- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 18 березня 2019 р.

Перестаємо вдавати, що проводимо "вибори" і заради майбутнього наших дітей приймаємо рішення діяти в конституційний спосіб

Верховної ради України
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 5
До громадян України
Сєвєродонецької міської ради
93400 бул. Дружби народів ,32,
м.Сєвєродонецька, Луганської області
До громдян України
Окружної виборчої комісії
_______________________
До громадян України
Дільничної виборчої комісії
_________________________
Громадянина конституційної
унітарної республіки України
Рімми Миколаївна Білоцерківської 93400 , Луганська область, м.Сєвєродонецьк, _______________

ПРО НЕГАЙНЕ
відновлення дії Конституції України на терторії держави Україна

Відповідно до VI розділу Декларації про державний суверенітет України, яка була затверджена громадянми УРСР, у тому числі і мною, референдумом 01.12.1991 року через проголошення Акту незалежності України, як самостійної національної української держави України, шляхом прийняття Верховною Радою України Конституції України на підставі її статей 13,14,142-143 Народ України (український народ) визначив своє національне багатство статутним фондом і основою конституційної Держави Україна.
Отже Українському народу - громадянам України всіх національностей, на праві власності належать об,єкти національного багатства , а саме: земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони, рухоме нерухоме майно територіальних громад , бюджети, комунальні підприємства, організації і установи,як промисловий, еномічний і науковий потенціал держави (VI розділ Декларації про державний суверенітет України та перше речення ,ст.13,14 та 142 і 143 Конституції України (далі -КУ)).
Законом про Основу, статутний фонд суверенної і незалежної, демократичної, соціальної, правової держави України є Конституція України (Преамбула,
ст.1та 2 КУ).
Конституцією України визначені такі суб,єкти права народної (в усьому світі це спільна публічна власність) власності: громадянин України,
як власники майна територіальних громад і держави Україна (Преамбула, ст.13,14,142 ,143 КУ), територіальні громади сел, селищ, міст, районів у містах з районним поділом (ст.142,143КУ), Український народ, як держава Україна (VI розділ Декларації про державний суверенітет України, Акту проголошення незалежності України, Преамбули, ст.2,3,5,13,14 КУ).
Від імені Українського народу, громадян всіх національностей тобто від імені держави Україна права власника здійснюють органи державної влади (у тому числі і Верховна рада України в межах визначених Конституцією України, оскільки власність зобов,
язує (Преамбула, ст. 13,14 КУ).
Порядок роботи Верховної Ради України встановлюється Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України (абз.4 ст.83 КУ).
До повноважень Верховної Ради України належить встановлення державних символів України (пп.24 ч.1 ст.85);
Не менш як двома третинами конституційного складу Верховної ради України приймається закон про опис державних символів України у тому числі і Державного герба України та порядок їх використання та захисту (ст.20 К, п.4 ч.2 ст.92).
Статтею 20 КУ визначено: Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького. Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України) ( ст.20 КУ).
Шанування державних символів Вітчизни є обов'язком всіх громадян України у тому числі і депутатів всіх рівнів, сільських селищних міських голів, Народних депутатів Верховної ради України, членів Центральної виборчої комісії, Президентів України, призначених на посади чиновників правоохоронних органів Служби безпеки України, прокуратури, поліції, Кабінету Міністрів України, Міністерства Юстиції України,інших міністерст і відомств, Національного банку України, податкових органів, соціальних фондів, Пенсійного фонду України і т.д. (ст.65 КУ).
Але Верховною радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу і закону України про опис, порядок використання і захисту Державного Герба України згідно ст.20, п.24 ч.1
ст.85 та п.4 ч.2 ст.92 Конституції України до цього часу не прийнято.
А це значить, що на сьогодняшній день без Державного Герба України:
- діє перша редакція Конституції України від 28.06.1996 року і за статтею 103 якої чергові вибори Президента України повинні бути проведені у останню неділю жовтня п'ятого року повноважень Президента України 2019 року;
- немає жодного діючого у конституційному просторі закону України,
який би був завірений Державним Гербом України, а значить вони всі підробні і не діючи на території України;
- у громадян України підробні паспорти без зображення Державного Геба України.
Тому громадяни України з підробними паспортами не можуть бути ні кандидатами у Президенти України, ні обрати Президента України у спосіб не передбачений першою редакцією від 28.06.1996 року Конституції України.
Оскільки в Україні існує єдине громадянство і право голосу на виборах мають виключно громадяни України (ст.4, 70 КУ), а це значить паспорти громадян України кандидатів у Президенти України (ст.103 КУ) і виборців повинні містити зображення Державного Герба України прийнятого за нормами статі 20 Конституції України.
Як і паспорти Народних депутатів Верховної ради України ,якими може бути обрано виключно громадянина України( ст.76 КУ).
Оскільки це не так, то провести вибори з підробними паспортами не можливо.
Тому ситуація вимагає НЕГАЙНОГО виконання Конституції України і віднолення конституційного ладу на території України.
Отже Верховній раді України треба НЕВІДКЛАДНО виконати статю 20 Конституції України.
Після НЕГАЙНОГО виконання конституційного обовязку за статтею 20 Конституції України і прийняття закону про опис, порядок використання і захисту Державного Герба України Верховній раді України НЕГАЙНО оформити у конституційний спосіб суб,єкти права власності івсі державні документи:
- виготовити свідоцтва про народженні і паспорти громадян України з зображенням Державного Герба України і за актом-прийома передачи передати в територіальні громади і видати всім громадянам України від народження;
- виготовити і передати територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах за актами прийому – передачи печатки з Зображенням Державного Герба України;
- провести інвентаризацію національного багатства України і оформити його на рахунок кожного громадянина України починаючи від дітей з народження у банку тергромади і Національному банку України у тому числі і захоплені території України Автономну республіку Крим, Луганську і Доецькі області
(ст.99,100, 142 КУ);
- прийняти закон про порядок виборів Президента Укрїни і завірити його зображенням Державного Герба України, який буде точно вже відповідати Конституції України і в якому не буде ні застави у 2,5 млн. гривень, ні партійної диктатури (ст. 20, п.5 ст.103 КУ);
- призначити на посади та звільнити з посад членів Центральної виборчої комісії за поданням Президента України і завіти цей документ зображенням Державного Герба України
(с.20, пп.7, 21 ч.1 ст.85 КУ);
- призначити на дату 27.10.2019 року вибори Президента України у строки, передбачені у першій редакції Конституції України від 28.06.1996 року і завірити зображення Державного Герба України.
І тільки з виконання вище зазначених конституційних норм можна бути впевненими у тому, що:
- жоден закон не буде виходити за рамки Конституції України, а за той що буде порушувати норми Конституції України буде доказом повалення конституційного ладу і доказом у кримінальному провадженні за ст. 109 КК України (повалення конституційного ладу);
- всі чиновники держави почнуть виконувати свої повноваженя по управлінню спільним на примноження і громадяни будуть бачити нфективність управління на своїх рахунках у Національному банку і банку своєї територіальної громади і зявляться критерії оцінки для оцінювання ефективності управління;
- політичні партії нарешті почнуть займатись політикою і писати різноманітні Економічні програми розвитку держави Україна і пропонувати їх громадянам для підпримки.
ПРИМІТКА:
Негайно припинити на території конституціної держави Україна використовувати підробний герб за Постановою №
2137-XII від 19.02.1992р. «Про Державний герб України».
Оскільки з 1978 року і до дати 17.04.1992р. діяла стаття 166 Конституції УРСР у наступній редакції:
«Державний герб Української Радянської Соціалістичної Республіки являє собою зображення серпа і молота, розміщених на щиті у променях сонця і в обрамленні колосся, з написом на стрічці: внизу вінка - "Українська РСР", на правому витку - "Пролетарии всех стран, соединяйтесь!" і на лівому "Пролетарі всіх країн, єднайтеся!". Над щитом між колоссям - п'ятикутна зірка»
.
14.02.1992р. Верховна рада України прийняла Закон №
2113-XII від 14.02.1992р. «Про внесення змін і доповнень до Конституції (Основного Закону) України», яким внесла зміни до Конституції УРСР 1978р. та затвердила нову редакцію ст.166 Конституції УРСР 1978р. наступного змісту:
«Символами України як незалежної держави є її Державний герб, Державний прапор та Державний гімн. Державний герб України, Державний прапор України та Державний гімн України затверджуються Верховною Радою України»
.
Цей закон № 2113-XII від 14.02.1992 р. не передбачав особливого способу або певної дати набрання ним чинності і набув чинності у відповідності чинної редакції ст. 97 Конституція України 1978 року.
Згідно чинної у період з 14.02.1992 р. по 17.04.1992р. редакції ст. 97 Конституція України 1978 року єдиним органом законодавчої влади України є Верховна Рада України.
Закон набуває чинності після десяти днів з моменту його опублікування, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування.
(Із змінами, внесеними згідно з Законами N 404-12 від 24.10.90, N 2113-12 від 14.02.92)
Закон №2113-XII від 14.02.1992р. вперше офіційного опубліковано в газеті «Голос України» від 07.04.1992р.
Таким чином ст.166 Конституції УРСР 1978
р. у новій редакції згідно із Законом № 2113-XII від 14.02.1992 р. набрала чинності 17.04.1992 р. і саме з цієї дати Верховна рада України набула повноважень прийняти символи України, як незалежної держави, але з дати 17.04.1992 року жодного разу цими повноваженнями не скористалась.
До дати 17.04.1992 року діяли норми про Державний герб УРСР і тому 19.02.1992 року за два місяці до настання повноважень 17.04.1992 року прийняти Постанову №
2137-XII від 19.02.1992р. «Про Державний герб України» не можливо.
Тому перестаємо вдавати, що фіговий листок з надписом «Постанова №
2137-XII від 19.02.1992р. «Про Державний герб України» є законодавчим актом і беремо на олівець склад ВРУ, що голосуав цю Постанову.
Норми ж про Державний герб УРСР, з дати 17.04.1992 року втратили свою чинність на завжди.
З 17.04.1992 року набуття повноважень прийняти герб Верховною радою України не було прийнято жодного документа про Державний Герб України.
З дати прийняття Конституції України 28.06.1998 року і до цього часу не прийнято і закону про опис, порядок використання і захист Державних символів України у тому числі і Державного Герба України за ст.20 та 92 Конституції України.
Тому на теперішній час не існує жодного закону про опис, порядок використання і захист Державного герба України,
який би мав би бути у паспортах громадян України, законах України та інших державних документах, що і породило безлад аж до війни.
«_____»______________ 2019р. _____________

Фейсбук, Рімма Циганок

1 коментар:

  1. О какой конституции идет разговор. Прыгали на майдане чтобы стать европейской колонией. Получите.

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -