- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділю, 11 лютого 2018 р.

Заява Громадян щодо невизнання рішень недержавного «Верховного суду»

«Правосуддя пізнається за тим, що воно присуджує кожному своє.»

Цицерон
   15 грудня 2017 року почав здійснювати своє «правосуддя» створений в неконституційний спосіб новий Верховний Суд.

Як відомо, у 2016 році змінами до Конституції було запущено судову «рейхформу», яка дала можливість започаткувати чергову гібридну реорганізацію існуючої фейкової судової системи. Зокрема, замість трьох нелегітимних вищих судів і Верховного Суду України, було створено «новий» гібридно-неконституційний Верховний Суд.


Читайте також: Примара верховенства права в створених недержавними «Верховних судах»


   Цікавий факт: датою заснування «нового» Верховного суду у Вікіпедії, зазначено 15 грудня 1917 року (!!!), а датою вступу на посаду (читати, як державна зрада – ред.) Голови Верховного суду Данішевської Валентини Іванівни, зазначено 30 листопада 2017 року – за два тижні, до початку здійснення «правосуддя» новоутвореним недосудом.



   Ось, Вам, і Геволюція…! Через сто років, СРСР повертається...!


Фото: над головними воротами концентраційного табору Бухенвальд , недалеко від Веймару, фраза на німецькій мові: «jedem das seine» - «кожному своє».

                           Адміністрація Президента України
                   Президенту Порошенко П. О.
                   вул.  Банкова, 11, місто Київ,
                                                           Київська область, 01220

                                   Верховна Рада України                            
                                                          вул. Михайла Грушевського, 5,
                         м. Київ, Київська область, 01008

            Служба безпеки України
             вул. Володимирська, 33,
                          м. Київ, Київська область, 01601

                                                         Генеральна Прокуратура України
                                                         вул. Різницька, 13/15, м. Київ,
                                                         Київська область, 01011

                                                         Міністерство внутрішніх справ України
                                                         вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ,
                                                         Київська область. 01601

                                                         Центральне управління НАБУ
                                                         вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ,
                                                         Київська область, 03035

                                                         Національне агентство з питань
                                                         запобігання корупції (НАЗК)
                                                         бульвар Дружби народів, 28, м. Київ,
                                                         Київська область, 01103

                                                         Управління Служби безпеки України
                                                         у Дніпропетровській області
                                                         вул. Святослава Хороброго, 23, м. Дніпро,
                                                         Дніпропетровська область, 49000

                                                          Головне управління Національної поліції
                                                          у Дніпропетровській області
                                                          вул. Троїцька, 20-А, м. Дніпро,
                                                          Дніпропетровська область, 49000

                                                          Прокуратура Дніпропетровської області
                                                          пр-т Дмитра Яворницького, 38, м. Дніпро,
                                                          Дніпропетровська область, 49000


Заява  
                КОНСТИТУЦІЙНА ВИМОГА ГРОМАДЯН УКРАЇНИ

   Ми, ті хто нижче підписалися і є єдиним джерелом влади в Україні, повідомляємо Вас про явні ознаки узурпації влади в Україні, які на наше глибоке переконання, стали можливими через прояви системної корупції і ігнорування чинного законодавства органами державної влади, їх службовими і посадовими особами, та вимагаємо негайного припинення діяльності у сфері юстиції і правосуддя новоствореної юридичної особи з назвою «Верховний суд» (код ЄДРПОУ 41721784), а також залишаємо за собою право не визнавати законними і не виконувати рішення, ухвалені даною юридичною особою приватного права.
   Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень Основного закону Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією межах і відповідно до законів України (ст. 6. КУ).
   Ніхто не може узурпувати державну владу (ст. 5. КУ).
   Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст. 8. КУ).
   Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19. КУ).
   Відповідно до приписів частини 2 і 3 статті 125. Основного закону суд утворюється, реорганізовується і ліквідовується законом, проект якого вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя, а Верховний Суд є найвищим судом у системі судоустрою України.
   Як визначено приписом частини 6 статті 125. Конституції «Створення надзвичайних та особливих судів не допускається». Натомість, відповідно до частина 5 Розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про судоустрій і статус суддів» Верховний Суд створюється на матеріально-технічній базі (не окремим відповідним законом (?), з проходженням певної процедури) Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Вищого господарського суду України, Вищого адміністративного суду України, що апріорі суперечить приписам частини 2 статті 125. Основного закону.
   З огляду на положення статті 36 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», відповідно до судової ієрархії, Верховний Суд є найвищим судом у системі судоустрою України, який забезпечує сталість та єдність судової практики у порядку та спосіб, визначені процесуальним законом.
   Відповідно до зазначеного вище закону Верховний суд здійснює правосуддя як суд касаційної інстанції, а у випадках, визначених процесуальним законом, - як суд першої або апеляційної інстанції, в порядку, встановленому процесуальним законом; здійснює аналіз судової статистики, узагальнення судової практики; надає висновки щодо проектів законодавчих актів, які стосуються судоустрою, судочинства, статусу суддів, виконання судових рішень та інших питань, пов’язаних із функціонуванням системи судоустрою; надає висновок про наявність чи відсутність у діяннях, у яких звинувачується Президент України, ознак державної зради або іншого злочину; вносить за зверненням Верховної Ради України письмове подання про неспроможність виконання Президентом України своїх повноважень за станом здоров’я; звертається до Конституційного Суду України щодо конституційності законів, інших правових актів, а також щодо офіційного тлумачення Конституції України; забезпечує однакове застосування норм права судами різних спеціалізацій у порядку та спосіб, визначені процесуальним законом; здійснює інші повноваження, визначені законом.
   Отже, Верховний суд, відповідно до положень чинного законодавства має повноваження і закріплені законодавчо функції державного органу в той момент, коли таким не являється. Адже він, не утворений у відповідності до вимог Конституції. як державний орган, а створений і зареєстрований, як приватне підприємство.
   Доказом даної тези є інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (загальнодоступне джерело - додається нижче), в якому дану юридичну особу. з кодом ЄДРПОУ 41721784 і назвою «Верховний суд». зареєстровано, взято на облік до органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України, ідентифіковано як платника єдиного внеску, а кодом КВЕД 84.23  визначено вид економічної діяльності юридичної особи у сфері юстиції і правосуддя.
      Відповідно до положень  Постанови Кабінету Міністрів України № 118 від 22 січня 1996 р. «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», пунктом 1 чітко визначено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України  - це  автоматизована  система  збирання,  накопичення  та  опрацювання даних  про  юридичних  осіб  всіх  форм  власності  та  організаційно-правових     форм    господарювання,    відокремлені  підрозділи юридичних осіб,  що знаходяться на території України, а  також   відокремлені   підрозділи   юридичних   осіб  України,  що  знаходяться за її межами.
   Згідно пункту 3. Положення про ЄДРПОУ до Державного реєстру включаються дані про  такі  суб'єкти  господарської діяльності:
     юридичні   особи,   а    також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші відокремлені підрозділи,  що  розташовані  на  території  України  і  провадять  свою  діяльність   на   підставі  законодавства України;
     юридичні   особи,   а  також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші  відокремлені  підрозділи,  розташовані  за  межами України, які створені з участю  юридичних  осіб  України  і  діють відповідно до законодавства іноземних держав.
   На підставі вищенаведеного до  Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України можуть бути внесені відомості виключно  про осіб, які здійснюють господарську діяльність і є суб'єкти  господарської діяльності.
   Треба зазначити, що згідно частини 1 статті 8 Господарського кодексу України (ГК України) Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
   Таким чином наявність ідентифікаційного коду ЄДРПОУ і реєстрація  у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України доводять ту обставину, що юридична особа з назвою «Верховний суд» (код ЄДРПОУ 41721784) є суб'єктом господарської діяльності, а отже не може бути державним органом.
    На підставі приписів частини 2 статті 19 Конституції України, частини 1 статті 8 ГК України та Положення КМУ про ЄДРПОУ, юридична особа приватного права з назвою «Верховний суд» (код ЄДРПОУ 41721784) не є органом державної влади і не може діяти як орган державної влади.
   Враховуючи все зазначене вище, керуючись положеннями Конституції України,

Вимагаємо:

-              НЕГАЙНО (!), окремим законом, проект якого має бути внесено на розгляд до Верховної Ради України Президентом України після консультацій з Вищою радою правосуддя, привести у відповідність до положень Конституції України юридичну особу з назвою «Верховний суд», утворивши, як орган державної влади.

Додаток до заяви - Витяг:

 
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань



Детальна інформація про юридичну особу

Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності
ВЕРХОВНИЙ СУД
Організаційно-правова форма
ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
Назва юридичної особи
ВЕРХОВНИЙ СУД
Ідентифікаційний код юридичної особи
41721784
Місцезнаходження юридичної особи
01043, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 8
Дані про розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата запису: 09.11.2017
Номер запису: 1 070 102 0000 071690
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення
Дані про відокремлені підрозділи юридичної особи
Дані про перебування юридичної особи в процесі припинення
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення
Дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, Міндоходів, Пенсійного фонду України, в яких юридична особа перебуває на обліку:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ:
Ідентифікаційний код органу: 21680000;
Дата взяття на облік: 09.11.2017

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА IНСПЕКЦIЯ У ПЕЧЕРСЬКОМУ РАЙОНI ГОЛОВНОГО УПРАВЛIННЯ ДФС У М.КИЄВI:
Ідентифікаційний код органу: 39669867;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника податків);
Дата взяття на облік: 09.11.2017;
Номер взяття на облік: 221324

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА IНСПЕКЦIЯ У ПЕЧЕРСЬКОМУ РАЙОНI ГОЛОВНОГО УПРАВЛIННЯ ДФС У М.КИЄВI:
Ідентифікаційний код органу: 39669867;
Відомості про відомчий реєстр: (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску);
Дата взяття на облік: 09.11.2017;
Номер взяття на облік: 10000001056506
Дані органів статистики про основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік
Код КВЕД 84.23 Діяльність у сфері юстиції та правосуддя
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску: 10000001056506
Термін, до якого юридична особа перебуває на обліку в органі Міндоходів за місцем попередньої реєстрації, у разі зміни місцезнаходження юридичної особи
Дата відкриття виконавчого провадження щодо юридичної особи (для незавершених виконавчих проваджень)


КВЕД-2010: Клас 84.23

Клас
Назва видів економічної діяльності та пояснення до них
Діяльність у сфері юстиції та правосуддя
Цей клас включає:
  • управління та функціонування адміністративних, цивільних і карних судів, військових трибуналів і судової системи, у т.ч. юридичне представництво та консультування від імені уряду або від імені інших осіб, якщо вони забезпечуються коштами або послугами з боку уряду
  • винесення судових рішень і тлумачення законодавства
  • арбітражний розгляд цивільних справ
  • управління в'язницями та виправними закладами, у т.ч. надання реабілітаційних послуг незалежно від того, чи проводять цю діяльність урядові органи або приватні структури на основі контракту або за винагороду
Цей клас не включає:
  • консультування та представництво в цивільних, кримінальних та інших справах, див. 69.10
  • діяльність в'язничних шкіл, див. розділ 85
  • діяльність в'язничних лікарень, див. 86.10



Ми, українці, на це заслуговуємо...

1 коментар:

  1. ...пасивність нації із хатою з краю, яку сторіччями цькувала Російська а потім Савєтська імперія призвела до тотального похуїзму українців до усього, що не є кожного українця.
    Ось і маємо величезну кількість необ'єднаних правозахисників, які за своїми порушеними правами не бачать тотального порушення прав людини і тим знищення нації без будь якого спротиву нації. Розділяй і володій!

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -