- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 2 жовтня 2018 р.

В СБУ Дніпра зареєстровано заяву про злочини ПАТ «Дніпрогаз» та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут»

   Протиправні дії монополістів у газовій сфері ПАТ «Дніпрогаз» в інтересах кіпрсько-офшорної компанії ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», викликають відверте обурення дніпрян і мешканців Дніпропетровської області. Без газопостачання залишаються як багатоквартирні будинки (з будь-якою формою управління), так і приватні садиби - інколи цілими вулицями і кварталами.

   До нашої правозахисної громадської організації «Волонтерський центр допомоги військовим і цивільним «Вільна Доля», як до останньої інстанції права, продовжують надходити звернення громадян про протиправні дії іноземних газових монополістів, у зв’язку із чим, ми вирішили звернутися до Управління Служби Безпеки України в Дніпропетровській області, із заявою про злочин.  
Громадська  організація

«Волонтерський центр допомоги військовим і цивільним «Вільна Доля»
    
ЄДРПОУ 39470004, в ПАТ ''КРЕДОБАНК'' р/р 26007011050290, код банка 325365
Адреса для листування: 49000 м. Дніпро, пр.-т Дмитра Яворницького, 62, а/с 842
+38(099)1760103; +38(097)0427500; e-mail: svf2011@ukr.net
 
                                                                    Управління Служби Безпеки України
                                                       у Дніпропетровській області
                                                       вул. Святослава Хороброго, 23, м. Дніпро,
                                                       Дніпропетровська область, 49000

                                                  Заява про злочин
      (в порядку частини четвертої статті 28, частини першої статті 111,
            положень статей 113 і 114 Кримінального кодексу України)

   Реагуючи на виклики сьогодення і той шквал суспільно-громадського обурення викликаний протиправними діями конкретної юридичної особи іноземного походження Ми, ті хто нижче підписалися (Громадяни України – далі підписанти), а також ті, хто в подальшому долучатимуться до даного кримінального провадження (заявами про залучення в якості потерпілих, згідно положень частини третьої статті 55 КПК України), кому кримінальним правопорушенням завдано значної моральної і матеріальної шкоди (кожному підписанту, у розмірі 250000 двісті п’ятдесят тисяч гривень), усвідомлюючи відповідальність яку передбачає стаття 383 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину), повідомляємо про злочин, який відбувається сьогодні і зараз, за попередньою змовою групою осіб (яких має встановити слідство), під особистим керівництвом технічного директора ПАТ «Дніпрогаз» Безпрозваного Ю. Л., в спосіб тиску і шантажу шляхом масового припинення газопостачання споживачам (а інколи і пошкодження газорозподільної мережі). в інтересах ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» (компанії створеної на Кіпрі – протокол додається), та яким (кримінальним правопорушенням) завдається значної шкоди економічній безпеці України (стаття 111 КК України), через виведення отриманих в шахрайський спосіб фінансових ресурсів (отриманих з продажу на внутрішньому ринку для побутових споживачів  газу українського видобутку), за кордон, в офшорні зони, в час фактичної збройної, зовнішньої агресії, спрямованої проти суверенітету і цілісності держави, в її визначених і визнаних географічних кордонах.
   Письмові звернення до ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» (ЄДРПОУ: 39572642) стосовно правосуб’єктності (права власності) зазначених компаній (із невизначеними кінцевими бенефіціарами) до газорозподільной мережі, якою вони користуються, і природою походження природного газу, який вони транспортують і розподіляють споживачам, - залишаються без відповідей.  
   Варто наголосити, що згідно з положеннями статті 13. Конституції України: «Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією.
Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.
Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.
Згідно до положень Статті 41. Конституції «Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Громадяни для задоволення своїх потреб можуть користуватися об'єктами права державної та комунальної власності відповідно до закону.
   Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності».
   Частиною першою статті 142. Конституції України визначено, що «Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад».
   Варто зазначити, що за участі Держ.майна у Дніпропетровській області у 1994 році державне підприємство «Дніпрогаз» було реорганізовано шляхом корпоратизації у відкрите акціонерне товариство (ВАТ), хоча на той момент був чинним і діяв Закон України «Про правонаступництво», згідно з яким, будь-яка приватизація і роздержавлення заборонялись, до прийняття нової Конституції.
   Відповідно до положень пункту 2 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах).
   У Розділі ІІІ «Матеріальна та фінансова основа місцевого самоврядування» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», зазначено:
   Стаття 60. Право комунальної власності
1. Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
2. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб'єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
3. Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
4. Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.
5. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
6. Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
7. Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
8. Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
   Натомість, відповідно до відомостей онлайн-ідентифікатора штрих-кодів meganavigator.com, штрих-код зазначений в квитанціях за послуги ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» (2420503103094680252483), визначає кінцевим бенефіціаром (вигодонабувачем) не відповідну територіальну громаду, а Сполучені Штати Америки та Канаду.
   Варто також зазначити, що з офіційної відповіді Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, наданої на запит на отримання публічної інформації представником нашої громадської організації Філіпенко Сергієм Веніаміновичем, нам стало відомо, що «Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області розглянуло запит  від 07.06.2017 № 551/17 про надання публічної інформації за Законом України «Про доступ до публічної інформації» і повідомляє, що станом на 07.06.2017 в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів юридичні особи публічного права Територіальна громада міста Дніпра, Територіальні громади районів у місті Дніпро  не зареєстровані,  і відповідно в Головному управлінні Державної казначейської служби України в Дніпропетровській області та районних управліннях Державної казначейської служби України міста Дніпра не обслуговуються» (додається).
   Отже, з огляду на вищезазначене можна зробити висновок, що оплата за послуги газопостачання, газорозподілу та за вартість природного газу, не потрапляє на рахунки відповідних територіальних громад, утворених відповідно до вимог Конституції України, із-за відсутності таких. А це, в свою чергу, негативно впливає на економічну безпеку держави та підпадає під дію статті 111 Кримінального кодексу України.
   Згідно до положень статті 8. Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Відповідно до статті 19. Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
   Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності (ст. 68. КУ).
   Положеннями частини першої статті 9. Основного закону визначено, що чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Кримінально-протиправні дії, скоєні за попередньою змовою групою осіб (керівників, всіх напрямків і ланок, та їх підлеглих) ПАТ «Дніпрогаз» (ЄДРПОУ: 20262860) в інтересах ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» (ЄДРПОУ: 39572642), не тільки грубо порушують конституційні права і свободи, які гарантуються і не можуть бути скасовані, а й порушують права, свободи і обов’язки, гарантовані міжнародним законодавством, яке ратифіковано Верховною Радою України, і яке, до того ж, складає обовязкову частину національного законодавства України.
Саме такі протиправні дії унеможливлюють виконання положень статті 9 «Фінансові ресурси органів місцевого самоврядування» Європейської хартії місцевого самоврядування (затверджену в місті Страсбург 15 жовтня 1985 року), відповідно до яких фінансові системи, які складають підґрунтя ресурсів органів місцевого самоврядування, мають достатньо диверсифікований і гнучкий характер і повинні забезпечувати можливість приводити наявні ресурси, наскільки це практично можливо, у відповідність до реального зростання вартості виконуваних ними завдань.
Крім того, протиправні дії злочинного угрупування ПАТ «Дніпрогаз» на користь ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», які знаходять свій прояв у жорстокому, нелюдському поводженні по відношенню до людини і громадянина, через шантаж (у вигляді несанкціонованого припинення газопостачання до цілих багатоквартирних будинків, а інколи і умисного пошкодження ГРМ) для отримання надприбутку і виведення коштів в офшори, - принижують людську гідність та суперечать принципам, визнаним основоположними Загальною декларацією прав людини, прийнятої і проголошеної в резолюції 217 А (ІІІ) Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (дата підписання: 04.11.1950, дата ратифікації Україною: 17.07.1997, дата набрання чинності для України: 11.09.1997) ратифікованої Законом № 475/97-ВР від 17.07.1997 року та Резолюції 40/33 Генеральної Асамблеї ООН від 29 листопада 1985 року - які складають частину національного законодавства України.
Ба-більше, протиправні дії «монополіста», яким є ПАТ «Дніпрогаз», руйнують основоположні принципи Міжнародного пакту про громадські і політичні права (ратифікованого Указом Президії Верховної Ради Української РСР № 2148-VIII від 19.10.1973), відповідно до яких всі  народи  для  досягнення  своїх  цілей  можуть  вільно
розпоряджатися своїми природними багатствами і ресурсами без шкоди для  будь-яких   зобов'язань,   що   випливають   з   міжнародного економічного  співробітництва,  основаного  на  принципі  взаємної вигоди,  та з міжнародного права. 
Жоден народ ні в якому разі  не може бути позбавлений належних йому засобів існування.
Враховуючи зазначене вище, керуючись нормами чинного законодавства,

ПРОШУ:

- прийняти дану заяву про кримінальне правопорушення за попередньою правовою кваліфікацією в порядку частини четвертої статті 28, частини першої статті 111 (Державна зрада) Кримінального кодексу України;
- відповідно до положень частини першої статті 214 КПК України, внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР);
- невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави вчинення правопорушення, що має ознаки складу злочину, передбаченого частиною першою статті 111 КК України;
- визнати потерпілими від кримінального злочину, передбаченого частиною першою статті 111 КК України всіх підписантів даної заяви про злочин;
- вручити всім підписантам даної заяви про злочин пам'ятки про процесуальні права і обов'язки потерпілого передбачені статтями 55-57 КК України;
- надати підписантам даної заяви про злочин можливість дати додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини першої статті 56 КК України;
- повідомити письмово підписантів даної заяви про злочин, у встановленому законом порядку і строки, про початок кримінального провадження та закінчення досудового розслідування. 
   Зі статтями 383 «Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину», 384 «Завідомо неправдиве показання» Кримінального кодексу України, ознайомлені.
   Зміст даної заяви про злочин, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com




Додатки:

-               Архівна копія Протоколу про утворення ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», з матеріалів реєстраційної справи зазначеної юридичної особи (ЄДРПОУ: 39572642) – на 1 (одному) арк.;
-              Скриншот відомостей з сайту онлайн-ідентифікатора штрих-кодів meganavigator.com, з розшифровкою штрих-коду з квитанцій ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» (2420503103094680252483) де кінцевим бенефіціаром (вигодонабувачем) визначені Сполучені Штати Америки та Канада – на 1 (одному) арк.;
-              Копія відповіді на інформаційний запит від ГУ Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області – на 1 (одному) арк.;
-              Архівна копія Закону «Про правонаступництво» - на 2 (двох) арк.






3 коментарі:

  1. Які територіальні громади? Їх потрібно створити для початку! 50%+1

    ВідповістиВидалити
  2. Територіальні громади мають набути статусу юридичних осіб публічного права, в межах визначених, відповідних адміністративно-територіальних одиниць централізовано, - одночасно по всій Україні. Дайте посилання на законодавчу норму щодо 50%+1, будь-ласка.

    ВідповістиВидалити
  3. можна дізнатись про стан цієї заяви з огляду на сьогоднішню дату. Я 9 місяців воюю з волиньгазом- матеріалів назбиралось багато .в суд вони поки не подають , можливо з за того, що в архівах сфальшоване рішення виконкоиу про реєстрацію акціонерного товариства, та без печаток Указ президента 210/93 , та Рішення коиітету по нафті та газу 106. Сумарний матеріал з компроматом на всіх учасників афери (це і міськрада, і виконком, держархів, фонддержмайна, та інші пройдисвіти) тягне на серйозні статті. не знаю куди далі це подавати - всі органи , судячи з відповідей на запити повністю повязані в один клубок. Хотілося б знати як у вас склалося по даній темі.

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -