- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 13 квітня 2023 р.

Запит до заступника Міністра МІН’ЮСТУ Банчука

 

Був запит і була відповідь…









Міністерство юстиції України

ЄДРПОУ 00015622

вул. Архітектора Городецького,

буд. 13, м. Київ, 01001

Банчуку Олександру Анатолійовичу

е-mail: callcentre@minjust.gov.ua; themis@minjust.gov.ua

 

Інформаційний запит

Керуючись:  

Правами Людини наданих ст. 3 Конституції України в редакції  від  28 червня 1996 року;

Принципом – той, хто не має влади, шукає право;

Частиною 3 ст.22 Конституції України в редакції  від  28 червня 1996 року,   не допускається    звуження   змісту та обсягу  існуючих  прав  та  свобод ; 

Приписом Розділу 1 Самовизначення української нації,  Декларації про державний суверенітет Українська РС Республіка  як суверенна національна держава розвивається в існуючих кордонах на основі здійснення українською нацією свого невід'ємного права на самовизначення. Українська РС Республіка здійснює захист і охорону національної державності Українського народу.

Будь-які насильницькі дії проти національної державності України з боку політичних партій, громадських організацій, інших угруповань чи окремих осіб переслідуються за законом.

Постановою  Верховної Ради  України  від  11 жовтня  1991 року № 1661-ХІІ «Про форму бюлетеня  для голосування   на Всеукраїнському референдумі»;

  Рішенням   Конституційного Суду  України  від 5 жовтня 2005 року № 6-рп/2005 по справі № 1-5/2005   «Про офіційне тлумачення положень частин другої , третьої, статті 5 Конституції України»,  яким ВИЗНАНО  обов’язковість  до виконання  Результатів Всеукраїнського Референдуму  Українського народу Української  РСР    1 грудня 1991 року;  

Положеннями  ч. 4 ст. 382  «Невиконання судового рішення»  Кримінального Кодексу  України - «Умисне невиконання  службовою особою рішення Європейського суду з прав людини, рішення Конституційного Суду України та умисне недодержання нею висновку Конституційного Суду України» -  карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.»

Законом України Про доступ до публічної інформації, вимогами ч. 2 ст. 8  Конституції  України відповідно    до   якої   закони   та   інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції  України і  повинні  відповідати  їй,  та  конституційним приписам,  відповідно до яких органи державної  влади  зобов'язані діяти  лише  на  підставі,  в  межах  повноважень та у спосіб,  що передбачені  Конституцією  та  законами  України ч. 2  ст. 19;      

Ст. 56 Конституції України. кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.

 Тобто,  відповідальність за порушення законодавства Про доступ до публічної інформації, ст. 24  ч. 6  несвоєчасне надання інформації; ч. 2  Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку, визначеному законом.

          З Вашої, Банчук Олександр Анатолійович, офіційної відповіді № 42310/ПІ-Д-1335/10.2.1 від 06.04.23, як від офіційного підписанта МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ МІН’ЮСТ ЄДРПОУ 00015622, мені стало відомо, про те, що:  24 серпня 1991 року Верховна Рада  України прийняла  Акт  проголошення незалежності  України (Постанова Верховної Ради Української РСР від 24 серпня 1991 року № 1427–ХІІ), яким проголосила незалежність та створення самостійної держави – Україна.

Тому, для перевірки шляхом порівняння та підтвердження законності наданої Вами інформації з прийнятими  Рішеннями  на Позачерговій сесії 24 серпня 1991 року Верховною Радою Української РС Республіки,  законності  застосування  конституційних правових норм, а саме  ст. 5  Конституції Української  РС Республіки від 20 квітня 1978 року,  Регламенту Верховної Ради Української РС Республіки   – найважливіші питання державного життя виносяться на всенародне  обговорення,  а   також   ставляться   на   всенародне голосування (референдум).

Прошу Вас підтвердити надану Вами інформацію шляхом  офіційних  доказів з джерел  Управління комп’ютерізованих систем Апарату Верховної Ради України, керівник управління Сидоренко Олексій Олексійович про наступне:

1.    Надати повний список з найменуванням, нумерацією рішень, часом прийняття  розглянутих та прийнятих рішень з результатами голосування  на Позачерговій сесії 24 серпня 1991 року Верховною Радою Української РС Республіки/України.

2.    Надати відеоматеріали Позачергової сесії 24 серпня 1991 року Верховною Радою Української РС Республіки/України.

 

Прошу зареєструвати даний запит в канцелярії відповідно норм документообігу.  Надати мені офіційну відповідь  в хронологічній послідовності по пунктам  та  в повному обсязі порушених в заяві питань.  Відповідь завірену належним чином – дата, печатка, підпис офіційно уповноваженої посадової особи з правом підпису за спеціальним дорученням надіслати на мою домашню та електронну адреси.

Забороняю передачу третїм особам своїх персональних даних, згідно положень ст. 32 Конституції України яка надає право людини на невтручання в її особисте життя. Не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

 

Додаток: уривок відео прийняття Рішення № 17 Позачергова сесії 24 серпня 1991 року Верховної Ради Української РС Республіки/України.

 

 

З повагою, 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -