- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 22 листопада 2021 р.

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит четвертий

 

   Громадська організація «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації» вважає своїм священним, громадянським обов’язком сприяти Службі безпеки України у виявленні фактів кримінальних злочинів спрямованих проти української державності через повалення конституційного ладу і захоплення державної влади особами без конституційного громадянства Самостійної української держави України.

   Саме тому, попередньо зробивши низку запитів на інформацію до Верховної Ради України, ознайомившись з офіційними даними з Єдиного державного реєстру декларацій (https://public.nazk.gov.ua), Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДРПОУ: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search), а також відомостями американського реєстру «Dun & Bradstreet», в рамках журналістського розслідування друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації», нами були підготовлені і направлені інформаційні запити до Галицького районного суду міста Львова та Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області, з якими ознайомлюємо наших читачів.

   Далі буде…

Підтримати волонтерську дослідницьку діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

           Вих. № ЗПІ-007/021/21                     Дата: 22 листопада 2021 року                                        

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ

ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Код ЄДРПОУ: 26306742; код КВЕД 84.11

вул. Драгоманова, 25, місто Львів,

Львівська область, 79005

e-mail: inbox@lv.court.gov.ua

 

               Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження

         чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження

      чи наказу настає юридична відповідальність.

                                                 (Стаття 60. Конституції України)

 

З А П И Т

про надання публічної інформації за Законом України

«Про доступ до публічної інформації»

(в рамках журналістського розслідування)

 

   В рамках журналістського розслідування друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» (Свідоцтво ДП № 2303-1041р від 29.03.2021 року) Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» (реєстраційний № 1508568 від 01.06.2020 року) на виявлення і фіксацію кримінальних злочинів проти державності, з подальшою передачею задокументованих фактів до СБУ, звертаємось до вашої установи як суб’єкта господарювання, який, до того ж, має відповідну реєстрацію в американському реєстрі «Dun & Bradstreet»:

   Суверенною ВОЛЕЮ Українського народу на Всеукраїнському референдумі 1 грудня 1991 року були визначені і затверджені засадничі принципи конституційного ладу Самостійної Української Держави України, які не можуть бути змінені чи скасовані без проведення Всеукраїнського референдуму.

   Конституційний лад Самостійної Української Держави України закріплено положеннями чинної Конституції України від 28 червня 1996 року (254к/96-ВР).

   Відповідно до положень Конституції (254к/96-ВР) в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

   Слід зауважити, що виключно  тільки   конституційні  Громадяни  України всіх  національностей Українського народу Самостійної української держави України,    є     саме    тією      конституційною   основою   не тільки     всієї    конституційної   законодавчої,  виконавчої,   судової   влади   та   місцевого  самоврядування   Українського  народу  Самостійної  української  держави  України,  офіційно   встановлених   положеннями   Розділу ІV «Верховна Рада України»,  Розділу V «Президент України», Розділу  VІ  «Кабінет Міністрів України. Інші органи виконавчої влади», та   Розділу VІІІ «Правосуддя»   Конституції України  від 28 червня 1996 року  а і  конституційною  основою  самої  Самостійної  української  держави  України,  безпосередньо встановленої  резолютивною  частиною  АКТу  проголошення   незалежності  України   від  24 серпня  1991 року  та  офіційним  Рішенням № 17 пленарного засідання  24 серпня  1991 року  о 18-00  Верховної Ради  Української  РСР  12-го конституційного  скликання.

   У підтвердження вищенаведених обставин саме в частині відвертого   посягання   на   національну державність   Українського народу   Української РСР  та   його  правонаступника  1   грудня  1991 року   Українського народу  Самостійної української держави України,  а також,   на    його     національні  території, та на його національне багатство    -   безпосередньо   встановлене  положеннями   розділів і  статтей  Конституції  України від 28 червня 1996 року, ДИВИСЬ  у Відомостях  Верховної Ради України за вище вказаний  період, наступне:

   1) Положення  ст.4  Закону  УРСР «Про Президента Української  РСР»  від  5   липня 1991 року № 1295-12  засвідченого  Головою Верховної Ради  Української  РСР – Кравчуком Л.М., якими  встановлено, - що «При вступі на посаду  Президент  Української  РСР  проголошує  присягу  такого змісту,  - «Урочисто присягаю  народові  України  при здійснені повноважень Президента України ….»  -  а не  Українському народу  Української РСР;

   2)  Постанову  Президії  Верховної Ради  України від 26 серпня 1991 року № 1442-12 «Про звернення Президії  Верховної Ради України  до  Громадян України всіх національностей  державоутворюючих  націй»; -  а не  до   Українському народу  Української РСР

   3) Положення   статті 17 «Присяга державних службовців»  ЗУ «Про державну службу»  від  16 грудня 1993 року  N 3723-XII,  -  що «Громадяни України,   які  вперше  зараховуються  на  державну службу, приймають Присягу такого змісту:

   «Повністю усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто  присягаю, що буду вірно служити народові УКРАЇНИ, суворо дотримувати Конституції та законів України».

   Так  як  службові  особи  конституційного  судочинства   офіційно   встановленого  ч.3 статті 124  Конституції  України від 28 червня 1996 року,     ні за яких  конституційних   обставин   НЕ МОЖУТЬ    у відсутність  МАНДАТУ Українського народу Самостійної української держави України, - його спеціального  доручення, самостійно брати на себе конституційні права та конституційні повноваження  безпосередньо  належні  Українському   народу Самостійної української держави України, у відповідності   з   положеннями     статті 5   та  розділу  4  статті 124 Конституції  України  від 28 червня 1996 року,  в частині  офіційного здійснення   конституційного  правосуддя    тим більше   у самих    справах    самого   конституційного  права  власності  Українського народу  Самостійної української держави України, на самі конституційні предмети та об'єкти,

   Тим    більше   останні   за жодних   обставин   НЕ МОЖУТЬ  здійснювати  конституційне  правосуддя  Українського народу Самостійної української держави України, у незаконних інтересах фізичних осіб без національності з нікчемними посвідченнями особи з найменуванням «УКРАЇНА» - «Паспорт»  віртуальних РВ «УМВС України» -  не конституційних  «Громадян  України  всіх національностей  віртуального «Народу України».

   А тим більше, не можуть останнє робити в інтересах «адміністративних» суб'єктів нікчемного приватного та публічного права офіційно припиненої 1 грудня 1991 року самої  «УКРАЇНИ» як Української РСР, та їх органів віртуального та неконституційного місцевого самоврядування безпосередньо  самого нікчемного «Народу України».

      Відповідно до положень Статті 40. Конституції України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

   Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

   Частиною сьомою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

   Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», відповідно до компетенції, у визначений законом строк (п’ять днів),

  

В И М А Г А Є М О:

 

1.          Надати завірену належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) фотокопію Розпорядчого акту ПРО УТВОРЕННЯ (!!!) державного органу з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»;

2.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію державного органу з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»;

3.           Надати завірені належним чином відомості/витяг з Єдиного державного реєстру про реєстрацію саме державного органу з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»;

4.    Надати завірені належним чином копії наказів про призначення на посаду керівника, та на посади всіх його заступників установи з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»;

5.   Надати завірені належним чином копії складених присяг державних службовців, а саме: керівника та всіх його заступників установи з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»;

6.   Надати завірену належним чином копію зразка власного бланку установи з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»;

7.    Надати завірену належним чином копію зразка відбитку (відтиску) гербової печатки установи з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ»;

8.    Надати завірену належним чином копію договору оренди приміщення за фактичним місцем перебування/розташування установи з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ», а саме за юридичною адресою: місто Львів, вулиця Драгоманова, 25;

9.   Надати достовірну інформацію стосовно розміру виділених коштів з Державного бюджету України на фінансування діяльності у 2020-2021 роках юридичної особи з назвою «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ» з кодом ЄДРПОУ: 26306742;

10.   Надати достовірну інформацію стосовно розміру виділених коштів з Державного бюджету України на фінансування діяльності у 2020-2021 роках юридичної особи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» з кодом ЄДРПОУ: 37444255;

11.   Надати достовірну інформацію стосовно розміру виділених коштів з Державного бюджету України на фінансування діяльності у 2020=2021 роках юридичної особи з назвою «ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» з кодом ЄДРПОУ: 42263480;

12.  Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) достовірні відомості про розмір заробітної плати одержаної за 2021-й рік суддями юридичної особи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА», за основним місцем роботи у ТУ ДСА України в Львівській області, а саме: Волоско І. Р., Стрельбицький В. В., Зубачик Н. В., Котельва К. О., Кротова О. Б., Мисько Х. М., Радченко В. Є., Романюк В. Ф., Фролова Л. Д., Юрків О. Р.;

13.   Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) достовірні відомості про розмір заробітної плати одержаної за 2020-2021-й роки керівник юридичної особи з назвою «ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» ПОЗНЯКОВА ОЛЬГА ВАСИЛІВНА;

14.     Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) фотокопії з оригіналів службового посвідчення та присяги державного службовця складеної Українському народові теперішнім керівником юридичної особи з назвою «ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» ПОЗНЯКОВОЮ ОЛЬГОЮ ВАСИЛІВНОЮ;

15.     Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163-2003 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19) достовірні відомості про призначення присяжних і народних засідателів, які були відряджені відповідною територіальною громадою для здійснення правосуддя до юридичної особи з назвою «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» у 2020-му і 2021-му роках;

16.    Надати відомості про нормативно-правовий акт на підставі якого юридичні особи з назвами: «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ», «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» та «ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» були зареєстровані в американському реєстрі приватних підприємств «Dun & Bradstreet»;

17.   Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на адресу уповноваженого представника: 49055, місто Дніпро, Сергію Веніаміновичу Філіпенку,  і в електронному вигляді на електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).

   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації;

      Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

 

Д О Д А Т О К:

 

-                     Відомості (у вигляді кольорових скріншотів) про юридичні особи з назвами: «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ», «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» та «ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА», зареєстрованих в американському реєстрі приватних компаній суб’єктів господарювання «Dun & Bradstreet» - на 12 (дванадцятьох) аркушах;

-                     Відомості (у вигляді кольорових скріншотів) про юридичні особи з назвами: «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ», «ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА» та «ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА ЛЬВОВА», з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДРПОУ) - на 14 (чотирнадцятьох) аркушах;

-                     копія запиту на інформацію від ГО ОПГ «Багнет Нації» до Верховної Ради України № ЗПІ/004/20 від 20 липня 2020 року та копія відповіді на даний запит – на 4 (чотирьох) аркушах;

-                     копія запиту на інформацію від ГО ОПГ «Багнет Нації» до Верховної Ради України № ЗПІ/005/20 від 20 липня 2020 року та копія відповіді на даний запит – на 5 (п’ятьох) аркушах;

-                     копія запиту на інформацію від ГО ОПГ «Багнет Нації» до Верховної Ради України № ЗПІ/118/21 від 13 квітня 2021 року та копія відповіді на даний запит – на 3 (трьох) аркушах;

-                     копія Указу Президента № 449/2017 від 29 грудня 2017 року «Про ліквідацію та утворення місцевих загальних судів» - на 8 (восьми) аркушах;

-                     Копія свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» - на 1 (одному) арк.;

-                     Копія посвідчення журналіста-кореспондента на імя Сергія Філіпенка – на 1 (одному) арк..  

 

З повагою, Голова редколегії головний

редактор друкованого засобу масової

інформації газети «Багнет Нації»: ___________________ С. В. Філіпенко

 

 

   P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.                 

                                                                    (стаття 109 Кримінального кодексу України)

   Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.

   Звільняється від кримінальної відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв'язок з ними та про отримане завдання. 

                                                                                         (стаття 111 Кримінального кодексу України)

















































Всі матеріали даного циклу публікацій: «Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит перший

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит другий

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит третій

«Багнет Нації» сприятиме СБУ у виявленні фактів повалення конституційного ладу в Галицькому райсуді міста Львова та ТУ ДСАУ у Львівській області – запит четвертий


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -