- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середу, 17 червня 2015 р.

Міськрада піддала сумніву компетентність суду і суддів


Психічно-нервовий спазм, конвульсивно-судомна агонія – саме такими епітетами можна охарактеризувати патову ситуацію, в якій опинився нелегітимний орган з назвою «Дніпропетровська міська рада».


Вчора, 16 червня 2015 року, в Бабушкінському районному суді міста Дніпропетровська, мало б відбутись четверте судове засідання у справі представника громадського руху «Багнет Нації» Сергія Філіпенка проти організації з назвою «Дніпропетровська міська рада», щодо скасування у повному обсязі рішення міськради за № 333/56 від 29.10.2014, яким передбачається ліквідація Амур-Нижньодніпровської, Бабушкінської, Жовтневої, Індустріальної, Красногвардійської, Кіровської, Ленінської та Самарської районних у місті Дніпропетровську рад та їх виконкомів, разом з однойменними районами міста Дніпропетровська, як таке, що не відповідає інтересам та ухвалене органом, який діє не від імені відповідної територіальної громади за її фактичної відсутності.

Засідання не відбулося і відкладене на невизначений термін у звязку з поданням організацією з назвою «Дніпропетровська міська рада» апеляційної скарги до Апеляційного адміністративного суду, стосовно відкриття провадження по справі, Бабушкінським районним судом міста Дніпропетровська. Тобто, нелегітимна організація з назвою «Дніпропетровська міська рада» ставить під сумнів компетентність суду і безпосередньо судді Тетяни Олександрівни Кудрявцевої, заради тимчасової легалізації свого становища.

Нагадаємо хронологію попередніх подій:

14 квітня 2015 року – представником громадського руху «Багнет Нації» Філіпенко С. В. подано адміністративний позов до Бабушкінського суду міста Дніпропетровська;
28 квітня 2015 – суд виніс ухвалу про залишення справи без руху до усунення недоліків;
30 квітня 2015 року – представником Філіпенко С. В. було направлено до суду уточнену заяву;
28 травня 2015 року – (четвер) 15:00 - перше досудове засідання перенесли на 10:30, 8-го червня 2015 року, по причині неявки відповідача;
08 червня 2015 року – (понеділок) 11:05 - відбулося засідання, під час якого суд закрив досудове слухання і розпочав розгляд справи по-суті. Від відповідача був присутній юрист міськради Денис Абрамов. Юрист в своїх доводах, у судовому процесі, пообіцяв керуватися досвідом розгляду подібних справ в судах інших областей України. Сергій Філіпенко пообіцяв керуватись виключно положеннями Конституції та Законів України. Наступне засідання було призначене на 14:30 10 червня 2015 року;
10 червня 2015 року – (середа) відповідача представляв заступник начальника управління внутрішньої політики Дніпропетровської МР Шипко Олександр Федорович, який повідомив, що в своїй діяльності орган з назвою «Дніпропетровська міська рада», керується виключно «регламентом Дніпропетровської міськради» (?). Суд витребував надати копію відповідного «документу» та оголосив перерву в засіданні до 17:00, 16 червня 2015 року.

Нагадаємо, що у відповідності до Конституції і Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», первинним суб’єктом місцевого самоврядування є територіальна громада (юридична особа), яка, наділена повноваженнями, або створювати свої представницькі органи – Ради, або розпоряджатися своєю власністю, безпосередньо.

В Дніпропетровську не існує територіальної громади (юридичної особи), а отже, орган з назвою «Дніпропетровська міська рада» - є нелегітимним.

Питання часу… і все буде добре!


Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -