- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 15 грудня 2014 р.

«БАГНЕТ НАЦІЇ – ПРОТИ СТАГНАЦІЇ!» (ФІНАНСОВО-МАЙНОВА ЧАСТКА)

Неефективна приватизація - «узаконений» грабунок народної  власності, а також неефективне господарювання нелегітимних органів місцевого самоврядування поставили 80% (за даними ООН) населення України на межу або за межу відвертого виживання. Кожного року український народ заганяють у все більш глибоку боргову яму. Вихід з цієї ситуації один – повернути чиновників і олігархів у конституційне та законодавче поле. А головне – вимагати того, що за законом належить нам, громадянам України.


Відповідно до статті 13 Конституції України: земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, є об’єктами права власності Українського народу.

В цей же час стаття 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», гарантує всім нам, як представникам своїх Територіальних громад, право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Згідно із статтями 74 і 75, цього закону, органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами, а також є підзвітними, підконтрольними і відповідальними перед територіальними громадами. Територіальна громада у будь-який час може достроково припинити повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування, якщо вони порушують Конституцію або закони України, обмежують права і свободи громадян, не забезпечують здійснення наданих їм законом повноважень.

Відповідно до статті 65 «Статуту територіальної громади міста Дніпропетровська» (прийнятого Дніпропетровською міською радою ХХІІІ скликання 13 червня 2001 року та зареєстрованого Дніпропетровським обласним управлінням юстиції 20 червня 2001 року), загальні принципи фінансової діяльності територіальної громади міста Дніпропетровська полягають у прозорості, регулярного інформування, винесення на обговорення питань фінансового планування, інвестиційної діяльності, проектів міського бюджету та забезпечення доступу до здійснення контролю з боку громадськості.

Продовжуючи розпочатий експеримент і не бажаючи відмовлятися від своєї майнової частки, гарантованої Конституцією і Законом України, звертаємось до Дніпропетровської міської ради за наданням публічної інформації для подальшого аналізу ефективності господарської діяльності органами самоврядування по відношенню  щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності,

Прошу (вимагаю):

Впродовж п’ятиденного терміну надати публічну інформацію про мою особисту майнову частку (по роках), як представника Територіальної громади міста Дніпропетровська з моменту прийняття вищезазначеного Статуту і початку виконання майнових та фінансових повноважень Дніпропетровської міської ради, як підзвітного представницько-виконавчого органу юридичної особи Територіальної громади міста Дніпропетровська.


Не готовий відмовлятися від своєї законної майнової та фінансової частки, громадянин України: Сергій Філіпенко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -