- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

субота, 18 січня 2020 р.

Представники ГО «Багнет Нації» вирішили «напроситись» на прийом до голови РСУ Симоненка

   Попередженний – значить озброєний. Але, не у випадку анонсованих зустрічей з представниками Громадянського об’єднання «Багнет Нації». Адже тут, даний принцип, працює в зворотному напрямку – за принципом перевдягання втікача Керенського. І ось, чому…


                                                        Голові Ради Суддів України
                                                              В.М. Симонеко
                                                        e-mail davidenko@court.gov.ua

                                   
                                                        Андрій Петрович Карпович
                                                               svf2011@ukr.net
                          
                                   
ЗАЯВА
(на здійснення особистого прийому)
  Відповідно до статті 124, частини п'ятої статті 131 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та Положення про Раду суддів України, затвердженого рішенням Х позачергового з"їзду суддів України 16 вересня 2010 року (зі змінами), затверджено графік (кожного другого понеділка місяця) особистого прийому громадян Головою Ради суддів України.
 Наступна дата особистого прийому громадян Головою Ради Суддів 10 лютого 2020 року.
 Вимагаю здійснити особистий прийом представника ГО “Багнет Нації” Андрія Петровича Карповича та головного редактора журналу “Корупціонер України” Сергія Леонідович Новікова з наступних питань:
      1). 26 листопада 2010 року Рішенням Ради Суддів України № 30 було затверджено положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі АСДС).
  Статтею 1-ю, розділу 8-о АСДС визначено, що за виключенням кримінальних проваджень, визначення підсудності в яких проводиться у відповідності до Кримінально-процесуального кодексу, затвердженого Законом Української РСР "Про затвердження Кримінально-процесуального кодексу Української РСР" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1961 р., № 2, ст. 15), розподіл судових справ, здійснюється модулем автоматизованого розподілу виключно в автоматизований спосіб (без участі посадових осіб) під час реєстрації в суді передбачених законом процесуальних документів, на підставі інформації, внесеної уповноваженими особами суду до АСДС та до підсистеми обліку кадрів. Підставою для запуску процедури автоматизованого розподілу судової справи є внесений до АСДС ЕД або ЕКПД відповідного документу, підписаний електронним цифровим підписом його автора. Ручний запуск процедури автоматизованого розподілу не допускається.
  Кримінально — процесуальний Кодекс затверджений Законом Української РСР "Про затвердження Кримінально-процесуального кодексу Української РСР" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1961 р., № 2, ст. 15), це  Кримінально — процесуальний Кодекс прийнятий 28 грудня 1960 року і затверджений  та введений в дію Законом Української РСР "Про затвердження Кримінально-процесуального кодексу Української РСР"  також прийнятим  28 грудня 1960 року.
 Як Кримінально — процесуальний Кодекс так і Закон Української РСР "Про затвердження Кримінально-процесуального кодексу Української РСР" прийняті  28 грудня 1960 року, за даними на офіційному сайті Верховної Ради України — втратили чинність 19 грудня 2012 року.
 02 березня 2018 року Рішенням Ради Суддів України № 17 було внесено зміни до АСДС але зміст статті 1-ї, розділу 8-о положення про АСДС не змінився і станом на січень 2020 року авторозподіл справ відбувається з урахуванням начебто втратившого чинність  Кримінально — процесуального Кодексу затвердженого Законом Української РСР "Про затвердження Кримінально-процесуального кодексу Української РСР" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1961 р., № 2, ст. 15).
   13 квітня 2012 року Верховною Радою України було прийнято новий Кримінально-процесуальний Кодекс України, але Закон України про затвердження і введення його в дію не приймався.
 Окремо звертаю увагу, що відповідно до статті 46-ї Закону України “Про регламент Верховної Ради України“ актами Верховної Ради України є закони, постанови, резолюції, декларації, звернення, заяви.
 Такого виду акту ВРУ як Кодекс, немає.
  Тобто станом на січень 2020 року здійснюється визначення підсудності кримінальних справ за втратившими чинність актами законодавства.
  Під час особистого прийому буде задано наступні питання:
1.1 Чому станом на січень 2020 року здійснюється визначення підсудності кримінальних справ за втратившими чинність актами законодавства?
1.2 Чи дійсно втратили чинність  Кримінально — процесуальний Кодекс так і Закон Української РСР "Про затвердження Кримінально-процесуального кодексу Української РСР" прийняті  28 грудня 1960 року?
1.3 Чому під час авторозподілу кримінальних справ враховуються норми КПК України 2012 року який не є актом Верховної Ради України і був лише прийнятий а не затверджений і введений в дію Законом України?
     2). В Саксаганському районному суді м. Кривий Ріг здійснює правосуддя суддя ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ.
 В судовій залі Саксаганського районному суді м. Кривий Ріг, в якому здійснює правосуддя суддя ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ, відсутні атрибути правосуддя України, а саме відсутній прапор і герб України. Суддя  ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ категорично відмовляється обладнати залу судового засідання атрибутами правосуддя.
 Також, під час судового засідання яке відбулось 21 лютого 2017 року, суддя  ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ, замість того щоб показати посвідчення судді, запропонував показати свої статеві органи присутнім в залі громадянам, що зафіксовано на відео (буде показано під час прийому).
 Також під час судового засідання 6 липня 2017 року суддя  ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ, почав несподівано гавкати на учасників процесу і намагався вкусити одного з присутніх, що зафіксовано на відео (відео буде продемонстровано під час особистого прийму).
 Дії судді ПРАСОЛОВА ВОЛОДИМИРА МИКОЛАЙОВИЧА нагадують поведінку психічно хворої людини з синдромом собаки, та маніяка якому подобається демонструвати статеві органи на людях.
 Це викликає неабияке обурення в громадян та небажання щоб розгляд їх справи вів саме цей суддя!!!
 Також стало відомо, що  суддя Саксаганського районного суду м. Кривий Ріг ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ, замість того щоб проходити кваліфікаційні іспити минулого року, пішов на лікарняну відпустку.
Під час особистого прийму буде задано наступні питання:
  1.1 Чи проходив перевірку у психіатра суддя Саксаганського районного суду м. Кривий Ріг ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ?
  1.2 Чи має право суддя  Саксаганського районного суду м. Кривий Ріг ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ пропонувати учасникам справи продемонструвати свої статеві органи під під час судового засідання?
  1.3 Чи має право  суддя  Саксаганського районного суду м. Кривий Ріг ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ забороняти встановлювати символи державної влади України  в залі судового засідання
 1.4 Яким чином знаходячись на лікарняному і не будучи особисто присутнім на засіданні кваліфікаційної комісії, суддя  Саксаганського районного суду м. Кривий Ріг ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ пройшов кваліфікаційний іспит?
 1.5 Чи проходив офіційно кваліфікаційний іспит  суддя  Саксаганського районного суду м. Кривий Ріг ПРАСОЛОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ?
  Також буде піднято питання про необхідність негайного направлення на обстеження  судді  Саксаганського районного суду м. Кривий Ріг ПРАСОЛОВА ВОЛОДИМИРА МИКОЛАЙОВИЧА до психіатричної лікарні, на предмет психічного захворювання!!!
             3). Указами Президента України:
 - № 449/17 було ліквідовано місцеві загальні суди та утворено окружні загальні суди.
 - № 450/17 було ліквідовано місцеві загальні суди та утворено окружні загальні суди.
 - № 451/17 було утворено окружні суди.
 - №452/17 було ліквідовано апеляційні суди та утворено апеляційні суди в апеляційних округах.
 - №453/17  було ліквідовано місцеві господарські суди та утворено окружні господарські суди.
 - №454/17 було ліквідовано апеляційні господарські суди та утворено апеляційні господарські суди в апеляційних округах.
 - № 455/17 було ліквідовано апеляційні адміністративні суди та утворено апеляційні  адміністративні суди в апеляційних округах.


   Абзацом 2-м, статті 125-ї Конституції України (254к/96-ВР), закріплено, що Суд утворюється, реорганізовується і ліквідовується законом, проект якого вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.
 Частиною 1-ю, статті 19-ї Закону України “Про судоустрій і статус суддів” закріплено, що суд утворюється і ліквідовується законом.
 Частиною 2-ю, статті 19-ї  Закону України “Про судоустрій і статус суддів” закріплено, що проект закону про утворення чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.
 Законопроекти щодо утворення, реорганізації та ліквідації судів до Верховної Ради України від Президента України не надходили (відповідь з ВРУ буде надано під час особистого прийму) і Закони України з приводу утворення, реорганізації та ліквідації судів Верховна Рада України не приймала.
 Як приклад в м. Кривий Ріг за адресою: 50099, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Першотравнева, будинок 12, функціонує Центрально — Міський  районний суд м. Кривий Ріг — ЄДРПОУ 26371320.
 За тією ж адресою: 50099, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Першотравнева, будинок 12, функціонує утворений всупереч статті 125-ї Конституції України (254к/96-ВР)та статті 19-й Закону України “Про судоустрій і статус суддів” - ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА КРИВОГО РОГУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  - ЄДРПОУ 26371320.
 За одним кодом ЄДРПОУ та однією адресою значаться різні суди.
 Питання будуть наступного змісту:
1.1 Чи має право здійснювати правосуддя утворений всупереч статті 125-ї Конституції України (254к/96-ВР)та статті 19-й Закону України “Про судоустрій і статус суддів” - ДРУГИЙ ОКРУЖНИЙ СУД МІСТА КРИВОГО РОГУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  - ЄДРПОУ 26371320?
1.2 Чи зверталась Рада Суддів України до Президента України з питання неконституційного утворення окружних судів в Україні?
      4). Суддя Верховного Суду Валентина Миколаївна Симоненко після російської окупації Криму Валентина Симоненко була зареєстрована платником податків, отримала індивідуальний податковий номер і перебуває на обліку в російських податкових органах (дані з офіційного електронного видання газети Українська Правда).
 Під час особистого прийому буде задано питання щодо підтвердження чи спростування даних з офіційного електронного видання газети Українська Правда, щодо перебування  на обліку в російських податкових органах судді Верховного Суду Валентини Миколаївни Симоненко.
 5). В листопаді 2019 року, суддєю Шевченківського районного суду м. Києва ЛЕВИЦЬКОЮ Т.В. було здійснено напад на адвоката Ларису Криворучко. Під час нападу на адвоката, суддя Левицька Т.В. навмисно наносила удари по загіпсованій нозі адвоката Лариси Криворучко з метою каліцтва.
  Під час особистого прийому будуть завдані наступні питання:
1.1 Яким Законом, Кодексом, чинним Міжнародним договором дозволено судді Шевченківського районного суду м. Києва ЛЕВИЦЬЦІЙ Т.В. калічити та бити людей?
1.2 Чи має право суддя Шевченківського районного суду м. Києва ЛЕВИЦЬКА Т.В. виходити за межі дискриційних повноважень, Кодексу етики суддів та завдавати тілесних ушкоджень та калічити людину?
 Також будуть задані питання чи мають право здійснювати розгляд справ, судді які знаходяться в офіційних відпустках без збереження заробітної плати  та на лікарняних без виклику на роботу.
 Дані питання мають значний суспільний резонанс так як питання правосуддя і діяльності судів стосується всих без виключення громадян України!!!
 Рішенням Ради Суддів України № 2 від 5 лютого 2015 року було затверджено Регламент Ради Суддів України (далі по тексту Регламент)
 Статтею 1.1, розділу 1-о Регламенту визначено, що Рада керується у своїй діяльності Конституцією України, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, Законом, іншими законами, Положенням про Раду суддів України, а також цим Регламентом.
 Статтею 10-ю Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено, що кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Ця стаття не перешкоджає державам вимагати ліцензування діяльності радіомовних, телевізійних або кінематографічних підприємств.
  Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод є ратифікованим міжнародним договором і у відповідності до частини 2-ї статті 19-ї Закону України має верховенство над будь яким внутрішнім актом законодавства України.
  Статтею 34-ю Конституції України (254к/96-ВР) закріплено, що Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
  17 червня 1999 року, Верховна Рада України:
- керуючись Конституцією  України  (254к/96-ВР),  Загальною
декларацією прав людини, 1948 року (995_015),
  -прагнучи ефективної імплементації прав і свобод, гарантованих
Конвенцією про захист прав та основних  свобод  людини, 1950  року
(995_004), протоколами до неї, ратифікованими Україною,
  -прагнучи, щоб  права і свободи людини,  їх гарантії визначали
зміст і спрямованість діяльності держави,
  -вважаючи забезпечення прав і основних свобод людини  головним
обов'язком  держави,  органів державної влади та органів місцевого
самоврядування,
  -визнаючи принципи верховенства права у суспільстві й  державі
як пріоритет прав і свобод людини і громадянина,
  -визнаючи      універсальність,      взаємопов'язаність     та
взаємозалежність прав і  основних  свобод  людини  і  громадянина,
надаючи   особливого   значення  правам  людини  для  політичного,
економічного,  соціального,  історичного  і  культурного  розвитку
України,
  -визнаючи людину,  її  життя  і  здоров'я,  честь  і гідність,
недоторканність і безпеку найвищою соціальною цінністю,
  -керуючись статтею 8 Конституції України,  згідно з якою норми
Конституції є нормами прямої дії,
  -стверджуючи універсальність  судового захисту прав і основних
свобод людини в разі їх порушення,
  -керуючись статтею 9 Конституції України,  згідно з якою чинні
міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною
Радою України, є частиною національного законодавства,
  -прагнучи до     поширення    в    українському    суспільстві
гуманістичного,  заснованого  на  загальнолюдських  цінностях   та
ідеалах світогляду й адекватної правової свідомості,
 Винесла Постанову N 757-XIV, якою затвердила Засади державної політики України в галузі прав людини.

 Розділом 1-м  Постанови Верховної Ради України N 757-XIV від 17 червня 1999 року, абзацом 6-м,  Затверджено  Визнання презумпції особистої свободи  людини  відповідно  до принципу,  згідно  з  яким  дозволено  все,  крім  того,  що прямо забороняється законом.

  Жодним актом як внутрішнього законодавства так і чинним міжнародним договором не забороняється під час особистого прийму здійснювати відео трансляцію з особистого прийму громадян без згоди посадової особи яка здійснює особистий прийом, тому під час особистого прийому буде здійснюватись пряма трансляцію головним редактором журналу “Корупціонер України” Сергієм Леонідовичем Новіковим в інтернет мережі “Фейсбук”.

 Також відповіді на задані питання під час офіціного прийому буде опубліковано в журналі “Корупціонер України“ та на сайті “БАГНЕТ НАЦІЇ“: http://bagnetnacii.blogspot.com.
   
  На підставі вищевикладеного, керуючись  Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Конституцією України (254к/96-ВР), Законом України “Про міжнародні договори України”, Законом України “Про судоустрій і статус суддів”, Постановою Верховної Ради України  N 757-XIV від 17 червня 1999 року, Законом України “Про звернення громадян”, Положенням про Раду суддів України, Регламентом Ради Суддів України, Міжнародним Кодексом поведінки посадових осіб виходячи з принципів дискреційних повноважень посадових осіб ВИМАГАЮ:

1)   Здійснити особистий прийом представника ГО “Багнет Нації” Андрія Петровича Карповича та головного редактора журналу “Корупціонер України” Сергія Леонідовича Новікова 10 лютого 2020 року ,за адресою: м. Київ, вул. Липська, 18/5, каб.106 у приміщенні Державної судової адміністрації України.

2)   Забезпечити можливість безперешкодного здійснення відео трансляції особистого прийму головним редактором журналу “Корупціонер України” Сергієм Леонідовичем Новіковим.

3)   Повідомити заздалегідь про час прийму за вказаним номером телефону в заголовку та на вказані в заголовку електронні адреси.

  В разі неможливості здійснити особистий прийом надати обґрунтовану відповідь про причини. В разі відмови в особистому приймі надати вмотивовані причини відмови.

 В разі неможливості здійснити особистий прийом на вказану дату вимагаю повідомити про здійснення прийому на найближчу дату!!!

 Повноваження представника ГО “Багнет Нації” будуть засвідчені посвідченням під час особистого прийому.

 З ПОВАГОЮ !!!

 20 січня 2020 року                                                           А.П.Карпович

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com


Фінансову підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш внесок у встановлення конституційного устрою України!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -