Адже все те, що відбувається сьогодні, - є наслідками невиконання Конституції України вчора і позавчора.
Вих. №
ЗПІ-007/032/22 Дата:
09 березня 2022 року
ТУ ДСА УКРАЇНИ
В
ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ
ОБЛАСТІ
код ЄДРПОУ: 26239738; КВЕД 84.11
пр. Дмитра Яворницького, № 57, к. 301
Дніпропетровська область, 49000
Ніхто не
зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження
чи накази. За віддання і
виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
(Стаття 60. Конституції України)
З А П И Т
про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»
(в рамках журналістського
розслідування)
Не дочекавшись офіційної відповіді від
розпорядника інформації звертаємось до Вас, тепер вже в рамках журналістського
розслідування друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації»
(Свідоцтво ДП № 2303-1041р від 29.03.2021 року) Громадської організації
«Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» (реєстраційний № 1508568 від
01.06.2020 року), розпочатого за фактом некоректної поведінки посадової особи
під час виконання своїх посадових обов’язків, а саме: – голови Павлоградського
міськрайонного суду Дніпропетровської області САМОТКАН НАТАЛІЇ ГРИГОРІВНИ, яка
зухвало, знехтувала нормами Конституції і законів України.
Сталося наступне. 22 лютого 2022 року
журналістом газети «Багнет Нації» Артемом Колісником до канцелярії
Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області було подано запит
на публічну інформацію (вих.. № ЗПІ-004/042/22 від 22.02.2022; вх.. № 6975 від
22.02.2022), в рамках журналістського розслідування, яке було ініційовано
Головою редколегії головним редактором засобу масової інформації (газети)
«Багнет Нації» Сергієм Філіпенко. І, небезпідставно. Адже, відповідно до
офіційних відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДРПОУ) юридична особа з назвою
«ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» і кодом ЄДРПОУ: 26509623, яка не має установчого документу про своє
утворення, наразі, з 13.09.2018 року перебуває в стані припинення «за рішенням
засновників» та з строком для заявлення кредиторами своїх вимог, включно до
13.03.2019 року. Крім того, відповідно до витягу що додається, головою комісії
з припинення (ліквідатором) зазначено фізичну особу ГОНЧАР АННУ ГРИГОРІВНУ, а
керівником і підписантом установи що ліквідується, одноосібно зазначено іншу
фізичну особу – САМОТКАН НАТАЛІЮ ГРИГОРІВНУ.
Під час журналістського
розслідування, ми, намагалися з’ясувати і встановити причину невиконання (на
нашу думку) посадовими особами указу Президента України від 29 грудня 2017 року
№ 451/2017 «Про реорганізацію місцевих загальних судів» (який набрав чинності
після його опублікування), підпунктом 31 пункту 1 якого, визначено: утворити Павлоградський окружний суд - у
містах Павлограді та Тернівці, Павлоградському та Юр'ївському районах
Дніпропетровської області із місцезнаходженням у містах Павлограді та Тернівці,
селищі міського типу Юр'ївці Дніпропетровської області шляхом реорганізації
(злиття) Павлоградського міськрайонного суду, Тернівського міського суду та
Юр'ївського районного суду Дніпропетровської області. Натомість, 28.09.2018 року всупереч указу Президента,
було зареєстровано юридичну особу з повною назвою - «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ
СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», з кодом суб’єкта господарювання ЄДРПОУ:
42505225. Керівником даної юридичної особи, наразі, є фізична особа МАКАРЕВИЧ
СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА. Місцезнаходженням даної юридичної особи приватного права
визначена адреса: 51400, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця
Дніпровська, будинок 135 – юридична адреса фактичного місцезнаходження іншої
юридичної особи – неліквідованого згідно вищезазначеного указу Президента
України Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області.
Крім того, наш запит на інформацію
містив низку інших питань інформаційного характеру, сформованих в прохальній
частині документу, які є похідними питаннями, від ключових.
1 березня 2022 року фізичною
особою САМОТКАН Н. Г. було надано відповідь на наш інформаційний запит в
непередбачений законодавством спосіб, - шляхом опублікування оригіналу
відповіді (вих.. № 05-05/ /22 від
01.03.2022) на особистій сторінці зазначеної особи в соціальній мережі Фейсбук
(фотокопія і скріншот – додаються).
В своїй відповіді фізична особа
САМОТКАН Н. Г. висловлює зневагу по відношенню до суверенної ВОЛІ Українського
народу (суб’єкта державотворення), який на Всеукраїнському референдумі 1 грудня
1991 року своїм голосуванням підтвердив резолютивну частину Акту проголошення
незалежності України в частині створення Самостійної української держави
України. Даний історичний факт покладено в Преамбулу (що є основою) чинної
Конституції України.
Натомість фізична особа САМОТКАН Н. Г.
посилається на норми статті 1 Конституції України, де слова «суверенна», «незалежна», «демократична», «соціальна» і «правова» є
визначальними класифікаторами, а не назвою держави.
Коментуючи свою відповідь у Фейсбук фізична
особа САМОТКАН Н. Г. зазначає, цитуємо: «Це не мій стиль спілкування, я завжди
коректна і толерантна, але під час війни розхитувати ситуацію зсередини – це
ЗЛОЧИН!» (див. скріншот). Що, на суб’єктивну думку фізичної особи САМОТКАН Н.
Г. є «ЗЛОЧИН»? Можливо право громадян, а тим більше журналістів зареєстрованого
в Україні в законний спосіб ЗМІ (яким є газета «Багнет Нації»), на реалізацію
прямих норм статті 34 і 40 Конституції України? Ну, то нехай зазначена фізична
особа, повідомить компетентні органи про злочин… Чи вона вирішила його (злочин)
приховати? Чи має сумніви щодо компетенції і компетентності відповідних
правоохоронних органів? Що або хто заважає вчинити по закону?
Крім того слід зауважити, що запит, нами було
подано, а працівниками канцелярії зазначеної вище установи зареєстровано,
22.02.2022 року. Тобто, до початку введення в Україні надзвичайного, а згодом
воєнного стану. Крім того, відповідно до положень статті 64. Конституції
України, навіть в умовах воєнного або надзвичайного стану не можуть бути
обмежені права і свободи передбачені статтею 40. Конституції України,
відповідно до якої «Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні
письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів
місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати
обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».
Більше того, треба враховувати той факт, що
умови введенного надзвичайного або воєнного стану автоматично мобілізують нашу
громадянсько-правову пильність. Адже відповідно до положень статті 31 Закону
України від 16 березня 2000 року № 1550-ІІІ «Про правовий режим надзвичайного
стану», цитуємо: «Правосуддя на території, де введено надзвичайний
стан, здійснюється лише судами, створеними відповідно до Конституції України. Введення будь-яких скорочених або прискорених форм судочинства
забороняється», а згідно положень статті 26
Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VIII «Про правовий режим воєнного
стану», цитуємо: «Правосуддя
на території, на якій введено воєнний стан, здійснюється лише судами. На цій
території діють суди, створені відповідно до Конституції України. Скорочення чи прискорення
будь-яких форм судочинства забороняється. У разі неможливості
здійснювати правосуддя судами, які діють на території, на якій введено воєнний
стан, законами України може бути змінена територіальна підсудність судових
справ, що розглядаються в цих судах, або в установленому законом порядку
змінено місцезнаходження судів. Створення надзвичайних та
особливих судів не допускається». Отже,
правовий моніторинг виконання прямих норм Конституції і законів України,
фактично, є нашим безпосереднім обов’язком, у виявленні непередбачених чинною
Конституцією незаконних, аморфно-маргінальних утворень.
Що (або хто) заважало фізичній особі
САМОТКАН Н. Г. пославшись на норму статті 22 Закону України від 13 січня 2011
року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» письмово, з обґрунтуванням, відмовити
або відстрочити в задоволенні на інформацію в коректній формі, не провокуючи
«улюлюкання» різного штибу невігласів в соціальній мережі, навмисно розхитуючи
і без того складну ситуацію. Що змусило пані САМОТКАН Н. Г., не добираючи слів,
«Зі зневагою», відправляти журналістський запит, поданий в рамках
журналістського розслідування, навздогін за російським кораблем…?
Сьогодні, деякі журналісти друкованого
засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» з перших хвилин зовнішньої
агресії зі зброєю в руках боронять державний суверенітет і територіальну
цілісність України. Десятки наших журналістів активно допомагають
волонтерському руху. А десятки інших наших журналістів – збирають інформацію
для майбутнього трибуналу, для покарання воєнних злочинців. Тож, за яким
кораблем нам йти, - ми будемо вирішувати самостійно! Так само, самостійно, ми
будемо вирішувати до кого і з якими запитами нам звертатись.
Отже, підсумовуючи, як вже
зазначалося раніше, відповідно до положень статті 40. Конституції
України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи
колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної
влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих
органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у
встановлений законом строк.
Стаття 34. Конституції України
гарантує кожному громадянину України право вільно
збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або
в інший спосіб - на свій вибір.
Закон України «Про доступ до публічної
інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ
до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний
інтерес.
Відповідно до положень пункту 6 частини
першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на
доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за
порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону
здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів
владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого
використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього
Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та
інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану,
місця проживання, мовних або інших ознак.
Згідно з положеннями статті 5., зазначеного
закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації
за запитами на інформацію.
Частиною сьомою статті 6 цього закону
встановлено, що обмеженню доступу
підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з
обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої
необмежений.
Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про
доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При
наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний
інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Відповідно до положень частини 2, 3 статті
22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація
може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по
суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник
інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або
характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний
направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це
запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію
починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Враховуючи
вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про
доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», сподіваючись на розуміння,
відповідно до компетенції, у визначений законом строк (п’ять днів),
В И М А Г А Є М О:
1. Надати завірені належним чином відомості щодо
розміру заробітної плати отриманої за 2019-2021 роки суддями установи з назвою
«Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області» САМОТКАН Н. Г.,
ПЕРЕКОПСЬКИМ М. М. і МИЦАК М. С.;
2. Надати завірені належним
чином відомості щодо розміру фінансування з державного бюджету у 2019-2021
роках юридичних осіб з назвами: «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (код ЄДРПОУ:
26509623) та «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (код ЄДРПОУ: 42505225);
3. Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній
послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту,
та надіслати у письмовому (паперовому)
вигляді на адресу уповноваженого представника: 49055, місто Дніпро, Сергію Веніаміновичу
Філіпенку, і в електронному вигляді на електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net).
У випадку, якщо
з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або
перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону
«Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації;
Зміст відповіді на запит,
публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»:
http://bagnetnacii.blogspot.com
Д О Д А Т О К:
-
Витяг з ЄДРПОУ про
юридичну особу з назвою «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ
МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (код ЄДРПОУ: 26509623) – на 4 (чотирьох) аркушах;
-
копія указу Президента
України від 29 грудня 2017 року № 451/2017 «Про реорганізацію місцевих
загальних судів» – на 27 (двадцяти сімох) аркушах;
-
копія запиту від газети
«Багнет Нації» - на 10 (десятьох) аркушах;
-
копія відповіді і
скріншоти зі сторінки Фейсбук САМОТКАН Н. Г. – на 3 (трьох) аркушах;
-
Копія свідоцтва про
державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет
Нації» - на 1 (одному) арк.;
-
Копія посвідчення
журналіста-кореспондента на ім’я Сергія Філіпенка – на 1 (одному) арк..
Всього в додатку 46 (сорок шість)
аркушів.
З повагою, Голова редколегії головний
редактор
друкованого засобу масової
інформації
газети «Багнет Нації»: ____________________ С. В. Філіпенко
P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу
або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією
майна або без такої.
(стаття 109 Кримінального кодексу
України)
Державна зрада, тобто діяння,
умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній
цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи
інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану
або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі,
іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної
діяльності проти України, - карається позбавленням волі на строк від дванадцяти
до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.
Звільняється від кримінальної
відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання
іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не
вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв'язок з ними та
про отримане завдання.
(стаття 111 Кримінального кодексу
України)
Немає коментарів:
Дописати коментар