- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділя, 15 грудня 2019 р.

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 4


  Позбавлення права людини громадянина України Андрія Петровича Карповича та   людини громадянина України Віталія Анатолійовича Шепель ,на конституційне  звернення  з  питань  дачі висновків  Конституційним  Судом України у випадку щодо офіційного тлумачення Конституції та законів України — відбулось з прийняттям Закону України “Про Конституційний Суд України” (Документ 2136-VIII, перша редакція — Прийняття від 13.07.2017)

  Право людини громадянина України Андрія Петровича Карповича та   людини громадянина України Віталія Анатолійовича Шепель на конституційне  звернення  з  питань  дачі висновків  Конституційним  Судом України у випадку щодо офіційного тлумачення Конституції та законів України не відновлено по цей день !!!
  З моменту остаточного позбавлення права  на конституційне  звернення  з  питань  дачі висновків  Конституційним  Судом України у випадку щодо офіційного тлумачення Конституції та законів України , людина громадянин України Андрій Петрович Карпович та  людина громадянин України Віталій Анатолійович Шепель є потерпілими (жертвами) повалення Конституційного ладу в Україні !!!

Повна версія даної заяви в матеріалах: Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 1

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 2

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 3

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 4

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 5

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 6


Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 7


  Неконституційне захоплення влади 21 лютого 2014 року,позбавлення людини громадянина України Андрія Петровича Карповича та   людини громадянина України Віталія Анатолійовича Шепель здійснювати владу безпосередньо , позбавлення права визначати і змінювати Конституційний лад в Україні ,свідчить про  узурпацію влади народними депутатами України ПОРОШЕНКО П.О., ЯЦЕНЮК А.П., ЛУЦЕНКО Ю.В., ТУРЧИНОВ  О.В ,

 ЩО ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО СТАТТЕЮ 5-Ю КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ (254к/96-ВР)

  Захоплення влади та здійснення повалення  Конституційного ладу в Україні народними депутатами України ПОРОШЕНКО П.О., ЯЦЕНЮК А.П., ЛУЦЕНКО Ю.В., ТУРЧИНОВ  О.В , , призвело до тяжких наслідків в Україні , а саме:
1). Збройний конфлікт(війна)в Україні.
2). Втрата територіальної цілісності Україною .
3). Втягнення в збройний конфлікт іноземних держав та організацій.
4). Порушення встановленого Конституцією і законами України порядку створення і діяльності вищих органів державної влади.
5). Ліквідація,реорганізація та утворення судів в неконституційний спосіб.
6). Криміналізація правоохоронних органів  України  під виглядом реформ.
7). Створення та активна діяльність організованих злочинних угрупувань основу яких складають представники правоохоронних органів,народні депутати України та інші особи.
8). Введення України в економічну залежність від іноземних держав та організацій.

  Перелік наслідків злочинної діяльності народних депутатів України ПОРОШЕНКО П.О., ЯЦЕНЮК А.П., ЛУЦЕНКО Ю.В., ТУРЧИНОВ  О.В ,не є вичерпним!!!

   Про порушення встановленого Конституцією і законами України ,в частині порядку створення і діяльності вищих органів державної влади ( злочину який кваліфікується за ст.109 КК України) , свідчить наступне .
                      Неконституційна ліквідація УБОЗ

  22 грудня 2014 року колишнім прем’єр — міністром України А.П. Яценюком було внесено ініціативу до ВРУ ( http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=53042) стосовно прийняття Закону України яким було ліквідовано УБОЗ .

 20 лютого 2015 року Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ»( Документ 193-VIII, перша редакція — Прийняття від 12.02.2015) було підписано колишнім головою Верховної ради України В. Б. Гройсманом (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=53042) .
 10 березня 2015 року Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ»( Документ 193-VIII, перша редакція — Прийняття від 12.02.2015) було повернуто з підписом колишнього Президента України П.О. Порошенко ( http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=53042).
            Даний Закон України набув чинності після офіційної публікації в офіційних ЗМІ :
1. Голос України від 09.04.2015 — № 64
2. Офіційний вісник України від 21.04.2015 — 2015 р., № 29, стор. 7, стаття 842, код акта 76378/2015
3. Урядовий кур'єр від 29.04.2015 — № 78
4. Відомості Верховної Ради України від 22.05.2015 — 2015 р., № 21, стор. 1165, стаття  134
            Нагадуємо, що з 20.02.2014 року в Україні виникли умови воєнного стану в зв’язку зі збройною агресією Росії проти України.
            Окрім Законів України звертаємо увагу , що в статті 1 Резолюції ООН 3314 від 14.12.1974 року дано чітке визначення , що таке збройна агресія – Агресією являється застосування збройної сили державою проти суверенітету, територіальної цілісності або політичної незалежності іншої держави , або будь яким іншим чином , несумісним зі Статутом Організації Об’єднаних Націй, як це встановлено в даному визначенні.
            Відразу зазначаємо , що діяльність та прийняття резолюцій ООН здійснюється на основі статуту ООН (Документ 995_010, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.09.2005, підстава - 995_e56) і відповідно до статті 9 Конституції України являється частиною національного законодавства.
            Про те що в Україні починаючи з 20.02.2014 року виникли фактичні умови воєнного стану свідчить те що, після захоплення посади, голова Верховної Ради України Олександр Валентинович Турчинов особисто ,  неодноразово наголошував про агресію Росії в своїх відео зверненнях:
            1.Відео звернення Олександра Турчинова яке відбулось 28.02.2014 року (посилання для можливості перегляду відео на підтвердження факту визнання Олександром Турчиновим виникнення умов воєнного стану https://www.youtube.com/watch?v=UvnmlzcrRSU),
            2. Відео звернення  Олександра Турчинова від 07.04.2014 року (посилання для можливості перегляду відео на підтвердження факту визнання Олександром Турчиновим виникнення умов воєнного стану https://www.youtube.com/watch?v=sB-eLv_5-Gs).
            3. Інтерв’ю Секретаря Ради національної безпеки і оборони України О.В.Турчинова українській службі ВВС від 14.04.2017( посилання на офіційний сайт РНБО http://www.rnbo.gov.ua/news/2737.html), в якому О.В. Турчинов фактично підтверджує , що починаючи з 2014 року в Україні виникли умови воєнного стану.
            4. Стенограма засідання ради національної безпеки і оборони під головуванням в.о. Президента, голови Верховної Ради України О.В.Турчинова від 28.02.2014 року (посилання на офіційний сайт РНБО http://www.rnbo.gov.ua/files/2016/stenogr.pdf).
            5.Публікація на офіційному сайті МЗС України (посилання на офіційний сайт МЗС https://mfa.gov.ua/ua/page/open/id/5026)
            6. Постанова Верховної Ради України «Про Заяву Верховної Ради України "Про відсіч збройній агресії Російської Федерації та подолання її наслідків»( Документ 337-VIII,чинний, поточна редакція —Прийняття від 21.04.2015), в постанові чітко вказані дати та факти збройної агресії Російської Федерації та захоплення території України. І хоча цю постанову було видано після набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ» (Документ 193-VIII, перша редакція —Прийняття від 12.02.2015), але факти які в ній указані були відомі набагато раніше як Президенту України П.О. Порошенко, колишньому Прем’єр — міністру А.П. Яценюку  так і голові Верховної Ради України В.Б. Гройсману, так як вони входять до складу РНБО.
7. Офіційна промова новообраного Президента України П.О.Порошенко під час інавгурації яка відбулась 07.06.2014 року, під час якої він офіційно оголосив, що на території України іде ВІЙНА, промова прямо підтверджує виникнення умов воєнного стану в Україні!!! (посилання за яким можна подивитись офіційну промову https://www.youtube.com/watch?v=zB1O11nHm7k). Окрім того під час інавгурації новообраного Президента України П.О.Порошенко у Верховній Раді Україні був присутній В.Б.Гройсман, який підписував Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ» (Документ 193-VIII, перша редакція — Прийняття від 12.02.2015), як голова Верховної Ради України, і він особисто чув, що під час промови П.О.Порошенко наголосив, що в Україні іде війна!!!
Зовнішня агресія підтверджується наступними подіями:
     1).  6 червня біля міста Слов’янська Донецької області був збитий літак Ан-30, який виконував спостережувальний політ, внаслідок  чого п’ять членів екіпажу загинуло;
   2). 14 червня терористи обстріляли із зенітної установки та великокаліберного кулемета військово-транспортний літак Іл-76 Повітряних   Збройних Сил України, який здійснював посадку в аеропорту "Луганськ". Внаслідок обстрілу загинуло 40 десантників та дев’ять членів екіпажу;
    3). 24 червня біля міста Слов’янська терористи збили український військовий вертоліт Мі-8, внаслідок чого загинуло дев’ять військовослужбовців;
  4). 7 серпня внаслідок атаки терористів були збиті український вертоліт Мі-8 в районі Савур-Могили та винищувач МіГ-29 поблизу міста Єнакієве;
   5). 17 липня 2014 року поблизу міста Торез Донецької області російським зенітно-ракетним комплексом "Бук" було збито пасажирський літак Boeing 777 авіакомпанії "Малайзійські авіалінії", який здійснював переліт за рейсом Амстердам - Куала-Лумпур. Внаслідок катастрофи загинуло 283 пасажири і 15 членів екіпажу.
  6).Регулярні підрозділи, збройні формування, задіяні Російською Федерацією у агресивній війні проти України, систематично підкріплювалися російськими найманцями з числа звільнених у запас військовослужбовців Збройних Сил Російської Федерації та постачанням зброї і військової техніки, включаючи танки, артилерійські системи, протитанкові засоби та сучасні зенітно-ракетні комплекси.
У липні 2014 року підрозділи Збройних Сил України почали зазнавати систематичних обстрілів, які велися з території Російської Федерації за допомогою артилерійських систем та реактивних систем залпового вогню "Град", а також нападів регулярних підрозділів Збройних Сил Російської Федерації. Це підтверджувалося численними затриманими військовослужбовцями Збройних Сил Російської Федерації.
Третя фаза збройної агресії Російської Федерації розпочалася 27 серпня 2014 року масовим вторгненням на територію Донецької та Луганської областей регулярних підрозділів Збройних Сил Російської Федерації, зокрема, військовослужбовців 9-ї окремої мотострілецької бригади, 76-ї та 98-ї дивізій повітряно-десантних військ Збройних Сил Російської Федерації. Задіяння регулярних Збройних Сил Російської Федерації у збройній агресії проти України супроводжувалося поширенням серед населення України агітаційних листівок, в яких, зокрема, був такий заклик: "За жодних обставин не чиніть перепон пересуванню російських військ (техніка та особовий склад)".
На засіданні Ради Безпеки ООН, яке відбулося 29 серпня у зв’язку з агресією Російської Федерації проти України, делегація України заявила: "Росія розпочала безпосереднє воєнне вторгнення на материкову частину України із застосуванням своїх регулярних збройних сил". Після надзвичайного засідання комісії Україна - НАТО, скликаного 29 серпня 2014 року на прохання України, Генеральний секретар НАТО А. Расмуссен кваліфікував вторгнення Збройних Сил Російської Федерації через східний і південно-східний українсько-російський державний кордон як "серйозну ескалацію збройної агресії Росії проти України".
            Тепер звертаємо увагу на Закон України «Про правовий режим воєнного стану» ( Документ 1647-III, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 11.06.2015, підстава - 389-VIII) який діяв аж до 11.06.2015 року, тобто станом на 12.02.2015 року був чинним.
 В Статті 10 (Неприпустимість припинення повноважень органів державної влади в умовах воєнного стану), Розділу III (ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ), даного Закону України, чітко зазначено:
           
У період воєнного стану не можуть бути припинені повноваження Верховної Ради України,  Уповноваженого Верховної Ради  України  з прав   людини,   Верховної   Ради   Автономної   Республіки  Крим, міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та  органів  місцевого  самоврядування,  а  також  судів,  органів прокуратури  України,  органів, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, досудове розслідування.
               Відповідно до наказу ,УБОЗ здійснював наступні завдання.
            1. Виявлення та припинення діяльності стійких суспільно небезпечних організованих груп і злочинних організацій (далі ОГ і ЗО), які впливають на соціально-економічну і криміногенну ситуацію в регіоні та в державі, викриття злочинної діяльності їх лідерів та «авторитетів».
            2. Виявлення, розкриття серійних, резонансних злочинів та вбивств на замовлення, учинених відносно народних депутатів України, державних службовців І-ІІІ категорій, а також відносно учасників організованих груп і злочинних організацій, злочинна діяльність яких викривалася УБОЗ у ході роботи у справах оперативного обліку.
            3. Боротьба з корупцією і хабарництвом у сферах, які мають стратегічне значення для економіки держави, серед посадових осіб судових, правоохоронних та контролюючих органів.
            4. Виявлення й ліквідація злочинних схем, спрямованих на легалізацію доходів, одержаних у результаті злочинної діяльності ОГ і ЗО.
            5. Здійснення розвідувально-пошукових заходів, спрямованих на отримання інформації про кримінальні процеси й тенденції розвитку організованої злочинності в державі.
            6. Забезпечення відшкодування збитків, заподіяних державі, юридичним та фізичним особам незаконною діяльністю ОГ і ЗО, корупційними діяннями посадових осіб.
            Тобто здійснював оперативно – розшукову діяльність і відповідно Розділу III, Статті 10, Закон України «Про правовий режим воєнного стану» ( Документ 1647-III, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 11.06.2015, підстава - 389-VIII) який діяв аж до 11.06.2015 року,  ліквідація УБОЗ була неприпустимою!!!
            Це факти які свідчать про те, що станом на 12.02.2015 року жоден високопосадовець та орган державної влади України не мав право ліквідувати УБОЗ як орган який здійснює оперативно – розшукову діяльність та проводить досудове розслідування через умови воєнного стану!!!
            Тепер викладаємо факти які свідчать, що даний Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ» ( Документ 193-VIII, перша редакція —Прийняття від 12.02.2015), прийнятий всупереч Конституції України та Законів України.

{  Стаття  10  із  змінами,  внесеними згідно із Законом N 4652-VI
(
4652-17 ) від 13.04.2012 }

 
            Під час прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ»( Документ 193-VIII, перша редакція —Прийняття від 12.02.2015), в Україні було офіційно визнано умови воєнного стану і відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану»( Документ 1647-III,втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 11.06.2015, підстава - 389-VIII) який діяв аж до 11.06.2015 року, тобто станом на 12.02.2015 року був чинним, внесення змін до законодавства було незаконним.
 В Статті 10 (Неприпустимість припинення повноважень органів державної влади в умовах воєнного стану), Розділу III (ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ),даного Закону України, чітко зазначено:
 
У період воєнного стану не можуть бути припинені повноваження Верховної Ради України,  Уповноваженого Верховної Ради  України  з прав   людини,   Верховної   Ради   Автономної   Республіки  Крим, міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та  органів  місцевого  самоврядування,  а  також  судів,  органів прокуратури  України,  органів, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, досудове розслідування.
{  Стаття  10  із  змінами,  внесеними згідно із Законом N 4652-VI
(
4652-17 ) від 13.04.2012 }

               Наступним викладаємо факти (на основі офіційних відповідей на запити на публічну інформацію) які свідчать про роздроблення покладених на УБОЗ обов’язків та завдань.
  Як  вище зазначено ,  до наказу ,УБОЗ здійснював наступні завдання:
            1. Виявлення та припинення діяльності стійких суспільно небезпечних організованих груп і злочинних організацій (далі ОГ і ЗО), які впливають на соціально-економічну і криміногенну ситуацію в регіоні та в державі, викриття злочинної діяльності їх лідерів та «авторитетів».
            2. Виявлення, розкриття серійних, резонансних злочинів та вбивств на замовлення, учинених відносно народних депутатів України, державних службовців І-ІІІ категорій, а також відносно учасників організованих груп і злочинних організацій, злочинна діяльність яких викривалася УБОЗ у ході роботи у справах оперативного обліку.
            3. Боротьба з корупцією і хабарництвом у сферах, які мають стратегічне значення для економіки держави, серед посадових осіб судових, правоохоронних та контролюючих органів.
            4. Виявлення й ліквідація злочинних схем, спрямованих на легалізацію доходів, одержаних у результаті злочинної діяльності ОГ і ЗО.
            5. Здійснення розвідувально-пошукових заходів, спрямованих на отримання інформації про кримінальні процеси й тенденції розвитку організованої злочинності в державі.
               6. Забезпечення відшкодування збитків, заподіяних державі, юридичним та фізичним особам незаконною діяльністю ОГ і ЗО, корупційними діяннями посадових осіб.
 
                З цього приводу громадянином України А.П. Карповичем до Верховної Ради України було подано запити з вимогою надати відповідь на питання, якими правоохоронними підрозділами здійснюється виконання вищевказаних завдань УБОЗу .
               Після ліквідації УБОЗ, було створено декілька нових правоохоронних органів — НАБУ , ДБР та орган який здійснює запобіганню корупції НАЗК (в результаті суперечливих змін до Конституції України, 21.02.2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України “Про відновлення дій окремих положень Конституцій України”).
               1. Державне Бюро Розслідувань (ДБР).
               Проаналізувавши зміст відповіді , висновок , що в жодному напрямку діяльності ДБР не згадується про боротьбу з організованою злочинністю, не здійснюється виявлення та припинення діяльності стійких суспільно небезпечних організованих груп і злочинних організацій (далі ОГ і ЗО), які впливають на соціально-економічну і криміногенну ситуацію в регіоні та в державі, викриття злочинної діяльності їх лідерів та «авторитетів», виявлення й ліквідація злочинних схем, спрямованих на легалізацію доходів, одержаних у результаті злочинної діяльності ОГ і ЗО і т.д.
              
               Тобто, ДБР не виконує більшість із завдань покладених на УБОЗ !!!

               2. Національне Агентство Запобігання Корупції (НАЗК).
Проаналізувавши зміст відповіді, висновок, що жодного з покладених на УБОЗ завдань, НАЗК не здійснює !!! Лише здійснює моніторинг в сфері корупційних діянь, складення адміністративних протоколів та передає до правоохоронних органів інформацію в разі виявлення порушень пов’язаних з корупцією !!!

               3. Національне Антикорупційне Бюро України (НАБУ).
Проаналізувавши зміст відповіді, висновок , що окрім протидії  кримінальним корупційним правопорушенням, НАБУ не здійснює завдання які були покладено на УБОЗ в сфері боротьби з організованою злочинністю !!!

               Але зі створенням нових органів, суттєво було обмежено повноваження СБУ.

               Служба Безпеки України (СБУ).
В Законі України “Про Службу Безпеки України”(Документ 2229-XII,чинний, поточна редакція — Редакція від 03.07.2019), статті 2.Завдання Служби безпеки України, абзаці другому сказано - До завдань Служби Безпеки України також входить попередження, виявлення, припинення та розкриття злочинів проти миру і безпеки людства, тероризму, корупції та організованої злочинної діяльності у сфері управління і економіки та інших протиправних дій, які безпосередньо створюють загрозу життєво важливим інтересам України. Тобто СБУ здійснює завдання в сфері боротьби з організованою злочинністю.

               Але зі змісту Кримінального Процесуального Кодексу України у статті 216  вбачається , що підслідність СБУ за статтями Кримінального Кодексу обмежена. Діяльність Організованих злочинних груп підпадає під ознаки статей Кримінального Кодексу України, які не підпадають під підслідність СБУ. Це в свою чергу свідчить про те, що СБУ не може вести слідчі дії відносно організованої злочинності окрім тих , що вказано в КПК, а це в свою чергу суттєво обмежує СБУ в запобіганні діяльності організованих злочинних груп.

               Міністерство Внутрішніх Справ (МВС).
  Після ліквідації УБОЗ в системі МВС не було створено жодного підрозділу по боротьбі з організованою злочинністю.
 
               Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ» ( Документ 193-VIII, перша редакція —Прийняття від 12.02.2015) було підписано діючим станом на 12.02.2015 року головою Верховної Ради України Володимиром Гройсманом та колишнім Президентом України Петром Олексійовичем Порошенко .
              
               Вищевикладене свідчить про те, що за можливою попередньою змовою колишній Прем’єр — міністр України Арсеній Петрович Яценюк , голова Верховної Ради України Володимир Гройсман та колишній Президент України Петро Олексійович Порошенко порушуючи Конституцію України, Закон України «Про правовий режим воєнного стану» ( Документ 1647-III, втратив чинність, поточна редакція —Втрата чинності від 11.06.2015, підстава -389-VIII) , ліквідували УБОЗ , що призвело до відсутності органу який би вів повноцінну боротьбу з організованою злочинністю !!!
               Наслідком ліквідації УБОЗу стало те, що в Україні значно збільшилась кількість організованих злочинних угрупувань до складу яких входять працівники прокуратури та правоохоронних органів, народних депутатів тощо.
               Саме тому ми маємо парадоксальну ситуацію: згідно офіціальної статистики в Україні рівень злочинності знижується, а згідно реального життя ми бачимо що рівень злочинності на сьогоднішній день є значно вищим ніж в 90-ті роки минулого століття, бо злочини зараз здійснюють більш організовані клани, а саме тісно пов’язані між собою судді, прокурори, поліцейські, чиновники різних рівнів, бандити і вбивці. Тому більшість всіх злочинів в Україні, а саме всі злочини, здійснені організованими злочинними угрупуваннями суддів, прокурорів, поліцейських, чиновників різних рівнів, бандитів, вбивць і підконтрольних Авакову А.Б. “патріотичних” та кримінальних банд не розслідується.
               Таким чином, за 5 років названі особи перетворили Україну в державу, якою керують кримінальні клани, підконтрольні їм чиновники, країна в якій встановлена влада криміналітету і в якій повністю відсутнє таке поняття як “верховенство права”.
               В умовах воєнного стану (вище по тексту викладено докази наявності в Україні умов воєнного стану) , дії колишнього Прем’єр — міністра України Арсенія Петровича Яценюка , голови Верховної Ради України Володимира Гройсмана та колишнього Президента України Петра Олексійовича Порошенко суперечать :
               1. Конституції України (254к/96-ВР).
               2. Закону України «Про правовий режим воєнного стану»( Документ 1647-III,втратив чинність, поточна редакція —Втрата чинності від 11.06.2015, підстава - 389-VIII) який діяв аж до 11.06.2015 року, тобто станом на 12.02.2015 року був чинним.
            3. Підписаній УГОДІ ПРО АСОЦІАЦІЮ З ЄС в преамбулі якої сказано , що Україна забов’язується вести боротьбу з організованою злочинністю .

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -