До назви
цього матеріалу можна додати лише одне - легітимність утворених органів прямо
пропорційна легітимності утворюючого органу.
Сьогодні
відбулося чергове засідання Кіровського районного суду за адміністративним
позовом Громадянина України Філіпенка С. В. до органу з назвою «Дніпропетровська
обласна рада» (про скасування рішень 33-ї
та 34-ї сесій), на якому позивачем (навздогін
за заявою про забезпечення позову)
було долучено до матеріалів справи витяг з Цивільного кодексу України – основного акту цивільного законодавства України, основу якого
становить Конституція України (ст. 4. ЦКУ). Адже саме цей документ визначає
статус ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (юридичної особи), як учасника цивільних відносин наряду з державою Україна,
Автономною Республікою Крим, іноземними державами та інших суб’єктів публічного права.
Перед
початком засідання позивачем була отримана Ухвала про відмову у задоволенні заяви про забезпечення позову (на фото), в якій суддя Маймур Ф. Ф. не
побачив існування небезпеки заподіяння шкоди конкретним конституційним правам,
свободам та інтересам позивача через існування нелегітимного органу «Дніпропетровська
обласна рада» утвореного всупереч чинному законодавству.
Сьогодні
ж суддя Маймур Ф. Ф. оголосив своє рішення щодо адміністративного позову
Філіпенка С. В. в цілому, про відмову у задоволенні позовних вимог в повному
обсязі. Що ж, робитимемо висновки після отримання Постанови, адже ми розуміємо,
що сама антиукраїнська система не самознищиться – їй в цьому треба допомогти.
Далі
буде…
Кіровський районний суд м. Дніпропетровська
пр-т Пушкіна, 29,
місто Дніпропетровськ,
Дніпропетровська область, 49101
Тел.: (0562) 33-50-26
Суддя Маймур Ф. Ф.
Позивач: Гр. Філіпенко Сергій Веніамінович,
місто Дніпропетровськ, 49055
e-mail:
svf2011@ukr.net
Заява
про долучення до матеріалів справи
Прошу долучити до матеріалів справи №
804/14346/15 за моїм адміністративним позовом до Дніпропетровської обласної
ради про скасування ухвалених рішень наступні документи:
-
Витяг з
Цивільного кодексу України – на 3 (трьох) арк..
17 грудня 2015 року Філіпенко С. В.
Глава 7
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ
Юридична
особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем
та відповідачем у суді.
2.
Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб
приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична
особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно
до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа
приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в
порядку, визначеному законом.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим
актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної
Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Стаття
82. Участь юридичних осіб публічного права у цивільних відносинах
1. На юридичних осіб публічного права у
цивільних відносинах поширюються положення цього Кодексу, якщо інше не
встановлено законом.
Глава 9
ПРАВОВІ ФОРМИ УЧАСТІ ДЕРЖАВИ, АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД У ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИНАХ
ПРАВОВІ ФОРМИ УЧАСТІ ДЕРЖАВИ, АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД У ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИНАХ
2.
Держава може створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства,
навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.
3.
Держава може створювати юридичні особи приватного права (підприємницькі
товариства тощо), брати участь в їх діяльності на загальних підставах, якщо
інше не встановлено законом.
Стаття
169. Правові форми участі територіальних громад у цивільних
відносинах
1.
Територіальні громади діють у цивільних відносинах на рівних правах з іншими
учасниками цих відносин.
2.
Територіальні громади можуть створювати юридичні особи публічного права
(комунальні підприємства, спільні комунальні підприємства, навчальні заклади
тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.
3. Територіальні громади можуть створювати юридичні особи
приватного права (підприємницькі товариства тощо), брати участь в їх діяльності
на загальних підставах, якщо інше не встановлено законом.
Глава 10
ОРГАНИ ТА ПРЕДСТАВНИКИ, ЧЕРЕЗ ЯКИХ ДІЮТЬ ДЕРЖАВА, АВТОНОМНА РЕСПУБЛІКА КРИМ, ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ У ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИНАХ
ОРГАНИ ТА ПРЕДСТАВНИКИ, ЧЕРЕЗ ЯКИХ ДІЮТЬ ДЕРЖАВА, АВТОНОМНА РЕСПУБЛІКА КРИМ, ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ У ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИНАХ
1.
Держава набуває і здійснює цивільні права та обов'язки через органи державної
влади у межах їхньої компетенції, встановленої законом.
1.
Територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов'язки через
органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої
законом.
1.
У випадках і в порядку, встановлених законом, іншими нормативно-правовими
актами, від імені держави, Автономної Республіки Крим, територіальних громад за
спеціальними дорученнями можуть виступати фізичні та юридичні особи, органи
державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим та органи місцевого
самоврядування.
Глава 11
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЗОБОВ'ЯЗАННЯМИ ДЕРЖАВИ, АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЗОБОВ'ЯЗАННЯМИ ДЕРЖАВИ, АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
1.
Держава відповідає за своїми зобов'язаннями своїм майном, крім майна, на яке
відповідно до закону не може бути звернено стягнення.
1.
Територіальні громади відповідають за своїми зобов'язаннями своїм майном, крім
майна, на яке відповідно до закону не може бути звернено стягнення.
Стаття 176. Розмежування відповідальності за
зобов'язаннями держави, Автономної Республіки Крим, територіальних громад та
створених ними юридичних осіб
1.
Держава, Автономна Республіка Крим, територіальні громади не відповідають за
зобов'язаннями створених ними юридичних осіб, крім випадків, встановлених
законом.
2.
Юридичні особи, створені державою, Автономною Республікою Крим, територіальними
громадами, не відповідають за зобов'язаннями відповідно держави, Автономної
Республіки Крим, територіальних громад.
5.
Територіальна громада не відповідає за зобов'язаннями держави, Автономної
Республіки Крим та інших територіальних громад.
Глава 23
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ
1.
У комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить
територіальній громаді.
2.
Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею
органи місцевого самоврядування.
Глава 24
НАБУТТЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ
НАБУТТЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ
2.
Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із
закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Немає коментарів:
Дописати коментар