Іще вчора, інспектор Полку патрульної поліції в місті Кривий Ріг Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області старший лейтенант поліції Бєдуха Юрій Олександрович (який так і не зміг підтвердити свої повноваження), складав протокол на громадянина, а вже сьогодні, на нього на самого, подано заяву про злочин, з купою неспростовних кваліфікацій, відповідно до положень Кримінального кодексу України.
Більше деталей в відео… Все буде – Багнет
Нації!
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову
підтримку діяльності громадського об’єднання ГО ОПГ «Багнет Нації» можна
здійснити переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка.
Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою
України!
З А Я В А
про кримінальний
злочин передбачений частиною першою статті 13КК України;статтею 260 КК України;
частиною другою статті 353 КК Ураїни;
статтями 364; 365; 366 КК України; частиною першою статті 109 КК України, в
сукупності з частиною третьою статті 28 Кримінального кодексу України вчинений
фізичною особою (особою без громадянства)
Бєдуха Юрій
Олександрович ДНП № 016081
Я, Владислав
Віталійович Акулов
Усвідомлюючи
всю ступінь відповідальності передбаченої статтями
383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення
злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який
підпадає під кваліфікацію частини першої статті 13 КК України; статтею 260 КК
України; частиною другою статті 353 КК України; статтями 364;365366 КК України;
частиною першою статті109КК України, в сукупності з частиною третьою статті 28
Кримінального кодексу України , вчинений фізичною особою (особою без
громадянства) Бєдуха Юрієм
Олександровичем, з підробним посвідченням, пластиковою карткою не
встановленного зразка ДНП № 016081 , який
зі зброєю, у відсутність ЗАКОНУ про зброю, у відсутність встановленого
Конституцією України громадянства, вчиняв
дії від імені органу не
утвореного в Конституційний та законний спосіб, грубо порушуючи мої права тим
самим змушував мене під тиском, накладання
стягнення, робити дії не передбачені Конституцією України та законодавством а
саме зареєструвати свій автомобіль toyota corolla не в державному органі
утвореним у відповідності до конституції. а в приватному американському реєстрі
DUN&BRADSTREET з DUNSномером520981083 з назвою REGIONALNY SERVISNY
TSENTR MVS V DNIPROPETROVSKII OBLASTI зареєстрований як суб’єкт
підприємницької діяльності на Prinsipal
(представника) Вячеслава Євгеновича Белявського. Цей суб’єк
підприємницької діяльності ще являється відокремленим підрозділом іншого
суб’єкта підприємницької діяльності з назвою GOLOVNY SERVISNY TSENTR MVS який також зареєстрован в приватному
американському реєстрі DUN&BRADSTREET з DUNSномером521037942 на Prinsipal (представника) Олександра
Григоровича Князюка (копії відомостей з американського реєстра додаються).
Власний підпис
заявника:__________________________
Детально, по факту даного закінченого кримінального
злочину, що визначено частиною першою статті 13. Кримінального кодексу України
(далі – КК України), можу повідомити наступне:
04 червня 2021 року знаходячись при
виконанні журналістських обов’язків на підставі редакційного завдання
вих.№РЗ/011/21 від 04 червня 2021 року(копія додається), рухався на власному автомобілі toyota corolla
2017 року випуску, по автомобільній дорозі Н-11,на 70 кілометрі мене
безпідставно зупинила особа посилаючись на порушення мною ПДД розмітки 1.16.1
яка представилась відповідно до підробного посвідчення не встановленого зразка
Бедуха Юрій Олександрович ДНП №0160812, який діяв від імені не утвореного в
законний спосіб Полку патрульної поліції
в місті Кривий Ріг такогож не утвореного в законний спосіб Управління
патрульної поліції в Дніпропетровській області, приватної юридичної особи з
назвою Департаменту патрульної поліції який зареєстровано як суб’єкт
господарювання з кодом ЄДРПОУ 40108646 (відповідно до положень про ЄДРПОУ).
У зв’язку з тим що безпіджставно
мої права були порушені, та для підтвердження
правоздатності, дієздатності а також деліктоздатності Полку патрульної
поліції у місті Кривий Ріг Управління патрульної поліції в Дніпропетровській
області Департаменту патрульної поліції , не отримавши від Бєдуха Юрія Олександрович підтвердження повноважень, його діяльності
від імені державного органу виконавчої влади, утвореного відповідно до пункту
12 статті 92 Конституції України, а також у відповідності до статті 15 Закону
України № 580-VIII від 02 липня 2015 року, я був змушений для захисту своїх
прав написати клопотання(копія додається) про залучення захисника порушених
моїх прав . На що отримав від Бєдуха Ю.О. повідомлення про розгляд справи об 09:00, на 19.06.2021 року на місті зупинки
на дорозі Н-11, 70тий кілометр
19.06.2021 року я з захисником своїх прав С.В.Філіпенко прибули на 09:00 на
місце, приблизно об 9:30 Бєдуха Юрій
Олександрович знов без підтвердження своїх повноважень, без нотаріально
засвідченої довіреності на право представництва юридичної особи приватного
права з назвою Департамент патрульної поліції, без спеціального звання зі
зброєю почав розгляд справи та відмовив мені в клопотанні про долучення до
матеріалів справи копій документів отриманих мною в законний спосіб (копії реєстраційних карток,відомості з ЄДР,
відомості з американського реєстра DUN&BRADSTREET,запити на
інформацію,відповіді і т. і.)
які
підтверджують злочин який він коїть, а
також мою невинуватість.(копії додаються).
Слід зазначити, що вказана вище злочинна
дія, вчинена встановленою фізичною особою (особою без громадянства-мігрантом) ,
яка зафіксована на нашу власну відеокамеру, і відео вже викладено на сайті
“Багнет Нації” ,а також зафіксовано на
боді камеру фізичною особою Бєдуха Ю.О. .
Фізична особа(особа без громадянства-мігрант) Бєдуха Юрій Олександрович
виписав постанову серіяДПО18 № 778487 на підставі “Кодекса Української РСР про
адміністративні правопорушення” від
імені держави, яка припинила своє існування 1 грудня 1991 року, згідно ВОЛІ
Українського народу на Всеукраїнському референдумі ,кримінальний злочин був
вчинена в момент відсутності будь-яких доказів затвердження/введення в дію
Конституції України (документ 254к/96-ВР) 1996 року, як
Основного закону Самостійної Української Держави України, Всеукраїнським
референдумом. А також, за умови неспростовного факту припинення статтею 2.
Закону України від 28 червня 1996 року № 254/96-ВР «Про прийняття Конституції
України і введення її в дію» (копія додається) - дії Конституції (Основного закону) України
від 20 квітня 1978 року № 888-09 (перейменованої згідно статті 16. Закону України від 17 вересня
1991 року № 1554-ХІІ «Про внесення змін і доповнень до Конституції (Основного
закону) Української РСР» Української РСР в Україну), та за умови
невиконання частини
четвертої статті 61 Розділу VIII «ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ» Конституційного договору
між Верховною Радою України та Президентом України про основні засади
організації та функціонування державної влади і місцевого самоврядування в
Україні на період до прийняття нової Конституції України (документ
1к/95-ВР), в частині прийняття нової Конституції України, текст якої буде
узгоджений Сторонами, на Всеукраїнському референдумі.
Крім
того, зазначена вище злочинна дія, яка вчинена встановленою
фізичною особою(особою без громадянства-мігрантом)
суб’єктом кримінального злочину - Бєдуха
Юрієм Олександровичем, здійсненна ним всупереч Рішення
Конституційного Суду України від
11 липня 1997 року № 3-зп справа № 1/1909-97, згідно якого: «Конституція
України прийнята Верховною Радою України від імені Українського народу
(преамбула Конституції України), який відповідно до статті 5 Конституції
України має виключне право визначати і змінювати конституційний лад в Україні.
Це право не може бути узурповано державою,
її органами або посадовими особами
. Отже, прийняття Конституції України Верховною Радою України було
безпосереднім актом реалізації суверенітету народу, який тільки одноразово уповноважив Верховну Раду України на її
прийняття. Це підтверджується пунктом 1 статті 85 Конституції України,
яка не передбачає права
Верховної Ради України на прийняття Конституції України, а також статтею
156 Конституції України, згідно з якою
законопроект про внесення змін до розділів, які встановлюють засади
конституційного ладу в Україні, після його прийняття у Верховній Раді України
має затверджуватись всеукраїнським референдумом», та свідчить про його
прямий умисел щодо повалення конституційного ладу, встановленого Конституцією
України від 28 червня 1996 року (документ 254к/96-ВР).
Варто
також акцентувати увагу, що зазначена вище злочинна дія, вчинена всупереч,
також, Рішенню Конституційного Суду України від 5 жовтня 2005 року №
6-рп/2005 «Рішення
Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 60 народних
депутатів України про офіційне тлумачення положень частини першої статті 103
Конституції України в контексті положень її статей 5, 156 та за конституційним
зверненням громадян Галайчука Вадима Сергійовича, Подгорної Вікторії
Валентинівни, Кислої Тетяни Володимирівни про офіційне тлумачення положень
частин другої, третьої, четвертої статті 5 Конституції України (справа про
здійснення влади народом)» відповідно
до якого КСУ вирішив:
«Положення частини
другої статті 5 Конституції України (254к/96-ВР) "носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в
Україні є народ" треба розуміти так, що в Україні вся влада належить народові. Влада народу є
первинною, єдиною і невідчужуваною та
здійснюється народом шляхом
вільного волевиявлення через вибори, референдум, інші форми безпосередньої
демократії у порядку, визначеному
Конституцією (254к/96-ВР) та законами України, через органи державної
влади та органи місцевого самоврядування,
сформовані відповідно до Конституції
та законів України.
Результати народного
волевиявлення у визначених Конституцією (254к/96-ВР) та законами
України формах безпосередньої демократії є обов'язковими.
Положення частини
третьої статті 5 Конституції України (254к/96-ВР) "право
визначати і змінювати конституційний
лад в Україні належить
виключно народові і
не може бути узурповане
державою, її органами або посадовими
особами" треба розуміти так, що
тільки народ має
право безпосередньо шляхом всеукраїнського референдуму визначати
конституційний лад в
Україні, який закріплюється
Конституцією України, а також змінювати конституційний лад внесенням змін до
Основного Закону України
в порядку, встановленому його розділом XIII.
Належне виключно
народові право визначати і змінювати конституційний лад в Україні не може бути
привласнене у будь-який спосіб державою, її органами або посадовими особами.
Положення частини
четвертої статті 5 Конституції України (254к/96-ВР) "ніхто не
може узурпувати державну владу"
треба розуміти як заборону захоплення державної влади шляхом насилля або в
інший неконституційний чи незаконний спосіб органами державної влади та
органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, громадянами чи їх
об'єднаннями».
Відповідно до положень статті 2 Кримінального процесуального кодексу
України (далі – КПК України) завданнями
кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від
кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників
кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та
неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив
кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї
вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не
була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника
кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Частиною першою статті 9 КПК України
визначено, що під час кримінального провадження суд, слідчий суддя, прокурор,
керівник органу досудового розслідування, слідчий, інші службові особи органів
державної влади зобов’язані неухильно додержуватися вимог Конституції України, цього
Кодексу, міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною
Радою України, вимог інших актів законодавства.
Положеннями
Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження
Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та
ведення» встановлені строки внесення відомостей до ЄРДР визначені наступним
чином:
«Унесення відомостей до Реєстру здійснюється з
дотриманням строків, визначених КПК України та
цим Положенням, а саме про:
заяву, повідомлення про
вчинені кримінальні правопорушення - у термін, визначений частиною
першою статті 214 КПК України;
призначення слідчого, дізнавача
(уповноваженої особи іншого підрозділу), процесуального керівника, прийняття до
провадження (при фактичному отриманні матеріалів кримінального провадження) –
невідкладно».
В редакції Кримінального процесуального
кодексу України яка є чинною на момент подання мною відповідної заяви про
злочин визначено, що відповідно до положень статті 214 КПК України слідчий, дізнавач прокурор невідкладно, але
не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне
правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела
обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення,
зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань,
розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей
надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який
здійснюватиме досудове розслідування, визначається керівником органу досудового
розслідування (ч. 1 ст. 214).
Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного
реєстру досудових розслідувань (ч. 2 ст. 214). Здійснення
досудового розслідування до внесення відомостей до реєстру або без такого
внесення не допускається і тягне за собою відповідальність, встановлену законом
(ч. 3 ст. 214). Слідчий
уповноважений на прийняття та реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні
правопорушення, зобов’язаний прийняти та зареєструвати таку заяву чи
повідомлення. Відмова у прийнятті та реєстрації заяви чи повідомлення про
кримінальне правопорушення не допускається (ч. 4 ст. 214).
Отже, як вбачається з положень частини
першої статті 214 КПК України обов'язок із внесення відповідних відомостей про
вчинене кримінальне правопорушення покладається на слідчого, дізнавача,
прокурора (уповноважену особу) до якого надійшла заява, повідомлення про таке
діяння, або в разі виявлення кримінального правопорушення слідчим, дізнавачем,
прокурором самостійно, з будь-якого джерела.
Крім того, визначений частиною першою статті 214 КПК України обов'язок слідчого або прокурора не
вимагає оцінки цими суб'єктами такої заяви (повідомлення) на предмет наявності
ознак складу злочину для того, щоб вчинити процесуальну дію, яка полягає у
внесенні відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не
передбачають здійснення оцінки обґрунтованості заяви чи повідомлення про
кримінальне правопорушення, а передбачають лише обов'язок уповноважених органів
здійснити фіксацію наданих особою відомостей про кримінальне правопорушення,
які вона надає усвідомлено для реалізації відповідними органами завдань
кримінального провадження.
Отже слідчий, дізнавач, прокурор отримавши
заяву про кримінальний злочин, зобов’язаний внести відповідні відомості до
ЄРДР. Іншого статтею 214 КПК України, не передбачено.
В контексті наведеного вище відповідально
заявляю, що зазначеними протиправними, злочинними діями фізичною особою Бєдуха
Юрієм Олександровичем мені особисто було завдано моральної і матеріальної шкоди (сукупно) в
розмірі 500000 (п’ятсот тисяч) гривень.
Також хочу застерегти і нагадати
уповноваженій особі, яка прийняла дану заяву про кримінальну відповідальність
передбачену положенням частини першої статті 396 КК України (приховування злочину), згідно якого заздалегідь не обіцяне
приховування тяжкого чи особливо тяжкого злочину (наприклад: невнесення
відомостей за заявою про злочин до ЄРДР) - карається арештом на строк до трьох
місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на
той самий строк.
Враховуючи зазначене вище, керуючись нормами
чинного законодавства,
ВИМАГАЮ:
- прийняти і зареєструвати дану заяву про
вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені частиною першою статті 113 КК України; статті 260 КК України; статті
353 КК України; статті 364 КК України; статті 365 КК України; статті 366 КК
України; частиною першою статті 109 КК України в сукупності з частиною третьою
статті 28 Кримінального кодексу України (КК України);
-
відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального процесуального
кодексу України (КПК України), Наказу
Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження
порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і
повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ
ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про
Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення»
(документи чинні на момент подання даної заяви про кримінальний злочин), -
внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР)
впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин
за вказаною в заяві попередньою кваліфікацією та через 24 години з моменту внесення таких відомостей
надати мені (заявнику з правами потерпілого) витяг з Єдиного реєстру досудових
розслідувань;
- на
виконання вимог КПК України і Наказу
Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про затвердження
Інструкції з організації взаємодії органів досудового розслідування з іншими
органами та підрозділами Національної поліції України в запобіганні
кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно
розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави
вчинення кримінального злочину, за попередньою кваліфікацією, зазначеною в моїй
заяві;
- вручити
мені, як заявнику з правами потерпілого, пам'ятку про процесуальні права і
обов'язки потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;
- надати
мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини
першої статті 56 КПК України, виключно в рамках відкритого кримінального
провадження, по зазначеному факту кримінального злочину в моїй заяві;
- згідно вимог пунктів частини другої статті 60
КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію моєї
заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення ЄО/ЖЄО);
- Відповідно до вимог пункту 1 частини
четвертої статті 216 Кримінального процесуального кодексу України після
внесення до ЄРДР передати кримінальну справу за моєю заявою про злочин, за
підслідністю - до слідчих органів Служби безпеки України;
- Повідомляти мене про кожну дію в ході
досудового розслідування письмово;
- Досудове розслідування провести у
встановлений законом строк.
ДОДАТКИ
Копії запиту відповіді
ЦДАВО з результатами Всеукраїнського референдуму від 1 грудня 1991 року – на 15
арк.;
1.Копія
Указа Президента України №1230/96 від 19 грудня 1996 року. 2 арк.
2.Копія
Указа Президента України №1507/99 від29листопада 1999 року. 5 арк.
3.Копія
Редакційного завдання вих.№РЗ/)/011/ 1 арк.
4.Копія
клопатання від 04.06.2021 року 1 арк.
5.Копія
повідомлення від 04.06.2021 року. 1 арк.
6.Копії
постанови серія ДПО18 № 778487 1 арк.
7.Копія
запита вих.№ ЗПІ/007/20 4 арк.
8.Копія
відповіді з додатками Апарата ВРУ №
18/10-1287 від 06 серпня 2020
р. 100 арк.
9.Відомості
з ЄДР про реєстрацію юридичної
особи код ЄДРПОУ 40112155. 2 арк.
10.Відомості
з американського реєстра DUN&BRADSTREET
DUNSномер520981083. 4 арк.
11.Копія
запита вхідний 39 о/и від 14 12. 2017
року. 4 арк.
12.Копія
відповіді ТСЦ 1249
від16.12.2017 р. 31/4-1249-39о/и. 2 арк.
13.Копія
реєстраційної справи регіонального
сервісного центра 27 арк.
14.Відомості
з ЄДР про юридичну особу код ЄДРПОУ
40109173 13 арк.
15.Відомості
з американського реєстра DUN&BRADSTREET
DUNSномер521037942. 4 арк.
16.Копія
постанови КМУ №1137 від 27 грудня 2018 р.
5 арк.
17.Витяг Закону України від
17 вересня 1991 року № 1554-ХІІ «Про внесення змін і доповнень до Конституції
(Основного закону) Української РСР» з
офіційного сайту Верховної Ради України (https://www.rada.gov.ua) – на 4 (чотирьох) арк..;
18.Витяг Закону України від
28 червня 1996 року № 254/96-ВР «Про прийняття Конституції України і введення
її в дію» з офіційного сайту Верховної Ради
України (https://www.rada.gov.ua) – на 1 (одному) арк..;
19.Копія інформаційного запиту ГО ОПГ «Багнет Нації» від 28
жовтня 2020 року № ЗПІ/046/20 та копія відповіді Верховної Ради України на
зазначений запит – на 4 (чотирьох) арк..;
20.Копія інформаційного запиту ГО ОПГ «Багнет Нації» від 01
березня 2021 року № ЗПІ/090/21 та копія відповіді Верховної Ради України на
зазначений запит – на 3 (трьох) арк..;
21.Копія інформаційного запиту ГО ОПГ «Багнет Нації» від 01
березня 2021 року № ЗПІ/091/21 та копія відповіді Верховної Ради України на
зазначений запит – на 3 (трьох) арк..;
22.Копія інформаційного запиту ГО ОПГ «Багнет Нації» від 20
листопада 2020 року №201120 та копія
відповіді Верховної Ради України на зазначений запит – на 2 арк..;
23.Копія інформаційного запиту ГО ОПГ «Багнет Нації» від 30. 09.2020
року та копія відповіді Верховної Ради
України на зазначений запит – на 5 арк..;
24.Копія
запита та відповіді вих.№230520 від 23
травня 2020р. 2 арк.
25.Копія
запита та відповіді вих.ЗПІ/099/21 від 10 березня 2021 р. 3 арк.
26.Копія
запита та відповіді вих.№061120 від 06
листопада 2020 року. 4 арк.
27.Копія
запита та відповіді вих.№061120/1 від 06 листопада 2020 р. 18 арк.
28.Копія
запита і відповіді вих. ЗПІ-031/004/21
від 08.05.2021 р. 10 арк.
29.Копія
запита і відповіді № ЗПІ-031/003/21 від 08.05.2021р. 6 арк.
30.Копія
запита і відповіді вих.№ЗПІ-031/001/
від 04.05.2021 р. 8 арк.
31.Копія
запита і відповіді вих.№ЗПІ-031/016/21 р. від 11.05.2021 р. 9 арк.
32.Копія
запита і відповіді вих.№ЗПІ-031/015/21 від 08.05.2021р. 9 арк.
33.Копія
запита і відповіді вих.№ЗПІ/103/21 від 12.03.2021р. 3 арк.
34.Копія
запита і відповіді вих.№ЗПІ/105/21 від12.03.2021р. 3 арк
35.Копія
запита і відповіді вих.№ЗПІ/115/21 від 23.03.2021р. 3 арк.
36.Копія
запита і відповіді вих.№080617 від 08 06.2017р. 2 арк.
37.Копія
запита і відповіді вих. №180717/2 від 18 07. 2017р. 2 арк.
38.Копія
запита і відповіді вих.№041017 від 04.10.2017р.
3 арк.
39.Скрін
з сайта ВРУ 1 арк.
40.Відомості
з ЄДР про ЄДРПОУ 20077720. 6 арк.
41.Відомості
з ЄДРПОУ 34187201. 6 арк.
42.Витяг
з ЄДР про ЄДРПОУ 00031101. 1 арк.
43.Скрін
з сайта Мінюста 1 арк.
44.Відповідь
від ВРУ №18/10-453 від 17 вересня 2019р.
45.Запит
і відповідь вих 031020 від 03.10.2020р. 3 арк.
46.Запит
і відповідь вих.№ЗПІ-031/001 від 04.05.2021р.
5 арк.
47.Відомості
з UPIK 1 арк.
48.Відомості
з DUN&BRADSTREET про КМУ. 24
арк.
49.Відомостім
з ЄДР про реєстрацію Депертамента патрульної поліції 8 арк.
50.Відомості
з американського реєстра DUN&BRADSTREET
про реєстрацію Департамента патрульної поліції 4 арк.
51.Запит
і відповідь вих №250919/1 від 25.09.2019р.
16 арк.
52.Запит
і відполвідь вих.№250919/2- від 25.09.2019р.
8 арк.
«_____»______________ 2021 року
З повагою,
Журналіст-кореспондент друкованого засобу масової інформації”Багнет
Нації”
ДП-2303-1041P: посвідчення №031-ДЗМІ-БН В.В. Акулов
Читайте
також: Як злочинні накази керівника
призводять до персональної відповідальності підлеглих - 1 (постанова інспектора
Бєдухи Ю. О.)
Читайте
також: Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна
картка ТУ ДСА в місті Києві
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна
картка Печерського районного суду міста Києва
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Національної поліції України
Корпорація «УКРАЇНА»: з реєстраційної справи про зміну назви з ГПУ на
ОГП
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка МВС УКРАЇНИ
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Комунального підприємства
«Київтеплоенерго»
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Комунального концерну «Центр
комунального сервісу»
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка ВАТ «Київгаз»
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Державної судової
адміністрації України
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Прокуратури міста Києва
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Служби судової охорони (ССО)
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка ВАТ «АК Київводоканал»
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка НКРЕКП
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Департаменту патрульної
поліції
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка Дарницького райсуду Києва
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка ДП «ДОКУМЕНТ»
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна
картка Державної міграційної служби України
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ»
Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка
ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Корпорація
«УКРАЇНА»: реєстраційна картка МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
На захист державності Самостійної Держави Україна
ВідповістиВидалити