- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

понеділок, 22 червня 2015 р.

«ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ» - СТОП! (Звернення до ДФІ)

Немає грошей на бронежилети, кевларові каски, тактичні окуляри і рукавички, берці, однострої та інші нагальні на фронті потреби? На передовій зачекають, бо у нас, - «ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ»!


Схеми злочинного режиму януковича продовжують успішно працювати і сьогодні приносячи вчорашнім перефарбованим «регіоналам» чималий надприбуток, з коштів місцевих бюджетів.
Раніше ми вже повідомляли про загадкову «Програму розвитку місцевого самоврядування в Дніпропетровській області на 2012-2017 роки» (т. зв. план «децентралізації»), якою мільйони гривень з місцевого бюджету витрачаються на відверто ефемерно-уявні (а інколи, неіснуючі) речі, замість того, аби просто виконувати положення чинної Конституції України в розділі про місцеве самоврядування.
Отже, по даному факту, за розясненями, звертаємось до Державної фінансової інспекції України в Дніпропетровській області:
                                     Державна фінансова інспекція України  
                                                       в Дніпропетровській області
                                                          49600, м. Дніпропетровськ,
                                                         Вул. Свердлова 22, корп. 2,
                                                    В. о. начальника Дуднику В. В.
                                                                   Тел.: (0562) 32-21-50,
                                                                  факс: (0562) 32-21-55,
                                                            E-mail: dnepr@kru.dp.ua
                                       ЗВЕРНЕННЯ

   Шановний Валерію Васильовичу! В той час, коли на сході нашої країни йде жорстока, кровопролитна, непримиренна, безкомпромісна війна проти зовнішнього агресора, в середині країні продовжується протистояння внутрішній окупації – тотальній та зухвалій корупції – прихованій формі новітнього геноциду. Боротьба з корупцією -  питанням №1 на порядку денному не тільки Президента, Кабінету Міністрів, Парламенту та силових структур України, а й громадських організацій, рухів та небайдужих пересічних громадян, бо корупція руйнує державу з середини так само нещадно, як і військова агресія ззовні.
   У відповідності до Положення про Державну фінансову інспекцію, Держфінінспекція України здійснює державний фінансовий контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів та державного чи комунального майна, за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів.
   Держфінінспекція України з метою організації своєї роботи забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням, а також організовує розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних із діяльністю органів, установ, що належать до сфери її управління.
   У своїй діяльності Держфінінспекція України керується Конституцією та Законами України.
   У відповідності до Конституції України (ст..140), місцеве самоврядування є правом територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад.
   Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад (ст.142 КУ).
   Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності (ст.143 КУ).
   Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» дає чітке визначення поняття обласного бюджету, як плану утворення і використання фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення спільних інтересів територіальних громад в межах адміністративно-територіальної одиниці – області.
   Згідно статті 5., система місцевого самоврядування включає територіальну громаду, а стаття 6., цього закону, первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень визначає територіальну громаду села, селища, міста.
   Відповідно до статті 10., Ради – представницькі органи місцевого самоврядування.
   Обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноваженнями, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами.
   У відповідності до статті 16., органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.
   Враховуючи все вищезазначене і той факт, що в Дніпропетровській області не існує первинних суб’єктів місцевого самоврядування – територіальних громад – юридичних осіб, діяльність (тим більше фінансова) органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», суперечить чинній Конституції та закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
   Більш того, цей орган займається нецільовим використанням фінансових ресурсів з обласного бюджету, а також використанням і розпорядженням комунального майна.
   Прикладом неефективного витрачання фінансових ресурсів з обласного бюджету, є програма розвитку місцевого самоврядування у Дніпропетровській області на 2012 – 2017 роки, яка не має нічого спільного з нормами та положеннями чинної Конституції та законами України. Пункти зазначеної програми викликають подив, а інколи, нестримну посмішку, в бажанні нелегітимного органу витратити фінансові ресурси обласного бюджету на будь-що. Чого тільки вартують наступні пункти так званого «переліку завдань і заходів»:
  Обласний конкурс проектів і програм розвитку місцевого самоврядування – 23 млн. грн., обласний конкурс „Ярмарок ідей” – 1,5 млн., співфінансування переможців обласного конкурсу „Ярмарок ідей” – 10 млн., співфінансування органів місцевого самоврядування області – переможців конкурсів, учасників спільних проектів (програм) державних, міжнародних, громадських організацій (фондів), спрямованих на розвиток місцевого самоврядування – 34 млн., урочисті заходи з нагоди Дня місцевого самоврядування – 1 млн., придбання автотранспорту для сільських, селищних рад – 10 млн., реалізація спільного проекту Дніпропетровської обласної ради, Координатора проектів ОБСЄ в Україні та Фонду Східна Європа „Електронне село” – 1,5 млн., створення інформаційно-ресурсних центрів обласної ради в міських та районних радах – 2,5 млн., підтримання в належному стані Обласної дошки інформації – 615 тис. (довідка: урочисте відкриття «Парку ракет» в Дніпропетровську відбулося 29 жовтня 2013 року на місті де раніше була «дошка»), створення умов для належного функціонування обласної ради – 5,5 млн., сплата членських і цільових внесків до Асоціація Європейських Регіонів, Української асоціації місцевих та регіональних влад, Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування – 6 млн. 750 тис., протокольно-публічні заходи за участю представників органів місцевого самоврядування, Дніпропетровської обласної асоціації органів місцевого самоврядування та громадськості – 1,5 млн. і багато чого іншого. Орієнтовний загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми «розвитку» складає 108 млн. 845,0 тис. народних гривень.
   Відповідно до статті 27. Кримінального кодексу України, співучасниками злочину, поряд із виконавцем, є організатор, підбурювач та пособник.
   Пособником є особа, яка порадами, вказівками, наданням засобів чи знарядь або усуненням перешкод сприяла вчиненню злочину іншим співучасникам.
Не маючи бажання бути співучасниками явного злочину, у ролі пособників, сприяючи вчиненню злочину, усуненням перешкод для його здійснення, звертаємось до компетентного органу та

Просимо:

- Призупинити фінансову діяльність органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада» до з’ясування всіх обставин легітимності повноважень його господарської та фінансової діяльності;
- Провести перевірку цільового і доцільного використання фінансових ресурсів з обласного бюджету відповідного кошторису «Програми розвитку місцевого самоврядування у Дніпропетровській області на 2012 – 2017 роки» (додаток на 30арк.);
- По результатам перевірки надати фахову правову оцінку фінансово-господарської діяльності органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада»;

   Відповідь на звернення, як і зміст самого звернення, будуть опубліковані на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com/

Додаток:

- Додаток до рішення обласної ради від 27 грудня 2011 року № 225-10/VI, а також додаток до цього додатку від 27 травня 2015 року № 642-31/VI – на 30 арк.;
- Копія інформаційного запиту та відповідь на запит Дніпропетровського міського управління юстиції щодо фактичної відсутності районних у місті Дніпропетровську територіальних громад, які, у відповідності до закону, мали утворити територіальну громаду міста (добровільне об’єднання) – на 4 арк.;
- Копія інформаційного запиту та відповідь на запит ГУ Юстиції у Дніпропетровській області щодо фактичної відсутності територіальних громад (юридичних осіб) сіл, селищ, міст в Дніпропетровській області (які, в свою чергу, мали утворити представницький орган з назвою «Дніпропетровська обласна рада»), але з наявним переліком зареєстрованих реєстраційними службами територіальних управлінь юстиції Дніпропетровської області, 76-ти (сімдесят шість) статутів територіальних громад (службове підроблення?) – на 9 арк.;

- Копія інформаційного запиту та відповідь на запит до Дніпропетровської обласної ради, стосовно пункту вищезазначеного кошторису: «Підтримання в належному стані Обласної дошки інформації» (615 тис. грн.) при фактичній її відсутності – на 2 арк.;

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -