Сторінки

неділя, 21 листопада 2021 р.

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит третій

 

   Громадська організація «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації» вважає своїм священним, громадянським обов’язком сприяти Службі безпеки України у виявленні фактів кримінальних злочинів спрямованих проти української державності через повалення конституційного ладу і захоплення державної влади особами без конституційного громадянства Самостійної української держави України.

   Саме тому, попередньо зробивши низку запитів на інформацію до Верховної Ради України, ознайомившись з офіційними даними з Єдиного державного реєстру декларацій (https://public.nazk.gov.ua), Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДРПОУ: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search), а також відомостями американського реєстру «Dun & Bradstreet», в рамках журналістського розслідування друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації», нами були підготовлені і направлені інформаційні запити до Галицького районного суду міста Львова та Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області, з якими ознайомлюємо наших читачів.

   Далі буде…

Підтримати волонтерську дослідницьку діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

           Вих. № ЗПІ-007/020/21                  Дата: 22 листопада 2021 року                                        

ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД

МІСТА ЛЬВОВА

Код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД 84.23

вул. Чоловського, 2, місто Львів,

Львівська область, 79018

e-mail: inbox@gl.lv.court.gov.ua

 

               Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження

         чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження

      чи наказу настає юридична відповідальність.

                                                 (Стаття 60. Конституції України)

 

На посаду судді може бути призначений громадянин України

                      (Частина третя статті 127. Конституції України)

 

З А П И Т

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

(в рамках журналістського розслідування)

 

   В рамках журналістського розслідування друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» (Свідоцтво ДП № 2303-1041р від 29.03.2021 року) Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» (реєстраційний № 1508568 від 01.06.2020 року) на виявлення і фіксацію кримінальних злочинів проти державності, з подальшою передачею задокументованих фактів до СБУ, звертаємось до вашої установи як суб’єкта господарювання, який, до того ж, має відповідну реєстрацію в американському реєстрі «Dun & Bradstreet»:

   Суверенною ВОЛЕЮ Українського народу на Всеукраїнському референдумі 1 грудня 1991 року були визначені і затверджені засадничі принципи конституційного ладу Самостійної Української Держави України, які не можуть бути змінені чи скасовані без проведення Всеукраїнського референдуму.

   Конституційний лад Самостійної Української Держави України закріплено положеннями чинної Конституції України від 28 червня 1996 року (254к/96-ВР).

   Відповідно до положень Конституції (254к/96-ВР) в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

      Статус судді визначений положенням статті 52 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», оскільки він не суперечить положенню частини третьої статті 127 чинної Конституції України та визначений наступним чином: «Суддею є громадянин України, який відповідно до Конституції України та цього Закону призначений суддею, займає штатну суддівську посаду в одному з судів України і здійснює правосуддя на професійній основі». Серед вимог до кандидатів на посаду судді, визначених положенням частини першої статті 69 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», основним критерієм є те, що на посаду судді може бути призначений громадянин України.

   Отже, довіра до суду, і правосуддя загалом, має базуватись виключно на засадах чіткого дотримання і виконання норм чинного законодавства, і в першу чергу Конституції України, в сукупності їх відповідності чинним міжнародним договорам, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, і які є частиною національного законодавства України.

   Положеннями статті 4 Конституції України встановлено, що в Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.

   Нашою Громадською організацією «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано і направлено запит від 28 жовтня 2020 року № ЗПІ/046/20 (копія – додається) з вимогою отримання публічної інформації у вигляді отримання завірених належним чином фотокопій титульної і останніх сторінок Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України».

   У відповіді від 30 жовтня 2020 року № 18/10-1835 (копія – додається), яка надійшла з Апарату Верховної Ради України зазначено, що в базі даних нормативно-правової інформації «Законодавство України» офіційного порталу Верховної Ради України Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України» - відсутній (!!!).

   Слід зауважити, що згаданий вище Закону України «Про підстави набуття і припинення громадянства України» повинен розглядатися виключно у системному зв’язку із законами, визначеними пунктом 1 і 2 частини першої статті 92. Конституції України. Таких конституційних законів, має бути три.

   Так, пунктом 1 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов'язки громадянина.

   В свою чергу пунктом 2 частини першої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України визначаються, зокрема: громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства.

   Нашою Громадською організацією «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано і направлено запити від 01 березня 2021 року за №№ ЗПІ/090/21 і ЗПІ/091/21 (копії – додаються), з вимогою щодо отримання достовірної інформації стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод», який відповідає змісту чинної Конституції України, Закону України «Про основні обов'язки громадянина», який відповідає змісту чинної Конституції України та Закону України «Про громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства», який також відповідає змісту чинної Конституції України. Крім того, в даних запитах, мною, запитувалася інформація стосовно внесення до Верховної Ради України відповідних законопроектів.

   З відповідей від 01 березня 2021 року №№ 18/07-369 та 18/07-370 (копії – додаються), які надійшли на зазначені запити від Апарату Верховної Ради України вбачається, що не тільки зазначені вище закони не приймалися Верховною Радою України, ба-більше того, - до Парламенту, навіть, не вносилися відповідні проекти законів.

   З наведеного вище випливає, що в Україні й досі залишаються не визначеними і неврегульованими на законодавчому рівні ані підстави набуття і припинення громадянства України, ані права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод, ані основні обов'язки громадянина, ані громадянство, правосуб'єктність громадян, статус іноземців та осіб без громадянства, що фактично унеможливлює набуття конституційного громадянства Самостійної Української Держави України. І, як наслідок, відсутність конституційного громадянства Самостійної Української Держави України унеможливлює призначення в законний спосіб на посади до державних органів і установ законодавчої, виконавчої і судової гілок влади, негромадян (фізичних осіб – мігрантів по відношенню до внутрішнього законодавства – статистичних одиниць).

   Крім того слід зазначити, що частиною першою статті 99. Конституції України встановлено, що грошовою одиницею України є гривня.

   Пунктом 1 частини другої статті 92. Конституції України визначено, що виключно законами України встановлюються, зокрема, статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України.

   Статтею 35 Закону України «Про Національний банк України» закріплено, що гривня (банкноти і монети) як національна валюта є єдиним законним платіжним засобом на території України, приймається усіма фізичними і юридичними особами без будь-яких обмежень на всій території України за всіма видами платежів, а також для зарахування на рахунки, вклади, акредитиви та для переказів.

   Мною, як уповноваженим представником Громадської організації «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано запит (вих.. № ЗПІ/098/21 від 04 березня 2021 року – додається) на публічну інформацію, в якому я просив:

-          Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України», який відповідає змісту чинної Конституції України;

-          Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вносився відповідний проект закону «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України» до Верховної Ради України;

   З відповіді (від 05 березня 2021 року № 18/07-441), яка надійшла від Апарату Верховної Ради України за підписом заступника керівника управління – керівника відділу роботи з публічною інформацією О. Кузьміна витікає, що відповідний законопроект «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України» до Верховної Ради України не вносився, а відповідно такий закон і не приймався.

   Отже, з урахуванням зазначеного слід констатувати, що фізична особа (особа без конституційного громадянства – мігрант по відношенню до внутрішнього законодавства Самостійної української держави України), якою є  ЮРКІВ ОЛЕГ РОМАНОВИЧ, узурпувавши посаду судової гілки влади, згідно відомостей розміщених на сайті НАЗК Єдиного державного реєстру декларацій (https://public.nazk.gov.ua), отримує заробітну плату в установі - фактично приватній юридичній особі – ТУ ДСА України у Львівській області (яка належить до виконавчої гілки влади в корпорації «УКРАЇНА»), у вигляді сурогатних грошових одиниць – грошових знаках не затверджених відповідним, окремим ЗАКОНОМ.

   З цього приводу слід нагадати, що відповідно до Постанови Президії Верховної Ради України від 10 грудня 1991 року № 1952-ХІІ «Про затвердження назви і характерних ознак грошової одиниці України» (Із змінами, внесеними згідно з Постановою ПВР N 91/96-ПВ від 12.02.96, ВВР, 1996, N 9, ст. 47), згідно пункту 2 постановлено: «погодитись з запропонованими принциповими характеристиками зовнішніх ознак гривні та її купюрною побудовою,  які передбачають літографічне друкування   витягу   з   тексту   Акта  проголошення незалежності України (1427-12),  а також зображення на  лицьовій стороні  відповідної банкноти портретів видатних діячів історії та культури України».

   Наразі, положення статті 199. Кримінального кодексу України { із змінами, внесеними згідно із Законами № 5283-VI від 18.09.2012, № 71-VIII від 28.12.2014}, мають наступну редакцію:

1. Виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою використання при продажу товарів, збуту, а також збут незаконно виготовлених, одержаних чи підроблених марок акцизного податку, голографічних захисних елементів, підробленої національної валюти України у виді банкнот чи металевої монети, іноземної валюти, державних цінних паперів чи білетів державної лотереї - караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років.

2. Ті самі дії, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб чи у великому розмірі, - караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з конфіскацією майна.

3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою чи в особливо великому розмірі, - караються позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з конфіскацією майна.

Примітка. Дії, передбачені цією статтею, вважаються вчиненими у великому розмірі, якщо сума підробки у двісті і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян; в особливо великому розмірі - якщо сума підробки у чотириста і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

   Крім того слід зауважити, що виключно  тільки   конституційні  Громадяни  України всіх  національностей Українського народу Самостійної української держави України,    є     саме    тією      конституційною   основою   не тільки     всієї    конституційної   законодавчої,  виконавчої,   судової   влади   та   місцевого  самоврядування   Українського  народу  Самостійної  української  держави  України,  офіційно   встановлених   положеннями   Розділу ІV «Верховна Рада України»,  Розділу V «Президент України», Розділу  VІ  «Кабінет Міністрів України. Інші органи виконавчої влади», та   Розділу VІІІ «Правосуддя»   Конституції України  від 28 червня 1996 року  а і  конституційною  основою  самої  Самостійної  української  держави  України,  безпосередньо встановленої  резолютивною  частиною  АКТу  проголошення   незалежності  України   від  24 серпня  1991 року  та  офіційним  Рішенням № 17 пленарного засідання  24 серпня  1991 року  о 18-00  Верховної Ради  Української  РСР  12-го конституційного  скликання.

   У підтвердження вищенаведених обставин саме в частині відвертого   посягання   на   національну державність   Українського народу   Української РСР  та   його  правонаступника  1   грудня  1991 року   Українського народу  Самостійної української держави України,  а також,   на    його     національні  території, та на його національне багатство    -   безпосередньо   встановлене  положеннями   розділів і  статтей  Конституції  України від 28 червня 1996 року, ДИВИСЬ  у Відомостях  Верховної Ради України за вище вказаний  період, наступне:

   1) Положення  ст.4  Закону  УРСР «Про Президента Української  РСР»  від  5   липня 1991 року № 1295-12  засвідченого  Головою Верховної Ради  Української  РСР – Кравчуком Л.М., якими  встановлено, - що «При вступі на посаду  Президент  Української  РСР  проголошує  присягу  такого змісту,  - «Урочисто присягаю  народові  України  при здійснені повноважень Президента України ….»  -  а не  Українському народу  Української РСР;

   2)  Постанову  Президії  Верховної Ради  України від 26 серпня 1991 року № 1442-12 «Про звернення Президії  Верховної Ради України  до  Громадян України всіх національностей  державоутворюючих  націй»; -  а не  до   Українському народу  Української РСР

   3) Положення   статті 17 «Присяга державних службовців»  ЗУ «Про державну службу»  від  16 грудня 1993 року  N 3723-XII,  -  що «Громадяни України,   які  вперше  зараховуються  на  державну службу, приймають Присягу такого змісту:

   «Повністю усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто  присягаю, що буду вірно служити народові УКРАЇНИ, суворо дотримувати Конституції та законів України».

   Так  як  службові  особи  конституційного  судочинства   офіційно   встановленого  ч.3 статті 124  Конституції  України від 28 червня 1996 року,     ні за яких  конституційних   обставин   НЕ МОЖУТЬ    у відсутність  МАНДАТУ Українського народу Самостійної української держави України, - його спеціального  доручення, самостійно брати на себе конституційні права та конституційні повноваження  безпосередньо  належні  Українському   народу Самостійної української держави України, у відповідності   з   положеннями     статті 5   та  розділу  4  статті 124 Конституції  України  від 28 червня 1996 року,  в частині  офіційного здійснення   конституційного  правосуддя    тим більше   у самих    справах    самого   конституційного  права  власності  Українського народу  Самостійної української держави України, на самі конституційні предмети та об'єкти,

   Тим    більше   останні   за жодних   обставин   НЕ МОЖУТЬ  здійснювати  конституційне  правосуддя  Українського народу Самостійної української держави України, у незаконних інтересах фізичних осіб без національності з нікчемними посвідченнями особи з найменуванням «УКРАЇНА» - «Паспорт»  віртуальних РВ «УМВС України» -  не конституційних  «Громадян  України  всіх національностей  віртуального «Народу України».

   А тим більше, не можуть останнє робити в інтересах «адміністративних» суб'єктів нікчемного приватного та публічного права офіційно припиненої 1 грудня 1991 року самої  «УКРАЇНИ» як Української РСР, та їх органів віртуального та неконституційного місцевого самоврядування безпосередньо  самого нікчемного «Народу України».

      Відповідно до положень Статті 40. Конституції України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

   Частиною сьомою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

   Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», відповідно до компетенції, у визначений законом строк (п’ять днів),

  

В И М А Г А Є М О:

 

1. Надати завірену належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19)  фотокопію з оригіналу посвідчення судді, яким підтверджуються повноваження судді установи/юридичної особи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

2. Надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу Присяги судді, складеної Українському народові суддею установи/юридичної особи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ;

3.  Надати завірені належним чином відомості стосовно наявності або відсутності (просто - «Є», чи «НЕМА») ідентифікаційного коду (ІНН), біометричних документів (внутрішнього/закордонного паспорта, ID-картки), а також COVID-сертифікату у судді установи/юридичної особи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

4.    Надати завірені належним чином достовірні відомості щодо реєстрації і надання акредитації ВАR-гільдією та делегування відповідних повноважень судді установи/юридичної особи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВУ ОЛЕГУ РОМАНОВИЧУ;

5.   Надати завірену належним чином фотокопію (засвідчену гербовою печаткою компетентного органу, із зображенням Державного Герба України, встановленого статтею 20. Конституції України) Подання Вищої ради правосуддя до Президента України про призначення вперше на посаду судді ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

6.  Надати завірені належним чином фотокопії з оригіналу (засвідчених гербовими печатками компетентних органів із зображенням Державного Герба України встановленого статтею 20. Конституції України) Указів Президентів України та постанов Верховної Ради України яким ЮРКІВ ОЛЕГ РОМАНОВИЧ призначався, переводився, обирався на відповідні посади в судах України;

7.   Надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу висновку ВККСУ щодо можливості призначення на посаду судді установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

8.  Надати завірені належним чином відомості, про наявність повноважень (правосуб’єктності - правоздатності, дієздатності, деліктоздатності) щодо здійснення правосуддя, на момент запитування відповідної інформації, у судді установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

9.   Надати завірені належним чином копії Сертифікату та відомостей з передостанніми і останніми результатами проходження відповідної підготовки у Національній школі суддів України, а також відомості Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо результатів проходження останнього кваліфікаційного іспиту суддею установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ;

10.   Надати завірені належним чином відомості заповненої Декларації про доходи (за попередній рік) судді установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

11.   Надати завірені належним чином відомості про всі дисциплінарні стягнення (погашені/непогашені) які коли-небудь застосовувалися по відношенню до судді установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

12.   Надати завірені належним чином відомості стосовно інвентарного номеру суддівської мантії і нагрудного знаку судді установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

13.  Надати завірену належним чином копію (з підписами підписантів/сторін) трудового договору/контракту з основного місця роботи, підписаного суддєю установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ;

14.  Надати завірений належним чином витяг з трудової книжки щодо підтвердження постійного місця роботи професійного судді установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

15.  Надати завірений належним чином витяг з відомостей про отримання заробітної плати (за три останніх роки) професійним суддею установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ;

16.  Надати завірену належним чином копію з оригіналу (за підписами підписантів/сторін) Довіреності наданої уповноваженим представником юридичної особи - установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) СТРЕЛЬБИЦЬКИМ ВІТАЛІЄМ ВІКТОРОВИЧЕМ, виданої на представництво зазначеної установи професійним суддею ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ;

17.  Надати засвідчені належним чином відомості про види заохочення, виплату грошових премій, нагород державними нагородами, спеціальними званнями відносно судді установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА;

18.  Надати завірені належним чином відомості відносно відпусток та лікарняних в яких перебува(ла)в суддя установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВ ОЛЕГ РОМАНОВИЧ, за минулий рік;

19.     Надати завірені належним чином відомості стосовно кількості винесених ухвал/постанов/рішень «Іменем України» суддею установи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» (код ЄДРПОУ: 37444255; код КВЕД: 84.23) ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ, за весь час його перебування на відповідній посаді;

20. Надати завірену належним чином копію письмового звернення ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА до Президента України з ініціативою приведення існуючої неконституційної системи судоустрою в Україні у відповідність до норм чинної Конституції України через затвердження Конституції Самостійної Української Держави України на Всеукраїнському референдумі;

21. Надати завірену належним чином копію письмового звернення ЮРКІВА ОЛЕГА РОМАНОВИЧА до Верховної Ради України з ініціативою приведення існуючої неконституційної системи судоустрою в Україні у відповідність до норм чинної Конституції України через затвердження Конституції Самостійної Української Держави України на Всеукраїнському референдумі;

22. Надати завірену належним чином копію відповідного указу або розпорядження Президента Самостійної Української Держави України про призначення дати і часу проведення урочистостей з нагоди складання присяги суддями, зокрема, ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ безпосередньо перед Президентом Самостійної Української Держави України;

23. Надати фотокопію з фотокартки із зображенням моменту складання присяги Українському народові Самостійної Української Держави України перед Президентом Самостійної Української Держави України ЮРКІВИМ ОЛЕГОМ РОМАНОВИЧЕМ;

24. Надати фотокопію з фотокартки із зображенням моменту вручення Президентом Самостійної Української Держави України суддівського посвідчення ЮРКІВУ ОЛЕГУ РОМАНОВИЧУ;

25.  Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на зазначену адресу уповноваженого представника: 49055, місто Дніпро, Сергію Веніаміновичу Філіпенку,  і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

      Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

 

Д О Д А Т О К:

 

-                     Копія запиту на інформацію (від 28 жовтня 2020 року № ЗПІ/046/20) і відповіді (від 30 жовтня 2020 року № 18/10-1839) до/від Верховної Ради України – на 4 (чотирьох) арк..;

-                     Копія запиту на інформацію (від 01 березня 2021 року № ЗПІ/090/21) і відповіді (від 01 березня 2021 року № 18/07-369) до/від Верховної Ради України – на 3 (трьох) арк..;

-                     Копія запиту на інформацію (від 01 березня 2021 року № ЗПІ/091/21) і відповіді (від 01 березня 2021 року № 18/07-370) до/від Верховної Ради України – на 3 (трьох) арк..;

-          Копії відповідей ЦДАВО № 269 від 11 березня 2020 року і № 273 від 11 березня 2020 року – на 12 (дванадцятьох) арк..;

-                     Копія запиту Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» (вих.. № ЗПІ/098/21 від 04 березня 2021 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (від 05 березня 2021 року № 18/07-441) – на 3 (трьох) арк..;

-                     Копія свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» - на 1 (одному) арк.;

-                     Копія посвідчення журналіста-кореспондента на імя Сергія Філіпенка – на 1 (одному) арк..

 

 

   З повагою, Голова редколегії головний

редактор друкованого засобу масової

інформації газети «Багнет Нації»: ___________________ С. В. Філіпенко

 

 

   P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.                 

                                                                    (стаття 109 Кримінального кодексу України)

   Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.

   Звільняється від кримінальної відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв'язок з ними та про отримане завдання. 

                                                                                (стаття 111 Кримінального кодексу України)


























Всі матеріали даного циклу публікацій: «Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит перший

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит другий

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит третій

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит четвертий


Немає коментарів:

Дописати коментар