- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

середа, 12 квітня 2023 р.

Відвід "державного виконавця" - заява, запит, відповідь

 

ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ

ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У

ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ

РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА

ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО

УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ

(М. ОДЕСА) код ЄДРПОУ: 44896456; КВЕД 84.23

Україна,  49000,  місто Дніпро,

вул. Надії Алексеєнко, буд. 100

 

Олександр Сергійович Філіпенко

e-mail: svf2011@ukr.net

 

Виконавче провадження № 70010734

Державний виконавець: Лукін М. В.

 

ЗАЯВА

про відвід «державного виконавця» Лукіна Михайла Віталійовича у виконавчому провадженні № 70010734

В своєму рішенні від 23 грудня 2022 року № 3-р/2022 Конституційний Суд України зазначив, що за Основним Законом України (Конституцією України – документ 254к/96-ВР) права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави; держава відповідає перед людиною за свою діяльність; утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави (частина друга статті 3); в Україні визнається і діє принцип верховенства права (частина перша статті 8); громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом; не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками (частини першадруга статті 24).

Згідно статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на зазначене слід констатувати, що імперативні норми статті 19. Конституції України достатньо чітко визначають правовий порядок в Україні, який ґрунтується виключно на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, в свою чергу, а також їх посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Крім іншого положеннями статті 68. Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Згідно частини 2 статті 1 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» державний службовець - це громадянин України (Самостійної української держави України – згідно результатів Всеукраїнського референдуму від 1 грудня 1991 року), який займає посаду державної служби в (конституційному) органі (конституційної) державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету (в національній валюті) та здійснює встановлені для цієї посади повноваження (згідно Мандату Українського народу через обрання), безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.

Відповідно до положень статті 4 Закону України «Про державну службу» державна служба (державним службовцем - громадянином) здійснюється з дотриманням принципів:

1) верховенства права - забезпечення пріоритету прав і свобод людини і громадянина відповідно до Конституції України, що визначають зміст та спрямованість діяльності державного службовця під час виконання завдань і функцій держави;

2) законності - обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

3) професіоналізму - компетентне, об’єктивне і неупереджене виконання посадових обов’язків, постійне підвищення державним службовцем рівня своєї професійної компетентності, вільне володіння державною мовою і, за потреби, регіональною мовою або мовою національних меншин, визначеною відповідно до закону;

4) патріотизму - відданість та вірне служіння Українському народові;

5) доброчесності - спрямованість дій державного службовця на захист публічних інтересів та відмова державного службовця від превалювання приватного інтересу під час здійснення наданих йому повноважень;

6) ефективності - раціональне і результативне використання ресурсів для досягнення цілей державної політики;

9) прозорості - відкритість інформації про діяльність державного службовця, крім випадків, визначених Конституцією та законами України.

Згідно положень статті 8 Закону України «Про державну службу» державний службовець зобов’язаний, зокрема: дотримуватися Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; поважати гідність людини, не допускати порушення прав і свобод людини та громадянина.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України «Про державну службу» державний службовець під час виконання посадових обов’язків діє у межах повноважень, визначених законом, і підпорядковується своєму безпосередньому керівнику або особі, яка виконує його обов’язки, чи особі, визначеній у контракті про проходження державної служби (у разі укладення).

Але, в той же час згідно статті 60. Конституції України державний службовець мусить знати, що ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.

Так, відповідно до частини 6 та 7 статті 9 Закону України «Про державну службу» державний службовець у разі виникнення у нього сумніву щодо законності виданого керівником наказу (розпорядження), доручення повинен вимагати його письмового підтвердження, після отримання якого зобов’язаний виконати такий наказ (розпорядження), доручення. Одночасно з виконанням такого наказу (розпорядження), доручення державний службовець зобов’язаний у письмовій формі повідомити про нього керівника вищого рівня або орган вищого рівня. У такому разі державний службовець звільняється від відповідальності за виконання зазначеного наказу (розпорядження), доручення, якщо його буде визнано незаконним у встановленому законом порядку, крім випадків виконання явно злочинного наказу (розпорядження), доручення.

Якщо державний службовець виконав наказ (розпорядження), доручення, визнані у встановленому законом порядку незаконними, і не вчинив дій, зазначених у частині шостій цієї статті, він несе відповідальність за своє діяння відповідно до закону.

Відповідно до положень статті 11 Закону України від 2 червня 2016 року № 1403-VIII «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» державні виконавці та інші працівники органів державної виконавчої служби, які є державними службовцями, призначаються на посади та звільняються з посад у порядку, встановленому Законом України "Про державну службу" з урахуванням особливостей, визначених законодавством.

Згідно з положеннями статті 21 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» вступ на державну службу здійснюється шляхом призначення громадянина України на посаду державної служби за результатами конкурсу.

     Особа, яка вступає на посаду державної служби вперше, набуває статусу державного службовця з дня публічного складення нею Присяги державного службовця, а особа, яка призначається на посаду державної служби повторно, - з дня призначення на посаду.

   В контексті викладеного вище хочу зауважити, що на мій запит (від 23 лютого 2023 року) на отримання публічної інформації згідно Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» направленого до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) в пункті 14, Я (Олександр Сергійович Філіпенко), просив: надати завірену належним чином фотокопію Присяги державного службовця складеної Лукіним Михайлом Віталійовичем. З відповіді (без номера і дати - додається), яка надійшла на мою електронну пошту (svf2011@ukr.net), надану СХІДНИМ МІЖРЕГІОНАЛЬНИМ УПРАВЛІННЯМ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (код ЄДРПОУ: 43316700), яке знаходиться в місті Суми, вбачається, що: «Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції розглянуто мій запит на публічну інформацію в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», який надійшов з Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», як належному розпоряднику запитуваної інформації, а саме: надання завіреної належним чином фотокопії Присяги державного службовця складеної Лукіним Михайлом Віталійовичем.

            Разом з тим повідомляємо, що особова справа Лукіна Михайла Віталійовича до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції не передавалася, у зв'язку з чим надати завірену належним чином копію Присяги складеної Лукіним Михайлом Віталійовичем не вбачається можливим».

      Згідно з положеннями статті 8 Закону України від 2 червня 2016 року № 1403-VIII «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» державні виконавці, керівники та спеціалісти органів державної виконавчої служби є державними службовцями.      

     Працівникам органів державної виконавчої служби, зазначеним у частині першій цієї статті, видаються посвідчення, зразок і порядок видачі яких затверджуються Міністерством юстиції України.

Працівник органу державної виконавчої служби користується правами і виконує обов’язки, передбачені законом.

   Керуючись наведеними вище положеннями профільного закону, звертаючись із запитом (від 23 лютого 2023 року) на отримання публічної інформації згідно Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) в пункті 15, Я (Олександр Сергійович Філіпенко), просив: надати завірену належним чином фотокопію службового посвідчення встановленого зразка оформленого на Лукіна Михайла Віталійовича. З відповіді (без номера і дати - додається), наданої Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстицій (м. Одеса) вбачається, що мій запит щодо надання публічної інформації в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 23.02.2023 (за вх. № ПІ-Ф-33/13.4-22 від 27.02.2023) розглянуто, у зв'язку з чим щодо пункту 15 повідомлялося наступне, що: «Лукін Михайло Віталійович, державний виконавець Другого Правобережного відділу державної виконавчої служби у Чечелівському та Новокодацькому районах міста Дніпра Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) службове посвідчення не отримував».

Абзацом першим частини першої статті 19 Закону України від 2 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження» встановлено, що сторони виконавчого провадження та прокурор як учасник виконавчого провадження мають право ознайомлюватися з матеріалами виконавчого провадження, робити з них виписки, знімати копії, заявляти відводи у випадках, передбачених цим Законом, мають право доступу до автоматизованої системи виконавчого провадження, право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність виконавця у порядку, встановленому цим Законом, надавати додаткові матеріали, заявляти клопотання, брати участь у вчиненні виконавчих дій, надавати усні та письмові пояснення, заперечувати проти клопотань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом.

Згідно абзацу другого частини першої статті 23 Закону України «Про виконавче провадження» відвід виконавцю може бути заявлений стягувачем, боржником або їхніми представниками. Відвід має бути вмотивованим, викладеним у письмовій формі і може бути заявлений у будь-який час до закінчення виконавчого провадження.

Отже, з огляду на викладене вище, в контексті поданого мною раніше клопотання № 1 від 27 лютого 2023 року (на підтвердження відсутності державної правосуб’єктності у стягувача (ВЕРХОВНОГО СУДУ з кодом ЄДРПОУ: 41721784) та відсутності конституційного громадянства, а відповідно конституційних повноважень у осіб, які його представляють), керуючись положеннями Конституції України (документ: 254к/96-ВР), Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу», Закону України від 2 червня 2016 року № 1403-VIII «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів», Закону України від 2 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження», у зв’язку з неможливістю підтвердження конституційних повноважень у посадової особи, ЗАЯВЛЯЮ про ВІДВІД «державного виконавця» Лукіна Михайла Віталійовича у виконавчому провадженні № 70010734 та залишаю за собою ПРАВО для звернення з відповідною заявою про закінчений кримінальний злочин до Служби безпеки України за кваліфікацією згідно статей 109 і 111 Кримінального кодексу України (повалення конституційного ладу і державна зрада).

 

ДОДАТОК до ЗАЯВИ:

 

1.    Копія запиту на публічну інформацію (від 23 лютого 2023 року) згідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» направленого до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – на 5 (п’ятьох) арк.., стр. 1-5;

2.    Копія відповіді (без додатків) наданої юридичною особою з назвою «ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» (код ЄДРПОУ: 43315529) в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 23.02.2023 (за вх. № ПІ-Ф-33/13.4-22 від 27.02.2023) – на 3 (трьох) арк.., стр. 6-8;

3.    Копія відповіді наданої юридичною особою з назвою «СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ» (код ЄДРПОУ: 43316700) – на 1 (одному) арк.., стр. 9. 

 

Всього в додатку 9 (девять) пронумерованих аркушів.

 

   13 квітня 2023 року

З повагою: Олександр Сергійович Філіпенко  _________________________

 

ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ

УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ

(М. ОДЕСА) код ЄДРПОУ: 43315529; КВЕД 84.11

Україна, 49027, місто Дніпро,

пр.. Дмитра Яворницького, буд. 21-А

 

Олександр Сергійович Філіпенко

e-mail: svf2011@ukr.net

 

 

ЗАПИТ

на публічну інформацію в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

   13 лютого 2023 року мені стало відомо про блокування коштів на моїй зарплатній картці в Укрсіббанку через відкриття виконавчого провадження (номер ВП: 70010734) державним виконавцем юридичної особи з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» Лукіним Михайлом Віталійовичем.

   14 лютого 2023 року мною було надіслано рекомендований лист з повідомленням до зазначеної вище юридичної особи, до якої я, звертався із запитом на публічну інформацію щодо встановлення державної правосуб’єктності самої установи як державного органу, а також для підтвердження конституційних повноважень державних службовців, у її посодових осіб. Мій запит було зареєстровано в книзі вхідної кореспонденції відділу 16 лютого 2023 року з № 9937/28.42-30.

   22 лютого 2023 року на свою, зазначену вище електронну пошту, я, отримав неповну відповідь від зазначеної вище юридичної особи (№ 49282 від 22.02.2023 на № б/н від 14.02.2023), де в порушення частини третьої статті 22 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», для встановлення державної правосуб’єктності самої установи як державного органу у юридичної особи з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)», а також для підтвердження конституційних повноважень державних службовців, у її посодових осіб, мені було запропоновано самостійно звернутись до належного розпорядника інформації - ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА), за адресою: місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок, 21-А.

   Хочу зазначити, що з наданих на мій запит копій деяких документів вбачається незаконне використання юридичною особою з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» невстановлених окремим ЗАКОНОМ державних символів на печатці і бланках установи.

      Нормами статті 8. Конституції України (документ: 254к/96-ВР) визначено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права.

   Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

   Норми Конституції України є нормами прямої дії.

   Положеннями частин першої і другої статті 19. Конституції України (документ: 254к/96-ВР) закріплено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

   Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

   Відповідно до положень Статті 40. Конституції України (документ: 254к/96-ВР) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

   Стаття 34. Конституції України (документ: 254к/96-ВР) гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

   Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

   Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

   Частиною сьомою статті 6 цього закону встановлено, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

   Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

   Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

      Відповідно до положень частини першої статті 68. Конституції України (документ: 254к/96-ВР) кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. 

   В контексті зазначеного вище, керуючись положеннями статті 34. Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та пункту 6 частини першої статті 2 Закону України «Про виконавче провадження», звертаюсь до Вас і, 

 

ВИМАГАЮ:

 

1.              Надати завірену належним чином фотокопію Розпорядчого акту (ЗАКОНУ) про утворення державного органу з назвою «ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)»;

2.              Надати копії відбитку (відтиску) гербової печатки та власного бланку державного органу з назвою «ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)»;

3.              Надати завірену належним чином фотокопію наказу про призначення на посаду керівника (голови) органу з назвою «ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» Дудіна Тимофія Миколайовича;

4.              Надати завірену належним чином фотокопію присяги державного службовця складеної Дудіним Тимофієм Миколайовичем;

5.              Надати завірену належним чином фотокопію службового посвідчення встановленого зразка оформленого на Дудіна Тимофія Миколайовича;

6.              Надати достовірні відомості про отриману заробітну плату на посаді керівника органу з назвою «ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» Дудіна Тимофія Миколайовича в період: з моменту призначення на відповідну посаду, і до моменту надання відповіді на даний запит;

7.              Надати завірені належним чином копії наказів про призначення на посади заступників керівника органу з назвою «ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)»;

8.              Надати завірену належним чином фотокопію Розпорядчого акту (ЗАКОНУ) про утворення державного органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)»;

9.              Надати копії відбитку (відтиску) гербової печатки та власного бланку державного органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)»;

10.          Надати завірену належним чином фотокопію наказу про призначення на посаду керівника (голови) органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» Астапенкову Катерину Миколаївну;

11.          Надати завірену належним чином фотокопію присяги державного службовця складеної Астапенковою Катериною Миколаївною;

12.          Надати завірену належним чином фотокопію службового посвідчення встановленого зразка оформленого на Астапенкову Катерину Миколаївну;

13.          Надати достовірні відомості про отриману заробітну плату на посаді керівника органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» Астапенковою Катериною Миколаївною в період: з моменту призначення на відповідну посаду, і до моменту надання відповіді на даний запит;

14.          Надати завірену належним чином фотокопію присяги державного службовця складеної Лукіним Михайлом Віталійовичем;

15.          Надати завірену належним чином фотокопію службового посвідчення встановленого зразка оформленого на Лукіна Михайла Віталійовича;

16.          Надати достовірні відомості про отриману заробітну плату Лукіним Михайлом Віталійовичем за весь період перебування його на відповідній посаді державного виконавця;

17.          Відповідь надіслати в строк визначений законом (п’ять днів), в паперовому вигляді на мою зазначену вище домашню адресу, а також в електронному вигляді на мою електронну адресу: e-mail: svf2011@ukr.net

 

   23 лютого 2023 року

   З повагою: Олександр Сергійович Філіпенко  ______________________





Хронологія питання в публікаціях:

Відвід "державного виконавця" - заява, запит, відповідь

Споріднені матеріали на сайтах:

Читайте також: Виконавча служба Чечелівського району Дніпра підтвердила свій приватний статус (відповідь на скаргу і запит)

Натяк на нелегітимність - 1 (клопотання до виконавчого провадження про стягнення заборгованості)

Натяк на нелегітимність - 2 (клопотання до виконавчого провадження про стягнення заборгованості + запит)

Натяк на нелегітимність - 3 (клопотання до виконавчого провадження про стягнення заборгованості)

Натяк на нелегітимність - 4 (запити на інформацію до ДВС і суду)

Громада Дніпра відвідала недержавну виконавчу службу (відео + заява про відвід державного виконавця)

Заява про відвід «державних виконавців» Чечелівського відділу

Продовжують вдавати з себе держслужбовців (відповідь на заяву до «Чечелівської ДВС»)

ГУ Юстиції у Дніпропетровській області – підрозділ приватної структури (відповідь на запит)

Мін’юст не має документа про своє утворення як державного органу (відповідь на запит)

Державні нотаріальні контори як приватна власність (скрінколекція)

ПРИВАТНЕ МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (документ)

Детально про фейкову Чечелівську районну раду Дніпра (відповіді на запити)

ДФС – черговий фейк під вивіскою з державними символами (відповідь на запит)

Реєстраційні відомості Чечелівської виконавчої служби, свідчать про повалення конституційного ладу

СіЧЕСЛАВ iНФО: Виконавча служба Дніпра реєструвалася неконституційним виконкомом міськради (скріншоти)

Як невиконання судового рішення посилюється іншими, більш тяжкими кваліфікаціями від "Багнету" – заява про злочин

Зобов’язавши, паралельно розберемо «виконавчу» на атоми – журналістський запит

В Дніпрі за заявою ГО ОПГ «Багнет Нації» відкрито виконавче провадження до Кіровського райсуду - документ

Виконачва Дніпра відповіла на запит щодо своєї правоздатності

Суд - клеїть дурня, а виконавча – словоблудить

Юстиція вдруге підтвердила нелегітимність органів місцевого самоврядування у Дніпрі (документ)

В Дніпрі складено заяви на виконавчу про повалення конституційного ладу – відео+зразок заяви

Читайте також: Матеріали реєстраційної справи Міністерства юстиції України на сайті «Багнет Нації»

Злочин зафіксовано – матеріали реєстраційної справи установи з назвою «Дніпропетровська митниця ДФС»

Ще трохи, і я зареєструю свій приватний суд, а краще міністерство фінансів

СБУ «на олівець» - реєстраційна справа ГУ юстиції у Дніпропетровській області

СБУ «на олівець»: реєстраційна справа ДФС у Дніпропетровській області

СБУ «на олівець»: матеріали реєстраційної справи Державної податкової інспекції в Красногвардійському районі міста Дніпропетровська

Юстиція вдруге підтвердила нелегітимність органів місцевого самоврядування у Дніпрі (документ)

Мін’юст не має документа про своє утворення як державного органу (відповідь на запит)

СБУ «на олівець»: матеріали реєстраційної справи Головного управління юстиції у Дніпропетровській області

Відомості з ЄДРПОУ про суб’єкт господарювання з назвою «Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області» на сайті «Багнет Нації»

Читайте також: Відсутність громадянства у судді не є підставою для його відводу)))

Повторний відвід судді без громадянства Казака С. Ю.

Третій відвід судді Кіровського райсуду Казака С. Ю.

Четвертий відвід судді Казаку через отримання і використання ним сурогатної валюти

Встановлюємо правосуб'єктність Кіровського суду, і правоздатність його керівника - запит

Отримання суддею зарплати у сурогатній валюті не є злочином – відео і ухвала судді Вусик Є. О.

«Суддя за трансфертом», або Кріштіану Роналду в мантії

Кінанібудіт))): П’ятий відвід судді Казаку С. Ю. – заява + клопотання

Кіровський райсуд Дніпра – яскравий приклад повалення конституційного ладу в Україні

Кіровський суд Дніпра ігнорує запити від ГО ОПГ «Багнет Нації» - запит до ТУ ДСА в Дніпропетровській області

Сьомий відвід судді Казака через незнання КПК

Як суддя Казак дізнався про відсутність громадянства у особи, якою він був «призначений» на посаду

Звернулись до окружного, адже Кіровський районний - мовчить, як партизан) – позовна заява щодо ненадання публічної інформації

Окружний адмінсуд Дніпра відкрив провадження щодо ненадання публічної інформації Кіровським райсудом – ухвала

Кіровський суд Дніпра таки зобов’язали виконати закон – ухвала

СБУ «НА ОЛІВЕЦЬ» - ДОКАЗИ УЗУРПАЦІЇ СУДОВОЇ ГІЛКИ ВЛАДИ (документи свідчать)

Окружні суди-фантоми Дніпра в американському реєстрі «Dun & Bradstreet»

Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва

Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети

Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»

«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать інші

Приватна «Дніпроміськрада» - рудимент минулого, який знищує наше майбутнє – другий випуск газети «Багнет Нації»

Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви, клопотання на правоздатність

Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" - оголошення

П’ятий випуск газети «Багнет Нації»

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця

Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»

«Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ» - дев’ятий випуск газети «Багнет Нації»

КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети «Багнет Нації»

Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Продовження теми медичного експерименту в умовах незаконного карантину – дванадцятий випуск газети «Багнет Нації»

ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації» від 22.02.2022

Публічне сповіщення оферта від Українського Народу до МОЗ України – чотирнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Благодійному друкованому виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки – п’ятнадцятий випуск

ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ – сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ

«БАГНЕТ НАЦІЇ»:

газета Багнет нації - Google Drive

Авторський проект Сергія Філіпенка:

а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)

а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)

а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)

а що ж по факту? - випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)

а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)

а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)

а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)

а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Бастіон: https://bastyon.com/bagnetnacii?fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM&fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM









Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -