- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

неділя, 10 липня 2016 р.

Прибутки комунальних підприємств зараховуються на рахунки територіальних громад (документ)


Виявляється, прибутки підприємств, організацій та установ комунальної власності міста Дніпра надходять на рахунки місцевих бюджетів районів у місті і міста за кодом класифікації доходів 21010300.


«З 01.01.2016 підприємства комунальної власності територіальної громади міста сплачують до загального фонду міського бюджету частину чистого прибутку (доходу) у розмірі 15%...» - зазначено у офіційній відповіді (на фото) за підписом заступника міського голови, директора департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Міллер В. В.
Тоді як нам ставитись до офіційної відповіді Державної Казначейської Служби України у Дніпропетровській області в якій чітко зазначено, що юридична особа «Територіальна громада міста Дніпропетровська» не зареєстрована, і відповідно в Казначействі не обслуговується.
Хто бреше? На які рахунки потрапляють наші кошти? 
Дізнаємось згодом…

Публікуємо зміст запиту і офіційну відповідь:

Дніпропетровська міська рада
Дніпропетровська область,
49000 Дніпропетровськ,
Пр. К. Маркса, 75,

Голова ДМГО Скобліков
Дмитро Володимирович
                                             

         
Запит 
    про надання публічної інформації за Законом України
                    "Про доступ до публічної інформації"

      Згідно стаття 19. Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до стаття 5. Бюджетного кодексу України структура бюджетної системи України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів. Місцевими бюджетами є бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.
Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.
Відповідно до пункту 3. Положення про Державну Казначейську службу України, одним з основних завдань Казначейства є проведення відповідних розрахунків між державним та місцевими бюджетами, між місцевими бюджетами, а також між учасниками бюджетного процесу та суб’єктами господарювання та, зокрема, формування та ведення єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і базу даних мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів
      В пункті 1 підпункті 29 статті 26. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” зазначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання встановлення для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, розміру частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до місцевого бюджету.

  Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 7, 8, 140-143 Конституції України, ст.2 та ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України  “Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення та подальшого використання даної інформації в суді,

Прошу:

1.    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію щодо розміру встановленої частки прибутку для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади міста;
2.  У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію щодо банківських реквізитів відповідного розрахункового рахунку на який зараховуються і на якому акумулюються кошти місцевого бюджету відповідної територіальної громади міста;
3.    Відповідь надіслати у письмовому і електронному вигляді на вищезазначену поштову адресу та електронну адресу: zakondie@ukr.net 
      Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «Громадянська дія» http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com та «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com


   З повагою,                                                     Скобліков  Д. В.

Матеріали по темі:

Реєстр власності територіальної громади Дніпра існує?!! (документ) 


В Дніпрі працює суд Української РСР (документ) 

І Казначейство не виняток – юридична особа приватного права (документ)

Почталіон свідчить: Дніпроміськрада – юридична особа приватного права

Адреси, явки, паролі КП ЖЕПів Дніпра (документ) 

КП „Контакт” надало докази своєї нелегітимності (документ)

Дніпроміськрада приховує дані про комунальні підприємства? (документ)

Война підтвердила грубе порушення Конституції: відповідь Мінюсту щодо територіальних громад Дніпра (документ)




«Територіальна громада міста Дніпропетровська» не зареєстрована – відповідь Державної казначейської служби (документ)

Немає коментарів:

Дописати коментар

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -