- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 9 липня 2018 р.

«Дебіометризація»: Верховний суд встановлюватиме наявність реєстрації у структури ГУ ДМС Дніпра і області і їх положень

 Користуючись нагодою, підготували і направляємо на розгляд до Верховного суду чергове клопотання, в якому «просимо» суд, встановити законність реєстрації територіальних і структурних підрозділів Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області, а також реєстрацію як нормативно-правових актів Положень зазначених підрозділів.

Оскаржується судове рішення по
                                       Справі № 806/3265/17   (Пз/9901/2/18)
                                               
                                               Клопотання № 05
щодо встановлення законної сили у деяких документів і нормативно-правових актів, а саме: Наказів Державної міграційної служби України про призначення керівників структурних підрозділів ГУ ДМС України в Дніпропетровській області та Положень про територіальні підрозділи (сектора, відділи тощо) Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області
   В статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) зазначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
   Згідно з Указом Президента України № 493/92 від 03.10.1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» з  метою   впорядкування   видання   міністерствами,   іншими органами виконавчої влади нормативно-правових актів,  забезпечення охорони прав, свобод і законних інтересів  громадян,  підприємств, установ та організацій з  1  січня  1993  року  нормативно-правові акти, які видаються  міністерствами,  іншими  органами  виконавчої влади,  органами  господарського  управління  та  контролю  і  які зачіпають права, свободи й законні  інтереси  громадян  або  мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.
   Державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших  центральних органів виконавчої влади, органів господарського   управління та контролю здійснює Міністерство юстиції України.
   Підпунктом двадцятим пункту одинадцятого затвердженого наказом Державної міграційної служби України від 18.07.2011 № 28 (у редакції наказу ДМС України від 14.02.2015 року № 19) Положення «Про Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» (додається) визначено, що до повноважень і компетенції начальника ГУ ДМС належить затвердження положень про територіальні та структурні підрозділи і посадові інструкції працівників.
   Відповідно до наказу Державної міграційної служби України від 14.06.2016 № 109-к (додається) з метою забезпечення виконання функцій, покладених на Головне управління ДМС України у Дніпропетровській області до призначення в установленому порядку начальника зазначеного управління з 15 березня 2016 року функції начальника управління тимчасово покладено на першого заступника начальника ГУ ДМС України в Дніпропетровській області Кулябу Світлану Борисівну. Наголошую: функції, а не повноваження!
   Звертаю увагу, що витребувані мною копії наказів про призначення керівників територіальних і структурних підрозділів ГУ ДМС України в Дніпропетровській області, а також копії Положень про територіальні і структурні підрозділи ГУ ДМС України в Дніпропетровській області не завірені підписом відповідальної, компетентної особи та не скріплені печатками компетентного органу.   
   З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства, для встановлення законної сили нормативно-правових актів,

                                                  ПРОШУ СУД:

1.           Розглянути і долучити дане Клопотання № 05 до матеріалів справи № 806/3265/17 (Пз/9901/2/18);
2.           Встановити законну силу у документів (наказів про призначення) і нормативно-правових актів - Положень про територіальні і структурні підрозділи ГУ ДМС України в Дніпропетровській області (з підтвердженням їх реєстрації в Єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів), що додаються, а також встановити факт реєстрації відповідних територіальних і структурних підрозділів у відповідності до вимог чинного законодавства;
3.           Залишити без змін Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 листопада 2017 року справа № 804/3539/17 (копія додається)  та скасувати Ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21 березня 2018 року; 
4.           Ухвалу за результатами розгляду даного клопотання, надати у письмовому вигляді.

Додаток:

1.           Копія запиту на публічну інформацію до ГУ ДМС України в Дніпропетровській області від 29.05.2018 року (вих. № 290518/1) – на 1 (одному) арк., стр. 1;
2.           Копія відповіді з додатком (Накази ДМС України) від Державної міграційної служби України на запит № 290518/1 – на 38 (тридцяти восьми) арк., стр. 2-39;
3.           Копія відповіді з додатком (Положення про територіальні підрозділи) від ГУ ДМС України в Дніпропетровській області на запит № 290518/1 – на 226 (двісті двадцяти шести) арк., стр. 40-265;
4.           Копія наказу Державної міграційної служби України від 14.06.2016 № 109-к – на 1 (одному) арк., стр. 266;
5.           Копія затвердженого наказом Державної міграційної служби України від 18.07.2011 № 28 (у редакції наказу ДМС України від 14.02.2015 року № 19) Положення «Про Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» - на 9 (девятьох) арк., стр. 267-275;
6.           Копія Постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 листопада 2017 року справа № 804/3539/17 – на 6 (шістьох) арк., стр. 276-281;
7.           Копія ухвали Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду - на 1 (одному) арк., стр. 282-283.



































































































































































































































































2 коментарі:

  1. Добрый день. Мой вопрос наверно набил аскомину!Но он беспокоит очень многих родителей и детей решившихся бороться с этой "властью ". Обратившись в вуз с вопросом о том как нам поступать без паспорта имеея уважительную причину, а именно открытое провадження(приастоновленное дело до момента решения по "образцовій справі"), нам было сказано, что без ПАСПОРТА у нас никто не примет документы. Ссылаясь,что нам 17 лет и что база не примет его данные по форме. Я прошу вас, опубликуйте какое заявление надо написать, какими законами оперировать. Прошу вашей помощи. С уважением Лилия

    ВідповістиВидалити
  2. Відповідна інформація є на нашому ресурсі ''Правовий радник громади''

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -