- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 15 грудня 2019 р.

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 5

    Ліквідувавши УБОЗ , Президент України ПОРОШЕНКО П.О. отримав можливість в подальшому вчиняти злочини (які підпадають під ознаки статті 422 Кримінального Кодексу України)  як особисто так і сприяти вчиненню злочинів членами  провладної партії БПП ,та уникати відповідальності за скоєні дії. А після незаконно призначеного на посаду Генерального прокурора Луценко Ю.В. вчинив злочинні дії направлені вже на фактичне знищення прокуратури України як правоохоронного органу .


            Неконституційне призначення ЛУЦЕНКО Ю.В. на посаду 
                 Генерального Прокурора України.
               
 На ранковому пленарному засіданні яке відбулось 12.05.2016 року (відповідно до стенограми ранкового пленарного засідання https://iportal.rada.gov.ua/meeting/stenogr/show/6201.html), о 11 год. 25 хв. 51 сек.  народний депутат України Олена Сотник з трибуни заявила:

Повна версія даної заяви в матеріалах: Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 1

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 2

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 3

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 4

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 5

Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 6


Голові СБУ Баканову про держзраду «попередників» - заява про злочин від представників ГО «Багнет Нації» - 7

Мені, в першу чергу, дуже шкода, що, знаєте, ми живемо в демократії, на сьогоднішній день не можуть люди, які знаходяться в цьому залі, відповідати за свої слова. Дуже жорстко відповідати за свої слова, тому що тут звучало дуже багато неправди, в тому числі неправди щодо підготовки даного документу. Вчора тільки п'ять разів було жорстко порушено Регламент, коли готувався цей документ до розгляду. Перший раз, коли не дали можливість внести альтернативний, але "Самопоміч" таки це зробила. Другий раз, коли було внесено на розгляд комітету і зареєстровано в парламенті текст закону, який фактично вже відхилений парламентом, це прямо суперечить законодавству України. Третій раз, коли альтернативний законопроект не розглядався на комітеті. Четвертий, коли сьогодні ігнорується і не дається можливості озвучити позицію "Самопомочі" щодо свого альтернативного законопроекту і дати вам можливість все ж таки обрати Генерального прокурора на засадах рівних, на засадах конкурсу. 
  Тобто, не було у відповідності до Закону України — конкурсної комісії стосовно призначення на посаду Генерального Прокурора України.
  Повідомляємо , що відповідно до стенограми вечірнього пленарного засідання офіційного сайту Верховної Ради України (https://iportal.rada.gov.ua/meeting/stenogr/show/6203.html),під час промови у Верховній раді України колишній Президент України ПОРОШЕНКО П.О. о 17 год 05 хв 35 сек офіційно заявив:
  “Шановний пане Голово, шановні народні депутати! У Верховну Раду я прибув з Палацу "Україна", де зараз відбувається урочиста асамблея з нагоди 50-річчя перебування на київській посаді Його Святості Патріарха України Філарета. Я прошу оплесками підтримати Його Святість з цієї урочистої нагоди.
 Я хотів подякувати Верховну Раду за ухвалення реформаторських змін до Закону "Про Генеральну прокуратуру". Велике дякую вам за це. Бо на сьогоднішній день ці зміни до закону дозволяють - можливо, це комусь і не подобається, - це право депутатів…Це право депутатів в демократичній країні. Але скасування сталінського загального нагляду запровадження генеральної інспекції, яка дозволяє забезпечити рішучу боротьбу з корупцією всередині Генеральної прокуратури, замість тої профанації, яку намагалися організувати окремі політикани, одягнені в прокурорські мундири абсолютно без результативно кроки, які дозволяють на сьогоднішній день залучити нових, чесних патріотів, які будуть мати можливість забезпечувати реальні зміни в прокуратурі, я вважаю, що це величезний крок до реформування прокуратури.
На жаль, перші кроки по реформуванню виявилися не дуже вдалими. І це не тому, що були неправильні тести, я наголошую на тому, що тести були складені якісно, і не тому, що були неякісні іспити організовані, це теж було дуже добре. А хочу наголосити, що лише зміною Генерального прокурора реформу прокуратури здійснити неможливо. Не підуть люди, які мають адвокатську практику, суддівську практику, люди, які мають відповідні звання та досвід (знання та досвід!) на заробітну платню в 2,5 тисячі гривень.
Ми маємо зробити все для того, щоби створити такі самі умови в нової реформованій прокуратурі, як ми це зробили в Національному антикорупційному бюро, спеціалізованій антикорупційній прокуратурі для того, щоби своїми ефективними діями реформована прокуратура здійснила виконання тих завдань, які ставила перед нею Революція Гідності.
Цей закон дозволяє мені подати кандидатуру нового Генерального прокурора.
Два місяці пройшло з тих пір, поки був направлений у відставку, який був відправлений у відставку Віктор Миколайович Шокін, і ми не маємо можливості далі чекати. Тому я в ту саму хвилину подаю кандидатуру Генерального прокурора, і цим Генеральним прокурором буде Юрій Віталійович Луценко.
Я прошу не хвилюватися, в тому числі і шановних народних депутатів. Я впевнений в тому, що Юрій Віталійович Луценко має більше морального права вимагати справедливості. Він за свої переконання пішов на ешафот в той час, як деякі народні депутати дуже ефективно співпрацювали, в тому числі і з попередньою владою. Він не зрадив своїм переконанням у в'язниці, він чесно, пліч-о-пліч зі мною і з багатьма вами був поруч на Майдані.
І нам зараз, Генеральній прокуратурі потрібен важковаговик, який не буде керуватися помстою, який не буде керуватися бажанням розправитися з кимось. Це буде той Генеральний прокурор, який буде виходити виключно з почуття справедливості. І саме справедливість буде тим, що потрібно повернути українському народу! Бо багато з тих, хто на сьогоднішній день пропонувалися, мали були продемонструвати свою ефективність і в тому, щоб посадити друзів, і в тому, щоб розслідувати злочини Майдану, злочини 2 травня Будинку профсоюзів в Одесі, корупційні злочини, які зараз передані під юрисдикцію Національного антикорупційного бюро. І я впевнений, що швидкими ефективними кроками Юрій Луценко, враховуючи його високий авторитет в суспільстві, створить і примножить високу довіру до прокуратури. В той же час, не можна червоною фарбою мазати всіх її представників. Там багато порядних та професійних людей, які готові працювати в команді і робити реформи.
Тому я прошу припинити політичний феєрверк і шоу, і сподіваюся на те, що Верховна Рада України сьогодні надасть згоду і підтримає мою пропозицію на призначення Генеральним прокурором Юрія Віталійовича Луценка. Дякую вам за увагу.”
 
 Після промови колишнього Президента України ПОРОШЕНКО П.О. , надали слово ЛУЦЕНКО Ю.В.
 В своїй промові яка відбулась о 17 год 16 хв 18 сек ЛУЦЕНКО Ю.В. сказав:
  Шановний пане Голово, шановний пане Президент! Шановні народні депутати, шановні співвітчизники! Я усвідомлюю, що зараз маю сказати слова, які потім маю реалізувати у справу. У мене великий і професійний, і політичний досвід, в тому числі і досвід поразок. І я прекрасно розумію, що іду не до слави і не до легкої роботи.
Перше, що я хочу сказати. Шановні колеги! Мені дуже неприємно, що через мене було внесено поправку в діючий Закон про прокуратуру. Я, безумовно, вважаю, що це не зовсім правильна практика, і ніколи б на це пішов, якби зміг знайти людину, в яку повірив би Президент, парламент і суспільство, що він може зламати нинішню неефективну, а часто злочинну систему, і має більше бажання це зробити ніж я.

  ЛУЦЕНКО Ю.В. не має профільної освіти ,ніколи не працював в органах прокуратури і досвіду та стажу роботи в прокуратурі в нього не має взагалі !!!
  І саме через відсутність профільної освіти та необхідного стажу роботи в органах прокуратури на посадах прокурора , з вищевказаних промов , вбачається  те , що приймаючи рішення про призначення на посаду Генерального Прокурора України ЛУЦЕНКО Ю.В. , колишній Президент України ПОРОШЕНКО П.О. , колишній голова Верховної ради України ПАРУБІЙ А.В. та народні депутати України свідомо ішли на порушення Закону України та Конституції України (254к/96-ВР) і внесли зміни в Закон України “Про прокуратуру” саме для сприяння незаконного призначення ЛУЦЕНКО Ю.В. Генеральним Прокурором України.
 Згідно Конституції України  (254к/96-ВР), статті 131-1 - Прокуратуру в Україні очолює Генеральний прокурор, якого призначає на посаду та звільняє з посади за згодою Верховної Ради України Президент України.
  12 травня 2016 року колишньому Президенту України Петру Олексійовичу Порошенко  від народного депутата України Юрія Віталійовича Луценко (БПП) було подано заяву (архівна копія в додатках) з проханням призначити на посаду Генерального прокурора України .
  Президент України у відповідності до Конституції України (254к/96-ВР) , статті 106 , частини 11) призначає на посаду та звільняє з посади за згодою Верховної Ради України Генерального прокурора;
  12 травня 2016 року колишнім Президентом України Петром Олексійовичем Порошенко , було здійснено подання (архівна копія в додатках з  власним підписом П.О. Порошенко) до Верховної Ради України щодо призначення на посаду Генерального прокурора України ЛУЦЕНКО Ю.В.
    Дане подання щодо призначення на посаду Генерального прокурора України ЛУЦЕНКО Ю.В. , було включено до порядку денного ВРУ та розгляд подання було призначено на вечірнє пленарне засідання яке відбулось 12.05.2016 року  о 16 год. 00 хв.
  Відповідно до  ЗУ “Про регламент Верховної Ради України” ,глави 4,статті 26 , частини 1. Перед відкриттям кожного пленарного засідання проводиться реєстрація народних депутатів особисто на підставі пред'явлення посвідчення народного депутата та підтвердження своєї присутності власноручним підписом. У залі засідань Верховної Ради народний депутат реєструється за допомогою електронної системи в такий спосіб, що унеможливлює здійснення реєстрації замість народного депутата іншою особою.
  Як вбачається з відповіді на поданий запит до ВРУ (копія в додатках) , щодо обов’язкової електронної реєстрації , не були зареєстровані , а відповідно і взагалі відсутні на робочому місці наступні народні депутати України:
 Фракція БПП:
1. Барна О.С. - незареєстрований
2. Богомолець О.В. - незареєстрований
3. Велікін О.М. - незареєстрований
4. Дубневич Б.В. - у відпустці
5. Карпунцов В.В. - незареєстрований
6. Кривенко В.М. - незареєстрований
7. Кучер М.І. - незареєстрований
8. Макар“ян Д.Б. - незареєстрований
9. Недава О.А. - незареєстрований
10. Нестеренко В.Г. - незареєстрований
11. Онуфрик Б.С. - незареєстрований
12. Хлань С.В. - незареєстрований
13. Чепинога В.М. - незареєстрований
14. Вінник І.Ю. - незареєстрований
15. Голубов Д.І. - незареєстрований
16. Грановський О.М. - незареєстрований
17. Демчак Р.Є. - незареєстрований
18. Дехтярчук О.В. - незареєстрований
19. Іщейкін К.Є. - у відпустці
20. Лопушанський А.Я. - незареєстрований
21. Матузко О.О. - хворіє
22. Негой Ф.Ф. - незареєстрований
23. Ткачук Г.В. - незареєстрований
24. Тригубенко С.М. - незареєстрований
25. Усов К.Г. - незареєстрований
26. Яриніч К.В. - хворіє
  Фракція «Народний фронт»
27. Дейдей Є.С. - незареєстрований
28. Тетерук А.А. - незареєстрований
29. Хміль М.М. - незареєстрований
30. Геращенко А.Ю. - незареєстрований
31. Іванчук А.В. - незареєстрований
32. Пашинський С.В. - незареєстрований
33. Чорновол Т.М. - незареєстрована
Позафракційні:
34. Деркач А.Л. - незареєстрований
35. Супруненко О.І. - незареєстрований
36. Шевченко О.Л. - незареєстрований
Група «Партія Відродження»:
37. Писаренко В.В. - незареєстрований
38. Березкін С.С. - незареєстрований
39. Зубик В.В. - незареєстрований
40. Ланьо М.І. - незареєстрований
41. Пресман О.С. - незареєстрований
Фракція «Радикальна партія Олега Ляшка»:
58. Лінько Д.В. - незареєстрований
59. Ленський О.О. - незареєстрований
  Група «Воля народу»:
42. Мельничук С.П. - незареєстрований
43. Москаленко Я.М. - незареєстрований
44. Онищенко О.Р. - незареєстрований
  У відповідності до ЗУ «Про регламент Верховної Ради України» ,  глави 4,статті 26 , частини 2 - На початку ранкового та вечірнього пленарних засідань Апарат Верховної Ради подає головуючому на пленарному засіданні список народних депутатів, відсутніх на пленарному засіданні Верховної Ради на підставі розпоряджень Голови Верховної Ради України, Першого заступника Голови Верховної Ради України (перебування у відрядженні, відпустці). Такий список одночасно висвітлюється на моніторі головуючого на пленарному засіданні.
  Тобто, колишній голова Верховної Ради України ПАРУБІЙ А.В. бачив , що не пройшли  реєстрацію 44 народні депутати України ( з 264-х депутатів які голосували) і відтак завчасно знав , що вказані вище 44 народні депутати України відсутні ( не зареєстровані ) на робочому місці.
  Згідно ЗУ “Про регламент Верховної Ради України”,глави 8,статті 47 , частини 1 - Відповідно до частини другої статті 84,статті 91 Конституції України Верховна Рада приймає рішення виключно на її пленарних засіданнях після обговорення питань більшістю голосів народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради, крім випадків, передбачених Конституцією України та цим Регламентом.
  Згідно  ЗУ “Про регламент Верховної Ради України”,глави 8,статті 47 , частини 5 - Рішення про персональні обрання, призначення, надання згоди на призначення на посаду, надання згоди на звільнення з посади та звільнення з посади приймаються Верховною Радою шляхом відкритого поіменного голосування, крім випадків, передбачених законом та цим Регламентом, коли рішення приймаються таємним голосуванням шляхом подачі бюлетенів.
    Виходячи з того , що Конституційний склад ВРУ — 450 народних депутатів України і для прийняття постанови «Про надання згоди на призначення Президентом України ЛУЦЕНКА Ю.В.. на посаду Генерального Прокурора України»  потрібно як мінімум 226 голосів -ЗА.
 З отриманої відповіді на інформаційний запит ( копія в додатках)вбачається , що о 18 год. 15 хв 40 сек. проголосували — ЗА — надання згоди на призначення на посаду Генерального Прокурора України ЛУЦЕНКО Ю.В. - 264 народні депутати України.
  Тобто, більшістю постанову було прийнято і згода Верховної Ради України дана.
  Але порівнявши список  реєстрації народних депутатів України на вечірньому пленарному засіданні 12.05.2016 року з результатами голосування яке відбулось о 18 год 15 хв 12.05.2016 року було виявлено те , що з 264-х народних депутатів України які проголосували за надання згоди на призначення ЛУЦЕНКО Ю.В. на посаду Генерального Прокурора України ,44 народні депутати України  були відсутні в сесійній залі , а деякі з них взагалі хворіли чи були у відпустці !!!
 Викладаю список народних депутатів України які були відсутні в сесійній залі і проголосували — ЗА:
 Фракція БПП:
1. Барна О.С. - ЗА
2. Богомолець О.В. - ЗА
3. Велікін О.М. - ЗА
4. Дубневич Б.В. - ЗА
5. Карпунцов В.В. - ЗА
6. Кривенко В.М. - ЗА
7. Кучер М.І. - ЗА
8. Макар“ян Д.Б. - ЗА
9. Недава О.А. - ЗА
10. Нестеренко В.Г. - ЗА
11. Онуфрик Б.С. - ЗА
12. Хлань С.В. - ЗА
13. Чепинога В.М. - ЗА
14. Вінник І.Ю. - ЗА
15. Голубов Д.І. - ЗА
16. Грановський О.М. - ЗА
17. Демчак Р.Є. - ЗА
18. Дехтярчук О.В. - ЗА
19. Іщейкін К.Є. - ЗА
20. Лопушанський А.Я. - ЗА
21. Матузко О.О. - ЗА
22. Негой Ф.Ф. - ЗА
23. Ткачук Г.В. - ЗА
24. Тригубенко С.М. - ЗА
25. Усов К.Г. - ЗА
26. Яриніч К.В. - ЗА
  Фракція «Народний фронт»
27. Дейдей Є.С. - ЗА
28. Тетерук А.А. - ЗА
29. Хміль М.М. - ЗА
30. Геращенко А.Ю. - ЗА
31. Іванчук А.В. - ЗА
32. Пашинський С.В. - ЗА
33. Чорновол Т.М. - ЗА
Позафракційні:
34. Деркач А.Л. - ЗА
35. Супруненко О.І. - ЗА
36. Шевченко О.Л. - ЗА
Група «Партія Відродження»:
37. Писаренко В.В. - ЗА
38. Березкін С.С. - ЗА
39. Зубик В.В. - ЗА
40. Ланьо М.І. - ЗА
41. Пресман О.С. - ЗА
  Група «Воля народу»:
42. Мельничук С.П. - ЗА
43. Москаленко Я.М. - ЗА
44. Онищенко О.Р. - ЗА
 Якщо від 264-х проголосувавших — ЗА — відняти 44-и народні депутати які були відсутні на робочому місці , а деякі взагалі у відпустці або на лікарняному, то залишається лише 220  голосів народних депутатів України які проголосували — ЗА , і відповідно постанова ВРУ «Про надання згоди на призначення Президентом України ЛУЦЕНКА Ю.В. на посаду Генерального Прокурора України» , не отримавши більшості голосів від Конституційного складу ВРУ не має ніякої юридичної сили , і слід вважати ,що згода на призначення ЛУЦЕНКА Ю.В. на посаду Генерального Прокурора України не була надана ВРУ. 
  У відповідності до ЗУ “Про регламент Верховної Ради України”, глави 8,статті 47, частини 3, - Голосування здійснюється народним депутатом особисто за допомогою електронної системи шляхом голосування "за", "проти" або "утримався" в залі засідань Верховної Ради або у визначеному для таємного голосування місці біля залу для пленарних засідань. У разі виявлення на пленарному засіданні народним депутатом факту порушення вимог щодо особистого голосування шляхом голосування за іншого народного депутата розгляд питання порядку денного на його вимогу зупиняється. Головуючий на пленарному засіданні встановлює присутність відповідного народного депутата у залі засідань Верховної Ради, а у разі його відсутності доручає Лічильній комісії вилучити картку такого народного депутата та передати її Головуючому на пленарному засіданні і проводить повторне голосування щодо пропозиції, яка ставилась на голосування останньою.
  В разі порушення регламенту , Голова ВРУ (головуючий) ПАРУБІЙ А.В. повинен  у відповідності до ЗУ “Про регламент Верховної Ради України” , статті 48 , частини 4 -повинен невідкладно вжити заходів для усунення порушень цього Регламенту, які виникли при розгляді й голосуванні питання, або у разі виникнення перешкод, які могли вплинути на результати голосування під час його проведення, провести за рішенням Верховної Ради повторне голосування без обговорення.
  Так як Голова ВРУ ПАРУБІЙ А.В. володів інформацією про відсутність вказаних вище народних депутатів України і володів інформацією щодо того , що відбувається порушення процедури особистого голосування народними депутатами України , то повинен був діяти у відповідності до частини 4, статті 48  ЗУ “Про регламент Верховної Ради України” , та вчинити дії передбачені ЗУ “Про регламент Верховної Ради України” , статтею 47 , частиною 3.
   Але  жодних заходів передбачених  ЗУ “Про регламент Верховної Ради України” , статтею 47 , частиною 3 та статтею 48 частиною 4  Головою Верховної Ради України ПАРУБІЄМ А.В. здійснено не було.
  Голова ВРУ ПАРУБІЙ А.В. знав , що 44-и народні депутати України які проголосували — ЗА — відсутні взагалі на робочому місці і дана постанова не набрала необхідної кількості голосів , то відповідно ПАРУБІЙ А.В. не мав права підписувати постанову “Про надання згоди на призначення ЛУЦЕНКО Ю.В. на посаду Генерального Прокурора” .
В рішенні Конституційного Суду України № 2-р/2018 зазначено ,що порушення конституційної процедури розгляду та ухвалення проекту Закону № 9073 під час його прийняття в цілому на вечірньому пленарному засіданні Верховної Ради України 3 липня 2012 року мали системний характер та істотно вплинули на остаточний результат прийняття Закону. Викладене є підставою для визнання Закону неконституційним згідно з частиною першою статті 152 Конституції України.
 В мотивувальній частині Рішення Конституційний Суд України також зазначив голосування одних народних депутатів України картками інших, які знаходилися в залі засідань Верховної Ради України під час голосування за проект Закону№ 9073; голосування одних народних депутатів України картками інших, які не знаходились у залі засідань Верховної Ради України під час голосування за проект Закону № 9073, вказує на те, що Верховна Рада України порушила процедуру розгляду та ухвалення проекту Закону № 9073, визначену положеннями частини третьої статті 84, частини першої статті 93 Основного Закону України, що також ставить під сумнів дотримання вимог, передбачених статтею 91 Конституції України.
  В рішенні Конституційного суду України 4-р/2018, Конституційний Суд України звернув увагу на порушення конституційної процедури розгляду й ухвалення Закону, які мали системний характер та істотно вплинули на остаточний результат прийняття Закону. Суд наголосив, що ухвалення актів Верховної Ради України на її пленарних засіданнях має здійснюватися виключно шляхом особистого голосування народними депутатами України.
  Враховуючи наведену юридичну позицію, Конституційний Суд України вважає, що системний, грубий характер порушення конституційної процедури розгляду й ухвалення нормативного акта, а також істотний вплив цього порушення на остаточний результат його ухвалення є підставою для визнання цього акта неконституційним.
  Конституційний Суд України зазначає, що вказані порушення конституційної процедури розгляду й ухвалення Закону є достатніми для висновку про істотний вплив порушення на остаточний результат його ухвалення. Однак, зважаючи на мету Закону, КСУ дійшов висновку щодо потреби його перевірки на відповідність Конституції України також із огляду на його зміст.
  В справі № 11-рп/-98 ,Конституційний Суд України вирішив , що положення частини третьої статті 84 Конституції України (254к/96-ВР) щодо здійснення народним депутатом України голосування на засіданнях Верховної Ради України означає його безпосереднє волевиявлення незалежно від способу голосування , тобто народний депутат України не має права голосувати за інших народних депутатів України на засіданнях Верховної Ради України.
  Порушення встановленої Конституцією України (254к/96-ВР) процедури ухвалення законів та інших правових актів Верховною радою України є підставою для визнання їх неконституційними !!!
   Вказані вище обставини свідчать про те , що постанова ВРУ “Про надання згоди на призначення ЛУЦЕНКО Ю.В. на посаду Генерального Прокурора”  — є протиправною , незаконною  через суттєві порушення регламенту під час її прийняття!!!
      Після начебто “надання” згоди на призначення ЛУЦЕНКО Ю.В.  на посаду Генерального Прокура України , колишній Президент України ПОРОШЕНКО П.О. видав Указ № 209/2016 в якому сказано “Призначити ЛУЦЕНКА Юрія Віталійовича Генеральним Прокурором України” . До Верховної ради України було подано запит з вимогою надати архівну копію з підписом підписанта Указу № 209/2016 . Як вбачається з відповіді (копія в додатках) підпис колишнього Президента України ПОРОШЕНКО П.О. в Указі № 209/2016 — ВІДСУТНІЙ !!!
  Окрім того звертаємо увагу на зміст Указу  № 209/2016 - “Призначити ЛУЦЕНКА Юрія Віталійовича Генеральним Прокурором України” . В даному  Указі № 209/2016
відсутнє слово — ПОСАДА!!!
   Відповідно до Закону України «Про прокуратуру» , статті 39 ,частини 1. Адміністративними посадами у Генеральній прокуратурі України, регіональних та місцевих прокуратурах (крім посад, зазначених у частинах другій і третій цієї статті) є посади:
1) . Генерального прокурора України;
 Тому для того щоб ЛУЦЕНКО Ю.В. мав право виконувати повноваження Генерального Прокурора України окрім підписів Постанови та Указу , в Указі № 209/2016 повинно було зазначатись - “Призначити ЛУЦЕНКА Юрія Віталійовича на посаду  Генерального Прокурора України”.

 Тепер звертаємо увагу на наступне. Так як Генеральна Прокуратура України є органом державної влади України , то відповідно всі працівники органів прокуратури є державними службовцями які   займають посади на державній службі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -