- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 11 червня 2019 р.

Скасовуємо Постанову КМУ «Про затвердження Положення Міністерства юстиції України»

1)   Окружний Адміністративний Суд м. Києва
2)  ПОЗИВАЧ:
Андрій Петрович Карпович 

      ВІДПОВІДАЧ:
  КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
  01008 м.Київ, вул. Грушевського 12/2
  тел. +38044 256-03-33,  e-mail: info@kmu.gov.ua ЄДРПОУ 00031101

                                                                          ТРЕТІ ОСОБИ, ЩО НЕ ЗАЯВЛЯЮТЬ   
                                                                          САМОСТІЙНИХ  ВИМОГ НА СТОРОНІ
                                                                          ВІДПОВІДАЧА:
                                                                Міністерство Юстиції України
                                                                01001 м. Київ, вул. Городецького 13
                                                  тел. +38044 364-23-93  факс: +38044271-17-83
                                                                 e-mail: callcentre@minjust.gov.ua  
                                                                 e-mail: themis@minjust.gov.ua
                                                                                            ЄДРПОУ  00115622
                                                                                           
                                                             3)  В позовній заяві не міститься вимог
                                                               По відшкодування шкоди

                                  АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
               Про визнання незаконною та нечинною Постанови Кабінету Міністрів України

                       Нормативно – правовий акт , що оскаржується:
      Постанова Кабінету Міністрів України №228 «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п.
 Постанова Кабінету Міністрів України №228 від 02.07.2014 року«Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п

4)  02.07.2014 року Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова №228 «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п, на підставі якої було утворено і діє Міністерство Юстиції України..

  Міністерство Юстиції України являється органом державної(виконавчої гілки)влади  і повинен  створюватись та здійснювати свою діяльність лише в межах та спосіб передбачені Конституцією та Законами Країни.
 
 Тепер звертаю увагу суду на наступне. Після проголошення незалежності України , було прийнято З А К О Н   У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991.
   Відповідно до статті 4 Закону України «Про правонаступництво України» органи  державної  влади  і  управління,   органи прокуратури, суди  та  арбітражні  суди,  сформовані  на  підставі Конституції (Основного Закону) Української РСР, діють в Україні до створення  органів  державної  влади   і    управління,    органів прокуратури,  судів  та  арбітражних  судів  на  підставі    нової Конституції України.
   До органів державної влади належить Кабінет Міністрів УРСР який утворено  прийнятим Верховною Радою УРСР Законом УКРАЇНСЬКОЇ РАДЯНСЬКОЇ СОЦІАЛІСТИЧНОЇ РЕСПУБЛІКИ «Про утворення Кабінету Міністрів Української РСР» Документ 980-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 04.05.1991.
   Тобто постанову про утворення органу державної влади України з назвою «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» мав право виносити лише Кабінет Міністрів УРСР.
   Після винесення Кабінетом Міністрів УРСР постанови «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України», повинен був створитись законопроект «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України».         
   Знову ж таки відповідно до чинного З А К О Н У  У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991,статті 1 З  моменту  проголошення  незалежності    України найвищим органом державної влади України є Верховна Рада України в депутатському складі Верховної Ради Української РСР, єдиним законодавчим органом в Україні на даний час являється Верховна Рада УРСР в складі депутатів першого скликання!!!   
    Після внесення до порядку денного на розгляд зоконопроекту документу з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України», депутатами першого скликання повинен був розглянутись та шляхом голосування прийнятись законопроект з назвою Закон України  «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України». Після голосування за прийняття законопроекту  з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України», законопроект  набуває статусу Закону України ««Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України».
    Даний Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» направляється на підпис голові Верховної Ради УРСР і після підпису головою Верховної Ради УРСР подається на підпис Президенту України. Після підпису Закону України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України», даний закон повертається до Верховної Ради УРСР і публікується в офіційних джерелах засобів масової інформації Урядовий Курєр, Офіційний Вісник. І лише після проходження вказаних процедур, Закон України  «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» вступає в дію і утворюється орган державної влади Міністерство Юстиції України.
  Це стосовно процедури утворення органу державної влади України – Міністерство Юстиції України.
 
 Тепер стосовно здійснення діяльності Міністерством Юстиції України. Повернемось до ЧИННОГО З А К О Н У  У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991, Статті  4.  Органи  державної  влади  і  управління,   органи прокуратури, суди  та  арбітражні  суди,  сформовані  на  підставі Конституції (Основного Закону) Української РСР, діють в Україні до створення  органів  державної  влади   і    управління,    органів прокуратури,  судів  та  арбітражних  судів  на  підставі    нової Конституції України.
  В своїй діяльності орган державної влади України Міністерство Юстиції України повинно опиратись на Закон України. Тобто після закону України «Про  орган державної влади Міністерство Юстиції України» повинен бути прийнятий Закон України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України» з переліком повноважень щодо діяльності та обовязків Міністерства Юстиції України. 
  Знову ж таки до найвищого органу влади Верховної ради УРСР( що вбачається з чинного З А К О Н У  У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991) повинно бути подання у вигляді постанови Кабінету Міністрів УРСР про створення Закону України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України» яким Міністерство Юстиції України керується в своїй діяльності. 
   Після внесення до порядку денного на розгляд зоконопроекту з назвою Закон України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України», депутатами першого скликання повинен був розглянутись та шляхом голосування прийнятись законопроект з назвою Закон України «Про  орган державної влади Міністерство Юстиції України». Після голосування за прийняття законопроекту з назвою Закон України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України», даний законопроект  набуває статусу Закону України ««Про орган державної влади Міністерство Юстиції України». Даний Закон України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України» направляється на підпис голові Верховної Ради УРСР і після підпису головою Верховної Ради УРСР подається на підпис Президенту України. Після підпису Президентом України, Закон України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України» повертається до Верховної Ради УРСР і публікується в офіційних джерелах засобів масової інформації – Урядовий Кур’єр, Офіційний Вісник. І лише після проходження вказаних процедур, вступає в дію Закон України «Про орган державної влади  Міністерство Юстиції України» яким орган державної влади Міністерство Юстиції України керується під час здійснення своєї діяльності!!!
   Це пояснення стосовно процедури утворення і діяльності органу державної влади України Міністерство Юстиції України.
 
   Тепер щодо утворення і діяльності органу держаної влади Кабінету Міністрів України яким було винесено постанову  №228 «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п.
  Знову ж таки відповідно до чинного З А К О Н У  У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991,статті 1 З  моменту  проголошення  незалежності    України найвищим органом державної влади України є Верховна Рада України в депутатському складі Верховної Ради Української РСР, єдиним законодавчим органом в Україні на даний час являється Верховна Рада УРСР в складі депутатів першого скликання , та статті  4.  Органи  державної  влади  і  управління,   органи прокуратури, суди  та  арбітражні  суди,  сформовані  на  підставі Конституції (Основного Закону) Української РСР, діють в Україні до створення  органів  державної  влади   і    управління,    органів прокуратури,  судів  та  арбітражних  судів  на  підставі    нової Конституції України.
  Тобто діяли органи державної влади Української УРСР.
  Для утворення органу державної влади Кабінету Міністрів України , за ініціативою народних депутатів України або за поданням Президента України, Кабінету Міністрів УРСР (діючого у відповідності до чинного на даний час З А К О НУ УКРАЇНСЬКОЇ РАДЯНСЬКОЇ СОЦІАЛІСТИЧНОЇ РЕСПУБЛІКИ «Про утворення Кабінету Міністрів Української РСР» Документ 980-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 04.05.1991), до найвищого органу влади знову ж таки відповідно до чинного З А К О Н У  У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991,статті 1 З  моменту  проголошення  незалежності    України найвищим органом державної влади України є Верховна Рада України в депутатському складі Верховної Ради Української РСР, єдиним законодавчим органом в Україні на даний час являється Верховна Рада УРСР в складі депутатів першого скликання), повинен був бути створений законопроект з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Кабінету Міністрів України». . Після внесення до порядку денного на розгляд зоконопроекту з назвою Закон України «Про  утворення органу державної влади Кабінету Міністрів України», депутатами першого скликання повинен був розглянутись та шляхом голосування прийнятись законопроект з назвою Закон України  «Про утворення  органу державної влади Кабінет Міністрів  України».
    Після голосування за прийняття законопроекту з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Кабінету Міністрів України» набуває статусу Закону України ««Про утворення органу державної влади Кабінет Міністрів України», і  Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» направляється на підпис голові Верховної Ради УРСР і після підпису головою Верховної Ради УРСР подається на підпис Президенту України. Після підпису Закону України «Про утворення органу державної влади Кабінету Міністрів  України» Президентом України, даний закон повертається до Верховної Ради УРСР і публікується в офіційних джерелах засобів масової інформації – Урядовий Кур’єр, Офіційний Вісник. І лише після проходження вказаних процедур, вступає в дію Закон України «Про утворення органу державної влади Кабінет Міністрів  України» !!!
  Після набрання чинності і початку дії Закону України «Про утворення органу державної влади Кабінет Міністрів  України», повинен створитись Закон України «Про орган держаної влади Кабінет Міністрів України» в якому повинні бути чітко прописані права та обов’язки на основі яких функціонує Кабінет Міністрів України.
   Тобто після прийняття закону України «Про утворення органу державної влади  України» повинен бути прийнятий Закон України «Про орган державної влади Кабінет Міністрів України» з переліком повноважень щодо діяльності,прав та обов’язків Кабінету Міністрів  України.
   Знову ж таки до найвищого органу влади Верховної Ради УРСР( що вбачається з чинного З А К О Н У  У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991) повинно бути подання у вигляді постанови, указу чи ініціативи уповноваженої особи про створення Закону України «Про орган державної влади Кабінет Міністрів України» яким Кабінет Міністрів України керується в своїй діяльності. 
   Після внесення до порядку денного на розгляд зоконопроекту Закону України «Про орган державної влади Кабінет Міністрів  України», депутатами першого скликання повинен був розглянутись та шляхом голосування прийнятись законопроект з назвою Закон України  «Про  орган державної влади Кабінет Міністрів  України». 
   Після голосування за прийняття депутатами Верховної Ради УРСР законопроекту з назвою Закон України  «Про орган державної влади Кабінет Міністрів України» , законопроект набуває статусу Закону України ««Про орган державної влади Кабінет Міністрів  України», і даний Закон України «Про орган державної влади Кабінет Міністрів  України» направляється на підпис голові Верховної Ради УРСР і після підпису головою Верховної Ради УРСР подається на підпис Президенту України. Після підпису Президентом України Закону України «Про орган державної влади Кабінет Міністрів України», даний закон повертається до Верховної Ради УРСР і публікується в офіційних джерелах засобів масової інформації – Урядовий Кур’єр, Офіційний Вісник. І лише після проходження вказаних процедур, Закон України  «Про орган державної влади Кабінет Міністрів України» вступає в дію і саме ним керується під час своєї діяльності Кабінет Міністрів України!!!
   Це пояснення стосовно процедури утворення і діяльності органу державної влади Кабінету Міністрів України,  пояснення стосовно щодо створення органу державної влади Міністерство Юстиції  України яке здійснює реєстрацію органів державної влади, місцевого самоврядування і т.д., а також пояснення щодо створення органу державної влади Кабінету Міністрів України який має право подання та винесення положень на підставі яких створюються Верховною Радою УРСР закони України про органи державної виконавчої гілки влади  міністерства!!! 
  Окремо пояснюю суду, що Верховна Рада УРСР після утворення Законів Украни на підставі яких було утворено центральні органи державної влади України  повинна була заявити про саморозпуск , для того щоб народним волевияленням – голосуванням утворити новий єдиний законодавчий орган держаної влади -Верховна Рада України!!!
   Вказаних вище Законів України про утворення органів державної влади Кабінету Міністрів України та Міністерство Юстиції України не ІСНУЄ!!!
   Саме так повинні створюватись органи центральної влади України!!!
 
   Окремо зверну увагу суду щодо основного закону Конституції України в якому закріплені положення щодо діяльності органів державної влади України. Знову ж таки відповідно до чинного З А К О Н У  У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991, Статті  4.  Органи  державної  влади  і  управління,   органи прокуратури, суди  та арбітражні  суди,  сформовані  на  підставі Конституції (Основного Закону) Української РСР, діють в Україні до створення  органів  державної  влади   і    управління,    органів 

прокуратури,  судів  та  арбітражних  судів  на  підставі    нової Конституції України і на статтю  2. До ухвалення нової Конституції України на території України    діє   Конституція    (Основний  Закон) Української РСР ( 888-09 ). 
   Особливо на документ 888-09, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 28.06.1996, підстава - 254/96-ВР – який начебто втратив чинність на підставі З А К О НУ  У К Р А Ї Н И Про прийняття Конституції України і введення її в дію Документ 254/96-ВР, чинний, поточна редакція — Прийняття від 28.06.1996.
 Після проголошення незалежності України відповідно до статті 2,чинного Закону України «Про правонаступництво України» на час перехідного періоду на території України діє Конституція України 1978 року яка начебто втратила чинність!!! 
   Для прийняття нової Конституції України до Верховної Ради УРСР повинен бути внесений текст нової Конституції України на обговорення. Після обговорення та прийняття тексту нової Конституції України у відповідності до статті 2 Закону України «Про правонаступництво України» повинно відбутись утвердження нової Конституції України. 
   Так як Конституція України являється найважливішим питанням яке регулює діяльність центральних органів влади, органів місцевого самоврядування , життя громадян України то утвердження повинно було відбутись шляхом всенародного референдуму у відповідності діючих перехідних положень (начебто втративших чинність )статті 5-ї Конституції України 1978 року в якій чітко прописано що Найважливіші питання державного життя виносяться на всенародне  обговорення,  а  також  ставляться    на    всенародне голосування (референдум). 
   Але як вбачається з відповіді Верховної Ради України(копія в додатках)жодного обговорення і референдуму по утвердженню нової Конституції України не відбувалось. Також те, що Конституція України 1996 року не обговорювалась і не утверджувалась шляхом проведення референдуму свідчить офіційна відповідь з якої вбачається , що референдум по утвердженню Конституції України 1996 року було відізвано за поданням голови Верховної Ради України Морозом. 
   Тому як може здійснювати діяльність Кабінет Міністрів України і створювати будь які органи чи виносити будь які укази чи постанови якщо не утверджено його діяльність ні Конституцією України ні Законами України «Про орган державної влади Кабінет Міністрів України» це ми зясуємо під час розгляду судової справи!!!
 
 
 
   Наступні факти   які свідчать про необхідність  скасування постанови Кабінету Міністрів України №228 «Про затвердження Положення про Міністерство Юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п.
  Пояснюю , що Міністерство Юстиції України утворено і діє на основі постанови  Кабінету Міністрів України №228 «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п.
    Цю постанову Кабінету Міністрів України було винесено на підставі внесених змін до Конституції України які відбулись 21.02.2014 року , а саме - розділу VI (КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ІНШІ ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ) статті 116, частини 9--1) утворює, реорганізовує та ліквідовує відповідно до закону міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, діючи в межах коштів, передбачених на утримання органів виконавчої влади;{Статтю 116 доповнено пунктом 9---1 згідно із Законом № 742-VII від 21.02.2014}. 
  Тобто Кабінет Міністрів України, уповноважено утворювати органи державної влади України на підставі внесення   змін до основного закону України – Конституції які було здійснено 21.02.2014 року!!! 
   Пояснюю , що  відповідно до Конституції України, статті 159. Законопроект про внесення змін до Конституції України розглядається Верховною Радою України за наявності висновку Конституційного Суду України щодо відповідності законопроекту вимогам статей 157 і 158 цієї Конституції.{Офіційне тлумачення статті 159 див. в Рішенні Конституційного Суду № 8-рп/98 від 09.06.98}.
    Наразі як вбачається з відповіді наданій мені Конституційним Судом України, будь які висновки щодо внесення змін в Конституцію України які відбулись 21.02.2014 року – ВІДСУТНІ!!!
    Тобто зміни не дійсні і відповідно Кабінет Міністрів України не має жодного права на самостійне утворення органів державної влади України.
 
   Тепер розглянемо самий законопроект про внесення змін в Конституцію України який було підписано 21.02.2014 року Тимчасово Виконуючим Обовязки Президента України О. Турчиновим.
   Якщо всі учасники справи закриють очі і зроблять вигляд , що все ж таки діє ніким неутверджена Конституція України 1996 року – то знову ж таки відбулось суттєве порушення у внесенні змін до Конституції України які було внесено 21.02.2014 року.
    В статті 106 Конституції України чітко вказано ,що Президент України не може передавати свої права і обовязки іншим особам і органам, а відповідно до статті 105. Звання Президента України охороняється законом і зберігається за ним довічно, якщо тільки Президент України не був усунений з поста в порядку імпічменту.
   Тобто станом на 21.02.2014 року Президентом України був В.Ф. Янукович якого і в подальшому не було усунуто процедурою імпічменту.
   Це також вбачається з того , що угоду про подолання кризи в Україні яку було підписано 21.02.2014 року , підписував саме діючий Президент України В.Ф. Янукович. Але чомусь ЗАКОН УКРАЇНИ Про відновлення дії окремих положень Конституції України Документ 742-VII, чинний, поточна редакція — Прийняття від 21.02.2014 року ,підписував Олександр Турчинов як голова (неіснуючої)Верховної ради України і засвідчив підписом як Тимчасово Виконуючий Обов’язки Президента України.
   Окремо звертаю увагу суду , що посада ТВО Президента України була прописана саме у незаконно внесених змінах до Конституції України від 21.02.2014 року.
   У відповідності до регламенту Верховної Ради України законопроект про внесення змін до Конституції України повинен був пройти наступну процедуру.
  Після внесення ініціативи народним депутатом України, Президентом України або Кабінетом Міністрів України повинен створитись законопроект з назвою Закон України «Про відновлення дії окремих положень Конституції України».
   Після проходження процедур відповідно до регламенту Верховної Ради України, прийняття та голосування за Закон України «Про відновлення дії окремих положень Конституції України», даний закон підписується головою Верховної Ради України і подається на підпис Президенту України.
   Так як станом на 21.02.2014 року діючим Президентом України був В.Ф. Янукович то саме він повинен був підписати Закон  України «Про відновлення дії окремих положень Конституції України» і вже після публікації в офіційних джерелах – Урядовий Кур’єр та Офіційний Вісник, Закон  України «Про відновлення дії окремих положень Конституції України» набирає чинності, знову ж таки лише за наявності висновків Конституційного Суду України, які відсутні!!!
   І лише після цієї процедури могла зявитись посада ТВО Президента України.
 
  Тепер стосовно утворення Міністерства Юстиції України постановою Кабінету Міністрів України №228 «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п.
    Мною вже було указано як повинен створюватись і на підставі чого діяти центральний орган виконавчої влади України.
    Після внесення ініціативи Президентом України, Кабінетом Міністрів України або народним депутатом України про створення законопроекту з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» повинен був створитись законопроект з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України». 
   Після внесення до порядку денного на розгляд законопроекту з назвою Закон України ««Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України», депутатами  скликання повинен був розглянутись та шляхом голосування прийнятись законопроект з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України». 
   Після обговорення та голосування за прийняття законопроекту з назвою Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» ,законопроект набуває статусу Закону України ««Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України». Даний Закон України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» направляється на підпис голові Верховної Ради України і після підпису головою Верховної Ради України подається на підпис Президенту України. 
  Після підпису Закону України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України», даний закон повертається до Верховної Ради України і публікується в офіційних джерелах засобів масової інформації  Урядовий Курєр, Офіційний Вісник. І лише після проходження вказаних процедур, Закон України  «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України» вступає в дію і утворюється орган державної влади Міністерство Юстиції України.
  Це стосовно процедури утворення органу державної влади України – Міністерство Юстиції України.
  Та ж сама процедура повинна відбуватись і стосовно Закону України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України» яким Міністерство Юстиції України повинно керуватись в своїй діяльності та в якому повинні бути відображені права та обов’язки Міністерства Юстиції України.

 Окрім того зазначаю, що зміни ,внесені в Закон України «Про центральні органи виконавчої влади»( Документ 3166-VI, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII), які указано в статті 5 утворення, реорганізація та ліквідація міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, пункті 1).Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади утворюються, реорганізуються та ліквідуються Кабінетом Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України.{Частина перша статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 795-VII від 27.02.2014}
незаконні , через те, що приводять даний закон у відповідність до Конституції України зі змінами внесеними 21.02.2014 року, які в свою чергу незаконні через відсутність висновків Конституційного Суду України, відсутність підпису Президента України В.Ф Януковича під документом з назвою Закон України «Про відновлення дії окремих положень Конституції України» Документ 742-VII, чинний, поточна редакція — Прийняття від 21.02.2014.
  Також звертаю увагу суд на те, що єдиним законодавчим органом в Україні є начебто існуюча Верховна Рада України і лише на підставі прийнятих Верховною Радою Законів України можуть створюватись та діяти органи центральної влади України!!!

  Окремо звертаю увагу суду, що аналогічний зміст змін які намагались незаконно внести до Конституції України в 2004 році ,та які в подальшому було внесено до Конституції України 21.02.2014 року і які надавали повноваження Кабінету Міністрів України що до створення центральних органів виконавчої влади -  вже було визнано неконституційними рішенням Конституційного Суду України. Текст змін в Конституцію України 2004 року який рішенням Конституційного суду України №20-рп/2010 визнано таким , що не відповідає Конституції України  повністю співпадає з тестом змін , які було внесено в Конституцію України 21.02.2014 року  і відповідно через відсутність висновків Конституційного суду України щодо внесення змін в Конституцію України які відбулись 21.02.2014 року  є незаконним.
   Незаконність внесення змін в Конституцію України , засвідчує те, що Кабінет Міністрів України являючись центральним органом виконавчої гілки влади , не має права своїми постановами створювати центральні органи державної влади.
    Враховуючи усе вище викладене, зокрема:
1.     Чинність діючого документу з назвою З А К О Н   У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991.
2.      Чинність діючого документу з назвою  Закон УКРАЇНСЬКОЇ РАДЯНСЬКОЇ СОЦІАЛІСТИЧНОЇ РЕСПУБЛІКИ «Про утворення Кабінету Міністрів Української РСР» Документ 980-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 04.05.1991
3.     Чинність документу з назвою  З А К О Н   У К Р А Ї Н И «Про правонаступництво України» Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991,статті 1 З  моменту  проголошення  незалежності    України найвищим органом державної влади України є Верховна Рада України в депутатському складі Верховної Ради Української РСР, єдиним законодавчим органом в Україні на даний час являється Верховна Рада УРСР в складі депутатів першого скликання
4.     Фактичне підтвердженню того, що Конституція України 1978 року чинна дотепер.
5.     Відсутність референдуму по утвердженню нової Конституції України 1996 року.
6.     Відсутність органу державної законодавчої гілки влади України за назвою Верховна Рада України.
7.     Відсутність в Українському законодавстві Закону України «Про утворення органу державної влади Кабінет Міністрів України».
8.     Відсутність в українському законодавстві Закону України «Про орган державної влади Кабінет Міністрів України».
9.     Відсутність в українському законодавстві Закону України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України».
10.      Відсутність в українському законодавстві Закону України «Про  орган державної влади Міністерство Юстиції України».
11.      Відсутність в українському законодавстві і в Конституції України посади Т.В.О. Президента України,
12.       Незаконні внесення змін в Закон України «Про Кабінет Міністрів України» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 13, ст.222) Документ 794-VII, чинний, поточна редакція  від 11.01.2019,





13.             Враховуючи те що З А К О Н   У К Р А Ї Н И Про правонаступництво України     Документ 1543-XII, чинний, поточна редакція — Набрання чинності від 05.10.1991 чинний на теперішній час і відповідно до Статті  4.  Органи  державної  влади  і  управління,   органи 

прокуратури, суди  та  арбітражні  суди,  сформовані  на  підставі 

Конституції (Основного Закону) Української РСР, діють в Україні до 

створення  органів  державної  влади   і    управління,    органів 

прокуратури,  судів  та  арбітражних  судів  на  підставі    нової 

Конституції України, на території України діє Кабінет Міністрів УРСР

14.      Враховуючи відсутність Закону України «Про утворення органу державної влади Міністерство Юстиції України».
15.      Враховуючи відсутність Закону України «Про орган державної влади Міністерство Юстиції України.
16.      Враховуючи відсутність Закону України «Про утворення органу державної влади Кабінету Міністрів України»
17.      Враховуючи відсутність Закону України «Про орган держаної влади Кабінет міністрів України»

18.      Враховуючи привласнення Кабінетом Міністрів України повноважень Верховної Ради України яка являється єдиним органом , уповноваженим на створення Законів України на основі яких повинно здійснювати діяльність Міністерство Юстиції України,
керуючись статтями 2 ,ч.1, ст.8-10, ст.18,19,53,79,99,171 Кодексу адміністративного судочинства України:
                            
                                                                  ВИМАГАЮ:
1.Визнати незаконною постанову Кабінету Міністрів України №228 від 02.07.2014 року«Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п

2.Скасувати постанову Кабінету Міністрів України №228 від 02.07.2014 року «Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України» документ 228-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.05.2019, підстава - 365-2019-п

6) Заходів для досудового врегулювання спору не вживалось.

7).Заходи щодо забезпечення доказів вживались шляхом подання звернення до Верховної Ради України . На підтвердження заходів забезпечення доказів в додатках копія звернення до Верховної Ради України.
8)Порушення прав полягає в наступному:
  1.Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №228,статті 3 Основними завданнями Мін’юсту є, пункту 2-1 забезпечення проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”. Тобто Міністерство Юстиції України повинно забезпечити якісне проведення перевірки органів влади України.
  Про проведення неякісної перевірки свідчить наступне.
  Я, Андрій Петрович Карпович уродженець м. Кривий Ріг і по цей день прописаний і проживаю у м. Кривий Ріг(що підтверджується копією паспорту в додатках).
 06.11.2010 року було начебто винесено на обговорення статут територіальної громади м. Кривий Ріг. У відповідності до Закону України «Про загальні збори громадян»,Статті 3. Збори скликаються в міру необхідності, але не  менш як один раз на рік і є правомочними за  наявності  на  них  більше 

половини громадян,  які  проживають  на  відповідній  території  і 

мають право брати участь у  зборах,  а  в  разі  скликання  зборів 

(конференції) представників громадян -  не  менш  як  двох  третин 

представників відповідних територіальних утворень.
   У відповідності до Статті 8. Збори скликаються головою Ради  або  її  виконавчим органом, громадськими комітетами і радами самоврядування.
     Збори скликаються за  пропозицією  не  менш  як  третини  від 

загальної  кількості  громадян,  які  проживають  у   відповідному 

територіальному  утворенні, депутатів  Ради, членів      постійної 

комісії,  депутатської  групи,  трудового  колективу,   об'єднання 

громадян.
  У відповідності до Статті 9. Рішення про скликання зборів доводиться  до  відома громадян, які проживають на відповідній території,  не  пізніш  як 

за 7 днів до їх проведення з  зазначенням  часу  скликання,  місця 

проведення  зборів,  питань,  які  передбачається  внести  на   їх 

обговорення.
     У випадках особливої  необхідності  населенню  повідомляється 

про скликання зборів в день їх проведення.
  Тобто для проведення загальних зборів громадян – мешканців м. Кривий Ріг , повинно здійснюватись оповіщення і доведення інформації до кожного мешканця м. Кривий Ріг. Окрім того для визначення третини населення м. Кривий Ріг або визначення двох третин(більшості для затвердження статуту територіальної громади) повинен провестись перепис населення саме перед проведенням загальних зборів громадян для визначення необхідної кількості присутніх. 
  На момент проведення загальних зборів громадян м. Кривий Ріг не було проведено належного оповіщення населення та не було проведено перепису населення м. Кривий Ріг.
  Статут територіальної громади було обговорено і затверджено без моєї участі , що свідчить про порушення ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про місцеве самоврядування в Україні Документ 280/97-ВР, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.05.2019, підстава - 2189-VIII, статті 2-ї,3-ї,4-ї, і мене позбавлено права приймати участь в питаннях , що стосуються життєдіяльності м. Кривий Ріг. Ці порушення було допущено мером м. Кривий Ріг Ю.Г. Вілкулом який являється Криворізьким міським головою і на теперішній час. Тобто було проведено неякісну перевірку очищення органів влади і відповідно порушено мої права передбачені КОНВЕНЦІЄЮ про захист прав людини і основоположних свобод Документ 995_004, чинний, поточна редакція — Редакція від 02.10.2013, підстава - 994_002-13 Стаття 11 Свобода зібрань та об'єднання1. Кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об'єднання з іншими особами, включаючи право створювати профспілки та вступати до них для захисту своїх інтересів.
 Конвенція являється частиною національного законодавства України і відповідно неутвердженої статті 9-ї, Конституції України  1996 року.
 Також мої права передбачені  Конституцією (Основний Закон) України Документ 888-09,(який начебто втратив чинність) втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 28.06.1996, підстава - 254/96-ВР
 Статтею 46. Громадяни  України  мають  право  брати  участь  в 

управлінні державними і громадськими  справами,  в  обговоренні  і 

прийнятті  законів  та  рішень  загальнодержавного  й    місцевого 

значення.
     Це право забезпечується можливістю обирати і бути обраними до 

Рад народних депутатів та інших виборних державних органів,  брати 

участь у всенародних  обговореннях  і  голосуваннях,  у  народному 

контролі, у роботі державних органів, громадських  організацій  та 

органів громадської самодіяльності, у зборах трудових колективів і 

за місцем проживання. 
  Тобто мене було позбавлено права приймати участь в загальних зборах громадян для вирішення життєво важливого питання , обговорення статуту територіальної громади м. Кривий Ріг на підставі якого було утворено територіальну громаду і в подальшому утворено орган місцевого самоврядування Криворізьку міську раду. Більш детально які саме майнові та фінансові права було порушено шляхом утворення Криворізької міської ради, в разі необхідності озвучу суду під час розгляду справи.
 Фактично Міністерство Юстиції провело неякісну перевірку Ю.Г. Вілкула наслідком чого стало те, він знов балотувався і був обраний Криворізьким міським головою.
 Відповідно до 4. Мін’юст відповідно до покладених на нього завдань:
Пункту 3) здійснює правову експертизу проектів законів, інших актів законодавства, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, та проектів законів, які подаються на розгляд Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи, нормативно-правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим;
  Детально про неякісну перевірку законів України яка призвела в першу чергу до суттєвого звуження моїх прав як громадянина:
  1.Неякіна експертна перевірка ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) Документ 1401-VIII, чинний, поточна редакція — Прийняття від 02.06.2016, яка призвела до внесення змін в(неутверджену) Конституцію України 1996 року ,Статті 131--2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура. Незалежність адвокатури гарантується.
Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
Виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді, а також захист від кримінального обвинувачення.
Законом можуть бути визначені винятки щодо представництва в суді у трудових спорах, спорах щодо захисту соціальних прав, щодо виборів та референдумів, у малозначних спорах, а також стосовно представництва малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена.
внесенням якої фактично відбулась монополізація адвокатської діяльності.
Це пряме порушення статей 8,9,22,21,59 (неутвердженої)Конституції України 1996 року, а також пряме порушення Конвенції , статті 17-ї Заборона зловживання правами
 Жодне з положень цієї Конвенції не може тлумачитись як таке, що надає будь-якій державі, групі чи особі право займатися будь-якою діяльністю або вчиняти будь-яку дію, спрямовану на скасування будь-яких прав і свобод, визнаних цією Конвенцією, або на їх обмеження в більшому обсязі, ніж це передбачено в Конвенції.
  Тобто фактично неякісною перевіркою закону було допущено зловживанням адвокатами права на здійснення представництва і захисту громадян в судах. В разі необхідності я надам конкретні номери справ та кримінальних проваджень де мені було відмовлено в вільному виборі захисника своїх прав!!!
  2.Неякісна перевірка ПОСТАНОВИ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 25 березня 2015 р. № 302 Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України Документ 302-2015-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.06.2019, підстава - 398-2019-п, якою мене фактично обмежено в праві отримати паспорт громадянина України у вигляді книжечки. І навіть незважаючи на рішення Великої Палати ВСУ якою дозволено отримувати паспорт громадянина України у вигляді книжечки.
  3. Неякісна перевірка утворення Держаного Бюро Розслідувань , яке було утворено не на підставі  Закону України «Про утворення органу державної влади Державне Бюро Розслідувань» , а на підставі постанови неіснуючого органу державної влади Кабінету Міністрів України, що призвело до покривання злочинів скоєних посадовими особами і суттєвого обмеження підслідності Служби Безпеки України яка піклується та забезпечує теріторіальну цілісність та забезпечує економічну безпеку України. В разі необхідності я надам суду  номери кримінальних проваджень які Державне Бюро Розслідувань не розслідує чим фактично  покриває злочини скоєні посадовими особами.
 Це знову ж таки порушення Конвенції ,статті 17 Заборона зловживання правами. Жодне з положень цієї Конвенції не може тлумачитись як таке, що надає будь-якій державі, групі чи особі право займатися будь-якою діяльністю або вчиняти будь-яку дію, спрямовану на скасування будь-яких прав і свобод, визнаних цією Конвенцією, або на їх обмеження в більшому обсязі, ніж це передбачено в Конвенції.
  Якщо суду недостатньо цих доказів то я додатково надам під час судового засідання чисельні докази та детальні пояснення, що саме через неякісну перевірку Законів України Міністерством Юстиції України було порушено відносно мене право на доступ до правосуддя, на зняття ІНН з інших , а не з релігійних обставин, порушення права на достойний рівень життя шляхом створення і реєстрації НКРЄКП як органу який регулює тарифи на теплову та електроенергію для населення.
Забезпечення доказів мною здійснювалось у вигляді подання звернення до Верховної Ради України та Конституційного Суду України з вимогою надати архівні копії Законів України на підставі яких здійснює діяльність Міністерство Юстиції України, право установчих документів та Законів України яким створено Кабінет Міністрів України, право установчих документів органу реєстрації Міністерство Юстиції України, наявність висновків Конституційного Суду України щодо внесення змін в Конституцію України які відбулись 21.02.2014 року .
  Незважаючи на те , що законодавцем передбачено надання електронних доказів, я все ж таки вважаю , що до суду необхідно подавати письмові докази ,належним чином завірені для того щоб у суду не виникло підстав сумніву у їх законності та  можливості обгрунтованого оцінювання доказів судом.
  Так як звернення подано мною 10.06.2019 року  і для отримання відповіді потрібен визначений Законом України «Про звернення громадян» час мінімум 15 діб, то на момент подання адміністративного позову я подаю лише частину доказів(перелік доказів поданих разом із позовом та належним чином завірені відповіді – докази указано в додатках). Інші докази, я подам відразу після отримання відповіді на звернення на початок судового засідання.
  Відповідно до частини 4-ї, статті 6-ї КАСУ, заборонено відмовляти в розгляді справи з підстав неповноти, неясності, суперечливості чи відсутності законодавства, яке регулює спірні відносини.
  Тому надані не в повному обсягу докази на момент подання адміністративного позову не являється причиною для відмови відкриття судового розгляду справи за моєю позовною заявою!!! КАСУ не забороняє мені  надати належні докази на початок розгляду справи!!!

 Відповідно до пункту 13,частини 1,статті 13 Закону України «Про судовий збір» я звільнений від сплати судового збору так як являюсь Учасником Бойових Дій.

  Звертаю увагу суду , що дана справа не може бути розглянута за правилами спрощеного провадження , через те , що має суспільний інтерес так як оскаржується нормативно – правовий акт  центрального органу влади, юрисдикція якого поширюється на всіх Громадян України на всій території України.
   Також у відповідності до статті 129 Конституції України, я маю право на рівність учасників судового процесу , яка передбачає змагальність сторін в наданні доказів і доведенні перед судом їх переконливості. Справа має розглядатись в порядку загального судового провадження.
 Із цього приводу в Страсбурзі сформована практика. Так, у рішенні у справі «Краска проти Швейцарії» ЄСПЛ зауважив, що сторони вправі надати суду зауваження, які вони вважають важливими, а ефективно це можна зробити лише у випадку, коли такі зауваження будуть заслухані на судовому засіданні. Євросуд наполягає: процесуальна економія важлива, але можлива тільки в одному випадку — якщо суд першої інстанції розглянув справу за участю всіх учасників процесу на засіданні. Так як  З А К О Н   У К Р А Ї Н И  «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» 3477-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 02.12.2012, підстава - 5463-VI, Глава 4  ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ КОНВЕНЦІЇ ( 995_004 ) ТА ПРАКТИКИ СУДУ
Стаття 17. Застосування судами Конвенції (
995_004 ) та практики Суду
  1. Суди застосовують при розгляді справ Конвенцію ( 995_004 )
та практику Суду як джерело права.
 То він являється відповідно статті 9 Конституції України частиною національного законодавство то на підставі вищевикладеного  я маю повне право на розгляд справи за моєї участі!!!
  Додатки:
1.Копія паспорта громадянина України у вигляді ай- ді картки.
2.Копія посвідчення Учасника Бойових Дій.
3.Копія звернення на підтвердження забезпечення доказів.
4.Копія запиту на публічну інформацію до Конституційного суду України про наявність висновків.
5.Копія відповіді з конституційного Суду України яка свідчить про відсутність висновків Конституційного Суду України щодо внесення змін в Конституцію України 21.02.2014 року
6.2-а екземпляри для відповідачів.

 Докази надаю лише для суду.

____________                                                        А.П. Карпович


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -