На шляху до Апеляційного суду Дніпропетровської області
по справі нелегітимності «Дніпроводоканалу», не можу відмовити собі у
задоволенні, проходячи повз Бабушкінський районний суд міста Дніпропетровська,
занести і зареєструвати клопотання про доручення до матеріалів справи деяких
доказів щодо нелегітимності і інших комунальних підприємств, а також
департаментів та управлінь Дніпроміськради.
Бабушкінський районний суд
м. Дніпропетровська
пр-т Д. Яворницького, 57, місто Дніпро,
Дніпропетровська
область, 49000
Суддя Женеску Е. В.
Позивач: Громадянин України
Філіпенко Сергій Веніамінович,
місто
Дніпропетровськ, 49055
e-mail: svf2011@ukr.net
Заява
(клопотання)
Відповідно до статті 55. Конституції України
права і свободи людини і громадянина захищаються судом.
Кожному гарантується право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності
органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і
службових осіб.
Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати
свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Згідно з положеннями статті 69. Кодексу адміністративного судочинства
України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на
підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що
обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші
обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до положень статті 71. Кодексу, в адміністративних справах
про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень
обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності
покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Керуючись положеннями статті 55. Конституції України, а також
зазначеними положеннями Кодексу адміністративного судочинства, прошу долучити
до матеріалів справи № 200/16195/16а,
за моїм адміністративним позовом щодо бездіяльності Дніпропетровської міської
ради, наступні доказові матеріали:
-
Дані з сайту B2BToday.com.ua, який являє собою глобальну
інформаційну систему здебільшого українських компаній і підприємств, де видно,
що комунальні підприємства, установи, департаменти та управління
Дніпропетровської міської ради є приватною власністю, а не юридичними особами
публічного права, як того вимагає чинне українське законодавство – на 45
(сорока п’яти) арк.
27 вересня 2016
року
Філіпенко С. В.
Немає коментарів:
Дописати коментар