- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середу, 18 липня 2018 р.

Запитали у Дніпрооблради щодо утвореного нею КП «Дніпротеплоенерго» ДОР

   З контексту відповіді приватного підприємства з назвою «Дніпропетровська обласна рада» (код ЄДРПОУ: 23928934) на наш запит на отримання публічної інформації стосовно утвореного Обласного комунального підприємства «Дніпротеплоенерго», правонаступником якого в подальшому стало підприємство «Теплоенерго», яке й було передане на баланс іншій приватній структурі з назвою «Дніпропетровська міська рада» (код ЄДРПОУ: 26510514), і яке сьогодні успішно «доїть» дніпрян,ми з’ясували, що вони ні слухом, ні духом щодо питань, які міститься у запиті.

Читайте також:

КП «Теплоенерго» ДМР – хроніки одного злочину - документи свідчать

Поцікавились правосуб’єктністю КП «Теплоенерго» ДМР, і ось, що отримали у відповідь


   То ви і досі, готові платити шахраям?  
                                                        Дніпропетровська обласна рада
                                                        пр-т Олександра Поля, 2, мДніпро,
                                                        Дніпропетровська область,  49000
                                                        Код ЄДРПОУ: 23928934

                                     Запит (вих. № 12.07.2018) 
                     про надання публічної інформації за Законом України
                                         «Про доступ до публічної інформації»
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19. КУ).
   Відповідно до статті 143. Конституції України та пункту 30 частини першої статті 26. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Територіальні громади, безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування, виключно на пленарних засіданнях відповідних місцевих рад, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи.
  Статтею 63. Господарського кодексу України (ГКУ) чітко визначено, що комунальне підприємство діє на основі комунальної власності територіальної громади. А стаття 62., даного Кодексу, зазначає, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.

  Відповідно до статті 78. ГКУ комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування (місцевою радою) в розпорядчому порядку (розпорядчим актом) на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника – відповідної територіальної громади. Найменування комунального унітарного підприємства повинно містити слова "комунальне підприємство" та вказівку на орган місцевого самоврядування, до сфери управління якого входить дане підприємство. Комунальне унітарне підприємство очолює керівник підприємства, що призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.
   Відповідно до статті 81. Цивільного кодексу України юридична особа публічного права (комунальне підприємство) створюється Розпорядчим актом компетентного органу місцевого самоврядування (ради).
   Відповідно до статті 87. Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 7, 8, 140-143 Конституції України, ст.2 і ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації", Закону України  “Про інформацію” у визначений законом строк,

 Прошу:

1.           Надати завірену належним чином копію Розпорядчого акту про утворення Дніпропетровською обласною радою юридичної особи публічного права з назвою Комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго»;
2.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи публічного права з назвою Комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго»;
3.           Надати вичерпну публічну інформацію – завірену належним чином копії відомостей (Акти прийому/передачі) про базу облікованої відокремленої частини комунальної власності територіальних громад в межах Дніпропетровської області, на базі яких Дніпропетровською обласною радою засновано юридичну особу публічного права з назвою Комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго»;
4.           Надати завірені належним чином відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу публічного права з назвою Комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго»;
5.           Надати завірені належним чином копії Рішень відповідних місцевих рад різних рівнів про передачу відокремленої власності своїх територіальних громад на базі яких було утворено Комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго»;
6.           Надати завірену належним чином копію Розпорядчого акту про створення Дніпропетровською обласною радою Дочірнього підприємства Обласного Комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго» із виробництва теплової енергії «Теплоенерго»;
7.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію Дочірнього підприємства Обласного Комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго» із виробництва теплової енергії «Теплоенерго»;
8.           Надати відомості з Єдиного державного реєстру про Дочірнє підприємство Обласного Комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» із виробництва теплової енергії «Теплоенерго»;
9.           Надати завірену належним чином копію Рішення про правонаступництво Дочірнього підприємства Обласного Комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» із виробництва теплової енергії «Теплоенерго»;
10.       Надати завірені належним чином копії актів прийому/передачі відокремленої комунальної власності відповідних територіальних громад Дочірньому підприємству Обласного Комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» із виробництва теплової енергії «Теплоенерго»;
11.       Надати завірені належним чином результати голосування щодо утворення КП «Дніпротеплоенерго», КП «Теплоенерго», правонаступництво КП «Теплоенерго» та передачу даного підприємства на баланс Дніпропетровської міської ради;
12.       Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) і електронному вигляді на вищезазначену поштову та електронну адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – просимо письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

        12 липня 2018  



Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -