- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 15 грудня 2019 р.

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 3


  О 17 год. 11 хв. 58 сек. відбулось голосування під час якого 328 народних депутатів України проголосувало — ЗА — постанову “Про самоусунення Президента України від виконання конституційних повноважень та призначення позачергових виборів Президента України” (Документ 757-VII,чинний, поточна редакція —Прийняття від 22.02.2014).
  Тобто, ЯНУКОВИЧА В.Ф. було усунуто з посади Президента України о 17 год. 11 хв. 55 сек. 22.02.2014 року.

  Після того як Закон України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” було відправлено до адміністрації Президента України (до 10 ранку) і до 17 год. 11 хв. 55 сек. 22.02.2014 року Президентом України був ЯНУКОВИЧ В.Ф. і саме він повинен був підписувати Закон України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” як Президент України.

Повна версія даної заяви в матеріалах: Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 1

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 2

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 3

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 4

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 5

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 6


Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 7


  В разі відсутності Президента України , з  моменту прийняття Конституції України (254к/96-ВР) в 1996 році , виконання  обов”язків Президента України покладалось на Прем’єр- Міністра України . В цьому можна пересвідчитись на офіційному сайті Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80) в усіх редакціях до незаконно (неконституційно) внесених змін 21.02.2014 року. Президент України і Прем’єр- міністр України відносяться до виконавчої гілки влади і саме через це виконання  обов”язків Президента України покладалось на Прем’єр- Міністра України.
 13 грудня 2012 року Указом Президента України ЯНУКОВИЧА В.Ф. № 696/2012, на посаду Прем’р-міністра України було призначено АЗАРОВА М.Я. Повноваження  Прем’єр-міністра України АЗАРОВ М.Я. склав 28 січня 2014 року на підставі Указу Президента України ЯНУКОВИЧА В.Ф. № 52/2014.
  Але зі змісту Указу Президента України № 52/2014 , частини 3 , вбачається , що Кабінету Міністрів України було доручено продовжувати виконувати свої повноваження до початку роботи новосформованого Кабінету Міністрів України і відповідно Прем’єр-міністром України до початку роботи новосформованого Кабінету Міністрів України був АЗАРОВ М.Я.
  Новий уряд було сформовано тільки 27.02.2014 року постановою Верховної Ради України “Про формування складу Кабінету Міністрів України”(Документ 802-VII, перша редакція — Прийняття від 27.02.2014).
  Призначення нового Прем’єр — міністра України теж відбулось 27.02.2014 року , постановою Верховної Ради України “Про призначення Яценюка А.П. Прем’єр-міністром України” (Документ 800-VII,чинний, поточна редакція —Прийняття від 27.02.2014).
  Тому підписувати Закон України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” повинен був в разі відсутності Президента України , діючий до 27.02.2014 року  Прем’єр-міністр України АЗАРОВ М.Я.
 Відповідно до ч. 5 ст. 94 Конституції України закон України набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування.
 Тобто, зміни до статті 112 Конституції України (254к/96-ВР) стосовно покладення виконання обов’язків Президента України  , не на  Прем’єр — міністра України, набували чинності лише після підпису Закону України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України”  Прем’єр — міністром України (в разі відсутності Президента України) і публікації в офіційних джерелах.
  Офіційне опублікування Закону України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” відбулось 01.03.2014 року в Голосі України , 11.03.2014 року в Офіційному віснику України , 14.03.2014 року в Відомостях Верховної Ради України.
  Тому навіть якщо уявити , що зміни в Конституцію України (254к/96-ВР) були внесені  законно, то покладення виконання обов’язків Президента України на голову Верховної ради України мало відбутись не раніше 01.03.2014 року.
  Натомість головуючий на пленарному засіданні 23.02.2014 року ТУРЧИНОВ О.В. , усвідомлюючи , що Закон України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” прийнято в неконституційний спосіб ,та що даний закон не набув чинності , з метою захопити найвищу керівну посаду у виконавчій гілці влади — посаду Президента України — опираючись на  статтю 112 Конституції України, безпідставно-незаконно (без підпису уповноваженої особи) , виніс на порядок денний питання про покладення обов’язків Президента України на голову Верховної Ради України (тобто на себе).
  В своєму виступі з трибуни Верховної Ради України головучий ТУРЧИНОВ А.В. заявив наступне (витяг зі стенограми пленарного засідання)- сьогодні, в нас, на превеликий жаль, вакуум в державі, вакуум у відсутності перших посадових осіб, які не можуть підписати жодний закон. У нас жодний закон, який ми зараз ухвалюємо, не має практично юридичної сили. В нас немає Президента, який це підписує. У нас жодний закон зараз не працює, щоб ми зараз з вами не ухвалювали. Ось яка у нас є проблема. Тому пропонується зараз, пропонується покласти на Голову Верховної Ради України обов'язки Президента України.
  Тобто, ТУРЧИНОВ О.В. сам визнав , що жоден закон в тому числі Закон України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України”  не має юридичної сили.
  Але замість того щоб відправити на підпис Прем’єр — міністру АЗАРОВУ М.Я. як виконуючому обов’язки Президента України (згідно статті 112 Конституції України до незаконних змін) Закон України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” , голова Верховної Ради України ТУРЧИНОВ О.В. пішов явно -злочинним шляхом , і виніс на обговорення та  прийняття відразу після обговорення постанову Верховної Ради України “Про покладення на голову Верховної Ради України виконання обов’язків Президента України згідно із статтею 112 Конституції України” (архівна копія постанови в додатках).
  23.02.2014 року Верховна Рада України о 12 год. 36 хв. 42 сек. проголосувала за постанову Верховної Ради України “Про покладення на голову Верховної Ради України виконання обов’язків Президента України”(архівна копія постанови в додатках) . Це підтверджується стенограмою пленарного засідання від 23.02.2014 року .
  Так як ТУРЧИНОВ О.В. посилався на статтю 112 Конституції України , то це свідчить про те , що Закон України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” було ним підписано, як виконуючим  обов’язки Президента України, до ухвалення постанови Верховної Ради України “Про покладення на голову Верховної Ради України виконання обов’язків Президента України” - є НЕЗАКОННО!!!
 Наступним звертаємо увагу , що Угода про подолання кризи в Україні не має ніякої юридичної сили і не є офіційним документом.  Тому зміни внесенні в Конституцію України (254к/96-ВР) Законом України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” від 21.02.2014 року на виконання Угоди про подолання кризи в Україні, мають всі ознаки злочину (конституційного перевороту)!!!
  Стаття 91 Конституції України (254к/96-ВР)  - Верховна Рада України приймає закони, постанови та інші акти більшістю від її конституційного складу, крім випадків, передбачених цією Конституцією.
  Окрім Конституції України (254к/96-ВР) інші види актів Верховної ради України визначено частиною 2-ю, статті 46 -ї Закону України “Про регламент Верховної Ради України” - Актами Верховної Ради є закони, постанови, резолюції, декларації, звернення, заяви.
  Актами Президента України у відповідності до частин 3-ї , статті 106-ї Конституції України (254к/96-ВР) є — Укази і розпорядження.
  Нормативно — правовий акт який називається — Угода -  відсутній  в актах Верховної Ради України і Президента України !!! Тому Угода про подолання кризи в України не є офіційним документом ні Верховної Ради України, ні Президента України !!!
  До Верховної Ради України було подано запит з вимогою надати архівну копію Угоди про подолання кризи в Україні.  Відповіді на запит надано не було. Угода про подолання кризи в Україні відсутня в архівах , тому наявність Угоди про подолання кризи в Україні має встановити слідство. Якщо ця Угода про подолання кризи в Україні була б офіційним документом який має юридичну силу і прийнята у відповідності до Конституції України (254к/96-ВР), то вона б зберігалась в архівах !!!!!
     Знайти текст Угоди про подолання кризи в України вдалось на електронному сайті газети Українська Правда (https://www.pravda.com.ua/articles/2014/02/21/7015533/).
      ТЕКСТ УГОДИ ПРО ПОДОЛАННЯ КРИЗИ В УКРАЇНІ:
    Стурбовані трагічними випадками втрати життів в Україні,Прагнучи негайно припинити кровопролиття,Рішуче налаштовані прокласти шлях до політичного врегулювання кризи,Ми, сторони, що нижче підписалися, домовилися про таке:
1. Протягом 48 годин після підписання цієї угоди буде прийнято, підписано і оприлюднено спеціальний закон, який відновить дію Конституції України 2004 року зі змінами, внесеними до цього часу. Підписанти заявляють про намір створити коаліцію та сформувати уряд національної єдності протягом 10 днів після цього.
2. Конституційна реформа, що врівноважуватиме повноваження президента, уряду та парламенту, буде розпочата негайно і завершена у вересні 2014 року.
3. Президентські вибори будуть проведені одразу після прийняття нової Конституції України, але не пізніше грудня 2014 року. Буде прийнято нове виборче законодавство, а також сформовано новий склад Центральної виборчої комісії на пропорційній основі, відповідно до правил ОБСЄ і Венеціанської комісії.
4. Розслідування нещодавніх актів насильства буде проведено під спільним моніторингом влади, опозиції та Ради Європи.
5. Влада не запроваджуватиме надзвичайний стан. Влада й опозиція утримаються від застосування силових заходів.
Верховна Рада України прийме третій закон про звільнення від відповідальності, який поширюватиметься на ті ж правопорушення, що й закон від 17 лютого 2014 року.
Обидві сторони докладатимуть серйозні зусилля для нормалізації життя в містах і селах шляхом звільнення адміністративних та громадських будівель й розблокування вулиць, скверів і площ.
Незаконна зброя має бути здана в органи Міністерства внутрішніх справ України протягом 24 годин з моменту набрання чинності вищезгаданим спеціальним законом (п.1 цієї Угоди).
Після зазначеного періоду всі випадки незаконного носіння та зберігання зброї підпадатимуть під чинне законодавство України. Сили опозиції та влади відійдуть від позицій протистояння. Влада використовуватиме сили правопорядку винятково для фізичного захисту будинків органів влади.
6. Міністри закордонних справ Франції, Німеччини, Польщі та Спеціальний представник Президента Російської Федерації закликають до негайного припинення всіх видів насильства та протистояння.
м. Київ, 21 лютого 2014 року
Від влади:
президент України Віктор Янукович
Від опозиції:
лідер партії УДАР Віталій Кличко,
лідер ВО "Батьківщина" Арсеній Яценюк,
лідер ВО "Свобода" Олег Тягнибок
Засвідчили:
Від Європейського Союзу: Федеральний міністр закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина Франк-Вальтер Штайнмаєр, Міністр закордонних справ Республіки Польща Радослав Сікорський та керівник департаменту континентальної Європи Міністерства закордонних справ Французької Республіки Ерік Фурн’є.

  Як вбачається зі змісту частини 1 , підписанти даної Угоди забов’язались - протягом 48 годин після підписання цієї угоди, буде прийнято, підписано і оприлюднено спеціальний закон, який відновить дію Конституції України 2004 року зі змінами, внесеними до цього часу. Підписанти заявляють про намір створити коаліцію та сформувати уряд національної єдності протягом 10 днів після цього.
  Тобто, замість того щоб прийняти Закон України “Про відновлення дії окремих положень України” у відповідності до Конституції України (254к/96-ВР) яка є основним Законом України і має найвищу юридичну силу , народні депутати України прийняли Закон України “Про відновлення дії окремих положень України” на виконання неіснуючого нормативно — правого акту (Угоди про подолання кризи в Україні) який не має абсолютно ніякої юридичної сили, та не являється офіційним документом органів державної влади України.
  Це свідчить про те, що при прийнятті Закону України “Про відновлення дії окремих положень України” , народні депутати України ішли свідомо на вчинення злочину з метою захоплення ТУРЧИНОВИМ О.В. найвищих керівних посад в органах державної влади України — голови Верховної Ради України та Президента України , що в подальшому призвело до втрати територіальної цілісності Україною , що кваліфікується додатково за ст.110 КК України як посягання на територіальну цілісність України. !!!
  З прийняттям в неконституційний спосіб закону України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” відбулось внесення до Конституції України(254к/96-ВР)змін до окремих статей , що посприяло узурпувати владу в законодавчій та виконавчій гілці влади ТУРЧИНОВИМ О.В. з подальшим призначенням співучасників злочину на керівні посади в органах державної влади України, в неконституційний спосіб , що призвело в подальшому до ліквідації , реорганізації та утворенню неконституційних органів державної влади,втрати територіальної цілісності Україною,поваленню судової гілки влади ,створенню і активній діяльності в Україні організованих злочинних (терористичних) угрупувань (терористичні організації та їх фінансування ,має встановити слідство).
   Про те , що злочин ,який полягає у внесені змін до Конституції України(254к/96-ВР)в неконституційний спосіб  ,захопленні найвищих керівних посад законодавчої та виконавчої гілок влади України ТУРЧИНОВИМ О.В. — закінчено — оголосив зі сцени на Майдані Незалежності під час свого публічного виступу народний депутат України ПОРОШЕНКО П.О. (посилання для можливості перегляду виступу ПОРОШЕНКО П.О. https://censor.net.ua/resonance/3051986/promovi_yurya_lutsenka_ta_petra_poroshenka_na_mayidan_22_lyutogo_2014_roku ).
  Частиною 1-ю,статті 92-ї Конституції України(254к/96-ВР) закріплено те,що виключно Законами України визначаються права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод,основні обов'язки громадянина.
  Наше право людини громадянина України Андрія Петровича Карповича та   людини громадянина України Віталія Анатолійовича Шепель ,визначати і змінювати конституційний лад в Україні ,закріплено статтею 5-ю основного закону України який має найвищу юридичну силу — Конституцією України(254к/96-ВР).Це право є невідчужуваним та непорушним і не може бути скасовано чи обмежено , що закріплено ст.ст. 21,22 Конституції України (254к/96-ВР) і не є вичерпним !!!!!
   Окрім того, право  людини громадянина України Андрія Петровича Карповича та   людини громадянина України Віталія Анатолійовича Шепель , визначати і змінювати конституційний лад в Україні  виражено в:
  1). Суверенітеті держави (верховенство і самостійність державної влади всередині країни та її незалежність у міжнародних відносинах).
      2). Формі правління (спосіб організації державної влади , за яким єдиним законодавчим органом законодавчої влади є Верховна Рада України , главою держави — Президент України, вищим органом виконавчої влади Кабінет Міністрів України).
      3).Державному устрої (унітарний з відповідним поділом владних повноважень між органами державної влади й органами місцевого самоврядування) та цілісності території.
     4).Державному режимі (демократичний , що зокрема передбачає можливість здійснення народного волевиявлення через вибори , референдум та інші форми безпосередньої демократії , гарантії місцевого самоврядування , захист державою прав і свобод людини і громадянина , ґрунтування суспільного життя на засадах політичної економічної та ідеологічної багатоманітності).”
 -  визначено і закріплено в рішенні Конституційного Суду України 3-зп/1997 від 11 липня 1997 року, в реченні другому-четвертому абзацу 1-у пункту 4-о мотивувальної частини якого сказано ,що Конституція України (254к/96-ВР) прийнята Верховною Радою України від імені Українського народу (преамбула Конституції України),який відповідно до статті 5-ї Конституції України має виключне  право  визначати  і  змінювати конституційний  лад  в  Україні. Це право не може бути узурповано державою її органами або  посадовими  особами  (там  же). Отже, прийняття   Конституції   України  Верховною  Радою  України було безпосереднім актом реалізації суверенітету народу,який тільки одноразово уповноважив Верховну Раду України на її прийняття. Це підтверджується пунктом 1 статті 85 Конституції  України, яка  не передбачає Верховної Ради України на прийняття Конституції України,  а також статтею 156 Конституції України,  згідно з  якою законопроект  про  внесення  змін  до  розділів,  які встановлюють засади конституційного ладу в  Україні,  після  його  прийняття  у Верховній   Раді   України   має   затверджуватись  всеукраїнським референдумом.
  Окрім Конституції України (254к/96-ВР),частиною 1-ю , статті 1-ї Міжнародного пакту про громадянські і політичні права  ,закріплено право народів на самовизначення.
  Згідно даних Академічного тлумачного словника Української мови ,самовизначення це волевиявлення певного народу щодо свого національного й державного устрою.
  Також право волевиявлення закріплено статтею 69-ю Конституції України (254к/96-ВР).
  Прийняттям Закону України “Про відновлення дії окремих положень Конституції України” , передбачалось внесення змін до Конституції України (254к/96-ВР) в розділи які становлять засади Конституційного ладу в Україні.
  Змінювати  Конституційний лад в Україні є виключним правом Українського народу в спосіб передбачений Конституцією України (254к/96-ВР), що також підтверджується одним із рішень Конституційного Суду України 3-зп/1997 від 11 липня 1997 року.
  В своїх  чисельних виступах на Майдані Незалежності народні депутати України ПОРОШЕНКО П.О., ЯЦЕНЮК А.П., ЛУЦЕНКО Ю.В., ТУРЧИНОВ  О.В. наголошували про те , що за підтримки міжнародних партнерів буде внесено зміни до Конституції України (254к/96-ВР). Тому  громадяни України сподівались , що зміни до Конституції України (254к/96-ВР)буде здійснено в спосіб передбачений Конституцією і Законами України.
   Але , спосіб , процедуру внесення змін, та які саме відбудуться зміни в Конституції України (254к/96-ВР) було навмисно приховано від громадян України.  Що є обманом і свідчить про позбавлення  права людини і громадянина України Андрія Петровича Карповича та   людини і громадянина України Віталія Анатолійовича Шепель   визначати і змінювати Конституційний лад, станом на 21 лютого 2014 року.

  Людина громадянин України Андрій Петрович Карпович та  людина громадянин України Віталій Анатолійович Шепель, інші громадяни України не наділяли повноваженнями народних депутатів України ПОРОШЕНКО П.О., ЯЦЕНЮК А.П., ЛУЦЕНКО Ю.В., ТУРЧИНОВ  О.В здійснювати внесення змін до Конституції України (254к/96-ВР) в неконституційний та незаконний спосіб!!!

Постійне наголошення зі сцени Майдану , про те , що зміни до Конституції України вимагають західні партнери , свідчить про те , що події 21 лютого 2014 року не були волевиявленням Українського народу і саме через це , громадян України позбавили можливості звертатись в Конституційний Суд !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -