- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 26 червня 2018 р.

Поцікавились правосуб’єктністю КП «Теплоенерго» ДМР, і ось, що отримали у відповідь

   По простоті душевній, наївно сподіваючись на повну, змістовну відповідь, з інформаційним запитом звернулися до комунально-кримінальних хапуг, гібридного придатку неконституційного органу з назвою «Дніпровська міська рада» недоКомунального підприємства «Теплоенерго».
   Публікуємо оригінал запиту та відповіді на нього:

                                                               КП «Теплоенерго» ДМР
                                                               пр-т Д. Яворницького, 37,
                                                               місто Дніпро, індекс 49044
                                                               E-mail: teploenergo@i.ua

                                     Запит (вих. № 15.06.2018) 
                     про надання публічної інформації за Законом України
                                         «Про доступ до публічної інформації»
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19. КУ).
   Відповідно до статті 143. Конституції України та пункту 30 частини першої статті 26. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Територіальні громади, безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування, виключно на пленарних засіданнях відповідних місцевих рад, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи.
  Статтею 63. Господарського кодексу України (ГКУ) чітко визначено, що комунальне підприємство діє на основі комунальної власності територіальної громади. А стаття 62., даного Кодексу, зазначає, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.

  Відповідно до статті 78. ГКУ комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування (місцевою радою) в розпорядчому порядку (розпорядчим актом) на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника – відповідної територіальної громади. Найменування комунального унітарного підприємства повинно містити слова "комунальне підприємство" та вказівку на орган місцевого самоврядування, до сфери управління якого входить дане підприємство. Комунальне унітарне підприємство очолює керівник підприємства, що призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.
   Відповідно до статті 81. Цивільного кодексу України юридична особа публічного права (комунальне підприємство) створюється Розпорядчим актом компетентного органу місцевого самоврядування (ради).
   Відповідно до статті 87. Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 7, 8, 140-143 Конституції України, ст.2 і ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації", Закону України  “Про інформацію” у визначений законом строк,

Прошу:

1.           Надати завірену належним чином копію Розпорядчого акту про утворення Дніпропетровською міською радою юридичної особи публічного права з назвою Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради;
2.           Надати завірену належним чином копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи публічного права з назвою Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради;
3.           Надати вичерпну публічну інформацію – завірену належним чином копії відомостей (Акти прийому/передачі) про базу облікованої відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста та територіальних громад районів у місті Дніпропетровську, на базі яких засновано юридичну особу публічного права з назвою Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради;
4.           Надати завірені належним чином відомості (виписку) з Єдиного державного реєстру про юридичну особу публічного права з назвою Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради;
5.           Надати завірені належним чином копії Рішень Ленінської і Красногвардійської районних у місті територіальних громад (в особі відповідних представницьких органів місцевого самоврядування – районних рад) про передачу відповідної бази відокремленої частини комунальної власності зазначених територіальних громад районів у місті Дніпро представнику територіальної громади міста - Дніпропетровській міській раді;
6.           Надати завірену належним чином копію Рішення про передачу бази відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста та територіальних громад зазначених вище районів у місті Дніпропетровську представником власника (Дніпропетровською міською радою) відповідної територіальної громади (міста Дніпро) юридичній особі публічного права з назвою Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради;
7.           Надати завірену належним чином копію сертифіката (ліцензії) виконавця певних видів житлово-комунальних послуг, виданого КП «Теплоенерго» ДМР відповідним компетентним органом;
8.           Надати копію типового договору про надання послуги з постачання централізованого опалення та гарячої води, який має укладатися із споживачем, відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 21. Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавцем (надавачем) послуги КП «Теплоенерго» ДМР;
9.           Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому) і електронному вигляді на вищезазначену поштову та електронну адреси.
   У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – просимо письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

        15 червня 2018 







Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -