «Управління Казначейства в Ленінському районі міста Дніпропетровська»;
6.           Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на мою домашню адресу: 49055, місто Дніпро,  і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.     
   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

   09 червня 2020 року
З повагою, Громадянин України_________________С. В. Філіпенко

















Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -