- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середу, 28 лютого 2018 р.

В Дніпрі суд витребує правоустановчі документи у обласної міграційної служби

   Сьогодні, 28 лютого 2018 року під час відкритого судового засідання в Дніпропетровському окружному адміністративному суді в справі щодо отримання паспорта громадянина України відповідно до Постанови ВРУ 1992 року, суддя Павловський задовольнив клопотання Позивачів про об’єднання двох ідентичних справ в одне провадження, а також клопотання стосовно витребування доказів правосуб’єктності (легітимності) органу з назвою «ГУ ДМС в Дніпропетровській області».

   Більше деталей в відео і фото:












Зразки клопотань:
                                            Заява (клопотання)
щодо витребування доказів стосовно правосуб’єктності (легітимності) юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» як державного органу виконавчої влади в Україні, у зв’язку з нововиявленими обставинами                                                                                                                                                                                                                                                 
   У відповідності до пункту 1. Постанови Кабінету Міністрів України № 658 від 15 червня 2011 року «Про утворення територіальних органів Державної міграційної служби», орган з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» повинно бути утворено, як юридичну особу публічного права, як державний орган.
   Але, як мені стало відомо з документів розміщених у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, юридичну особу з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області», утворено, оформлено і зареєстровано як приватне підприємство, яке має свій код ЄДРПОУ 37806243, код економічної діяльності КВЕД 84.11, яке є платником єдиного внеску в Державній податковій інспекції (з № 04030140072), та є  територіальним органом такої ж юридичної особи приватного права з назвою «Державна міграційна служба України» (код ЄДРПОУ 37508470).
   Положенням про ЄДРПОУ, яке  затверджено  постановою Кабінету Міністрів України N 118 від 22 січня 1996 р., пунктом 1. чітко визначено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України  - це  автоматизована  система  збирання,  накопичення  та  опрацювання даних  про  юридичних  осіб  всіх  форм  власності  та  організаційно-правових     форм    господарювання,    відокремлені  підрозділи юридичних осіб,  що знаходяться на території України, а  також   відокремлені   підрозділи   юридичних   осіб  України,  що  знаходяться за її межами.
   Згідно пункту 3. Положення про ЄДРПОУ до Державного реєстру включаються дані про  такі  суб'єкти  господарської діяльності:
     юридичні   особи,   а    також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші відокремлені підрозділи,  що  розташовані  на  території  України  і  провадять  свою  діяльність   на   підставі  законодавства України;
     юридичні   особи,   а  також    їх    філії,    відділення,  представництва, інші  відокремлені  підрозділи,  розташовані  за  межами України, які створені з участю  юридичних  осіб  України  і  діють відповідно до законодавства іноземних держав.
   На підставі вищенаведеного до  ЄДРПОУ можуть бути внесені відомості виключно  про осіб, які здійснюють господарську діяльність і є суб'єкти  господарської діяльності.
   Треба зазначити, що згідно частини 1 статті 8 Господарського кодексу України (ГК України) Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
   Таким чином наявність ідентифікаційного коду ЄДРПОУ і реєстрація  у ЄДРПОУ доводять ту обставину, що юридична особа з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області» (код ЄДРПОУ 37806243) є суб'єктом господарської діяльності, а отже не може бути державним органом.
    На підставі приписів частини 2 статті 19 Конституції України, частини 1 статті 8 ГК України та Положення КМУ про ЄДРПОУ, юридична особа приватного права з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» не може бути і не є органом державної влади.
   Загальновідомо, що відповідно до статті 81. Цивільного кодексу України юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
   Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
   Згідно частини 4 статті 87. Цивільного кодексу юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Положеннями статті 43 Кодексу адміністративного судочинства України чітко визначено, що адміністративна процесуальна правосуб’єктність – це здатність мати процесуальні права та обов’язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Також Кодекс визначає здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов’язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
   Згідно з Указом Президента України № 493/92 від 03.10.1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» з  метою   впорядкування   видання   міністерствами,   іншими органами виконавчої влади нормативно-правових актів,  забезпечення охорони прав, свобод і законних інтересів  громадян,  підприємств, установ та організацій з  1  січня  1993  року  нормативно-правові акти, які видаються  міністерствами,  іншими  органами  виконавчої влади,  органами  господарського  управління  та  контролю  і  які зачіпають права, свободи й законні  інтереси  громадян  або  мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.
   Державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших  центральних органів виконавчої влади, органів господарського   управління та контролю здійснює Міністерство юстиції України.
   Як зазначено у статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
  З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства, у зв’язку з нововиявленими обставинами, для встановлення правосуб’єктності юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», як державного органу (юридичної особи публічного права),

                                                        ПРОШУ:

1.           Розглянути і долучити дане клопотання до матеріалів даної справи №;
2.           Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Розпорядчого акту про утворення як юридичної особи публічного права, органу з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області»;
3.           Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Положення про державний орган (юридичну особу публічного права) з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області»;
4.           Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Витягу про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі Міністерства юстиції України Положення про державний орган з назвою «ГУ ДМС в Дніпропетровській області»;
5.           Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Витягу про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі Міністерства юстиції України Положення про структурні підрозділи (46 відповідно до їх загальної кількості в межах Дніпропетровської області) юридичної особи з назвою «ГУ ДМС в Дніпропетровській області»
6.           Витребувати у відповідача завірену належним чином копію Наказу про призначення Головою ДМС України теперішнього Начальника державного органу з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області», копію службового посвідчення Начальника, а також присягу державного службовця, - Начальника зазначеного органу;
7.           Ухвалу на дане клопотання надати на кожен пункт прохальної частини окремо, у письмовому вигляді.

Додаток:

-              Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сайту Міністерства юстиції України, про юридичну особу приватного права з назвою «Головне управління Державної міграційної служби в Дніпропетровській області», а також витяг Постанови КМУ від 15 червня 2011 року № 658 «Про утворення територіальних органів Державної міграційної служби» - на 6 (шести) арк.;
-              Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи з назвою «Державна міграційна служба України» - на 1 (одному) арк.



    Дата                                    Підпис                                           ПІБ
                                              Клопотання
щодо витребування відомостей про іноземну юридичну особу – засновника юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», у зв’язку з нововиявленими обставинами                                                                                                                                                                                                                                                 
   Як зазначено у статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
   Як мені стало відомо з матеріалів розміщених на ресурсі «Багнет Нації», з посиланням на дані Державного реєстратора юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», друга сторінка реєстраційної картки зазначеної юридичної особи, щодо питання ідентифікації її засновника, залишилась незаповненою.
   Примітка внизу зазначеної вище сторінки реєстраційної картки, інформує про наступне: «якщо засновником виступає іноземна юридична особа, зазначене поле не заповнюється».
  З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства, у зв’язку з нововиявленими обставинами, для встановлення правосуб’єктності (легітимності) юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», як державного органу виконавчої влади в Україні (юридичної особи публічного права),

                                                   ПРОШУ:

8.           Розглянути і долучити дане клопотання до матеріалів даної справи №;
9.           Витребувати у юридичної особи з назвою «Державна міграційна служба України Головне управління ДМС у Дніпропетровській області» завірену належним чином копію відомостей про іноземну юридичну особу, яка є засновником юридичної особи з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області»;
10.       Ухвалу на дане клопотання надати на кожен пункт прохальної частини окремо, у письмовому вигляді.

Додаток:

-              Копія реєстраційної картки реєстраційної справи юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» - на 4 (чотирьох) арк..



    Дата                                   Підпис                                         ПІБ
                                             Заява (клопотання)
щодо встановлення повноважень представника юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області» як державного службовця, у зв’язку з нововиявленими обставинами                                                                                                                                                                                                                                                 
   Враховуючи доводи зазначені в попередніх клопотаннях, хочемо акцентувати увагу суду на норми Конституції України, а також Закону України «Про державну службу» де чітко визначені діяльності службових і посадових осіб.
   Так, приписами статті 19. Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
   Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
   Положеннями закону «Про державну службу» визначено, що державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави, а державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті, одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.
Основними принципами державної служби є:
1) верховенства права - забезпечення пріоритету прав і свобод людини і громадянина відповідно до Конституції України, що визначають зміст та спрямованість діяльності державного службовця під час виконання завдань і функцій держави;
2) законності - обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;
3) професіоналізму - компетентне, об’єктивне і неупереджене виконання посадових обов’язків, постійне підвищення державним службовцем рівня своєї професійної компетентності, вільне володіння державною мовою і, за потреби, регіональною мовою або мовою національних меншин, визначеною відповідно до закону;
4) патріотизму - відданість та вірне служіння Українському народові;
5) доброчесності - спрямованість дій державного службовця на захист публічних інтересів та відмова державного службовця від превалювання приватного інтересу під час здійснення наданих йому повноважень;
6) ефективності - раціональне і результативне використання ресурсів для досягнення цілей державної політики;
7) прозорості - відкритість інформації про діяльність державного службовця, крім випадків, визначених Конституцією та законами України;
Державний службовець зобов’язаний:
1) дотримуватися Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;
2) дотримуватися принципів державної служби та правил етичної поведінки;
3) поважати гідність людини, не допускати порушення прав і свобод людини та громадянина;
4) з повагою ставитися до державних символів України;
5) обов’язково використовувати державну мову під час виконання своїх посадових обов’язків, не допускати дискримінацію державної мови і протидіяти можливим спробам її дискримінації;
6) забезпечувати в межах наданих повноважень ефективне виконання завдань і функцій державних органів;
7) сумлінно і професійно виконувати свої посадові обов’язки;
8) виконувати рішення державних органів, накази (розпорядження), доручення керівників, надані на підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України;
9) постійно підвищувати рівень своєї професійної компетентності та удосконалювати організацію службової діяльності;
Державні службовці виконують також інші обов’язки, визначені у положеннях про структурні підрозділи державних органів та посадових інструкціях, затверджених керівниками державної служби в цих органах.
Так, в новій редакції наказу ДМС України п.п. 18 п. 11 Положення про Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області від 14.02.2015 № 19, затвердженого наказом Державної міграційної служби України від 18.07.2011 року № 28, чітко визначені повноваження виключно Начальника ГУ ДМС підписувати довіреності на процесуальне представництво інтересів ГУ ДМС у судах.
Варто нагадати, що Державний службовець у разі виникнення у нього сумніву щодо законності виданого керівником наказу (розпорядження), доручення повинен вимагати його письмового підтвердження, після отримання якого зобов’язаний виконати такий наказ (розпорядження), доручення. Одночасно з виконанням такого наказу (розпорядження), доручення державний службовець зобов’язаний у письмовій формі повідомити про нього керівника вищого рівня або орган вищого рівня. У такому разі державний службовець звільняється від відповідальності за виконання зазначеного наказу (розпорядження), доручення, якщо його буде визнано незаконним у встановленому законом порядку, крім випадків виконання явно злочинного наказу (розпорядження), доручення.
Якщо державний службовець виконав наказ (розпорядження), доручення, визнані у встановленому законом порядку незаконними, і не вчинив дій, зазначених у частині шостій статті 9 Закону України «Про державну службу», він несе відповідальність за своє діяння відповідно до закону.
Адже, як зазначено в статті 68. Конституції кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
   Як зазначено у статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
  З огляду на вищезазначені доводи підкріплені положеннями чинного законодавства, у зв’язку з нововиявленими обставинами, для встановлення повноважень представника юридичної особи з назвою «Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області», як державного службовця,

                                                       ПРОШУ:

11.       Розглянути і долучити дане клопотання до матеріалів справи №;
12.       У відкритому судовому засіданні, витребувати у представника службове посвідчення, яке підтверджує його повноваження представляти державний орган з назвою «ГУ ДМС України в Дніпропетровській області»;
13.       У відкритому судовому засіданні надати можливість для ознайомлення з Довіреністю, якою Начальник ГУ ДМС України в Дніпропетровській області уповноважує представника зазначеного органу, представляти інтереси державного органу в даному суді;
14.       Ухвалу на дане клопотання надати на кожен пункт прохальної частини окремо, у письмовому вигляді.

Додаток:

-              Копія Положення про Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області від 14.02.2015 року № 19 – на 9 (девяти) арк.;


    Дата                                    Підпис                                           ПІБ

Бонус:



















Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -